Witaj
Gość

Wątek: Pytania nowego gracza  (Przeczytany 1507 razy)

  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Pytania nowego gracza
« dnia: Czerwiec 08, 2017, 07:57:04 pm »
Na wstępie - witam wszystkich serdecznie. Forum czytam od dłuższego czasu, ale dopiero dziś postanowiłem się zarejestrować.
W L2 grałem bardzo krótko z 10 lat temu na jakimś privie za namową kolegi. Mimo, iż klimat mi się podobał to grałem w WoWa przez wiele lat i jakoś o L2 zapomniałem.
Ostatnio naszła mnie ochota na oldschoolową grę MMO i pomyślałem właśnie o Lineage. Oficjal wygląda skrajnie odmiennie od tego co pamiętam i nie wydaje się już takim staroszkolnym MMO jak starsze części. Jako iż jestem zielony zwracam się z różnymi pytankami do Was:

1) Czy Evoke będzie dobrym wyborem? Priv wydaje się dość solidny z tego co czytałem, a celuję w grę longterm.
2) Czy nie grając po 10h dziennie idzie coś ugrać po jakimś czasie na Interlude (Evoke)?
3) Robić questy na swoje lvle, czy raczej po prostu grindować?
4) Jeśli nie Interlude to jaka inna wersja/serwer by się nadały?
5) Czy na Evoke znajdzie się jakiś klan, który przyjmie nowego gracza i pokaże mu co i jak?
6) Ewentualnie jak wygląda dalsza gra na offie 4game? Bo szczerze mówiąc mam obawy, że będzie to kalka z innych MMO - czyli run na instancje/raid/whatever, log out i wróc za tydzień.

Z góry dzięki za odpowiedzi oraz własne sugestie! :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2017, 08:08:14 pm wysłana przez Revaniter92 »


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: Pytania nowego gracza
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 09, 2017, 12:00:52 am »
Nie odpowiem, ale wyjaśnię przynajmniej kilka nieporozumień:
1) Czy Evoke będzie dobrym wyborem? Priv wydaje się dość solidny z tego co czytałem, a celuję w grę longterm.