[Poradnik] Dodawanie skili do Itemów

Zaczęty przez stanus, Grudzień 11, 2008, 08:36:33 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

stanus

Otwieramy Navica i wybieramy tabele:



Item_skill_id - id skila ktorego chcemy uzyc na danej zbroi
item_skill_lvl - lvl tego skila






skill_id - id skila ktory bedzie uzyty jesli set zostanie skompletowany (np wooden set)
shield - id tarczy
shield_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty jesli wlozymy tarcze o podanym wczesniej id
enchant6skill - id skila ktory zostanie uzyty jesli set zostanie enchantowany na +6






item_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty w momencie zalozenia broni
item_skill_lvl - id danego skila
enchant4_skill_id - id skila ktory zostanie uzyty jesli wbijemy bron na +4
enchant4_skill_lvl - lvl tego skila
onCast_skill_id - id skila ktory moze zostac uzyty podczas czarowania
onCast_skill_lvl - lvl skila
onCast_skill_chance - szansa na uzycie skila podczas czarowania
onCrit_skill_id - id skila ktory moze zostac uzyty jesli zadamy krytyczne uderzenie
onCrit_skill_lvl - lvl skila
onCrit_skill_chance - szansa na uzycie skila podczas krytycznego uderzenia




W tych tabelach możemy użyć skili które już są w gameserwer/data/stats/skills lub napisać własne (oczywiście w plikach .xml) np. mój skill do broni:

<skill id="9018" levels="1" name="Bow of Madnes skill">
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="operateType" val="OP_PASSIVE"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="1.2"/>
    <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.15"/>
    <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.15"/>
    <mul order="0x40" stat="runSpd" val="1.10"/>
    <mul order="0x30" stat="pDef" val="0.90"/>
    <mul order="0x30" stat="mDef" val="0.90"/>
    <mul order="0x40" stat="rootVuln" val="1.25"/>
</for>
</skill>


Skile które już są można łatwo edytować i wstawiać pod nowym id

Maślan


Ore

A wiesz może jak dodać skill do broni aby wyswietlil sie nam w Active Skile np ww??

stanus

Może nie na czasie odpowiedź ale powiem tyle ze jest to tylko możliwe poprzez edycje systemu gry.