Co zrobić ?!

Zaczęty przez Furman1337, Marzec 17, 2006, 05:43:21 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Furman1337

Witam, jestem baaardzo początkującym graczem w l2. Zrobiłem sobie palus knighta z myślą o bladedancerze w przyszłości, gram na serwerze Revolution (5x rate). Otóż mam problem z forsą, jest mi ona niezmiernie potrzebna bo mam fatalne uzbrojenie, na 20 lvlu biegam z longswordem podstawowa zbroja i reszta w sumie tez podstawowa albo to co dropnalem czyli nic. Kumpel powiedział mi żebym zrobił sobie krasnalka, no i zrobilem, mam nim 20 lvl ale nie wiem czy zrobic spoilera czy kowala, co bardziej sie opłaca? Ogolnie kasy mam teraz 400k, poradzcie co zrobic, czy czekac i potem cos lepszego kupic czy nie...

System

ta i ta postac jest dobra ale spoil lepszy....dzieki jego spoilowi itp masz wiecej o wiele wiecej itemow i sie duzo kasy dorobisz.a co do kowala to tez jest nei zly ale trzeba dlugo zbierac materialy na armora a spoil ma duze szanse na to zeby ci ten armor wylecial i na dodatek jego spoil daje wiecej itemkow ;]
"Czekaj...Czy ja k***a lubię poziomki?"

Tyr

zrób tylko kowala :) i rób ssD :) jak ci sie che grac do mozesz dojsc do 40+  i robic ssC :)
Lineage 2 Classic EU

System

nom tez...ale spoil przydatniejszy...;] jak gralem spoilem to sie dorobilem polowe seta dooma i  Aobe ...i zagralem DA...i szlo potem sybko exp bo mialo sie sprzet..i wiesz potem kaski...byly jesczze tricki na spoila ;] ze scrolle C lecialy po 20-40 ;] ( rate exp 25) to bylo cos ;)
"Czekaj...Czy ja k***a lubię poziomki?"

Soulern

Jeśli grasz na odpowiednim serwie, to idź do guarda Curtis w Gludio i weź Grim Collectora :) Jak zbierzesz przynajmniej jedną kość z każdego rodzaju, idź do Varsaka(przy gk też w Gludio), on ci zrobi Complete Skieleton, a następnie idziesz do Samed(taki wieśniak stojący obok murów, trzeba go poszukać :) ) dajesz mu szkieleta(calculate Complete Skieleton), a on ci daje od 30k do 90k, zależy od serwa :D Ja tak zarobiłem 2kk