Witaj
Gość

Wątek: Pytania ogólne  (Przeczytany 2143 razy)

  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Pytania ogólne
« dnia: Czerwiec 02, 2017, 06:56:16 am »
Witam,

Chciałbym rozeznać się w możliwości rozpoczęcia gry w L2.

Szukam dla siebie, na dłużej jakiegoś MMO opartego o drużynowe PVP. Próbowałem Cabala i L2 w przeszłości, na korzyść tego drugiego. Teraz czuję głód dobrego pogrania ;)


Proszę o podpowiedzi, bo w temacie jestem laikiem:
1. Czym różnią się serwery oficjalne od prywatnych?
2. Jak dużo czasu trzeba poświęcić, żeby wbić odpowiedni LVL i znaleźć ekipę do wspólnej gry (ew. może jakaś drużyna przygarnie nooba?).
3. Przeglądając forum zauważyłem mnogość serwerów - który należałoby wybrać? Proszę o argumenty praktyczne.

Ja już swoje latka mam, kilka tytułów online przyciągneło mnie na dłużej (WoT, CS, LOL) - teraz chciałbym zacząć od początku z czymś, co przyciągnie mnie na dłużej - jestem w stanie poświęcić czas dla dobrej zabawy.

Nie jestem dzieckiem, chyba, że dużym - mam prawie 30 na karku.

Jeżeli znalazła by się jakaś ekipa, która od początku przygarnie mnie pod swoje skrzydła - bardzo chętnie dołączę i wspomogę.


Z góry dziękuję za odpowiedzi, podpowiedzi :)

ballerek.


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: Pytania ogólne
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2017, 05:10:03 pm »
Napisz do mnie. Możemy coś ogarnąć


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: Pytania ogólne
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 05, 2017, 08:22:11 am »
Disclaimer:
Zadałeś tak szerokie pytania, że nie ma na nie sensownej odpowiedzi.
Lineage 2 ze względu na serwery prywatne to różna, w zalezności od wersji gry i customizacji gra na każdym serwerze.
Całą historię gry można podzielić  na 3 duże rozdziały: