Witaj
Gość

Wątek: Mana  (Przeczytany 3513 razy)

  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Mana
« dnia: Listopad 09, 2011, 07:32:28 pm »
Cześć!

Przepraszam ,że pewnie zaśmiecam tu wam forum tym tematem. Mianowicie jestem nowa w lineage2 . Grałam wcześniej w inne gry więc mniej więcej się orientuje. Zaczęłam grę elfem i teraz mam klasę archera czyli  Silver Ranger . Niestety użyje dwóch skili i moja mana się kończy . Szukałam jakiś potków ale żadnych nie mogę znaleźć. Moje pytanie brzmi: 1 . Istnieją takie poty na manę ? 2. Jeśli tak to gdzie mogę je nabyć?  3. Są jakieś inne sposoby na respienie jej?

Bo inaczej się expić nie da. Muszę czekać bardzo długi czas żeby móc cokolwiek zrobić.

Z góry bardzo dziękuje!


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Mana
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2011, 07:41:34 pm »
1. Expienie łucznikiem opiera się na atakach regularnych a nie skillach

2. Są elixiry na MP ale mają długi re-use i zwracają mało MP (no/D grade w grocery, wyższe z craftu/kamalok)

3. Klasy Shilien Elder i Elven Elder za pomocą skilla "Recharge" mogą odnawiać MP innych graczy (dosłownie oddają swoją mane innej postaci)

4. Improved kookabura lv.55 i wyżej, też odnawia MP

5. patrz punkt pierwszy

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Odp: Mana
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2011, 07:55:16 pm »
Okej , dziękuje.. Ale np. w pvp też bd to samo z maną.. A hitami moba w pół godziny ubije
Chciałam też zacząć grę magiem elfem lub dark elfem .. Ale z tego co przeczytałam będzie tak samo z maną. Dla mnie to duży problem ponieważ nie orientuje się zbyt w skilach postaci.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 08:04:10 pm wysłana przez Queli »


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Mana
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2011, 09:11:06 pm »