Mortal online

Zaczęty przez Melhir, Marzec 22, 2009, 07:45:29 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Melhir

Mortal Online to dość ciekawe mmo bo inne od wszystkich. Premiera zapowiada się na lato ale już są zapisy do cb :D . Tu krótki opis:
"Mortal Online to nowoczesny przedstawiciel gatunku MMORPG, wyróżniający się przede wszystkim silnie rozbudowanym trybem PvP oraz wykorzystaniem topowego silnika graficznego Unreal Engine 3.

Mortal Online to nowoczesny przedstawiciel gatunku MMORPG, wyróżniający się przede wszystkim silnie rozbudowanym, przemyślanym trybem PvP oraz wykorzystaniem silnika graficznego ze stajni Epic Games – Unreal Engine 3. Serwowany nam przez szwedzką grupę developerską Star Vault produkt pod wieloma względami stara się zerwać z wieloma klasycznymi, nieco skostniałymi rozwiązaniami, oferując w zamian szereg ciekawych pomysłów, zaczerpniętych rodem z singlowych gier cRPG i sieciowych zręcznościówek.

Świat gry obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, co już na samym początku może budzić na myśl wiele skojarzeń z tytułami uznanymi w świecie komputerowych gier fabularnych, m.in. seriami The Elder Scrolls czy Might & Magic. Taka asocjacja pod wieloma względami okazuje się być całkiem słuszna – omawiany tytuł osadzony jest bowiem w mitycznym świecie fantasy, obdarzającym graczy wielką swobodą działania. Nie ma wyznaczonych odgórnie stref do rozgrywek PvP, więc walczyć z potworami i innymi graczami możemy praktycznie wszędzie (bacząc oczywiście na okoliczności i ewentualną obecność osób postronnych). Także kreowani przez nas bohaterowie nie podlegają sztywnym podziałom na klasy czy poziomy zaawansowania. Owszem, każdy heros posiada szereg podstawowych parametrów (imię, rasa, płeć, aparycja etc.) i atrybutów (np. siła, zręczność, inteligencja, energia życiowa czy mana), jednak właściwym wyznacznikiem potencjału odgrywanej przez nas postaci są posiadane przez nie umiejętności oraz techniki bojowe, których wykorzystanie i efektywność w decydującym stopniu zależą od naszej wprawy i zręczności w posługiwaniu się nimi (nie ma żadnego systemu auto-combat). Oczywiście, istnieje możliwość reprezentowania określonych profesji, jednak taką decyzję podejmujemy już w trakcie gry i po spełnieniu wymagań określonych przez dane gildie zawodowe. W efekcie najpierw musimy odpowiednio rozwinąć podstawowe cechy naszego alter ego, a dopiero potem myśleć o nauce bardziej zaawansowanych zdolności i bonusów zarezerwowanych dla przedstawicieli danych klas czy profesji (system przypominający odsłony wspomnianych wyżej cykli poważnych gier cRPG, np. The Elder Scrolls: Oblivion czy Might & Magic VII: For Blood and Honor). Ponadto, bardzo ciekawym rozwiązaniem są tzw. umiejętności Deva, które dzielą wszystkie posiadane przez nas na danym koncie postacie. Pozwala to na silne zindywidualizowanie herosów i łatwiejsze utożsamienie się z nimi.

Pełną swobodą dysponujemy również wybierając sposób, w jaki bawimy się grając w Mortal Online. Autorzy postarali się odpowiednio wyważyć tryb PvP, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by przez całą rozgrywkę ani razu nie podnosić na innych graczy miecza. Świat gry jest bardzo obszerny, oferuje wiele egzotycznych lokacji i nie narzuca jedynie słusznego trybu rozgrywki, przede wszystkim za sprawą bogatej palety umiejętności i zrezygnowania z konieczności mozolnego nabijania kolejnych poziomów doświadczenia. Miłośnicy wartkiej akcji i bezpośredniej rywalizacji z pozostałymi graczami powinni jednak czuć się szczególnie usatysfakcjonowani – mechanika rozgrywki faworyzuje bowiem umiejętności samych graczy i w mniejszym stopniu zależy od ilości czasu spędzonego nad grą, dzięki czemu zabawa bardziej przypomina dynamiczne, sieciowe gry akcji, aniżeli standardowe mordownie MMORPG.

Ciekawostką jest osobliwy dla gier tego gatunku system unikalnych zadań, specjalnych wydarzeń i legendarnych potworów, które występują tylko raz. W efekcie świat pełen jest pojedynczych egzemplarzy unikatowych przedmiotów, zaś sama rozgrywka nie narzuca konieczności powielania ciągle tych samych ścieżek rozwoju, stymulując herosów do poszukiwania nowych wyzwań oraz jednoczenia się w celu poszukiwania i pokonywania szczególnie silnych przeciwników."

GOL troche kijowo opisał tą grę więc tu macie więcej info:
http://www.aiononline.com.pl/forum/index.php?topic=837.0
http://gamecenter.pl/forum/index.php?showtopic=256134
adres oficjalnej strony: http://www.mortalonline.com/
polski fansite: http://www.neltharion.boo.pl/news.php

Co do full lootu na początku nie byłem przekonany, lecz po kilku przeczytanych info o tym już jestem :) Dodatkowym atutem będzie na pewno to że będą unikalne potwory które pojawią się tylko raz, jedyne na serwerze a z nich wypadają unikalne itemy(Chciałbym to zobaczeć jak gracze wymieniają  się informacjami na temat tego gracza, każdy chciałby go zabić a ten item też musi mieć jakieś bonusy dla szojuszników i dla siebie że by nie było tak że zabił go byle noob przez przypadek). Gracze będą mogli się zapisać w historii gry np. jak ktoś znalazł jakąś jaskinie etc. to może ją nazwać od własnego imnienia(nicka). Ciekawi mnie jak będzie wyglądało skill based i to pvp 100% a co do pk  to jak ktoś kogoś zabije to będzie jakaś kara, być może strażnicy będą gonili tą osobę.  No i na pewno będzie dobre to że jak ktoś gra XXXXXh to  ktoś kto gra kilka h tyg ma szanse tą osobę rozwalić. System walki będzie podobny do tego z Mount&Blade, jak  osobą A walnie osobe B w głowe to moze na hita go wziąć, no i zależy gdzie walisz jak w bardziej czułe miejsca to więcej życia odpierasz itd. Lvl nie będzie wcale ale bedą lvl skilli i podobno mają zrobić cośtakiego że jak ktoś ma 30lvl miecza i od tygodnia chodzi z toporem to ten 30lvl miecza spadnie na 20lvl czy coś w tym stylu. Więc gra  bedzie mieć swoje zycie, admini nie będą musieli robiś eventów  lub podobny rzeczy. Co do wymaganań to nieznane ale skoro na silniku U3 to musi mieć podobne z U3.

Tutaj filmik: http://www.youtube.com/watch?v=OtnB32w2SvQ
Ps; albo wyjdzie wielki hit albo wielki shit póki co jestem dobrej myśli. jak ktoś chce to zapisujcie się do cb, zapisy do cb na oficjalnej stronie(ja już się zapisałem)

PeBe

troche jak mount and blade + oblivion

doman18

#2
W przeciwieństwie do Aiona i YS to naprawdę może być coś nowego i świeżego. Co prawda powstaje także Darkfall który też ma niby być przełomowy, bez lvlów oparty z full lootem itp więc ciekawe co z tego wyjdzie. Trochę się boję napalać na grę żeby nie zapeszyć. Hucznie zapowiadano Vanguard, jeszcze huczniej Age of conan i co? I nic, wow jak był liderem tak dalej jest. Jeszcze jedno, skoro jest full loot i 100% pvp to szczególnie zastanawiająca jest sprawa pk.

To co mnie urzekło to zaaplikowanie od dawna wymarzonej przeze mnie prawdziwej ciemności. W końcu się doczekałem mmorpg z prawdziwą nocą. Nie wiem jak będzie w outdoor ale jaskinie i lochy już wyglądają świetnie ^^

Jeżeli o mnie chodzi to już jestem zainteresowany

PS. No i niezmiernie mnie cieszy wymóg 17+ lat i opłaty. Wiem że nubstwa nigdy się nie zwalczy bo w wielu przypadkach rodzice olewają co robi ich pociecha i skłonni są płacić za wszystko byleby nie doprowadzić do rodzinnej rozmowy ale przynajmniej w większym stopniu te wymogi przesortują towarzystwo.
It's nice to be important but it's more important to be nice

In every life we have some trouble
When you worry you make it double


Cytat: narisHow to PvP with a lock: Bind 1/3 of you keyboard to fear, 1/3 to dots and 1/3 to destruction spells.
Smash you head into the keyboard. YYYAAARRRGGGH!!!

Bacar

Darkfall to epic fail ale Mortal zapowiada sie ciekawie. To tyle od siebie ;)


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD