gracja 2 critical error

Zaczęty przez patryk1357, Sierpień 04, 2009, 04:33:09 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

patryk1357

Mam problem, gram na pewnym serwerze (G2) i wszystko bylo w porzadku do pewnego momentu. Dzisiaj chcąc troche poexpic uruchamiam gre i juz chciałem zabierać sie do roboty jednak nagle gra sie wylaczyla i widze nasz ukochany error, najwiekszy  problem w tym ze teraz za kazdym razem kiedy odpalam l2 wyskakuje ten sam blad, probowalem juz wielu rzeczy ale nic nie pomoglo moze ktos wie co nalezy zrobic. A oto tresc tego błędu:

2009.8.4 16:27:38
OS : Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU : GenuineIntel Core2 Processor @ 2402 MHz with 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce 9800 GT  (7531)
PosCode : LS1:0:0:0 4/0

General protection fault!



History: FMallocWindows::Realloc <- 003D0065 39649792 FArray <- FArray::Realloc <- 9912448*4 <- UModel::PostLoad <- UObject::ConditionalPostLoad <- (Model Lobby01.Model5) <- PostLoadObjects <- UObject::EndLoad <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad14 1704729)) <- FBspSurf<< <- TArray<< <- TTransArray<< <- UModel::Serialize <- LoadObject <- (Model Lobby01.Model5 1704729==1704729/3570325 1654752 1611376) <- ULinkerLoad::Preload <- ULevel::Serialize <- LoadObject <- (Level Lobby01.myLevel 1704729==1704729/3570325 867403 1077) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Lobby01) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine

:? :? :?

Juz wszystko w porzadku. Temat do zamkniecia