Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"

Zaczęty przez Bled, Luty 07, 2007, 07:50:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

TruTherion

Cytat: Ryltar w Wrzesień 27, 2007, 09:09:59 AM
CytatZ ludzi robi się pro, no tak z śmieci zawsze powstaje coś co w sporej części jest naj...

Ale patrzac na to z logicznego punktu widzenia.Jezeli dajmy na to moja rodzina by cos robila od pokolen(z ojca na syna) dajmy na to nie wiem kula miecze to jezeli ktos uczy mnie od malego najlepszych technik itp. to zanim ja zdechne napewno je jeszcze bardziej udoskonale i przekaze dalej.Raczej watpie zeby jakis typ przyszedl co widzi 1 raz mlotek kowalski i kowadlo i po 4 latach robil cos lepiej odemnie.

Hmm nie specjalnie rozumiem co to ma wspólnego z moja wypowiedzią... Chyba, że to nie do mnie.

Ryltar

Tu chodzi o to ze jezli elfy zyly wiecznie i ta magie sobie zarabiscie opanowaly to nie jest mozliwe zeby smiertelni ludzie opanowali ja lepiej poprostu.

TruTherion

No tak to logiczne... Tylko czemu ludzie są lepsi? To nie trzyma się kupy...

Hmm to dlaczego to dajesz odnośnie ludzi? Jakby nie patrzeć, oni mają najmniejszą szansę nabycia doświadczenia.

Ryltar

Zobacz ze u ludzi to klasy sa "skopiowane" od reszty ras i te klasy sa praktycznie najlepsze.

TruTherion

To ja wiem i to mi się bardzo nie podoba...
Ja właśnie jestem za tym, że to inne rasy nad ludźmi miały by dominować. Ludzką zaletą jest różnorodność, no i ilość.

Soraj29

Uwazam ze gra jest prawie idealna jedyna rzecz jaka bym zmienil to jezyk gry :PP powinien byc polski z koro tyl polakow w to gra:))
Soraj

Siena

W to nie gra wcale najwięcej polaków. W porównaniu do azjatów to u nas w to prawie nikt nie gra :P
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...

Elfares

Kiedyś grałem na serwie gdzie po SM naprawdę się było pół przeźroczystym ale jak by nicku nie było to ehehe
http://piczolandia.miniville.fr/

W każdej sekundzie,na każdym oddechu ktoś traci życie,
co mrugnięcie , kogoś marzenia odpływają,w rozczarowaniu otchłani znikają.
Czytając moje myśli przelane,słowa do śmierci dobrane,
ktoś w jakimś zakątku świata,gubi bezcenne życia światła.

TruTherion

Ja bym zrobił tak, aby łucznicy nie mogli strzelać jak ktoś koło nich stoi i ich leje.
Dodatkowo bonus do evasion podczas biegania, dla każdego (daggerom więcej oczywiście).

Możliwość uniku przed skillami i czarami (bieganie by miało sens, skille z bliska byłyby trudniejsze do unikniecia).

Ryltar

#309
CytatMożliwość uniku przed skillami i czarami (bieganie by miało sens, skille z bliska byłyby trudniejsze do unikniecia).

Unikac skilli wojownikow(nalezy pamietac Tank=/=woj) jak sie odpali UE2.Co do unikow przed czarami to bylby walek bo magowie i tak dostali przez ostatnie Chronicle po dupie.

NCSoft powinien ruszyc dupe i zbalansowac buffy.Praktycznie mamy same ofensywne a defensywnych jest dosc malo.

TruTherion

Z tą defensywą to racja. Niektóre walki są trochę za krótkie i zdarza się, że głupie walenie nukami magów wyjaśnia całą sprawę...

Ale co do mojego pomysłu... To bym go trochę rozbudował do tego, że magowie by mieli 2 rodzaje czarów, trochę jak w fantastycznej rzeczywistości.
Jeden byłby stosunkowo słaby, ale za to bardzo łatwo nim byłoby trafić. Drugi byłby o wiele silniejszy, castowałby się dłużej i w takiego biegnącego elfa raczej by nie trafił.
Jaki z tego wniosek? Aby magowie mogli pokazać pazur potrzebowałby kogoś kto by przytrzymał delikwenta (tank, czy jakiś dd).

Ryltar

Tank juz dostaje dmg od maga za ~300 jak zablokuje to tarcza co jest juz troche przymalo :P Od CT1 dla tankow ma wejsc target lock wiec bedzie lepiej ^^

TruTherion

No może rzeczywiście za mało. Mag powinien zadawać b. duży DMG (no tankowi nie taki b. duży, bo to jednak tank jest... W L2 nie ma nikogo, kto by skutecznie bronił przed atakami magicznymi), ale za to jeśli przeciwnik pogina jakby ktoś mu nitro w dupe wstrzykną to raczej powinien mieć problem z trafieniem... No bo magia jest dość delikatną bronią i przecież magia nie jest samonaprowadzająca.


PS. Ryltar co myślisz o moim pomyśle odnośnie łuczników? 



NetSuuN

ja mysle ze jest beznadziejny.
rozwalilo by to pvp i pve.

Dev

prezciez lucznicy i tak maja kare do accuracy jesli ich mob bije :P
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

TruTherion

Cytat: NetSuuN w Październik 06, 2007, 11:13:58 AM
ja mysle ze jest beznadziejny.
rozwalilo by to pvp i pve.


Powiedz mi w jaki sposób by to rozwaliło pvp i pve? Przecież normalnie i tak się przy mobie/przeciwniku nie stoi...
A tak mamy taką samą sytuację jak u maga... Możemy przerwać strzelanie z łuku, to jest całkowicie naturalne, nawet bardziej niż w sytuacji maga...

Ryltar

Cytatprezciez lucznicy i tak maja kare do accuracy jesli ich mob bije

I to jest debilne jak z 2 metrow nie mozna trafic w kogos?

W UO jest tak ze jak przeciwnik jest na jakims dystansie to nie mozna strzelac z luku.W Dark Messiah mam podobnie,wejdzie mi krytyk i trafie takiego orka w glowe to juz ja traci.Ale jak tylko do mnie podjedzie i nie mam gdzie robic unikow(zamkniete pomieszczenie) lub nie mam gdzie uciec na jakas strategiczna pozycje(np. schody jak ork wejdzie to moge mu dac kopa i spadnie,wtedy dostanie pare strzal) to jestem trupem i musze zmienic bron(chociazby na tyle dlugo zeby zablokowac atak i kopnac go zeby troche czasu zyskac).Chociaz jak woj dopada Lucznika w zwarciu to masz GF bo potrafi poturbowac.

TruTherion

Hehe Ryltar podałeś przykład, który ja chciałem też podać, tylko ja sam d Darc Messiach nie grałem, więc do kumpla chciałem pisać.


A teraz tak na chłodną logikę.
Jakim cudem łucznik ma strzelić strzałą jeśli przeciwnik stoi koło niego i go tłucze? Tak na wszelki wypadek dodam, że aby strzelić z łuku i móc zadać obrażenia przeciwnikowi nawet w lekkiej zbroi, musimy mieć łuk wyciągnięty na długość ręki przed siebie i trzeba trzymać prosto strzałę, bo inaczej wpada w rotacje i cel jest raczej nie draśnięty.
Jeśli ktoś koło łucznika stoi on nie ma szans wystrzelić, chyba że czekał aż delikwent podejdzie, aby strzelać z bliska.

I co do mechaniki gry. Zwykle chodzi o to, aby przeciwnik nie podszedł do łucznika, bo inaczej ten szybko ginie, więc tutaj nie ma żadnego problemu. Wzrosła by rola daggerów, a także zwykłych dd.

NetSuuN

A jakim cudem mob ktory jest od Ciebie 2/3x większy, zadaje Ci tylko dmg a nie zabija od razu?
Przecież gdyby czlowiek stanal sobie do walki z olbrzymem to by za jednym uderzeniem zemdlal lub umarl.

Tyr

Nie przesadzacie trochę? Takich rzeczy to nawet najnowsze gry nie mają ;]
Lineage 2 Classic EU

Ryltar

Cytat: NetSuuN w Październik 06, 2007, 05:25:08 PM
A jakim cudem mob ktory jest od Ciebie 2/3x większy, zadaje Ci tylko dmg a nie zabija od razu?
Przecież gdyby czlowiek stanal sobie do walki z olbrzymem to by za jednym uderzeniem zemdlal lub umarl.

Przesadzasz,ja jak w Dark Messiah dostalem bombe na kask od cyklopa to tylko przelacialem 5 metrow,wstalem i jakos go zabilem :P

Nie ogladasz Anime gdzie czlowiek bierze na klate piache jakiegos giganta :P?

NetSuuN

Z Anime to ogladam tylko Naruto. ^^


Ale nie o to chodzi.
Pisząc tamto chcialem pokazać, że nie można mieszać realizmu z fantastyką, albo jedno albo drugie ; ]

TruTherion

To ci odpowiem tak... HP człowieku HP.... Można powiedzieć, że punkty HP to właśnie takie ryzyko błędu i jak już biorąc pod lupę takie sprawy to HP możemy traktować jako ciosy które w jakiś sposób omijamy (tutaj z evasion nie mylić)... Bo tak nie da się raczej żadnego ciosu wytrzymać...

Czyli czemu magom można przerwać czar, jak go bijemy? Jemu raczej jest łatwiej dokończyć czar, bo to sprawa gestów, które w ruchu jeszcze jakoś można utrzymać...

I co do sprawy strachu... Zgadnij co się w średniowieczu działo, jak pod łucznika podchodził rycerz? Na to samo wychodzi...

Ryltar

CytatI co do sprawy strachu... Zgadnij co się w średniowieczu działo, jak pod łucznika podchodził rycerz? Na to samo wychodzi...

Wiesz co zrobili Angielscy lucznicy z Francuska kawaleria :P?

Cubu$

Nie porównuj reala do gry ;] W grze możesz walić w kolesia w skórzanej zbroi 20 razy i tylko hp mu spada :P A w realu jeden cios i głowy nie ma/przecięty na pół/itp ;]