Tresure Hunter vs Shillien Knight

Zaczęty przez Polgara, Maj 26, 2007, 03:25:07 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Polgara

Proszę o pisanie konkretnej porady/zestawienia statystyk/opisu stylu gry w pvp dotyczące klas w temacie w którym się wypowiadacie

zulek

ja proponuje na początek frennzing stirke potem debuff uciekamy lihting stirke a potem jesli frennzing stirke nie spowolnił to zwarcie ale jak wlaz to nukujemy doradzam jak TH włączył swój skil przyspieszajacy to lepiej nie uciekac ponieważ bez problemów nas dogoni a wiadomo jak uciekamy to on bije w plecy i wtedy ma 75% szans na krytyka więc w tym momęcie bijemy w zwarciu kiedy hp spadnie nam do 40% to raczej używamy ud bo nie warto czekać do ostatniej chwil bo możemy nie zdożyć ponieważ TH może wbić nam krytyka i wtedy leżymy zreguły nie powinno być problemów z pokonanie TH ale czasami jest gorąco :P także troche zwarcia troche skili magicznych i tylko możemy stać nad trupe TH i napisać GF :D tu jest pokazane jak w ładnym stylu można pokonać TH http://www.youtube.com/watch?v=dRKuk3497YE filmik z retaila ale na privach jest prawie tak samo :_delf_5_4:
DN: NM(30x):
Tyr/ol sub: Bh/wc
Des/tyr
Ee/ol
Bh/pal
Zerk

Bled

#2
Freezing , lightening, jak wszedl to GF jak nie to drain poison sting bash. Najlepiej uzywac jaknajwiecej nukow i skilli typu sting bash, walac normalnie bedziemy czesto nie trafaic a th chyba wrzuci UE. IMO SK nie moze przegrac takiej walki

Ryltar

Arrest,Judgment,Hex,PB i mozna zabic w zwarciu jak nuker setup to zanukowac i dac mu PB,podejdzie do zwarcia to Judgment,Arrest i odbiegnac.

Dev

W zwarciu jest imo latwiej ale tzreba pamketac o arrest zeby w razie potrzeby spokojnie walnac i odbiec, wrzucic drainy zeby sie uleczyc i dalej bic w zwarciu.
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Reina

#5
Cytat: zulek w Lipiec 11, 2007, 04:11:48 PM
http://www.youtube.com/watch?v=dRKuk3497YE
jak dla mnie to obie te postacie kierowane byly przez noobkow
TH  odbiegajacy od SK, nie majac atakow na dystans, mimo ze SK kroluje w nukach z tankow
SK odbiegajacy od TH tylko po to, zeby dostac blowa i spowrotem walczyc w zwarciu
TH nie uzywajacy trickow (sic!)

opisze walke ze strony TH, choc dagger  < tank  z definicji

dash  (mozemy  skorzystac spokojnie, nie bedziemy odbiegac potem od niego wiec potrzebny nam nie bedzie) biegniemy do SK, jak widzimy lecacego LSa albo  inny nuke (a napewno cos zobaczymy) -trick, biegniemy dalej,  ogarniety SK juz zmienil czar i rzuca na nas cos innego  - drugi  trick. jestesmy juz obok elfa, sting i jak mamy, wrzucamy bluff,  siadzie - critical blow, backstap, deadly blow, nie siadzie - trzeci trick (mamy  ich  duzo a pierwszy i tak juz pewnie sie odnowil) i obiegamy  - uda sie obiec, to seryjka blowow,  nie, to bijemy czekajac na dostep  do kolejnego detargetu, rzucamy go, obieg, blowy  i tak w kolko, ponawiajac stinga co jakis czas,
gdy walka juz troche trwa, a SK sporo many zuzyl (my  niestety wiecej, ale coz) uzywamy UE, i  walczymy dalej  technika "detarget+obieg+blowy"
jesli mamy dostep  do 3rd class 78lvl skilla toogle (nie pamietam nazwy, zwieksza szanse na blowy)  to oczywiscie uzywamy go przez caly czas zwarcia, mozemy miedzy blowami probowac wrzucic instant kill, ale z doswiadczenia wiem ze to raczej marnowanie many, no ale - no risk no fun, wedle gustu
to chyba tyle z mojej strony
GL dla wszystkich TH ;p
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku

Dev

i tak ten TH bedzie smyral tego SK po jajach. Mialem walke taka, dalem typowi zbic cp i tak spadl :P
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Reina

no naturalna kolej rzeczy:
dd>wizard>tank>dd
(wersja bardzo uproszczona :P)
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku

Shaman

#8
ehhh polozylem ostatnio sk na supreme... kijowo walczyl, dal sie obrocic,,, dal sie scigac na doshu.... kijowo gral...
ja bym tak sk nie poprowadzil ale dostalem Th 3 pvp+ ci co mnie znaja to wiedza ze sk byl jednym z moich main charow.... ale male szanske mu daje w c5.........
choc chcialbym sie zmiezyc z rylem.... :) to moje marzeni od dawna.... Ryl ty main char i ja jakis main char :P :D
niemowie o moim olu ale jakies fajne chary moglyby sie zmiuerzyc ;) nie widze tu innego przeciwnika dla siebie :D

Ryltar

Jako TH raz udalo mi sie rozwalic SK ale tylko dlatego ze gra sie nademna zlitowala i dala mi lethal 2 w SK(zostalo mi pod koniec ~400 HP) a najlepsze jest to ze TK mnie spalowal :P

Chociaz ja SK TH rozwalilem prostym sposobem majac Dooma i DLe z health +4.Chwila lania w zwarciu,sting,judgment,arrest,odbiegam wale DH,FS,hex,pb znowu do zwarcia i wale PB i Judgment.Jak sie DH zaladuje to powtarzam i tak az padnie TH.

Malekith

W sumie Th ma najmniejsze szasne wygrac z ogarnietym tankiem( twierdzac ze najwieksze dmg i wejscia lethali maja inne daggi) o ile nie wejdzie lethal co czasmi jest utrapieniem ( polecam dex lethal 99% szans :P)  ogolnie technike zawsze stosowalem na daggow:
czekama z podbiegnie zeby byc pierwszym co zada cios( shield bash), tod ( o ile nie wbije szybciej  trikka itp) wlaczam offcoz shield of faith + toggle wale nukami i staram sie trzymac target jego caly czas, z bliska oczywiscie sting i judgment+ sporo hexow i power brakow jak pozwoli mana.

Ewentualna porazka  to od razu ud lub vengence, zanim ucieknie wbijac sb+ sting i vengence pozniej nuki( biorac pod uwage ze mozna enchantowac na penalty to nie ucieknie az tak daleko od nas i mozna wiecej dmg wcisnac w niego podczas ucieczki)

Dodam ze od czasow smarta mniej sie boimy blufow itp oraz co do biegania na ud polecam dla hardcorowcow ww+berek ( wczesniej nie dawalem nawet ww bo nie biegalo sie za daggiem a ud nie mialo danego enchantu.

Dex x4: Shillien Templar lvl 85
Grave x4:Shillien Templar lvl 82 hero-retired
Grave x4:Soul Hound Lvl 80 hero-retired
RuOff/Retail:Shillien Knight-retired

Madith

Ogolnie daggerzy maja male szanse z tankami.

ADV szanse dopiero zyskuje na 79 imo...c.wound + mirage i jakas sznasa jest. Potem jak sie dostaje exciting adventure to moze sie jeszcze poprawic...
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League

Ryltar

Ta tylko Judgment/Tribunal tankow jest do nie do unikniecia bo gra traktuje jak debuffy a nie ataki melee.No chyba ze cos zmienili ale do IL na 99% tak bylo

Dev

Judge i sting trafia zawsze :p
LF duel w/ Arrissa :P
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Madith

Cytat: Dev w Czerwiec 03, 2009, 09:13:51 AM
Judge i sting trafia zawsze :p
LF duel w/ Arrissa :P

na razie odpada :P póki co hardfarmmode 0n :)

Ale someday :) maybe :)
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League

Dev

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77