Jeśli ktoś gra tylko w weekend przez dzienne vitality będzie pokrzywdzony.
(...)
Nie można powiedzieć że 3 godziny dziennie będą premiowane a 2 razy po 10 godzin w weekend już nie.
ty chyba nie zrozumiałeś pomysłu i wykonania który był zasugerowany defacto przeze mnie
nie będzie żadnego vitality, tej funkcji nie wprowadzą, tylko myślą nad czymś PRZYPOMINAJĄCYM vitality, czymś co jednak działa z deka inaczej
jak już BYŁO wspomniane, byłyby to albo runy dające buffa na expa, albo shadow itemy (efekt ten sam), które miałbyś, jak podawał asgota np. od npc raz na 24 godziny, co znaczyłoby, że NIE MUSISZ dziennie grać np. tych 3 godzin, a mógłbyś owe itemy odkładać i dwa dni z rzędu nie grać wcale, a na weekend przywalić np. 10 godzin pod rząd, a efekt levelowy byłby TEN SAM
marudzisz że utrudniając ludziom grę zniechęcasz ich, że 'jak to tak', co ty masz robić po tych "3" godzinach? no przecież nie expić bo po co? no właśnie po to, że możesz dalej expić by wybić się ponad przeciwników, LUB efektywnie spędzić resztę czasu na czymś INNYM niż expienie, dalej robiąc coś dla swojej GŁÓWNEJ postaci, jak farmienie questów na matsy/spoilanie/handlowanie, więc w czym problem?
coś wspominałeś 'że przecież to miał być mid', z tego co pamiętam to miał być low-mid, jako że voty w ratach były w miarę równo rozłożone pomiędzy wszystkimi opcjami, a to czy x7 to low czy mid zależy czy ktoś gra 2 czy 8 godzin dziennie
jeszcze raz wspomne, ograniczanie expa dziennego miało być dla osób które tu się już wypowiadały o problemie nolajfów, którzy zzergują wszystko i przez nich casuale (których notabene będzie zapewne więcej) nie mogą 'normalnie' grać
każdy wie, że jeżeli nie taka 'motywacja' do expienia maksymalnie 2-3 godziny dziennie, niektórzy wjebią lvl 70 w pierwszy dzień, i jeszcze raz wspomne to, że takie rozwiązanie z boostowanym expem tylko przez pewien okres czasu to MOTYWACJA, motywacja do krótszego expienia, a nie kara za to że nie pracujesz i nie masz co robić z wolnym czasem