Witaj
Gość

Wątek: Postac pvp h5  (Przeczytany 5105 razy)

  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Postac pvp h5
« dnia: Luty 19, 2015, 08:20:42 am »
Witam,
Jako, że zaczynam przygodę na h5 od którego zawsze trzymałem się z dala mam pytanie. Proszę Was o opinie i poradę z wyborem postaci na te kronikę bo jestem zielony. Szukam postaci głównie pod pvp ale też dobrze by było moc samodzielnie expic oczywiście z buffem. Lubię postacie z dużym dmg i nie przepadam za hybrydami. Moje propozycje to: 1. Duelist 2. Doombringer 3. Soulhound 4. Abyss Walker 5. Trickster. Najpewniej się czuje na gladzie oraz zerku. Minus jest taki że gladem boję się o mane w pvp a zerk mi się przejadl. Nie mam pojęcia jak grać daggerem. Tricksrer słyszałem że ma gorszy dmg od łuczników i ciężko się expi no i wolę meskie postaci. Co do slh to denerwuje mnie mieszanie magii i walki. Wolałbym jednolitą postać. Nie wiem czy jest sens grać samym magiem slh lub wojem. Oprócz tego największe doświadczenie mam na necro ale  to raczej nie jest era magów zwłaszcza necro. Także moje pytanie brzmi która postać byście poradzili na h5 pod pvp i dlaczego? Najbardziej chciałem zagrać aw. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.


  • Wiadomości: 289

  • Pochwał: 2

Odp: Postac pvp h5
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2015, 12:51:19 pm »