Witaj
Gość

Wątek: Regulamin działu: Servery l2off  (Przeczytany 9226 razy)

  • Wiadomości: 289

  • Pochwał: 2

Regulamin działu: Servery l2off
« dnia: Grudzień 17, 2015, 08:54:11 pm »
W dziale Serwery l2off wymagane jest przestrzeganie następujących zasad:

1. Jest to dział informacyjny, służący wymianie informacji na tematy związane z poszczególnymi serwerami Lineage 2 na plikach off.
2. W prezentacjach dopuszczalne są wyłącznie informacje mające bezpośredni związek z serwerem.
3. Zabronione jest wyrażanie nienawiści względem serwerów(czysty hejt) i osób które stworzyły temat o danym serverze oraz reklamowanie innego serwera, niż ten, któremu dany temat jest poświęcony.
Za reklamowanie uważa się m.in. zamieszczanie linków do stron/prezentacji innych serwerów i zapraszanie na inny serwer.
4. Jeden serwer to jeden temat z jego prezentacją.
5. W przypadku "spamowania" prezentacjami użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.
6. Publikowane prezentacje muszą spełniać warunki wymienione poniżej, w części "Jak prezentować serwer". Wszystkie posty i tematy niezgodne z podanymi niżej zasadami będą usuwane.
7.Zabroniony jest spam pod tematem prezentacji.

Wszystkim, którzy włożą w prezentacje serwerów swój czas i pracę – serdecznie dziękujemy!
Efektami waszej pracy będą cieszyć się użytkownicy i osoby odwiedzające nasze forum.
Za widoczne starania w prezentowaniu serwerów przewidujemy pochwały.
W razie jakichkolwiek wątpliwości nasi moderatorzy chętnie służą pomocą.

W kwestiach nieuregulowanych przez powyższe zasady zastosowanie ma Ogólny Regulamin Forum.


Jak prezentować serwer:
Nie jest wymagane, aby prezentacja była napisana w języku polskim, ale jeśli już będzie, postarajmy się zwrócić uwagę na język, ortografię i formy gramatyczne. Małe błędy będą poprawiane przez moderatorów - oczywiście w granicach możliwości.

Tytuł tematu:

Przykłady:
[L2OFF] L2ForMoney - H5 x 5 - START 01.01.2016

Pliki:
Aby umieścić prezentację w tym dziale server musi mieć plik l2off.

Dalsza część tematu powinna zawierać:
Nazwę serwera, kronikę, raty oraz datę startu, tak aby inni użytkownicy forum nie mieli wątpliwości co do zawartości tematu.

Niezbędne informacje, które należy podać w prezentacji serwera:
1. Nazwa serwera.
2. Działający Link do strony serwera.
3. Działający Link do forum serwera.
4. Informacje o ratach
EXP: xx
DROP: xx
ADENA: xx
QUEST: xx
SPOIL: xx
5. Opis serwera.
6. Co oferuje, co działa, itp.
7. Informacje o sprzęcie, na jakim stoi.
8. Ilość graczy online (średnia).

Tematy z niepełną prezentacją będą usuwane.

Dziękujemy i zapraszamy do prezentacji i dyskusji!


Regulamin w obecnej treści wchodzi w życie z dn. 17.12.2015 r, oraz będzie modyfikowany jeśli zajdzie taka potrzeba.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2015, 09:12:55 pm wysłana przez Paran0ya »