Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Dwarven Manufacture - High Five x2 - START 10.11.2016  (Przeczytany 10072 razy)

  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - High Five x2 - START 10.11.2016
« dnia: Kwiecień 28, 2016, 05:20:27 pm »
Dwarven Manufacture
High Five (MultiSkill)

Strona Serwera
www.dwarven-manufacture.com

Serwerowa strona na Facebooku. Jest ona skierowana do szerokiego grona odbiorców dlatego też obowiązuje język Angielski.
https://www.facebook.com/Dwarven-Manufacture-397303447130151/

// Bazowe ustawienia serwera High Five:

XP: x2 + Bonusy podnoszące XP do wyższego poziomu
SP: x2 + Bonusy podnoszące SP do wyższego poziomu
Drop: x3 Ilość (Wyłącznie dla podstawowych materiałów do craftu) / x12 Szansa
Spoil: x3 Ilość (Wyłącznie dla podstawowych materiałów do craftu) / x10 Szansa
Adena: x1.5 Ilość / x2 Szansa
Quest: x2 Ilość / x2 Szansa - Nie dla wszystkich zadań

// Opis Serwera

Serwery Dwarven Manufacture sa rozwijane z myślą o graczach, którzy chcieli by spróbować swych sił w świecie, który nie wybacza błędów ale również wynagradza tych którzy ponoszą ryzyko. Moim podstawowym założeniem jest zrezygnowanie z elementów kroniki High Five, które prowadzą gracza za rękę. Brak darmowych buffow, Common Items oraz Shadow Weapons są tylko przykładem. Nacisk jest kładziony na tworzenie przedmiotów, handel oraz wymagającą walkę.

Serwery będą casualowe i prowadzone jako hobby, nie praca. Pliki oraz sam serwer są stabilne a nasz dedykowany developer zajmie się naprawa błędów. Wszystko rozwijam w kierunku klimatycznej rozgrywki, nie masowego teen-rage-fest.

Na serwerach Dwarven Manufacture nie ma miejsca dla botów. Korzystamy z profesjonalnej ochrony, która zapewni uczciwą rozgrywkę.

// Podstawowe cechy:

Retailowe Sklepy
Prawie wszystkie Crafting Recipes będą miały 100% szansy na sukces; wystarczy zbierać materiały.
Retailowy GateKeeper
Manualna nauka Skilli
Wymagane Questy na Profesje
Retailowe Warehousy oraz wszelkie inne usługi
Wymagana nauka Buffów + Możliwość ich sprzedaży (czytaj poniżej)
Wymagany Quest na status Noblesse
Retailowy Seven Signs
Mana Potions dostępne tylko z craftu lub sklepu / Quick Healing Potion będzie rzadkie (ani MP ani QHP nie beda dostępne przez dotacje)
Brak Herbs
Twardsze i bardziej zabójcze potwory; Championy będą służyły jako Mini Raid Bossy

// 'Galim's Tavern x2' - MultiSkill - Będzie nie standardowym serwerem. Wiem, że wiele ludzi uważa, że MultiSkill musi zawierac zawsze te same elementy: brak ograniczenia prędkości, nakładające się skille, totalny brak ograniczenia itd; ale na tym serwerze nie wszystko to znajdzie swoje miejsce.

//Nauka skili oprocz SP wymaga przedmiotu zwanego Dwarven Skill Token, do zdobycia z dropu oraz eventòw
//Maksymalna predkosc ataku ustawiona na 2000 P.Atk oraz 2500 C.Speed
//Skille tego samego rodzaju (Armor Mastery) zostały ograniczone do tylko jednego; czyli nie duplikuja sie.
//Grade Penalty bedzie o wiele wyższe
//Moby, Raid Bossy, Champions, Defenders, Minions, Grand Bossy są nawet x6 silniejsze
//Skille posiadają swoje oryginalne ograniczenia, np. Totemy wymagają Fists
//Kilka nowych skilli które wprowadzają więcej balansu. Na przykład, spoil ktory działa z dystansu, zwiększony zasięg Sweep, nowe pasywne skille podnoszące STR, INT, DEX itd.

// Dodatkowe silniki oraz funkcje:

Community Board - Strona główna zawierająca linki do Rankingu Graczy / Listę Komend / Informacje o Raid Bossach oraz Grand Bossach / Opis podstawowych cech serwera
Community Board - Silnik Eventowy z myślą o graczach lubiących PvP / Eventy główne oraz Mini Eventy on-demand
Community Board - Auction House umożliwiający graczom sprzedaż maksymalnie 10 przedmiotów w każdym danym momencie
Community Board - *Museum Engine z rankingiem 20 najlepszych graczy w poszczególnych kategoriach / Najlepszy gracz otrzymuje nagrodę oraz zostaje upamiętniony jako posąg umieszczony w miastach
Community Board - Clan Tab z możliwością wyszukiwania klanów oraz ich podglądu
Community Board - *Achievement Engine - System zadań z wieloma kategoriami i wymogami do odblokowania poszczególnych zadań
Community Board - Friends Tab - Zakładka z lista przyjaciół, ich dostępnością online oraz czasem gry / Możliwość blokowania niechcianych graczy
Community Board - Drop Database - Baza dropu oraz spoilu umożliwiająca wyszukiwanie przedmiotów oraz potworów i sprawdzenia szansy oraz ilości dropu/spoilu / Możliwość zlokalizowania potwora na mapie oraz teleportacji po uiszczeniu opłaty (bardzo rzadkiej i eventowej monety)
Community Board - *Advanced Vote Engine - klasyczny silnik do głosowania z wyjątkowym systemem nagród; bonus do XP/SP, dropu, ilości materiałów z dropu itd.

* Nagrody z Museum, Achievement oraz Vote engines się kumulują. Np. +10% XP z Museum, +5% XP z Achievement (lub łączny bonus z nagród z kilku zadań), +10% XP z Vote da razem +25% do XP na określony czas.

Sell Buffs - możliwość tworzenia sklepów, również offline, w których gracze będą sprzedawać swoje buffy / silnik umożliwia tez tworzenie i sprzedaż 'schematów' - zestawów buffow (np. Fightera, Mystica, Tanka). Dodatkowo istnieje opcja darmowej 'sprzedaży' buffow dla tego samego IP.
DressMe - możliwość zmiany wyglądu broni, zbroi, tarczy, akcesoriów oraz płaszcza / Zawiera przedmioty z kroniki GOD (Antharas, Valakas and Lindvior, Seraph, Eternal +++ )
Panel gracza - miedzy innymi możliwość blokady XP/SP, efektu Soul/Spirit shotòw
Raid Boss Event - specjalny okresowe wydarzenie, które w ustalonym przedziale czasowym umiejscawia specjalnego Raid Bossa na wcześniej wyznaczonej pozycji / Pojawienie bossa jest ogłaszane wszystkim graczom
Gift Codes NPC - po uzyskaniu promocyjnego kodu gracz będzie mógł go użyć aby uzyskać specjalne nagrody

// Dotacje:

Zdaje sobie sprawę jak ważne jest aby low rate serwer nie pozwalał na zdobywanie broni, zbroi itd za pośrednictwem dotacji. Tworząc serwer zwracam uwagę na wymagania oraz styl graczy. Aby zapewnić możliwość szybszego rozwoju dla tych, którzy nie maja wiele czasu na grę serwer będzie posiadał funkcje premium. Dotacje PayPal będą zautomatyzowane, inne metody płatności tez będą uwzględnione. Wszystkie przedmioty oraz serwisy z Dotacji beda dostepne rowniez z samej gry.

Elementy, które będą dostępne:
- Konto Premium / 1 miesiąc
    Bonus +25% do XP/SP
    Bonus +25% do dropu (ilość + szansa) podstawowych przedmiotów do craftu
    Bonus do czasu trwania buffów
- Recipes na Akcesoria + 2 'tubki kleju'** niezbędnego do tworzenia każdego z tych przedmiotów / 1 tubka = 1 przedmiot
- **Klej do tworzenia akcesoriów / 1 tubka = 1 przedmiot
- Runy XP oraz SP
- Vitality Maintaining Potion / Revita Pop

Elementy, które NIE będą dostępne:
- Bronie, zbroje, jewele, płaszcze, tarcze, tatuaże ...
- Enchant Scrolls, Elemental Stones, Augment Stones
- Mana oraz Quick Heal Potions

// Sprawy techniczne:

Brak DualBox
Secondary Authentication System
Zaawansowana Captcha
Profesjonalny AntyBot
Serwer posiada dewelopera, który zajmie się naprawa błędów
Solidna GeoData
Ochrona DDoS

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia tego wątku oraz, przede wszystkim, naszej strony FB.

Sybar - Dwarven Administrator
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2017, 09:26:48 am wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2016, 05:47:25 pm »
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza

Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2016, 05:49:34 pm »
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza

Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.

Ale z tego co wiem funkcjonuje na L2 Classic. Rzecz w tym, ze choc znienawidzony, sprawi ze gracze troszke powazniej podejda do walki. Poza tym, wszystko bedzie testowane i jak mnie to dobije to zmienie :)
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: -2

  • Leith
[L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2016, 10:54:09 pm »
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza

Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.

Nom doczytałem do tego momentu i przewinąłem dalej  hahaha


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 28, 2016, 10:57:20 pm »
Po śmierci gracz ma określona szanse na drop przedmiotów z inwentarza

Chyba najbardziej znienawidzony feature przez każdego gracza :D
Wydaje mi się, że nie bez powodu wymarł lata temu, sam NCSoft z tego zrezygnował.

Nom doczytałem do tego momentu i przewinąłem dalej  hahaha

Nie wiem za bardzo jakie inne rozwiazanie sprawilo by ze gracze nie beda szli 'full retard' na moby.

Hmmm, przy low rate i czasie potrzebnym na zdobycie fajnej broni utrata jej w glupiej sytuacji byla by powodem do niezlego 'Rage Quitu' :)
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:53:09 am »
Ja bym się nie martwił o graczy idących full retard na moby, głównym problemem byłyby disconnecty/critical errory/lagi. Nie wyobrażam sobie, żeby padł mi internet, loguję się, a tam broni nie ma. :)
Kolejną sprawą będą jacyś napaleńcy, którzy nie będą pozwalali farmić innym. Po co farmić samemu, jak można kogoś stunować lub przyprowadzić mu traina na plecy.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 29, 2016, 08:11:58 am »
Ja bym się nie martwił o graczy idących full retard na moby, głównym problemem byłyby disconnecty/critical errory/lagi. Nie wyobrażam sobie, żeby padł mi internet, loguję się, a tam broni nie ma. :)
Kolejną sprawą będą jacyś napaleńcy, którzy nie będą pozwalali farmić innym. Po co farmić samemu, jak można kogoś stunować lub przyprowadzić mu traina na plecy.
Ciekaw jestem jak zapatruja sie na to gracze z classica, którzy muszą grać z takim systemem.

W testach broń oraz inne itemy wypadły mi tylko raz bo szansa na owe zjawisko jest dosyć niska. W każdym bądź razie nie był to miły widok. Zobacze jak w otwartej becie bedzie to wyglądało. Możliwe, ze będzie lepiej wprowadzić coś innego.

Chcę aby gracze myśleli nad walką ale z drugiej strony podejmowanie ryzyka nie powinno być karane.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2016, 08:28:43 am wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - Low – H5 – Przewidywany Start 30.08.2016
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 29, 2016, 08:33:35 am »
+1 haran,

Najbardziej znienawidzony feature ever... zaczałem grac na classic talking island i to jest JEDYNA rzecz, która mnie wkurwia właśnie...


  • ******
  • Wiadomości: 1153

  • Pochwał: 3

  • l2against.eu
    • L2Against
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 29, 2016, 10:53:11 am »
  Bonus +30 minut do trwania buffow za premke ?
xDDD
btw. w lineage macie powyżej 5 PK drop na PK i na tym pozostańmy. Chcesz bardziej hardcorowo to podnieś % wydropienia się po tym 5PK
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2016, 10:55:39 am wysłana przez perfecT »


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 29, 2016, 11:08:36 am »
  Bonus +30 minut do trwania buffow za premke ?
xDDD
btw. w lineage macie powyżej 5 PK drop na PK i na tym pozostańmy. Chcesz bardziej hardcorowo to podnieś % wydropienia się po tym 5PK
Na początku myślałem o +1h ale pomyślałem, że to troszkę dużo. Co sądzicie?

Widze, że drop przedmiotów po śmierci budzi bardzo negatywne emocje :). Albo zwieksze procent albo to wyłącze. Jeszcze zobaczymy ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 29, 2016, 11:40:55 am »
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 29, 2016, 11:52:51 am »
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.

Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.

Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium), zamiast statyczne + 30 minut. Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjonalnie dłuższe Songi, Tańce itd.

Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:02:02 pm »
Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.

Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.

Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium). Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjinalnie dluzsze Songi, Tańce itd.

Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Zostałbym przy exp/sp tylko na Twoim miejscu.
Dance i songi będą trwały 20 min czy jak? Ogólnie mogę Ci opisać jak dla mnie wygląda idealna sytuacja z BD/SWS. Zostałbym przy 2min, jednak BD mógłby mieć też songi, a sws dance. Lub jak to zostało wprowadzone na GOD - combo song/dance. Pierwsza opcja wydaje się o tyle fajna, że potrzebujesz 2 takich lub sprawnego rechargera, żeby taki bd wyrobił z MP. Jednak to jest taka moja osobista fantazja, wtedy bardzo się wcinasz w balance klas :)


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:17:19 pm »


Uważam, że jakoś znacząco na rozgrywkę to nie wpłynie, jednak ja bym z tego zrezygnował, bo to będzie zniechęcało ludzi do grania aktywnie supportami, do tego jak w party będziesz miał ludzi z premką i bez, to jakoś dziwnie to wyjdzie. Zakładam, że to wpływa tylko na standardowe buffy, a nie na koty, covy czy dance i songi?
Tańce i songi nie moga mieć retailowego czasu działania. Jeżeli nie bedzie chetnych na granie BD albo SM to bedzie kiepsko. Extra buff dla premium jest opcjonalny i bardziej rzeczą techniczną niż dającą przewage.

Buffy nadal sa te same tylko rzadziej trzeba je odświeżać.

Powiedzmy, że czas działania buffow był by +X% do podstawy (czasu trwanie dla nie premium). Wiec wszystko zachowało by proporcje. Proporcjinalnie dluzsze Songi, Tańce itd.

Już zrezygnowałem z bonusa do adeny itd. bo to by dawało dużą przewage również w zadaniach/achievmentach.



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Zostałbym przy exp/sp tylko na Twoim miejscu.
Dance i songi będą trwały 20 min czy jak? Ogólnie mogę Ci opisać jak dla mnie wygląda idealna sytuacja z BD/SWS. Zostałbym przy 2min, jednak BD mógłby mieć też songi, a sws dance. Lub jak to zostało wprowadzone na GOD - combo song/dance. Pierwsza opcja wydaje się o tyle fajna, że potrzebujesz 2 takich lub sprawnego rechargera, żeby taki bd wyrobił z MP. Jednak to jest taka moja osobista fantazja, wtedy bardzo się wcinasz w balance klas :)

Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.

Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.

Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.

Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.

No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:35:05 pm »
Dla mnie za duży custom, za dużo "bonusowych" pierdół, ja niestety jestem na nie w takim projekcie :/

h5 nie jest dobrą kroniką do tego typu zmian imo.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:41:55 pm »
Dla mnie za duży custom, za dużo "bonusowych" pierdół, ja niestety jestem na nie w takim projekcie :/

h5 nie jest dobrą kroniką do tego typu zmian imo.
Masz racje co do tego, że serwer ma sporo customowych silników. Większość, jeżeli nie wszystkie, są niczym wiecej jak rozszerzeniem funkcjonalności.

Jedynie Achievement Engine może być traktowany jako ingerencja w rozgrywke bo bedzie on wynagradzal graczy za wykonanie zadań. Same nagrody nie będą game breaking. Drop Database jest dokladnie tym czego ludzie używają tak czy siak w przegladarce. Z ta różnicą, że ten jest w grze i pokazuje dokładnie co gdzie dropi, w jakich ilościach itd. Teleport do moba bedzie tylko za uiszczeniem eventowej monety niedostepnej z dotacji. Nie bedzie mozna sie teleportowac do 'krytycznych' mobow lub Raid Bossow.

Niestety, pójście w czysty H5 raczej zniechęci więcej osób niż te customy odstraszą.


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2016, 12:46:13 pm wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: -2

  • Leith
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:43:55 pm »
Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:50:46 pm »


Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.

Na siłę nie chcę zrobić nic. Szukam praktycznych rozwiązań. Gdyby serwer mial low populacje to retailowy czas trwania bufow wyrządzi większe szkody.

A moim celem, ogłaszając sie na tym forum, jest tylko i wylacznie poznanie opinii takich graczy jak Ty. Bo ja uwielbiam dłubać przy serwerze. Ale bez wiedzy i ekspertyzy doswiadczonych graczy zrobię bałagan.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 29, 2016, 12:53:31 pm »
Na siłę chcesz zrobić jakąś hybryde low-mid rate. Przez 10 lat grania BD praktycznie tylko BDstwierdzam że dając na x3 nie retailow buff time zabijesz sens grania BD/SWS. Bo po co mieć aktiv supp skoro Dance/songi będą trwały te 30 min. Pt będą wolały wziąć 2 dd a supp odpalić na boxie.

+1
Zabijesz aktywnych bd/sws :)

Mi custom nie przeszkadza, o ile jest dobrze przemyślany i fajnie się gra z tymi zmianami.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 29, 2016, 01:18:02 pm »
Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.

Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.

Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.

Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.

No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Doświadczenie podpowiada mi, że zamiast aktywnych buferów większość postawi sobie swojego boxa z offline buff shopem na lokacji, na której expi :P


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 29, 2016, 01:29:14 pm »
Moja jedyną obawą jest to, że w przypadku braku chętnego do rozdawania tańców i songów w party nieszczesnicy latali by bez owych buffów. Albo stawiali owych na DualBox, co było by uciążliwe.

Z wiadomych względów nie będzie się opłacało kupować Tańca w mieście trwającego 2 minuty.

Na początku zastanawiałem się nad wszystkimi buffami trwającym 1h. I wykorzystać w pełni Sell Buff jako odpowiednik Buff Managera etc.

Poważne party i tak weźmie support classy aby nie biegać do miasta co godzine. Zwłaszcza, ze nie będzie Global Gate Keepera.

No i wolał bym uniknąć manipulowania klasami bo to zazwyczaj kończy się chaosem ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Doświadczenie podpowiada mi, że zamiast aktywnych buferów większość postawi sobie swojego boxa z offline buff shopem na lokacji, na której expi :P
Buff Sklepy bedzie mozna postawić tylko w strefach handlu, tak samo jak inne sklepiki wiec ten problem powinien byc zalatwiony :)

Zastanawiam sie nad DualBoxem. Czy nie zakazac kompletnie. Oczywiście zdaję sobie sprawę z ryzyka i tego ze ukaram normalnych graczy bo Ci co mają wiedze i tak pewnie obejda zabezpieczenie.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2016, 01:43:33 pm wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 29, 2016, 02:26:06 pm »
IMO main +1 box +1 off shop powinno być ok.


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 29, 2016, 02:42:06 pm »
połączenie low z mid + rzeczy za donate dające boost (PA) + features, które mają utrudniać zycie, a tego nie robią a tylko irytują.

IMO. mowisz tyle ze nie chcesz broni armorów w donate, to ja Ci mowie ze wolalbym niech beda clean vespery za donate, a nie to Premium Account :P

Skupiłbym się na innych modyfikacjach, a nie drop itemów z killa w PVE.

Nie mam nic do donate, może być, w dodatkowo w H5 masz tyyyyyyyyyyle rzeczy do wstawienia w donate.

Zrób normalny Low Rate, donate na cloaks, head accesories, a nawet jakies kurde enchanty/GC i inne o które w H5 łatwo, pozostaw normalny craft od S grade (w h5 i tak dużo), questy retail, gatekeeper retail, 7s retail, buffy np. 30min+dance 2/4min itd.

Dobre pomysły do custom:
- mana pot/qhp z crafta
- ograniczenie boxów do 2-3+1 offline shop
- champion mobs

Z takimi ustawieniami napewno bedziesz mial community jakiestam :) + dobra reklama.



  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 29, 2016, 02:46:38 pm »
Retail quest na 2 profesje? Pociąłbym sie chyba.
Co do doty... wydaje mi się, że wrzucanie w dotę itemów typu GC na serwerze x3 to p2w. Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D

Ile ludzi, tyle pomysłów. Nie dogodzisz każdemu.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 29, 2016, 03:35:58 pm »
chodzi mi o to ze o Gc jest relatywnie łatwo w h5 - dropią z mobów
a takie Premium Acc? zrobi ci z serwera x3 serwer x10 :p to jest p2w :p

Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D

gram teraz na classicu, questy mi nie straszne ;p