Witaj
Gość

Wątek: EE lf pt  (Przeczytany 1614 razy)

  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

EE lf pt
« dnia: Luty 15, 2011, 11:40:50 am »
Witam. Poszukuję party jako EE, dopiero zaczalem gre na tym serwerze tak wiec mam niski lvl (atm: 8lvl) Jesli jest ktos zainteresowany posiadaniem tej postaci w party, prosze o odpowiedzi, mam do zaoferowania dobre doswiadczenie w tej grze, gram jakos tak od 2006 roku :) mialem teraz paru miesieczna przerwe ale wracam do gry, zobaczymy co z tego wyjdzie. Moge rowniez zaoferowac wspolny kanal Mumble.
Mam 21 lat.

Rowniez bylbym zainteresowany stworzeniem jakiegos CP lub dolaczeniem do klanu (akademi atm).


Nick w grze: Kodii


Kodii (Elven Elder) -> 54lvl (Van Holter)


  • Wiadomości: 14

  • Pochwał: 0

Odp: EE lf pt
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2011, 12:09:46 pm »
Składam archer party jak jesteś zainteresowany to zapraszam :)
DonDe (Hawkeye) -> 52 lvl (Van Holter)



  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: EE lf pt
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2011, 12:11:56 pm »
Wiem wlasnie czytalem tam posta ponizej, ta lista jest zaktualizowana? jak tak to mam rozumiec ze jest was na razie 2 ?


Kodii (Elven Elder) -> 54lvl (Van Holter)


  • Wiadomości: 14

  • Pochwał: 0

Odp: EE lf pt
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 15, 2011, 12:14:42 pm »
prawdopodobnie jest 3 bo kumpel jest na 75 % więc go nie zapisywałem jeszcze
DonDe (Hawkeye) -> 52 lvl (Van Holter)



  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: EE lf pt
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2011, 12:16:47 pm »
Macie jakis komunikator do gadania? bo w sumie takie pisanie jest troche daremne, moglbym wbic i pogadac co i jak. Ewentualnie moge zaprosic na moj kanal mumble. Bardzo funkcjonalny program dla ludzi ktorzy sie nie znaja. Ma fajna nakladke ze widac kto jest w danym momencie na kanale w tym kto sie aktualnie odzywa. Bardzo przydatne jak sie glosow nie zna :)
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2011, 12:24:27 pm wysłana przez Kodii »


Kodii (Elven Elder) -> 54lvl (Van Holter)


  • Wiadomości: 114