Spellsinger [SPS]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:32:14 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Redbox

Cytat: driki w Styczeń 22, 2013, 01:27:43 PM
Cytat: Redbox w Styczeń 22, 2013, 12:29:15 PM
Cytat: Spinacz333 w Styczeń 22, 2013, 11:59:40 AM
power/cost/water atack/water cos tam ze rezist na water zmniejsza
1. water vulnerability
2. Celka, Ud, spir
chyba power...
jak kto woli, ja słyszałem to inni ze power

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama

Qoobok

Z tego co pamiętam, to Water Vulnerability scina wode z BRONI, a nie ze zbroi, wiec osobiscie bym tego nie uzywal. Najlepsza opcja jest Power, bo w kronikach gdzie w zbroi sa 3 elementy i tak res na wode raczej bedzie zniwelowany do prawie 0 ;)

haran

Water Vulnerability zmniejsza RESIST. Na to się enchantuje.


Cytat: Naito w Grudzień 12, 2016, 05:06:56 PM
Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane

bula

Cytat: haran w Marzec 13, 2013, 05:53:35 PM
Water Vulnerability zmniejsza RESIST. Na to się enchantuje.
wter vulnerability zmniejsza resist, ale i tak enchantowalbym na power )

Qoobok

#554
Przyjrzałbym się dokładnie temu co piszecie, bo tak samo było przy Surrender of Water na serverze gdzie grałem (może poprostu fix servera), ale kojarzy mi się, że do ściągania "elementu ze zbroi" służył Water Attack, który dawał znikome ilości i nie zmieniał nic poza DMG w osoby, które maja 2 elementy w zbroi na wode (choć różnice były niewielkie). Power poprawia siłę skilla i nie trzeba wtedy skupiać się na obcinaniu res aqua tylko można walić od razu pod maksymalne uderzenie i jechać więcej fearów/sleepów/canceli i arcane chaosków. Polecam też używanie sporo Ice Daggera (+chance), jak bijemy cel, który ma sporo m.defa :)