Spellsinger vs Spellhowler

Zaczęty przez Polgara, Maj 26, 2007, 03:44:09 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Finwe

Cytat: TruTherion w Lipiec 15, 2007, 03:06:43 PM
SH ma 713, a SPS ma 863... Aż taka olbrzymia różnica to nie jest...

Jak SH pierwszy zacznie nukować nawet nie używając Wind Vortexa to pierwszy czar przerwie SPS'owi, a później nie jest tak łatwo przerwać kolejne czary. A im więcej macie buffów na sobie tym trudniej.
Wielokrotnie walczylem z sh i nigdy, nawet gdy udezyl pierwszy nie przerwal mi czaru na selfbuffie a tymbardziej surrender to water. Po 2 mowimy o walce sps vs sph a nie storm screamer vs mistic muse. a to jest calkiem inna bajka.
Aktuaknie:
Core: Sigel Eva's Templar 96

TruTherion

#26
Mówimy o walce między SPS'em i SH I!! także Mystic Muse a Storm Screamerem.

Jak już zostało napisane w innym temacie nie ma oddzielnych wątków dla 3 klas, więc naturalne jest, że  pisze się także o walkach między 3 klasowymi postaciami.

To że ci nigdy czaru nie przerwał to może być cud, ale i wiele innych możliwości.
Surrender jest bardzo trudno przerwać, zdarzy się może raz na 100 razy ale w końcu się da.
I to, że pierwszy raz rzucił czar nie znaczy, że ma przerwać ci kolejne, to ułatwia sprawę.

bula

Cytat: Finwe w Lipiec 15, 2007, 11:52:26 PM
Cytat: TruTherion w Lipiec 15, 2007, 03:06:43 PM
SH ma 713, a SPS ma 863... Aż taka olbrzymia różnica to nie jest...

Jak SH pierwszy zacznie nukować nawet nie używając Wind Vortexa to pierwszy czar przerwie SPS'owi, a później nie jest tak łatwo przerwać kolejne czary. A im więcej macie buffów na sobie tym trudniej.
Wielokrotnie walczylem z sh i nigdy, nawet gdy udezyl pierwszy nie przerwal mi czaru na selfbuffie a tymbardziej surrender to water. Po 2 mowimy o walce sps vs sph a nie storm screamer vs mistic muse. a to jest calkiem inna bajka.
a ja wielokrotnie walczylem z SPS i przerywalem mu czary ... lol wszystko moze sie zdarzyc

O.o ???
Cytata w c4 nie ma vortexow

Profesor

Cytat: TruTherion w Lipiec 26, 2007, 02:10:42 PM
także Mystic Mouse a Storm Screamerem.

to mnie zabiło, mistyczna mysz^^


Dev

ja wam powiem tyle. Obywdu zmiótłby archmage dzieki concetration lvl 6 xd
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Slomek

W walce z SPS nie warto sie bawic w jakies surender sleep czy silence bo nikt na pvp nie idzie bez buffow. Najlepiej wind vortex huricane shadow flare i hur na zmiane z death spike. Ja tak uwazam i dosyc czesto sie sprawdza. Wiadomo ze SPS' owi czesto sie cryty zdarzaja w pvp, a jak ma jeszcze WM + dance of sirien to nie warto podchodzic
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com

Dev

szczegolnie jak surrender wywala resist ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

sunshine

Grajac na x5k (C4) mowa tu o onpulse.ru to przeownerska postacia jest sps. Mam go na subie i niezdarzylo mi si ejeszcze zeby pojechal mnie SH, a to wszystko ze wzgledu na wspanialy skill jakim jest cancel. Ludzie tam zazwyczaj chodza na pvp na totalfulluberbuffie tzn. dance, song + wysoko lvlowe zwykle buffy + zdarza sie cov. Ale podbiegasz do takiego i: cancel-surrender-ice vort-i spam hydro blastem. Praktycznie cancel = dead. Natomiast SH na normalnym lr serwie ma duzo przewage mimo mniejszego castu... mianowicie chodzi tu o dark vortexa i draina ... z doswiadczenia wiem ze takiego spsa mozna zadrainowac na smierc bezproblemowo ze wzgledu an wyjatkowa moc draina przy wzmocnieniu vortem.
Pal Skuna!

Ryltar

Walka magow:
Kto pierwszy komu wsadzi nuka ten wygrywa.

Siena

#34
Jak nie jest oflagowany to nie może vortexa dostać. Jak się oflaguje pierwszy to jest szansa że go dostanie, wtedy pierwszy przegra. ^^

@edit: down.

Tfu. Nie vortexa a surrendera, mój błąd.
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...

Frohike

Cytat: Siena w Wrzesień 02, 2007, 07:33:34 PM
Jak nie jest oflagowany to nie może vortexa dostać (...)
Lol ? A nie jest przypadkiem tak, że każdy skill, który zadaje obrażenia można rzucić na nie oflagowanego przeciwnika ?

TruTherion

Cytat: sunshine w Wrzesień 02, 2007, 06:41:49 PM
Grajac na x5k (C4) mowa tu o onpulse.ru to przeownerska postacia jest sps. Mam go na subie i niezdarzylo mi si ejeszcze zeby pojechal mnie SH, a to wszystko ze wzgledu na wspanialy skill jakim jest cancel. Ludzie tam zazwyczaj chodza na pvp na totalfulluberbuffie tzn. dance, song + wysoko lvlowe zwykle buffy + zdarza sie cov. Ale podbiegasz do takiego i: cancel-surrender-ice vort-i spam hydro blastem. Praktycznie cancel = dead. Natomiast SH na normalnym lr serwie ma duzo przewage mimo mniejszego castu... mianowicie chodzi tu o dark vortexa i draina ... z doswiadczenia wiem ze takiego spsa mozna zadrainowac na smierc bezproblemowo ze wzgledu an wyjatkowa moc draina przy wzmocnieniu vortem.

Normalnie bez party nie pobiegasz na dancach i songach, a to już olbrzymia różnica.
C4,a C5+ to kolejna olbrzymia różnica.
High rate,a low rate to kolejna olbrzymia różnica.

sunshine

...totez wspomnial o hr i lr jakbys nie zauwazyl ...
Pal Skuna!

TruTherion

Zauważyłem, ale twoja opinia jest oparta przede wszystkim na high racie.
A zadrainować SPS'a się raczej nie da, z racji tego, że drainy woolno się odnawiają, a vortex bardzo długo się czaruje.

Dev

mm dla Sts to zaden problem, jak on juz skonczy cancela to ma juz dwa silne vortexy i leci huragan ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

TruTherion

Tylko SPS tak od cansela zaczynać nie będzie. Tak mi się raczej wydaje. No i raczej jeden vortex będzie, a drugi będzie się castował.

sunshine

Cytat: TruTherion w Wrzesień 03, 2007, 07:26:36 AM
Zauważyłem, ale twoja opinia jest oparta przede wszystkim na high racie.
A zadrainować SPS'a się raczej nie da, z racji tego, że drainy woolno się odnawiają, a vortex bardzo długo się czaruje.

O HR wspominam poniewaz gralem tam tylko ze wzgledu na testowanie roznych postaci pod katem pvp. Nieraz spsowi drainem przerywalem casty a dodatkowo przybywalo mi hp. Poza tym SH ma o tyle ciekawie ze moze jechac na 2 sposoby z typem, a mianowicie: Dark vortex+death spike+vampiric claw+shadow flare oraz surrender+wind vortex+hurricane . Warto nadmienic ze sps posiada również 2 vortexy z czego 1 (light vortex) nadaje sie jedynie do combosa w stylu l.v.+ solar flare bez dodatkowego efektu  (oprocz spalania mp, co i tak przy szybkim pvp nie ma znaczenia)oraz ice vortex ktory jest grozniejszy dla wojow niz magow, podczas gdy sh w jednym vortexie ma zbicie cst. spd o 30% a w drugim bardzo mocny drain ktory dodatkowo powoduje oslabnienie na 3 nasze skille a nie 1 jak wprzypadku spsa
Pal Skuna!

Rass

Gram SH i dobrze mi idzie. Z SpS walczyłem nie raz, ciężko wygrać z SpS gdy ten jest blisko Ciebie jeżeli grasz SH. SpS posiada bardzo szybkie czary, które załatwiają SH na cacy    :).    To tak SH rzuca Wind Vortex, sps podchodzi i złatwia SH. Dlatego Sh walczy rzucając szybkie nuki.
Serwer high rate W][E:
bishop 85lvl/ SR 85lvl/ SH 85lvl
overlord 84lvl/ PP 84lvl/ EE 84lvl

McViRR

Cytatwygrać z SpS gdy ten jest blisko Ciebie jeżeli grasz SH

Z co to za różnica? Na lolPriv serwie pewenie tak ale sh to nie tank nie dagger nie meele więc się pytam...

WTF?!
 
Cytat: fedur w Wrzesień 14, 2009, 09:27:33 AM
eeh... a jeszcze pamiętam jak chodzilismy co niedziele z Strykiem do kościoła i stał taki maly Pawełek pod sklepem już, i do Strykusia "wujek wujek daj na lizaka" aż sie łza w oku kreci... a teraz o juz dorosły mężczyzna, pewnie jzu za dziewczynami sie ogląda! :)
http://www.wsku.yoyo.pl/

PeBe

Jakie szybkie nuki?
sps wali vorta + jakiegos nuka + bustera i po sh
sh wali (emp echo) vorta + bustera i po sps


^^

Laner

Jeśli jest walka na oly (czyli SPS zaczyna koło SH) albo jakimś innym cudem SPS zaczyna koło SH to śmiało można powiedzieć "+1" (rzecz jasna SPSem)
Aura Flare i wszystkie czary SH są przerywane w konsekwencji czego SH jest martwy.
Nie ma akcji ażeby SH wygrał jak zaczyna koło SPSa.
Jeśli z daleka to SH>>>>SPS bo na nuki SPS może mieć kłopot a jak będzie chciał podejść do SH ażeby spamować aura flare to zerwie silence i nawet Bsoe nie da;p

bula

aura flare ... ktos tego jeszcze uzywa?

SknerusKK

Cytat: bula w Październik 29, 2008, 09:09:32 PM
aura flare ... ktos tego jeszcze uzywa?
jedynie privowcy... aura flare niema elementu - jest do du..., ma -50% dmg w pvp - jest do du..., zuzywa duzo many w porownaniu ze zwyklymi nukami - jak wczesniej :>

bula

Cytat: SknerusKK w Październik 29, 2008, 09:11:50 PM
Cytat: bula w Październik 29, 2008, 09:09:32 PM
aura flare ... ktos tego jeszcze uzywa?
jedynie privowcy... aura flare niema elementu - jest do du..., ma -50% dmg w pvp - jest do du..., zuzywa duzo many w porownaniu ze zwyklymi nukami - jak wczesniej :>

aura flash > aura flare

Laner

Lol... co Ci z tego że ma mały damage jak nawalasz nią jak oszalały?
Przerwiesz wszystkie czary SH i ten nic nie ździała poprostu
Dlatego lepiej nie zaczynać koło SPS'a