Warcryer [WC]

Zaczęty przez Dohid, Wrzesień 17, 2006, 12:21:39 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

DIO

"szybsze" bufki maja male znaczenie bo i tak rzucasz je szybko, podstawowym zadaniem DC bylo zrobienie constant CoV bez koniecznosci bufowania sie na full czym tylko sie da na cast speed i reuse skili (i/lub uzycia berserker spirit/baiuma)

jak masz full buffed party to na luzie mozesz brac maj, chociaz ten bonus do many i regenu many jest malo widoczny bo i tak end game wc dobrze prowadzony moze bardzo ladnie ograniczyc zuzycie many

SknerusKK

#576
Cytat: Frohike w Listopad 01, 2008, 09:53:59 AM
Jeżeli to live WC, to brałbym w sumie Maja, a to z tego względu (oprócz samych bonusów seta, czyli +stun res oraz możliwości zrobienia pvp mode), że w kolejnym update reuse skilli nie będzie zależał od cast speed, więc właściwie takiego CoV'a będzie można rzucać obojętne w jakim secie - choćby heavy ;o
to jeszcze nie jest pewne, na razie to tylko faza NCplanow :P

edit:
Cytat: Frohike w Listopad 01, 2008, 11:01:07 AM
Sorry, że tak dużo "reuse reuse reuse" w tym poście, meh.
nie wybaczymy ci tego  :_delf_5_1:

Frohike

Raczej wejdzie w życie, bo w kolejnych dniach koreańskiego PTS już nawet dopasowali reuse niektórych skilli + skilli zmniejszających reuse, żeby wszystko jakoś działało (cast speed/atk speed nie będzie wpływał na reuse, ale bazowy reuse spada do 1/4). No, ale jeszcze zobaczymy ;]

Ciekawe, czy dane nam będzie widzieć WC biegających w heavy, jako main armor :)

Sorry, że tak dużo "reuse reuse reuse" w tym poście, meh.

Marc1n

Może ma to jakiś sens, w sensie Heavy od następnych kronik. Tak prawdę mówiąc, to hmm, TallumRobe+6set + TallumHeavy+6set, +HDw/Focus + AMw/Acu i taki Destro na subie i jest cacy ;)
Jak trzeba sleepowac, to jeden set, jak nie ma many, to drugi czy cos, jako, ze jeden set wazy malo, ale z +6 daje weight limit, a drugi ma z normalnych wlasciwosci weight limit, a z OE mana regen to w ogóle cacy to wyglada, haha :)
3 tony cp potek, 2 tony spirit ore i pelna uzytecznosc :D
HATE ME MOAR!

Frohike

#579
Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:02:35 PMTallumRobe+6set + TallumHeavy+6set, +HDw/Focus + AMw/Acu i taki Destro na subie i jest cacy ;)
Właściwie bardziej mi się widzi dagger do tego heavy. Powód jest też cacy. Niedawno zmniejszyli o połowę koszt ssania mp przez Soul Cry (który jak wiadomo najwięcej daje w przypadku używania daggera), a w przyszłym update dochodzą takie tarcze dla mystic, które będą zwiększać max mp i mp regen w przypadku WC. Czyli kto wie, może będzie perma Soul Cry ? =]

Cytat: SknerusKK w Listopad 01, 2008, 10:53:19 AMnie wybaczymy ci tego
:(

SknerusKK

Cytat: Frohike w Listopad 01, 2008, 04:13:46 PM
Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:02:35 PMTallumRobe+6set + TallumHeavy+6set, +HDw/Focus + AMw/Acu i taki Destro na subie i jest cacy ;)
Właściwie bardziej mi się widzi dagger do tego heavy. Powód jest też cacy. Niedawno zmniejszyli o połowę koszt ssania mp przez Soul Cry (który jak wiadomo najwięcej daje w przypadku używania daggera), a w przyszłym update dochodzą takie tarcze dla mystic, które będą zwiększać max mp i mp regen w przypadku WC. Czyli kto wie, może będzie perma Soul Cry ? =]
czyli uogr bedzie biegal, rzucal cova i bil daggerkiem... i to jeszcze w heavy!  :(

Cytat: Frohike w Listopad 01, 2008, 04:13:46 PM
Cytat: SknerusKK w Listopad 01, 2008, 10:53:19 AMnie wybaczymy ci tego
:(
ajm eVul ! :evil:

Marc1n

Daggerem niczego nie trafisz, -12Accuracy ;) Przerabiane z Corvoxem ;)
HATE ME MOAR!

Frohike

Healera z tarczą na tym samym lvl nie trafi ? :(

Btw zapomniałem dodać, że WC dostaje combo WW+Agility jeszcze, haha :D

bula

Cytat: Frohike w Listopad 01, 2008, 04:40:04 PM
Healera z tarczą na tym samym lvl nie trafi ? :(

Btw zapomniałem dodać, że WC dostaje combo WW+Agility jeszcze, haha :D
EE gtfo? :<

Frohike

Party mają WC+EE przeważnie, więc żadna różnica imo. Martw się lepiej o PP, bo OL dostaje Blessy, lol.

Marc1n

W epoce HB, gdzie PR jest taktyka PVP, a Clarity/ResistShock i normalnego Reza oraz Recharge ma tylko on, EE musi byc na topie ;)
LF EE do mojego constant, ffs =[
Fro Healerzy nie żyją w pierwszej kolejnosci, czyli od poczatku PvP, wtedy to on ma albo sleepowac, albo stunowac bo ma jeszcze mane, jak sie PvP konczy, to juz healerow nie ma na 100% zywych i zostaje mu tluc SwS/BD/resztki DD, Heavy ma resist na kryty(jedyny atut daggera), a DD duzo Evasion, so no GF :)
A noszenie 3ech broni, heh, bez sens and NO BELEZA!
BTS ssie, a BTB jest z BOA albo SOES'a, wiec nothing special :P
HATE ME MOAR!

Alarion

skoro BTS masz w combo buffie, to co za różnica? :)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Frohike

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:59:02 PMFro Healerzy nie żyją w pierwszej kolejnosci, czyli od poczatku PvP, wtedy to on ma albo sleepowac, albo stunowac bo ma jeszcze mane
Sleep i stun bez OE w stylu +13 i Epiców wchodzi częściej niż nigdy? :)

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:59:02 PMzostaje mu tluc SwS/BD/resztki DD, Heavy ma resist na kryty(jedyny atut daggera)
Ten resist na kryty jest chyba tylko u tanków?

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:59:02 PMA noszenie 3ech broni, heh, bez sens and NO BELEZA!
Ee, AM, dagger i co, łuk?

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 04:59:02 PMBTS ssie, a BTB jest z BOA albo SOES'a, wiec nothing special :P
Powiedz to Prophetom )

Marc1n

Chodzilo mi bardziej, ze akurat to duzo nie zmienia, tak jak np WW+Agility.
Stun wsiada bardzo ladnie, jezeli ktos nie ma Maja, a Ty sam masz duzy lvl(co jest bardzo popularne w wypadku WC)to siada to ladnie. Problemem jest to, ze nie mozna go OE w zaden sposob, ale mimo wszystko, w tych wszystkich DCkowych/Dynastowych/Draconicowych userow siada to jakos. Co do sleepa - Pamietaj, ze tylko jeden epic resistuje sleepa i jest to Valakas(Tezza chyba nie ma tych bonusow, a jak ma to znikome), jezeli EE ktory ma duzo wiecej na glowie ma czas na Tranceowanie, to taki WC znudzony zyciem tez powinien miec czas na Dreaming spirit, szczegolnie, ze to chyba pierwszy skill do robienia OE i wygladaloby to, ze od nowej kroniki ostatni(tak jeszcze robilo sie CoV na czas)wiec mozna sie na nim skupic i wszystkie swoje LOL%.
HATE ME MOAR!

Frohike

Akurat lvl własny nie ma wpływu na landrate, tylko lvl skilla (w sensie learn lvl uzyskiwany dzięki OE). Chyba, że miałeś na myśli, że jak ktoś ma high lvl to i ma high OE skille.

Marc1n

Difference w leveleach wplywa na wejscie skilli od kilku kronik - witamy w domu... i dlaczego HE80 dostaje maxymalnie po dupsku od HE82 nawet bez OE skilli :)
HATE ME MOAR!

DIO

co do wypowiedzi Fro i constant Heavy armor to sie nie sprawdzi, Marc1n tutaj ma racje, Robe +Heavy i mamy bufera,sleepera(freezing flame da sie juz enchantowac czy ciagle o nim zapominaja?) a jak mana sie konczy (konczy zalezy od sytuacji, bo czasem "koniec" moze oznaczac i 2k many zaleznie jak predko musimy bufowac i ile tych bufkow ma byc) to calkiem odpornego meele fightera do psucia krwi roznym niedobitkom

btw - do acuracy dotyczy tylko dagerow i lukow czy jak to jest?

jak ma Wc na franzie, latwo o klan/party czy pelno tego badziewia gania wokolo ze trzeba mocno kombinowac? .... bo jakos mnie korci ostatnio zeby l2 inne niz c4 pts zobaczyc a tylko wc jest profka na tyle fajna ze moge nia grac dluzej niz pare tygodni  8)

Marc1n

Jak masz jakichkolwiek znajomych to jakos to idzie, jak nie to trzeba miec zaparcie do grania WC solo albo znalezc kolegow...
BTW: Obecnie PvP konczy sie, jak ludzie sa scancelowani, dlatego WC w sumie moze wywalic sie z many bardzo szybko, chodz combo buffy sa OK, dlatego w sumie to oprocz delikatnego przeszkadzania powinien starac sie przezyc jak najdluzej, zeby ciagle mogl chociaz combobuffy+mbarrier rzucac.
HATE ME MOAR!

Frohike

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 05:35:25 PMDifference w leveleach wplywa na wejscie skilli od kilku kronik - witamy w domu... i dlaczego HE80 dostaje maxymalnie po dupsku od HE82 nawet bez OE skilli :)
Difference w levelach wpływa na NIE-wejście skilli (aka resist) ;) I witamy w świecie Accuracy/Evasion =P

Marc1n

Evasion i Accuracy mamy od Prelude :)
Ja mowie o praktyce, roznica levelowa wplywa na wejscie i niewejscie skilla, wisi mi to, czy to zmniejsza resist celu, czy nasz landrate zwieksza, liczy sie efekt, a jest taki o jakim mowie ;)
HATE ME MOAR!

Frohike

Cytat: Marc1n w Listopad 01, 2008, 06:08:34 PMEvasion i Accuracy mamy od Prelude :)
W Prelude nie było HE 80/82, ani takich różnicy w Acc i Evasion na każdy lvl, jak to masz w zwyczaju podkreślać :P

Marc1n

Ale były! =D
A Koreańce już śnili o farmie 82 i ja z nimi! =D
koniec offtopa ;)
HATE ME MOAR!

Alarion

Więc trochę moich przemyśleń...

Pisząc "srednio aktywny" mialem na mysli, ze jezeli ktoregos razu nie moze pojsc z nami na pt (okolo 30%-40% przypadkow) to bierzemy go na plecy wtedy z kolegami.

Faktycznie, DC daje jeszcze duzy kop w reuse CoV-a, zupelnie zapomnialem o tym. Jednak juz niedlugo (Wlasnie pytanie kiedy...?) w Final Gracii:

Skills that affect skill/magic cooldown:
- Quick Recovery - 30% -> 20%
- Song of Renewal - 30% -> 20%
- Song of Champion - 30% -> 10%
- Blessing of Saggitarius - 30% -> 20%
- Augmentation skill that affects cooldown - 30% -> 15%

Following skills have cooldowns decreasedby 1.2 seconds:
- blaze, twister, aqua swirl, death spike, hurricane, tempest, aqua slash, ice dagger, ice wall, [dunno what this is <_< ]

Following skills have 15min added to their cooldown:
- Chant of Victory
, Paagrio of Victory, Chant of Magnus, Ultimate Defense, Ultimate Evasion, Vengeance, Shield of Faith

Following skills have 10min added to cooldown:
- guts、frenzy、decoy、矢之顫聲、quiver of arrow、summon key、summon cursed bone、summon cp pot [I think the first 2 are the 2 nobless party buff skills, not sure]





Co o tym sadzicie? Czy warto na te 2-3 miechy zalatwiac DC (tymbardziej ,ze kolega chce miec SH na subie), czy lepiej brac maja? Bardzo milym bonusem maja, o ktorym nikt nie wspomina, jest to, ze za punkty fame (raptem 2k, czyli 1 siege wystarczy) mozna miec dodatkowy resist na critical damage...

Dodaktowo ten stun resist.

Co doradzicie? Czy warto opierac swoje zalozenia na CoV-ie, bez ktorego trzeba bedzie sie juz calkiem niedlugo nauczyc grac? Zapewne bedzie odpalany tylko w bardzo ciezkich chwilach.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

DIO

Major arcana

Matc (zawsze do sleep czy ff sie przydac moze), atrybut, stun resist, pdef

maj ma ~100 mp wiecej i 10% cast speed wiekszy

nie wiem tylko co z Ma za fame mozna zrobic ale w przypadku gdy dc staje sie useless ja bym bral MA, dluzej postoisz niz w maju

nie chce mi sie liczyc z renevala i championa ale chyba da rade zejsc z covem do ~10 minut wiec party Wc+OL i powinno sie dac dalej na constant cov jechac (jak sie nie da to bedzie 1-2 minuty bez wiec nie tak tragicznie)

jak champ/renev nie dadza rady to moze nawet rozowa koza ze swoim bufkiem na reuse magii wrocic do lask i byc w party tylko po to zeby constant cov zrobic :D

mhm no niby policzylem ile da -20% z renevala i -20% z championa i wyszlo mi niby cos okolo 9.36 reuse cova czyli Domin +Wc i perma cov da rade (ale moge sie mylic w obliczeniach)

Alarion

Srednio to widze, zeby do tej pory do party z WC byl dokladany OL i ES, tylko po to, by leciec na perma CoV-ie.

+2 (OL + ES) postacie w PT >>> CoV rzadziej, ale wiecej (ze względu na mniejszą ilosc graczy w pt, badz zastapic ich 2 DD wiecej? %?

Na Majore kasy nie mamy, wiec poki co DC lub Maj xD
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker