Witaj
Gość

Wątek: Troszkę informacji o Aion: Tower of Eternity  (Przeczytany 6247 razy)

  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Troszkę informacji o Aion: Tower of Eternity
« dnia: Czerwiec 27, 2009, 10:42:27 am »
Aion - Tower of Eternity




Aion: Tower of Eternity jest grą MMORPG stworzoną przez koreańską firmę NCSoft, w której dorobku znajdują się takie hity jak Lineage 2 czy Guild Wars. Tym razem jednak połączyła ona siły z niemiecką firmą Crytek, od które otrzymała silnik CryENGINE (którego możliwości zostały zaprezentowane w drugim[po Crysisie, który nomen omen opiera się na nowszej wersji silnika - CryENGINE 2]najbardziej rewolucyjnym FPS'ie wszech czasów - Far Cry'u), dzięki któremu możemy delektować się oprawą graficzną nie spotykaną do tej pory w MMORPG. Aion jest także pierwszym MMO w którym tak bardzo powodzenie w PvE/PvP/PvPvE jest zintegrowane z mobilnością postaci - zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. Dodatkowo NCSoft zapowiedział, że w Aionie nie uświadczymy tak zwanego "azjatyckiego systemu PvE" - czyli hurtowego bicia mobów miesiącami. Nie, dzięki konstrukcji tej gry od najwcześniejszych leveli będziemy mogli uczestniczyć w każdej innej części składowej Aiona, nie tylko PvE. ;)

Fabuła - niby zwyczajowo good vs evil, ale tym razem jest troszkę inaczej...Ci dobrzy - Elyos - są rasą żyjącą w świetle części Tower of Eternity, zwanej Tower of Light. Wpłynęła ona na nich, dając im wygląd aniołów, jednakże Elyos nie potrafili docenić tego, co dostali - są rasą zimną, bezwzględną i zainteresowaną własnym dobrem, bez względu na konsekwencje dla innych. Ci źli - Asmodians - ci to dostali po mordce. Żyją w części Tower of Eternity zwanej Tower of Darkness, co przekłada się na życie w wiecznym mroku. Przez lata tam spędzone, z wyglądu zaczęli przypominać demony - czarne skrzydła, szpony w miejsce dłoni i stóp, niemniej jednak dla Asmodians honor, odwaga i poświęcenie za własnych towarzyszy jest czymś nadrzędnym. Tak więc mamy zagwozdkę w wyborze rasy(i tym samym frakcji).

Aion: Tower of Eternity dzięki tym wszystkim rozwiązaniom - technicznym oraz fabularnym - tworzy niezwykłą mieszankę, dzięki której może stać się nowym zasiadającym na tronie króla MMO, detronizując tym samym Lineage II oraz World of Warcraft. The King is dead? Long live the king!



no, to tyle typowego bełkotu jaki zwykle wstawia się na początkach takich opisów, teraz coś z innej beczki.

Beta - od jakiegoś czasu w można brać udział w NA/EU becie, w tak zwanych "beta weekends"(na początku nie byłem przekonany co do tego systemu, ale teraz jest to imho najlepszy system testowania gry). Polega to na tym, że co weekend jest graczom oddawana część świata, np. od 0 do 20 lvl świat Asmodians - dzięki temu łatwiej można wychwycić bugi, kiedy wszyscy są skupieni na jednym, hmm..."obszarze" gry. Niestety, za uczestnictwo w becie trzeba płacić(kupują betakey/preorder np. na allegro).

Pre-order - czyli to, co tygrysy lubią najbardziej. Możemy zamówić ekskluzywną wersję - Aion Collector's Edition (wydanych zostało tylko 15k kopii w Europie i Australii więc należy się spieszyć ;) ), w ładnym, duuużym, stalowym [ :D ] pudełku, no i standardową wersję, także pudełkową ale w mniejszym już opakowaniu, no i z tektóry. Dzięki zamówieniu pre-orderu mamy dostęp do kilku fajnych opcji:

Aion Beta Events - dostajemy fullaccess betakey'e do wszystkich części bet Aiona.
Pre-Order-Only In-Game Items - dostajemy kilka itemów z niewielkimi, aczkolwiek pomocnymi bonusami:
  • Black Cloud Hat bonus do HP, MP, magical resistance i evasion)
    Lodas' Amulet (+20% bonus do expa przez godzinę)
    Jedna sztuka Ancient Ring of Power (type depends on your retail channel - troszkę nie mam pojęcia, o co tu chodzi więc nie tłumaczę): Ancient Ring of Fire, Ancient Ring of Magic, Ancient Ring of Earth, Ancient Ring of Water, Ancient Ring of Wind.

Head Start Program - Get a 48-hour head start to the live game before the game releases - też nie jestem pewien o co chodzi, ale chyba o to, że na 48 godzin przed oficjalnym startem możemy się zalogować i grindować przed innymi
Preselection - Wybieramy sobie nick i serwer na którym będziemy grać tak żeby żaden skubaniec nam nicku nie zajumał.

Obrazki ciapek:
Elyos w Black Cloud Hat:


Asmodian w Black Cloud Hat:


fajne te ciapki imo :D

Lista shopów, gdzie można się zaopatrzyć w preorder, wersję pudełkową, wersję pudełkową ze stali aka kolekcjonerską

Wymagania Sprzętowe - zmora większości graczy. Na szczęście, Aion działa na silniku z prze genialną optymalizacją kodu (tak genialną, że ponoć daje się grać nawet na wodden pc aka sprzęcie, który wymagań minimalnych nie spełnia, i to całkiem fajnie), więc w przypadku tej gry nie będzie aż tak niefajnie.

Minimum:

- Windows 98SE/2000/XP/Vista (Wsparcie dla Windows 98 nie jest ostatecznie potwierdzone)
- AMD Athlon 2800 lub Intel Pentium 4 2,8 GHz
- 1 GB RAM
- Karta graficzna ATI X1550 128 MB lub GeForce 6600 128MB
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9
- DirectX 9.0c
- 4x DVD-ROM lub 16x CD-ROM
- 30 GB wolnego miejsca na dysku
- Szerokopasmowe łącze z downlink 512kbps

Zalecane:

- Windows 2000/XP/Vista
- AMD Athlon 64 X2 lub Intel Dual Core
- 2 GB RAM
- Karta graficzna ATI Radeon HD2600 256 MB lub GeForce 7600 256 MB
- Karta dzwiękowa Sound Blaster Audigy
- DirectX 9.0c
- 16x DVD lub 32x CD-ROM
- 30 GB wolnego miejsca na dysku
- Szerokopasmowe łącze z uplink 256Kbps, downlink 1024kbps

zią, do grania na b.wysokiej rozdzielczości i najwyżej jakości detali graficznych będzie potrzebny sprzęt, którego cena nie powinna przekroczyć 3 tysi. fajnie, c'nie? :D


krótki FAQ (ogólny jego kształ jest skopiowany z AionOnline.com.pl, sry bardzo wielkie, odpowiedzi sam pisałem ; x )

Kiedy odbędzie się premiera NA/EU Aiona?
EU 25 września, NA nie pamiętam, chyba z 2-3 dni wcześniej.

Abonament w Aionie
Standardowo, tzn. pełne info dostaniemy dopiero po premierze, ale wygląda na to, że cena będzie oscylowała za ok. 100 zł za grę oraz 40 złotych za miesiąc grania.

Będzie pudełkowa wersja?
Da, opisane powyżej.

Czy będzie można ściągnąć klienta Aiona?
Dunno, chyba tak.

Jaki bedzie rozmiar klienta?
Na dysku ok. 15 GB..

Ile wersji językowych Aiona będzie?
Na razie planowany jest angielski, francuski, niemiecki, koreański, japoński. Inne wersje językowe planowane są w przyszłości (Aion dla Polaków? :D )

Jakie będą wymagania sprzętowe?
Opisane powyżej, niby wszędzie piszą, że Aion będzie wymagający bo ma taki silnik graficzny - BULLSHIT! KAŻDY, kto kiedykolwiek widział na oczy Far Cry'a wie, o czym mówię.

Jakimi rasami będzie można grać?
Elyos i Asmodians. Żadna z nich nie jest ani stricte dobra ani stricte zła (chociaż do dobroci to imho Asmo bliżej mają), różnic w gameplay'u nie ma między nimi jakichś straszliwych.

Jakie są różnice pomiędzy grywalnymi rasami?
Inne skille DP, inne skrzydła/armor/broń.

Można mieć na jednym koncie postacie z różnych ras?
Nie (i tu mnie NCSoft szczerze załamał : / ). Ponoć ma to zapobiegać inwigilacji wrogiej rasy.

Inwigilacja? Czyli jedna rasa jest odseparowana od drugiej?
Rasą są wrogo nastawione ku sobie, nie mogą rozmawiać ze sobą na chacie, nie mogą robić wspólnych questow, będą levelowac w innych strefach. Jedyne gdzie się spotkają to Abyss...shitowo, nie będzie opcji pogadania z kumplem z drugiej strony mocy QQ.

Jak będzie wyglądało poruszanie się po świecie Atrei?
Portale na krótkie/długie odległości, będą mounty, można będzie polecieć od 10 lvl jak skrzydła dostaniemy.

Czas lotu będzie nieograniczony?
Nope. Można sobie przedłużyć czas lotu poprzez buffy/upgrade itemów/potki (poradnik by Sebal). Można także odpalić autopilota w czasie lotu xDDDDDDDDDDD

Jaki wpływ na rozgrywkę będzie miało PvP?
Przecudny. Za ten system jestem gotowy wybaczyć NCSoftowi wszystkie jego przewinienia. Za PvP możemy dostawać expa w większej ilości niż za PvE, kupować specjalnie itemy itp. MIODZIO! :D.

Czy będą Castle Siege?
DA! Najcudowniejszy z wynalazków Lineage II będzie zaimplementowany także w Aionie. Każda gildia, która przejmie fortecę (będą znajdowały się w Abyssie), może w niej kupować itemy po specjalnych, niższych cenach. Żeby nie było za rushofo podczas zdobywania fortecy nie tylko gracze będą bili się między sobą - będzie to system PvPvE - player vs player vs envirnoment aka Balaur się dołączy do rozgrywki.

Ile będzie można mieć maksymalnie postaci na koncie/serwerze?
Dunno, ponoć 8, ale wszystko się okaże, nie wiadomo, jak się to będzie przekładało na serwery, czy mamy określoną ilość postaci per serwer czy per świat EU/NA.

Czy będzie możliwość odpalenia 2 postaci z 1 konta?
Nope. Może być zalogowana jedna osoba aka char na konto.

Miasta w Aionie będą otwarte(vide L2, WoW) czy zamknięte (GW)?
L2 stylah.

Będą hero w grze?
Da, gracze, którzy zbiorą najwięcej pevepe pointz w Abyss.

Będą gildie?
Tak, legiony, mające możliwość rozwoju do 3 lvl i każdy z lvli będzie dawał dla legionu określone bonusy.

Będą domki dla per łepek aka gracz?
Nope, aczkolwiek NCSoft myśli nad takim rozwiązaniem (ni ma opcji, $$ or no ballz, inaczej znając NC$oft tego nie zrobią).

Czy będzie coś takiego jak soulbound itemki, przypisane do gracza?
Od zielonych itemów w górę, wszystkie będą przypisane do gracza.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2009, 09:58:50 pm wysłana przez YoungPadawan »
I'm offline.


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: Troszkę informacji o Aion: Tower of Eternity
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 27, 2009, 02:57:26 pm »
kolejne info thx Marc1n:

itemy kolorkowe (np. biały item lvl 17 będzie miał taką samą moc jak 14 lvl zielony item), itemy można założyć, jak będzie się miało odpowiedni level (17lvl item na 17lvl dopiero itp.), itemy o niskiej jakości można zdjąć/założyć/sprzedać, te lepsze będą przypisane do chara (można zdjąć, do wh wsadzić, ale sprzedać już nie). Skille mają różny zasięg kątowy, tzn. musimy być w dobrą stronę odwróceni(skille takiego Rangera mają 90 stopni, templara ponoć najmniej). summony nie mogą latać. combo assassina może położyć praktycznie każdego noszącego cloth, jeśli nawet coś przetrwa to jest 1shoot. skille gladów mogą mieć fatality i zebrać np. 2x większy dmg, ale rzadko się odpalają. exp za pvp - im większy level tym więcej zyskujesz wygrywając/więcej tracisz przegrywając, maksymalny przelicznik to 2:1, czyli: wygrywając dostaje się 2k expa, przegrywając traci się 4k expa.
I'm offline.