Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Dwarven Manufacture - High Five x2 - START 10.11.2016  (Przeczytany 10076 razy)

  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 29, 2016, 04:19:25 pm »
połączenie low z mid + rzeczy za donate dające boost (PA) + features, które mają utrudniać zycie, a tego nie robią a tylko irytują.

IMO. mowisz tyle ze nie chcesz broni armorów w donate, to ja Ci mowie ze wolalbym niech beda clean vespery za donate, a nie to Premium Account :P

Skupiłbym się na innych modyfikacjach, a nie drop itemów z killa w PVE.

Nie mam nic do donate, może być, w dodatkowo w H5 masz tyyyyyyyyyyle rzeczy do wstawienia w donate.

Zrób normalny Low Rate, donate na cloaks, head accesories, a nawet jakies kurde enchanty/GC i inne o które w H5 łatwo, pozostaw normalny craft od S grade (w h5 i tak dużo), questy retail, gatekeeper retail, 7s retail, buffy np. 30min+dance 2/4min itd.

Dobre pomysły do custom:
- mana pot/qhp z crafta
- ograniczenie boxów do 2-3+1 offline shop
- champion mobs

Z takimi ustawieniami napewno bedziesz mial community jakiestam :) + dobra reklama.

Jednak stara prawda mówiąca o tym, że ilu ludzi, tyle pomoslów jak najbardziej i w tym przypadku jest aktualna :)

Dla mnie bronie, zbroje, enchanty, GCM itd sa jak najbardziej P2W. Konto Premium zwieksza tepo w jakim gracz leveluje i zdobywa nowe skille; nie zapewnia ono innej przewagi. Jeszcze nie slyszłem aby ktoś definiował kompletne przedmioty i enchanty jako nie p2w, w szczegolnosci na serwerach z low XP.

Jezeli dal bym bronie i zbroje do Donate to na dobra sprawe powinienem dodac tez GM Shop z tymi samymi przedmiotami, bo inaczej to gdzie bylo by to fair?

Oprocz tego dropu przedmiotow po smierci nie jestem w stanie odizolowac ani jednego custom feature, ktory by bardziej irytowal niz pomagal. A lista dostepnych customow jest dosyc dluga. Pokusze, sie nawet stwierdzic ze ani jeden z silnikow nie zapewnia nikomu przewagi nad innymi graczami. Nic nie jest zablokowane 'pay wallem' :)

Mysle, ze jak serwer wejdzie w faze bety i bedzie mozna sie zalogowac i zobaczyc jak wszystko 'w praniu' wyglada tylko wtedy uzyska sie pelen obraz.
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: -2

  • Leith
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 29, 2016, 06:57:28 pm »
Retail quest na 2 profesje? Pociąłbym sie chyba.
Co do doty... wydaje mi się, że wrzucanie w dotę itemów typu GC na serwerze x3 to p2w. Chyba RaMi jestes przyzwyczajony do x20 :D

Ile ludzi, tyle pomysłów. Nie dogodzisz każdemu.
Masz skrócony q za 3kk wiec looz ;)
Mi się marzy low rate z retail buff timem + jakieś małe custom ala champion moby itp. A w donate: mounty, agationy, runy, jakieś itemy do vita też ą jeszcze ok ale bronie, armory, gcm, ennhanty retail. H5 jest i tak prostą kroniką. Co do PA to może być :)


  • Wiadomości: 38

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 29, 2016, 09:52:28 pm »
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 29, 2016, 10:03:05 pm »
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.

Wypraszam sobie skoczka :)
Jednak dobrze, że to oni mają sporo do powiedzenia, bo widzieli masę serwerów, na których były zarówno dobre jak i złe pomysły wprowadzane.

Osobiście nie jestem coś przekonany do tego buffa, ale chciałbym z ciekawości zobaczyć jak to wygląda.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 30, 2016, 01:05:44 am »
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
wniosłeś do tematu, no to elo!


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 30, 2016, 01:20:16 am »
Strona prowizorycznie postawiona. Czekam, aż hosting zakończy optymizacje bo troszkę  powoli się ładuje. W miare czasu dodam kolejne działy. Rejestracja juz chyba działa. Pozdrawiam

www.forgeofgods.eu

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: -2

  • Leith
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 30, 2016, 07:57:45 am »
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Odezwał się gostek który gra na Talesie, GreenWord, Lionna czyli na najgorszych 2 tyg. midach  hahaha hahaha A co do typowej cebuli to twój post jest nią przepełniony.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Forge of Gods: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 30, 2016, 08:08:07 am »
Widze ze najwiecej do powiedzenia maja serwerowe skoczki. Ta i tak pogracie 3 tygodnie i bedzie bol dupy ze to i tamto i jeb na drugi serwer. Do tego przy dobrym onile bedzie sianie propagandy ze serwer "dead" i namawianie wszystkich do okola na emo quit. Typowa cebula elo.
Jestem w miare nowy na tym forum i chyba nie poznałem jeszcze wszystkich wyjadaczy aby zrozumieć o kogo dokładnie może chodzić :)

W każdym bądź razie, w duszy Twojego przekazu, wspomne tylko że jako admin już przerabialem mase ludzi którzy podpinaja się pod development ze swoimi taczkami pełnymi wiedzy. Okazuje się, że 'się znają' i że 'są pro' w każdym aspekcie a jak się później okazuje, że serwer nie będzie w 100% taki jak ONI chcą to robią rage quit.

Łatwo się patrzy i ocenia z poziomu gracza, od strony admina rzeczy już nie jednoznacznie i tak lekko wyglądają. No i Vice Versa gdy admin myśli,  że dobry serwer się stawia w 5 minut a gracze to lemingi. ;)

Pozdro 600!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture: Blood and Tears - H5 x3 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 01, 2016, 07:51:29 am »
Strona postawiona, serwery odpalone pod testy. Na razie w prawie końcowych ustawieniach, ale postaram sie w najbliższym czasie dodac jakieś ułatwienia do testowania.

Będę musiał zmienić grupę docelową bo serwer idzie w casualowe klimaty. Na taki tylko serwer starczy mi czasu i sam na razie wolę grać na takim.

Z systemów w grze nie dokończony jest Sell Buff Engine, czekam na nowy taki jak z opisu; ponadto moby jeszcze nie są podkoksowane. Tak poza tym wszystko jest. Achievement system nie ma dobranych nagród i wymagań więc będzie często resetowany.

Jak znajdę wiecej czasu to wszystko ogarnę i pójdę na przód z solidną betą.

Strona działa a więc można korzystać z dobrodziejstw.

Ahhh, no i serwery sa dwa. Jeden klasyczny, bazujący na klasach itd. A drugi to taki MultiSkill for fun.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2016, 09:33:03 am wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - H5 x1 - START 30.08.2016
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 04, 2016, 07:30:00 am »
Hej,

Troszkę się działo na serwerach więc postanowiłem napisać krótkie uaktualnienie.



Największą zmianą jest dodanie modyfikatora do statystyk mobów i Raid Bossów. Obecnie obie grupy mają x2 HP, x1.2 p.Attack/m.Attack , x1.3 p.Def/m.Def , x1.2 attack speed. Oznacza to, że  walka stała się dużo trudniejsza. Teraz tylko pozostaje dobranie nagród z różnych źródeł aby nie zmęczyć nikogo psychicznie ;). Poczatkowe moby są jeszcze ok, ale wypuszczenie się za daleko to już 'pewna' śmierć.

Serwer bazujący na standardowym układzie klas otrzyma podobny update ale nie aż tak hardcorowy.



Chciałem również ogłosić, że postawiłem trzeci serwer pod testy. Helios, nie tylko z nazwy bo to jest faktycznie Lineage 2: Helios, będzie aktualizowany wraz z rozwojem samych plików serwerowych. Na razie wczesna beta, ale aktualizacje są wpuszczane każdego dnia. Wszystko dzięki chłopakom z L2Junity. Pliki są płatne, więc otrzymuje wsparcie od developerów. Wystarczy zgłaszać błędy a z czasem będą one naprawione. Zapraszam wszystkich chętnych.

Więcej informacji na naszej stronie.

www.dwarven-manufacture.com

Do usłyszenia :)

« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2016, 10:10:09 am wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - Low Rate - H5 & Helios - Open Beta
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 12, 2016, 10:26:01 am »
Drogie Krasnoludy,

Wraz z rozwojem serwera Helios wstrzymuję prace nad High Five bazującym na standardowym układzie klas. Nie widzę sensu konkurowania z innymi serwerami a pozyskany czas wolę poświęcić pozostałym serwerom. Helios bardzo szybko się rozwija i osobiście wolę odkryć nową kronikę niż trwać przy oklepanym już troszkę H5.

High Five - Multi Skill za nie długo przejdzie w fazę końcowej bety w trakcie której zdobyte doświadczenie i przedmioty nie zostaną usunięte gdy przejdziemy do pełnego live. To takie podziękowanie i chęć lekkiego startu. Nie interesuje mnie Wielkie Otwarcie.
Sam projekt przyciągnął już parę fajnych graczy, którzy aktywnie uczestniczą w rozwoju serwera. Społeczność nie jest duża ale klimatyczna więc mój cel jest powoli osiągany.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na naszą stronę/forum, fan-page na FaceBooku oraz do dyskusji tutaj.

http://www.dwarven-manufacture.com/

Pozdrawiam

Sybar
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 04, 2016, 09:21:10 am »
Witam,

Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.

Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.

Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.

To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.

Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.

Sybar

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 07, 2016, 06:16:49 am »
Witam,

Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.

Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.

Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.

To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.

Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.

Sybar
WG mnie wybraliście złą kronikę. Trzeba było celować w Interlude.
H5 to i tak stara kronika, a ze starych to Interlude cieszy się największym uznaniem. l2j miało zawsze to do siebie, że gonili najnowsze kroniki a mieli niedopracowane features jeszcze z czasów c1. Czyli i że tak nie dostaniemy wszystkich features z Lineage 2, dodatkowo kronika ni w kij ni w oko. Są w tej chwili 2-3 forki dawnego l2jserver które rozwijają Interlude. A jako, że NCSoft i tak potrafił zamknąć serwery oparte na l2j jak i sam projekt to najlepiej było wziąć pliki retailowe PTS i przy nich grzebać.
Dyskusja nad tym, czy postać ma dropić itemy po śmierci czy nie jest śmieszna w obliczu  nieprawidłowo działających skili postaci.
Ekipa l2j, tzn wszyscy ci którzy grzebią w javie powinni skupić się i napisać dobry silnik skilów dla klas i npc, bo to jest największa wada l2j. Iść na server tylko dla craftu? No sorry, Lineage 2 to przede wszytki walki pomiędzy graczami i siege.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 07, 2016, 08:59:57 am »
Witam,

Mam przyjemność ogłosić, że ostatni etap bety serwera High Five MultiSkill rozpocznie się 08.10.2016.

Serwer jest już prawie gotowy a ostatni etap bety ma na celu dopracowanie szczegółów i płynne przejście do live. Po rozpoczęciu tego etapu nie planuję wymazania bazy danych. Cały postęp zostanie zachowany. Jedynym wyjątkiem może być jakaś katastrofa lub nadużycie ze strony graczy.

Wszyscy którzy uczestniczyli w becie zostaną teraz wynagrodzeni w zależności od ich wkładu. Nagrodami głównie będą to akcesoria, konta premium oraz punkty do Premium Sklepu. Dla tych którzy byli z nami najdłużej przewidział coś specjalnego.

To ważny etap i ciesze się, że cała ta ciężka praca którą włożyłem w rozwój serwera w końcu zaowocuje.

Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Dwarven Manufacture.

Sybar
WG mnie wybraliście złą kronikę. Trzeba było celować w Interlude.
H5 to i tak stara kronika, a ze starych to Interlude cieszy się największym uznaniem. l2j miało zawsze to do siebie, że gonili najnowsze kroniki a mieli niedopracowane features jeszcze z czasów c1. Czyli i że tak nie dostaniemy wszystkich features z Lineage 2, dodatkowo kronika ni w kij ni w oko. Są w tej chwili 2-3 forki dawnego l2jserver które rozwijają Interlude. A jako, że NCSoft i tak potrafił zamknąć serwery oparte na l2j jak i sam projekt to najlepiej było wziąć pliki retailowe PTS i przy nich grzebać.
Dyskusja nad tym, czy postać ma dropić itemy po śmierci czy nie jest śmieszna w obliczu  nieprawidłowo działających skili postaci.
Ekipa l2j, tzn wszyscy ci którzy grzebią w javie powinni skupić się i napisać dobry silnik skilów dla klas i npc, bo to jest największa wada l2j. Iść na server tylko dla craftu? No sorry, Lineage 2 to przede wszytki walki pomiędzy graczami i siege.
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.

Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.

Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.

Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.

Pozdrawiam



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 07, 2016, 09:53:44 am »
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.

Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.

Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.

Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.

Pozdrawiam



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Bardzo szanuję twoje indywidualne podejście, koncepcję i wytrwałość, ale wybacz, sensu w tym nie widzę żadnego.
Z tego co wiem, L2jUnity rozwija a i to się kończy, Infinite Odyssey (ekipa się wykrusza, są posty na maxcheaters).
Twój pomysł to zaprzeczenie idei Lineage 2  - MMO, uwierz, nic tak nie robi tej gry, jak masowa ilość graczy na serwerze o każdej porze dnia i nocy.
Gdybyś wziął pliki od acisa miałbyś przynajmniej dodatkową silę roboczą, bo oni systematycznie wypuszczają wersję opensource, co 2-3 miesiące, z różnymi poprawkami. Wasz koder miałby ułatwione życie. Są ponoć świetne pliki do wzięcia, ale za grubą kasę, oparte na indywidualnym, zamkniętym do tej pory projekcie pewnego Francuza, L2Tenkai, czytałem opinię developerów którzy testowali jego server, same pochlebne, człowiek przez chyba 10 lat tworzył indywidualnie emulator servera, ponoć działa masę rzeczy, które nie działały na l2jserver. Ma postawiony server demo, można się zalogować i samemu protestować. Problem w tym taki, że chce chyba kilka tysięcy € za swoje pliki. Hajtnął się i już nie ma czasu rozwijać projektu. Jedyna , dla nas, nadzieja, ze nikt tego nie kupi i wypuści pliki jako opensource.
To takie tylko luźne uwagi, wiem, że pewnie zabrnęliście z pracami tak daleko, ze sensu nie ma wracać do innej kroniki, oglądając twój projekt widzę, że poważnie podchodzisz do swojego pomysłu, ale, powtórzę, sam pomysł z punktu widzenia przeciętnego gracza jest trochę nie teges..... A szkoda, bo w dobie serwerów na kilka tygodni twoje angażowanie i wytrwałość mogłyby zaowocować dobrym serwerem dla wszystkich graczy. A tak skończysz prawdopodobnie z dziwakami po Arsleornie (czy jak tam się nazywa ten polski "klimatyczny RPG" serwer)
[edit]
ups, sry, dopiero teraz gdzieś znalazłem, że ty z Allseronem masz coś wspólnego. Sorry, ale idea Allserona była totalnym wypaczeniem l2. Mam nadzieję, że się nie obraziłeś za tego 'dziwaka"
[/edit]
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2016, 10:21:21 am wysłana przez Li »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 07, 2016, 02:44:03 pm »
Zdaję sobie sprawę, że Interlude jest w większości przypadków stabilniejszą kroniką gdy ma się pliki bazujące na javie. Dla mnie bardziej interesujące jest High Five. To wszystko sprowadza się tylko i wyłącznie do preferencji.

Dwarven Manufacture jest małym projektem nie nastawionym na dużą populacje. Wszystko rozwija się w swoim tępie i zgodnie z tym jaką ja mam wizję na swój własny serwer. I to jest właśnie najlepsze, prywatny serwer może być tym czym zechcemy aby był.

Jak każdy inny serwer, java czy off, błędy były i będą. Z czasem może być tylko lepiej.

Serwer jest nastawiony na PvE i Craft. Ale każdy będzie robił to co lubi najbardziej.

Pozdrawiam



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Bardzo szanuję twoje indywidualne podejście, koncepcję i wytrwałość, ale wybacz, sensu w tym nie widzę żadnego.
Z tego co wiem, L2jUnity rozwija a i to się kończy, Infinite Odyssey (ekipa się wykrusza, są posty na maxcheaters).
Twój pomysł to zaprzeczenie idei Lineage 2  - MMO, uwierz, nic tak nie robi tej gry, jak masowa ilość graczy na serwerze o każdej porze dnia i nocy.
Gdybyś wziął pliki od acisa miałbyś przynajmniej dodatkową silę roboczą, bo oni systematycznie wypuszczają wersję opensource, co 2-3 miesiące, z różnymi poprawkami. Wasz koder miałby ułatwione życie. Są ponoć świetne pliki do wzięcia, ale za grubą kasę, oparte na indywidualnym, zamkniętym do tej pory projekcie pewnego Francuza, L2Tenkai, czytałem opinię developerów którzy testowali jego server, same pochlebne, człowiek przez chyba 10 lat tworzył indywidualnie emulator servera, ponoć działa masę rzeczy, które nie działały na l2jserver. Ma postawiony server demo, można się zalogować i samemu protestować. Problem w tym taki, że chce chyba kilka tysięcy € za swoje pliki. Hajtnął się i już nie ma czasu rozwijać projektu. Jedyna , dla nas, nadzieja, ze nikt tego nie kupi i wypuści pliki jako opensource.
To takie tylko luźne uwagi, wiem, że pewnie zabrnęliście z pracami tak daleko, ze sensu nie ma wracać do innej kroniki, oglądając twój projekt widzę, że poważnie podchodzisz do swojego pomysłu, ale, powtórzę, sam pomysł z punktu widzenia przeciętnego gracza jest trochę nie teges..... A szkoda, bo w dobie serwerów na kilka tygodni twoje angażowanie i wytrwałość mogłyby zaowocować dobrym serwerem dla wszystkich graczy. A tak skończysz prawdopodobnie z dziwakami po Arsleornie (czy jak tam się nazywa ten polski "klimatyczny RPG" serwer)
[edit]
ups, sry, dopiero teraz gdzieś znalazłem, że ty z Allseronem masz coś wspólnego. Sorry, ale idea Allserona była totalnym wypaczeniem l2. Mam nadzieję, że się nie obraziłeś za tego 'dziwaka"
[/edit]

Dzięki za otwarte podejscie do tematu. Niestety za często konstruktywna krytyka jest tłamszona przez zwykłe buractwo. Jak zawsze, z miłą chęcią poznaje opinię innych graczy.

Pliki serwerowe High Five mam płatne. Developer z owego projektu zajmuje się naprawą błędów i ulepszanie paczki. Ja sam mam minimalną wiedzę na temat javy więc od tej kwesti mam paru zaprzyjaźnionych developerów.

Dwarven Manufacture to moje hobby, nic więcej. Nawet jeżeli miał bym czas na poważny projekt to i tak o wiele większej populacji bym nie miał. Najzwyczajniej w świecie, mój serwer jest za trudny. Dużo mocniejsze moby, niski XP, brak darmowych przedmiotów oraz kilka innych elementów, które po prostu mają utrudnić rozgrywkę. Co wbrew pozorom przyciąga ludzi. Ponadto, przez to że nie idę w masówkę mam zerową tolerancję dla botów, krętaczy i ogólnego chamstwa. Ci którym ten styl pasuje będą chcieli grać, reszta ominie serwer bokiem.

Zawsze staram się grać w otwarte karty i jasno prezentować czym mój projekt jest a czego nie należy się po nim spodziewać. Dwarven Manufacture to twór niszowy i takim pozostanie bo ja na taki mam i czas i ochotę :)

Nie ufaj wszystkiemu co piszą na MXC. Z l2jUnity jestem już trochę czasu i gadam z całą ekipą codziennie. Wiem jakie mają cele i jak projekt się rozwija. Nie ma drugiego takiego teamu, który szedł by tak głęboko w jakość zamiast ilość. To nie Mobius aby wciskać customowe rozwiązania byle by było kolorowo. Serwer testowy stoi a na forum robie co tygodniowy changelog więc można Heliosa testować na takim etapie na jakim się znajduje. Pliki mam też płatne, więc najnowsze. A ludzie od projektu sie odbijają bo większość albo chce darmowe pliki albo nie zdaje sobie sprawy, że dopracowanie najnowszej kroniki Lineage 2 będzie jeszcze trwało i trwało. Tu naprawdę chodzi o jakość.

W sobotę startuję z ostatnim etapem bety, już bez kasacji bazy danych. Mam już kilku zapaleńców którzy chcą grać i z projektem sa już ładne parę miesięcy. Ich pasja mnie cieszy tak jak kreowanie swojego własnego serwera L2. A o to w tym chodzi.

A o przetrwanie Allserona trochę walczyłem ale na tym kończy się mój związek z tym serwerem. Więc spoko :)

Pozdrawiam

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 26, 2016, 09:05:51 pm »
AFAIK ten serwer jest już online.
Jak długo będzie nie wiem, śmiem wątpić by ktokolwiek na nim grał.
Sybar chyba zapomniał uaktualnić wpisy na forach.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 30, 2016, 09:05:01 am »
Tak, serwer wystartował i przyciągnął mase graczy włącznie z całymi klanami. Online oscyluje pomiędzy 5,000 a 8,000 wieczorami.

Oczywiście żartuję. Zazwyczaj jest 10 - 15 graczy co nie jest najlepszym wynikiem ale tak naprawdę odzwierciedla to czym Dwarven Manufacture MutiSkill jest, tylko takim hobby dla mnie. Zawsze będę grał w otwarte karty jeżeli chodzi o to czym mój serwer jest. Nie interesuje mnie sciemnianie i popowanie licznika online.

Rozpocząłem pracę nad równoległym serwerem bazującym na układzie klas. Czyli standardowy Lineage 2 role play. Bardzo skoncentrowany na craft, bez dualboxu, bez NPC Buffera, zbliżony do retailu czas trwania buffów, buff shop od graczy itd. Możliwe też, że support klasy otrzymają bonusy bo moby, tak jak w MultiSkill, będą silniejsze. Serwer casualowy na niskich x2 rates z masą bonusów do XP/SP/Dropu itd. Sam drop na poziomie x12 ze wzgledu na nacisk na craft.

Helios nadal otrzymuje sporą dawkę poprawek każdego dnia. Pełna GeoData już włączona od jakiegoś czasu. L2JUnity ma 2 nowych developerów więc zespół rosnie w siłę. Dołączył do nich też ten Francuz (który jest Hiszpanem :)), twórca L2Tenkai. Nic dodać, nic ująć.

Zainwestował też w 'profesjonalny' anty bot. Co zaowocowało sporą ilością zablokowanych graczy, którzy "tylko chcieli sprawdzić czy bot działa a jak tak to zaraz by mi o tym powiedzieli". Szansa na zdjęcie blokady jest, ale tylko dla tych co nie cwaniakuja.

Wszystko na spokojnie i relaksie. Ci którzy chcą spróbować low rate w wydaniu Dwarven Manufacture są mile widziani.

Pozdrawiam

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 333

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 30, 2016, 01:30:53 pm »
Przy takim małym online myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby customowe ograniczenie rozmiaru mapy. 3 zamki, kilka fortec, aden zone + dion + głudio. Dużo dłubania w geodacie i kliencie ale zagęściło by to społeczność.

Bądźmy szczerzy gra była projektowana na online 5k+ nawet te tysiąc osób rozsiane po tak wielkiej mapie sprawia wrażenie pustawego serwera.

I nie mówię o usunięciu mobków z rożnych lokacji a o edycji mapy w kliencie, tp portów, i geodaty(zamiana lokacji w góry i morze, lub niewidoczna ściana). No ale to dużo roboty dla kilkunastu graczy, i może kolidować z poprawkami.


  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 30, 2016, 04:06:12 pm »
Ruszył już Live serwer, czy to Beta jest?


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 01, 2016, 07:18:14 am »
Ruszył już Live serwer, czy to Beta jest?
Serwer MultiSkill nie dawno wystartował. Miałem dosyć sporo na głowie i zapomniałem poprosić o przeniesienie.

Jak uporządkuję pierwszy wpis to się zgłoszę do moderatora.

Pozdrawiam

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 01, 2016, 08:37:44 am »
Przy takim małym online myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby customowe ograniczenie rozmiaru mapy. 3 zamki, kilka fortec, aden zone + dion + głudio. Dużo dłubania w geodacie i kliencie ale zagęściło by to społeczność.

Bądźmy szczerzy gra była projektowana na online 5k+ nawet te tysiąc osób rozsiane po tak wielkiej mapie sprawia wrażenie pustawego serwera.

I nie mówię o usunięciu mobków z rożnych lokacji a o edycji mapy w kliencie, tp portów, i geodaty(zamiana lokacji w góry i morze, lub niewidoczna ściana). No ale to dużo roboty dla kilkunastu graczy, i może kolidować z poprawkami.

Takie drastyczne trochę.
Ja bym proponował wywalić Hellbound, Gracie, IsleOfPrayer.
Zostawiłbym PI jako ciekawostkę.
Kamaele też bym wywalił, nigdy nie miałem przekonania do tych kurczaków, łamali narrację L2. (BTW wiecie, że na retailu jest ewent pt: "Odeprzyj inwazję kosmitów"? kekekekekeke)
Zaraz zaraz, coś mi ten układ przypomina...
xD
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - H5 & Helios Low Rate - Wczesna Beta
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 01, 2016, 12:42:10 pm »
Nie chcę ograniczać świata gry. Wolał bym wprowadzić od czasu do czasu jakieś nowe rozwiązania dla mniej atrakcyjnych lokacji. A Kamaelem nigdy nie grałem wiec chce kurczaka przetestować.

Rzecz w tym, że mi nie przeszkadza bardzo niska populacja. Oczywiście okolice 30 - 50 online było by fajne,  ale od samego początku projekt jest nastawiony na to czym obecnie jest. Dwarven Manufacture to nisza bo ani teamu nie ma ani rozmachu; poza tym troszkę ciężko się wkręcić w scene na której dominującą grupą są gracze którzy już wszystko widzieli a przy tym custom ich nie interesuje. Nawet czasu bym nie miał na zarządzanie dużą grupą graczy.

Tak więc MultiSkill będzie nadal funkcjonował w tej samej formie bo są na nim gracze a klasyczny role play będzie z czasem rozwijany. Kręci mnie opcja hardcorowego craftu więc w tym kierunku pójdziemy.

Ps. Jak kurczak miesza w narracji to co dopiero kosmici? :)
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
[L2J] Dwarven Manufacture - High Five x2 - START 10.11.2016
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 31, 2017, 08:21:27 am »
Witam,

Dwa dni temu miała miejsce aktualizacja serwera. Dokładna lista zmian jest dostępna pod poniższym linkiem

https://www.dwarven-manufacture.com/21-01-2017-2/

Najważniejszymi elementami aktualizacji były:

Przedłużenie licencji na Anty Bot o kolejny rok.
Zmiana Updatera na taki, który nie korzysta z l2.exe co wprowadza dodatkową warstwe zabezpieczeń.
Silnik kontrolujący statystyki potworów został ulepszony i teraz zwieksza poziom trudności względem poziomu potwora. Czyli nowi gracze maja troszkę łatwiej, gdzie ci na wyższym poziomie odczują zwiekszony poziom trudności.
Maksymalny limit prędkości ataku i castu został zwiekszony o 500.
Zaktualizowano 'Tutorial Guide' tak aby udzielał podstawowych informacji na temat serwera i jego unikalnych ustawień.

Następna aktualizacja wprowadzi nowe nagrody za zabijanie Championów, które w obecnej chwili są twarde jak Raid Bossy. Ponadto, system Enchantu zostanie ulepszony i pozwoli na wymiana scrolli na ich lepsze wersje. Backup Stony zostana usunięte kompletnie z Prime Store.

To tyle na teraz. Zapraszam na naszą stronę i do wspólnej gry.

Pozdrawiam
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 183

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dwarven Manufacture - High Five x2 - START 10.11.2016
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 05, 2017, 07:36:29 am »
Zaciekawiła mnie koncepcja serwera. Gra tam ktoś w ogóle? Zacząłbym ale jak mały online to pewnie ciężko będzie expić bez buffów i z bidnym sprzętem.
Jestem obserwowany
Big brat czuwa