Czy jest sens grać?

Zaczęty przez Ryumari, Kwiecień 09, 2014, 11:03:50 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ryumari

Witam wszystkich.
Pisze z dość ogólnym pytaniem, ale co mi tam.
Czy jest warto grać w L2? Czy to retail, czy priv?

Kiedyś grałem dość sporo, jednak były to stare kroniki  i teraz jestem zielony totalnie. Oglądając ostatnio stream z serwera l2dex, tego nowego, gość grający SH (dalej już chyba Storm screamer) na pasku miał pełno zielonych ikonek zamiast skilli. (macro?)
Można powiedzieć, że posiadam podstawy gry, jednak już wysiadam przy nowym gearze, raid bossach, crafcie, jakimś ulepszaniu skilli i tak dalej.
Slyszalem, ze na retailu jest słabo. Mam tam 57 destro, ale to jest nic, a średnio mi się podobają nowe kroniki. Wole h5/gracia. Tylko czy z moim doświadczeniem jest sens zaczynać na privach grając ok 4h dziennie?
Dzięki za info i sory za litanie :-)

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Shanique

Zależy od serwera. od tego jakie masz ambicje, co chcesz osiągnąć, na czym się chcesz skupić oraz jaka będzie konkurencja na serwerze...
Może być tak, że grając 4h dziennie na jakimś 10+ rate będziesz miał wszystko, a może się okazać, że 4h na serwerze 1-2 rate wystarczy na pogrywanie w low pve klanie.

Ryumari

Czy jest sens grać na retailu przy grze 4h dziennie? Czy trzeba by dużo zainwestować $ aby cokolwiek robić na PVP?
Zastanawiam się również nad grą na averia.vs x5, bo ten nowy l2dex ma za dużo rusków w stosunku do reszty narodów i pełno cyrylicy. :-)

darkmelody

Jest sens na retailu grając 4h dziennie, sam gram tyle bądź nawet mniej

Shanique

IMO jeśli już grać to tylko na OFFie... największym plusem jest chyba to, że grając 4 miesiące i mając potem rok przerwy wciąż możesz wrócić do swojej postaci tam gdzie ją ostatnio zostawiłeś... żaden priv ci tego nie zagwarantuje. Chyba, że lubisz zaczynać wciąż od nowa.

Ryumari

Ok, dzięki za odpowiedzi.

A gdzie na tym globie grać? EU Core, czy może jakiś server z US?