Witaj
Gość

Wątek: SZUKAM LUDZI DO CP  (Przeczytany 1766 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

SZUKAM LUDZI DO CP
« dnia: Grudzień 15, 2016, 02:40:37 am »
Witam.
Nazywam się Paweł. Gram w Lineage II od 2003 roku. Zaczynałem w kronice C1, na greckim serwerze Noobwars. Jestem tutaj, by zebrać moją, własną ekipę, która będzie niezależnym constem, ale także const ten będziemy mogli podłączyć do mojego klanu macierzystego, z którym gram od początku. Chciałbym jednak, aby w przyszłości, mój const był niezależny. Mój klan grał głównie na LOW Rate serwerach, lecz ok. 7 stycznia zaplanowaliśmy rozrywkę PvP na MID Rate serwie x25.