Witaj
Gość

Wątek: NOWY REGULAMIN  (Przeczytany 2184 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

NOWY REGULAMIN
« dnia: Kwiecień 12, 2010, 08:32:42 pm »
Regulamin który każdy użytkownik MUSI znać!
Wersja z dnia 17.06.10

Użytkownik MUSI przestrzegać poniższych punktów regulaminu!

Ogólnie:
1. Nie używamy wulgaryzmów.
2. Nie spamujemy (nie piszemy od rzeczy).
3. Nie floodujemy (nie wysyłamy wielokrotnie  tej samej wiadomości).
4. Nie piszemy tekstów obraźliwych, opryskliwych, nie karmimy troli.
5. Nie piszemy postów/tematów rażących czyjeś uczucia religijne, o narkotykach/alkoholu, przemocy, treściach amoralnych, pornograficznych oraz niezgodnych z polskim prawem.
6. Szanujemy pracę Moderatorów, a także Administratorów.
7. Gdy moderator przekracza swoje kompetencje informujemy o tym Administratora (poprzez PW) oraz nie zaczynamy kłótni na forum.
8. Przed założeniem tematu używamy opcji "Szukaj" - może ktoś już poruszył taki sam wątek.
9. Należy zapoznać się, zapamiętać i przestrzegać regulaminów poszczególnych działów.
10. Zabrania się zamieszczania ofert sprzedaży przedmiotów z gry/kont/etc za prawdziwe pieniądze. W przypadku łamania tego podpunktu użytkownik poniesie poważne konsekwencje.
11. Zakładając temat nazywamy go poprawnie (dziesiątki tematów "Pomocy!" nie ułatwiają nam sprawy).
12. Piszemy poprawną polszczyzną, zarówno gramatycznie jak i pod względem ortograficznym.
13. Nie piszemy DUŻYMI LITERAMI, nie Zn!3kRzTaŁc4mY tekstu.
14. Przed zamieszczeniem jakiegokolwiek typu reklam (z wyjątkiem reklam serwerów do gry oraz gier, czy innych tego typu spraw) - należy skonsultować się z Administracją. Nie reklamujemy własnych projektów, nie szukamy osób do pomocy w projektach bez uprzedniego skonsultowania się z Administracją.

Profil użytkownika:
1. Nick, sygnatura, avatar, nie mogą łamać żadnego punktu regulaminu.
2. Jeżeli podpis użytkownika przeszkadza w normalnym przeglądaniu forum (czyt. jest za długi), użytkownik może dostać ostrzeżenie, a w dalszym postępowaniu, zostać zbanowanym.

Pochwały:
1. Użytkownicy, którzy w znaczący sposób wpływali będą na pozytywny rozwój forum, mogą zostać przez nas nagrodzeni pochwałami.
2. Pochwały będą przyznawane przed Moderatorów - w sytuacjach kiedy uznają to oni za stosowne.
3. Istnieje możliwość przyznania pochwały na prośbę użytkownika. Należy zgłosić się wtedy do konkretnej osoby moderującej dział (za pomocą opcji "Zgłoś do Moderatora" bądź PM).
4. Liczba zdobytych w danym miesiącu pochwał będzie miała wpływ na przyznawanie przez nas rang Wyróżnionych.

Kary:
1. Administrator/Moderator może, ale nie musi dać ostrzeżenia! Jest on niezależnym sędzią i ma jedyny słuszny w tej sprawie głos.
2. Większość punktów regulaminu traktowanych jest dosłownie, choć nieliczne z przymrużeniem oka.
3. Podstawową karą za złamanie regulaminu jest % ostrzeżenia.
4. Istnieje również możliwość otrzymania negatywnej karmy od Moderatora. Poziom karmy nie będzie jednak podstawą do przyznania bana. Odzwierciedlać ona będzie jedynie reputację użytkownika na naszym forum i może zostać przyznawana na prośbę userów.
5. Za wybitną oryginalność użytkownicy będą banowani.

Zmniejszanie poziomu ostrzeżenia, usuwanie minusów:
Istnieje możliwość jednorazowego zmniejszenia poziomu ostrzeżenia. Mogą z niej skorzystać jedynie osoby, które zebrały przynajmniej 70% (ale mniej niż 100%!).

1. Osoba taka powinna zgłosić się do Admina lub Super Moderatora (poprzez PM) i wyrazić chęć "odpracowania" otrzymanej kary.
2.1 Następnie użytkownik musi przygotować prezentację lub poradnik związany z tematyką Lineage 2.
2.2 Oprócz powyższej metody, istnieje także możliwość odpracowania swojej kary "społecznie" - w przeciągu 30 dni od zgłoszenia się do nas, trzeba w dziale HELP! napisać 30 postów, które w sposób jednoznaczny pomogą użytkownikom w rozwiązaniu problemów poruszonych w ich tematach.
3. Po wykonaniu powyższych czynności należy poinformować o tym fakcie Admina lub SM, którzy po sprawdzeniu rzetelności Waszej pracy, zmniejszą (lub nie ;)) poziom Waszego ostrzeżenia o 20%.
4. Ponadto możecie też poprosić o usunięcie minusów. Proces ten przebiega podobnie, jednakże tutaj dajemy Wam tę możliwość jedynie poprzez napisanie prezentacji lub poradnika. W zależności od jakości, za jedną pracę usuniemy 1 lub 2 minusy. Możecie korzystać z tej opcji nieograniczoną ilość razy.


Ostrzeżenia:
1. Spam: 5%
2. Double post: 5%
3. Zła nazwa tematu: 5%
4. Zakładanie tematów w nieodpowiednim dziale: 5%
5. Przeklinanie: 10%
6. Obraza drugiego użytkownika: 10%
7. Obrażanie rodziny: 15%
8. Rasizm: 15%
9. Uwagi na temat wyznania/pochodzenia: 15%
10. Pirackie linki: 15%
11. Linki do botów/radarów: 20%
12. Sprzedaż adeny/postaci za realne pieniądze: 20%

Bany:
1. Boty reklamowe/inne
2. Materiały pornograficzne
3. Zarabianie w internecie z umieszczeniem ref-linka
4. Umieszczanie wirusów/keyloggerów
5. Sprzedaż adeny/postaci za realne pieniądze
6. Inne, których nie przewidziano w tym wykazie
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2010, 08:40:35 pm wysłana przez Frohike »
Prepare for unforeseen consequences...