Dark Elf fighter

Zaczęty przez Klusek16, Kwiecień 15, 2006, 10:29:21 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Klusek16

Witam! wlasnie zaczolem grac w ta gierke Dark elfem fighterem i mam pytanie z jakimi bronmi chodzic czy z sztyletami czy ze zwyklumi mieczami??? aha jeszcze mam jedno pytanie jezeli bede chodzic z mieczami to w jakie umiejetnosci mam ladowac??? (informuje ze 1 raz gram w ta gre i jestem w niej nowicjuszem)

Koni

Najpiers się zastanów kim chcesz być na 40lv i jaki styl walki ci odpowiada. Jeżeli wybrałeś fightera to możesz zostać:
Z klasy wybranej na 20lv:
-Palus Knight -> klasa docelowa albo bladedancer albo shillen knight (charakterystyki znajdziesz na stronce albo na forum :) )
- Assasin -> klasa docelowa Phantom ranger albo abyss walker

Proponuje zebys sie zastanowil jak lubisz grac - czy dualami (2 miecze) czy na tarcze i miecz czy na sztylet czy łuk i czy wolisz grac w party (w druzynce z innymi graczami) czy wolisz grac solo.

Co do walki to ile graczy tyle taktyk :) Ale jak znasz angielski to powinienes wyczytac jaki skill co daje. I wiadomo jak pisze "use only with blunt or sword" to znaczy ze skill dziala tylko przy mieczach i broni obuchowej.

Najpierw wybierz klasę na jaką chcesz "iść" potem poczytaj opinie uzytkownikow forum poytaj jak co dziala itp. - jak ja zaczynalem grac to chyba z 5 postaci mialem az w koncu natrafilem na taka ktora mi spasowala :)
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->

Klusek16

a czym sie latwiej gra??? z mieczami czy z sztyletami??? ja gram w party zazwyczaj we 2!!! kim sie lepiej gra pozniej bladedancerem czy shillen knight???

Ryltar