Shillien Knight [SK]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:35:33 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

bula

MM odbija debuffy z vortexow :) , ToDa mozna uzyc jak masz bron+health i seta dodajacego hp ... wystarczy ze zdejmiesz bron i na przyklad rekawice a potem zalozysz spowrotem i masz mniej niz 75% hp i na poczatku walki ToDa mozesz uzyc ... a ToD nie tylko zdejmuje CP przeciwnikowi ale ma tez szanse na :
-zmniejszenie max CP o 90%(czyli jak ktos mial 2k CP to przez dzialania ToDa bedzie mial max 200 wiec nie pospamuje CP potami ... )
-zmniejsza odpornosc na debuffy
-rzuca cancel ...

Ryltar

#1251
ToD>Mirror.Jezeli umiesz uzywac tego skilla to w mass pvp i pvp robisz taki rozpier...ze N/C.Dagger,woj,mag czy obojetnie kto kto tym dostanie ma buffy w plecy.Zmniejszy Przeciwnikowi CP do 10% jezeli wejdzie,heale spadna mu o 30% a debuffy beda mialy o 30% lepszy land rate.Zobacz jak DLM uzywa ToDa,duzo osob go nie docenia bo mysli "szkoda mi 1k hp,uzyje to jestem trupem" a nie prawda,czasem 1 tod moze zaszkodzic bardziej niz ty z tym 1k hp wiecej.Sciagniecie z takiego archera DW,focus i btb zaboli bardziej niz jakbys mial te 1k hp wiecej.Wez sobie bron z focus,masz ofensywny build wiec uzywaj tez luku(pod koniec gry dmg luku>dmg z nukow).Jezeli z DLE zamienisz miecz na luk to stracisz HP z health.Najlepiej bedzie jak postarasz sie pierw wziąć FB z focus i zostawic DLE i zalatwic sobie luk(najlepiej draconic z focus).Walczysz,zmieniasz na DLE,ToD i na FB.Jezeli sie nauczysz zmienaic bronie i uzywac dobrze skilli(pod koniec gry liczy sie tylko kilka skilli:pb,hex,judgment,bash,ToD,mirror,VG,UD i LS) to bedziesz zamiatal.Sprzet masz dobry jedynie co bym dodal to Tarcze IC,FB z focus,Draconic z Focus i jezeli to mozliwe to boss jewlery(najlepiej to zaken,aq i baium :P bo na antka bym nie liczyl).Potem jak zdobedziesz zakena zmien na IC.Z Dye to mozesz sprobowac zamiast +1 str -1 con dac +4 wit -4 int ale bys musial miec hex i pb w chance a reszte nukow w power.

Co do daggerow,pamietaj zeby im wsadzic Judgment.Walke zaczynaj od razu od Hexa i PB.Idziesz do zwarcia i uderzasz(dagger bedzie walil detarget albo bluff).Targetujesz i dajesz mu:Bash+Zły Dotyk ktory boli przez 2 minuty jezeli wejdzie ^^.Judgment zeby mu nerfnac crit dmg(35% boli) i lejesz w zwarciu.Mozesz sprobowac dac mu arrest,odbiec i wsadzic mu LS(moze byc trudne bo daggera detarget ma taki sam zasieg jak twoj LS i moze ci przerwac).Warto dodac zebys uzywal SF w walce z daggerem bo to strasznie zmniejsza ich dmg.

Ulv

#1252
A ja dziś odkryłem potencjał SK.
I nareszcie przekonałem się na własnej skórze, dlaczego jest tak wielbiony :)
DA przy nim to pikuś :P

Jakie SA do AOBA? I jak zrobić z niego coś ofensywnego, ale tak logicznie, bo po co nosić doom, a zaraz dodac mu STR.
Nie lepiej wziąć BW? Czy exp i pvp będzie z tym setem mozliwy przez resztę gry? Czy doom to konieczność?

bula

na exp BW jest dobry .. wielu ludzi wlasnie tak bierze :D do AOBA to chyba health ... chociaz imo blunt dla SK to nieporozumienie(ale walczy sie tym co sie ma xD )

Ulv

w takim razie co polecasz zamiast toporka? ;]

bula

damascus + focus ... najlepiej OE :D

Ulv

hah to trzeba opchnąć komuś tego AOBA.

jeszcze tylko pytanko. jak działa cubic z drainem? podobnie do DH czy do LL?


Dev

To jest LL od kubika...
O wlasnie i nie wiem czy wiesz ale viper cubic omija wszystkie resisty na posion :P
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Vampire ma moc DH ale przywraca 50% dmg.AOBa zrob trade WTT AOBA => Damascus.

120130

Thx za rady bula i Ryltar. Odzyskałem wiarę w ST :)

Ulv

Cytat: Dev w Październik 18, 2007, 11:07:23 PM
To jest LL od kubika...
O wlasnie i nie wiem czy wiesz ale viper cubic omija wszystkie resisty na posion :P

fajnie :D tylko żeby jeszcze wszedł ;)

dzieki za rady, Dev, bula, Ryl.

bula

Cytat: Ulv w Październik 19, 2007, 04:04:47 PM
Cytat: Dev w Październik 18, 2007, 11:07:23 PM
To jest LL od kubika...
O wlasnie i nie wiem czy wiesz ale viper cubic omija wszystkie resisty na posion :P

fajnie :D tylko żeby jeszcze wszedł ;)

dzieki za rady, Dev, bula, Ryl.
oj wchodzi :D

Ryltar

Nie tyle co omija co nie ma atrybutu tak samo jak might of heaven.

MakePeaceOrWar

A własnie.
Ryl.
Powiedz no,dlaczego wszyscy odejmujecie z SK  STR albo DEX?I wciskacie go w NM...
Bo może ja jestem podymany,ale wlasciwie w każdego woja poza AW wbijam 4 STR i 4 DEX -8 con.
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

bula

Cytat: MakePeaceOrWar w Październik 20, 2007, 12:30:24 PM
A własnie.
Ryl.
Powiedz no,dlaczego wszyscy odejmujecie z SK  STR albo DEX?I wciskacie go w NM...
Bo może ja jestem podymany,ale wlasciwie w każdego woja poza AW wbijam 4 STR i 4 DEX -8 con.
omg kto odejmuje dla SK dex?? a +5con-5str i NM set to jeden z defensywnych buildow :D a dlatego duzo ludzi odejmuje od STR(chociaz teraz to juz mniej popularne) bo SK nie musi zabijac w zwarciu ...

bylyforumowicz

Cytat: MakePeaceOrWar w Październik 20, 2007, 12:30:24 PM
A własnie.
Ryl.
Powiedz no,dlaczego wszyscy odejmujecie z SK  STR albo DEX?I wciskacie go w NM...
Bo może ja jestem podymany,ale wlasciwie w każdego woja poza AW wbijam 4 STR i 4 DEX -8 con.

dlatego, ze wiele osob myli pojecie meatshielda z tankiem i fascynuje ich bycie ostatnim fragiem. Osobiscie uzywam +5str -5con i jestem zadowolony z efektu, imo +4dex nie daje sporego "kopa", roznica jest niemal niezauwazalna (podkreslam, jak dla mnie), a con zostawiam sobie ze wzgledu na udzwig, ktory nawet przy -5con u sk lezy. Zawsze lepiej nosic troche wiecej cp potkow czy nawet shotow na pve niz zadac ciut wiecej dmg czy biegac ciut szybciej. NM jest calkiem niezlym setem ze wzgledu na resisty, poza tym jest bardzo przecietny. Bede musial kiedys sprawdzic czy np -3dex -2con +5str nie sprawdzalby sie lepiej w przypadku a grade- tallum/mj (imperial ma standardowo -2dex, wiec tutaj -5con z dye by zostalo). Accurancy mamy wystarczajaco duzo, roznica w atk spd, crit rate, evasion i spd bylaby niemal niezauwazalna, za to +3con daloby troche wiecej udzwigu- zawsze to byl dla mnie najwiekszy problem, nawet z tallum hvy ledwo sie wyrabialem jak trzebabylo nosic 150 cp, spirit ore na noblessa, miecz, tarcze, luk i miecz z magic powerem do LSa. Przez wiekszosc czasu mialem 70% w eq.

Dev

Nm set to set dla czystego SK bo wysrodkowuje statystyki a -2 dex nie czuc w ogóle :P No i resist na root przydaje sie w walce z DA ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

120130

#1267
Z bólem serca odejmowałem od con. Zależność obciążenia tylko od con to jeden z większych minusów tej gry. Najśmieszniej jest jak zmieniasz subkę z łuka na sk i obciążenie rośnie z 45% do 109% ;). U mnie cp potki nie sa tak masowo wykorzystywane ale dodatkowy udźwig przdatny jest na olimpiadę gdzie każdy ma 2 sety i 2 bronie. Najgorsze że con odpowiada za odporność na stuna który nawet w mj + fortitude wpada za czesto :(. Próbowałem nie dawać +4 w dex ale skończyło się to strasznie - łucznik może strzelić, odbiec i znowu strzelić a ty do niego nie dobiegniesz. Można się bawić w zwalnianie go czarem ale szansa że ci nie przerwie hitem jest mala. Root ( aktualnie na +6 chance ) to u mnie kpina w porównaniu z takim se któremu wchodzi niemal zawsze i trwa dużo dłużej. Na jakimś forum czytałem też że dex odpowiada za częstość latania cubiców. Siła choć daje tylko p.atack :( ( buuuuuu dla twórców gry ;) ) też musi być zwiększona żeby obrażenia przekroczyły granicę śmieszności, a sting ( który dopiero na +1 cost zaczyna naprawdę działać - bonus 2x power ;) ) robił jakąś krzywdę.

Ostatnim statem nad jakim się zastanawiam to WIT którego na pvp stanowczo za mało, ale strach przed obniżeniem INT jest. Zwiększać go trochę  (2/3) raczej się nie opłaca bo znając życie będzie i wolno i niecelnie ;). Mam pytanie do tych którzy zrobili -4 INT +4 WIT czy szansa na wejście klątw nie spadła za bardzo ?. Enchantuje skille ale myślę że magicznej bariery +9 nie przekroczę. Preferuję raczej h2h setup, a nuki uważam za przydatne tylko jeśli ten przeklęty root wejdzie.

Nie muszę kosić wszystkich. Chciałem się tylko spytać jaką ochronę daje nam heavy przecw daggerom ? Czy to 400 p.defa więcej to wszystko na co może liczyć ciężkozbrojny tank w porównaniu do biegającego w szmatkach maga ? Dobija mnie trick którego cast i reuse jest szybki a skuteczność śmiertelna :(. Gdy walczę z daggerem mogę liczyć na wejście góra 2 klątw. Judgement wydaje się koniecznością i zastanawia mnie druga - hex czy power break ?.

Długo grałem sk ale przy przejściu z c5 na interlude silnik skilli został "poprawiony" ;) przez co muszę się uczyć postaci od nowa ;)   

Ryltar

CytatPowiedz no,dlaczego wszyscy odejmujecie z SK  STR

Kiedys kombinowalem z NM i -5 str i bylo nawet fajne ale z czasem lepiej bilo mi sie w zawarciu niz nukowalo.

Cytatalbo DEX?

Wg.mnie odbieranie DEX u elfow jest debilizmem bo te rasy bazuja wlasnie na dexie i dobrym bloku.

CytatI wciskacie go w NM...

Bo NM to uniwersalny Set.Jest ofensywno-defensywny.Dodaje CON i nie odbiera STR a dodaje jeszcze +4% p.atk.

CytatOsobiscie uzywam +5str -5con i jestem zadowolony z efektu, imo +4dex nie daje sporego "kopa", roznica jest niemal niezauwazalna (podkreslam, jak dla mnie)

DEX daje 2 wazne rzeczy wg.mnie ktore sa przydatne dla tanka.Mianowicie speed i shield block rate.

CytatZawsze lepiej nosic troche wiecej cp potkow czy nawet shotow na pve niz zadac ciut wiecej dmg czy biegac ciut szybciej.

To bardziej chodzi o kox ale majac tego buffa z CH co daje udzwig da sie grac.

CytatBede musial kiedys sprawdzic czy np -3dex -2con +5str nie sprawdzalby sie lepiej w przypadku a grade- tallum/mj (imperial ma standardowo -2dex, wiec tutaj -5con z dye by zostalo).

Pamietam ze ktos stosowal -2 dex -3 str +5 con i bylo niby dobrze ale mnie tam nie kreci - dex.

Cytatnawet z tallum hvy ledwo sie wyrabialem jak trzebabylo nosic 150 cp, spirit ore na noblessa, miecz, tarcze, luk i miecz z magic powerem do LSa. Przez wiekszosc czasu mialem 70% w eq.

Ostatnio sobie darowalem noszenie broni z magic power bo to jak dla mnie strata capa a na sube sie nie przyda.I tak wiekszosc czasu uzywam miecz i tarcze z lukiem te debuffy pod koniec gry(typu arrest,sting,poison,LS,stun) mozna rozbic o kant dupy bo gowniano wchodza.

Cytatnawet w mj + fortitude wpada za czesto

powinno miec dosc maly land rate(okolo 35% z mj i przeciwko shield stun z +5 str -5 con) z forti.

CytatNa jakimś forum czytałem też że dex odpowiada za częstość latania cubiców

To nie tak.Im czesciej uderzasz tym wiecej razy sie aktywuja.Dajmy na to ze w ciagu 1 minuty uderzysz 30 razy,teraz jezeli cubic ma szanse na ruszenie sie 30% to teoretycznie powinien ruszyc sie 10 razy.Teraz jezeli mamy dex i atakujemy 36 razy to cubic ruszy sie max 12 razy.

CytatOstatnim statem nad jakim się zastanawiam to WIT którego na pvp stanowczo za mało, ale strach przed obniżeniem INT jest. Zwiększać go trochę  (2/3) raczej się nie opłaca bo znając życie będzie i wolno i niecelnie

+INT dajesz po to zeby hex i pb lepiej wchodzily bo na DD rzadko nukujesz.

CytatMam pytanie do tych którzy zrobili -4 INT +4 WIT czy szansa na wejście klątw nie spadła za bardzo ?. Enchantuje skille ale myślę że magicznej bariery +9 nie przekroczę. Preferuję raczej h2h setup, a nuki uważam za przydatne tylko jeśli ten przeklęty root wejdzie.

To samo robilem ale +wit przyda sie jak amsz hex i pb na chance.

CytatNie muszę kosić wszystkich. Chciałem się tylko spytać jaką ochronę daje nam heavy przecw daggerom ? Czy to 400 p.defa więcej to wszystko na co może liczyć ciężkozbrojny tank w porównaniu do biegającego w szmatkach maga ?

400? lol...wlacz SF i zobacz ze roznica to dla postaci na takich samych lvl wynosi 910 :P Trzeba pamietac ze Tank to nie sam armor ale tez tarcza i z niej tez masz od IL m.def.

CytatJudgement wydaje się koniecznością i zastanawia mnie druga - hex czy power break ?.

Obydwa :P WLacz w walce SF a dmg mu spadnie strasznie :P

CytatDługo grałem sk ale przy przejściu z c5 na interlude silnik skilli został "poprawiony" Wink przez co muszę się uczyć postaci od nowa

Malo co zmienili oprocz tego ze Sting i Judgment zadaja sporo wiekszy dmg ^^

mussaszi

Ja mam subke SK na 71 lv dałem -3str+3com i mam HP na poziomie 75.


ps.sprawdziłem meteora jest duzo lepszy od damaszka,damaszek jest dobry na poczatku,na niższym lv.





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+

MakePeaceOrWar

SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.

mussaszi






L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+

Ryltar

Damachem i tak masz częstsze krytyki ^^

P.S Ja pi*****e wystarczy pograć w Tibie 5 dni żeby robić takie orty.

mussaszi

Cytat: Ryltar w Październik 21, 2007, 02:17:27 AM
Damachem i tak masz częstsze krytyki ^^

P.S Ja pi*****e wystarczy pograć w Tibie 5 dni żeby robić takie orty.

Uczyłem sie na twoich radach ale nadal twierdze że meteor lepszy jest.

ps. thx za rady,pomogły :)





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+

DIO

no na pve to moze i sie nadaja ale w pvp tracisz conajmniej 2 skile z tego co pamietam jak kiedys sk troche ganialem (na bank sting a tego sie czesto uzywa)