Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Wątek zaczęty przez: Nefryl w Czerwiec 02, 2006, 09:43:47 pm

Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 02, 2006, 09:43:47 pm
Podjąłem inicjatywę krótkiego przedstawienia wszystkich nukerów.

Standardowo zacznijmy od przedstawienia kim jest nuker. Nuker jest to naprościej mówiąc mag ofensywny. To czarodziej, specjalizujący się w magii niszczącej, aby skutecznie i szybko niszczyć wszelakich wrogów. Jak to w większości gier RPG bywa, nie mają za wiele HP."Śmiał się. Śmiał się na cały głos. A potem nagle przestał. Dymiące buty wszak śmiać się nie mogły."

Spellsinger (Śpiewak Zaklęć)
Droga wyboru: Elven Mystic -> Elven Wizard -> Spellsinger

Charakteryzuję sie:
- Największym, a z odpowiednią szatą i bronią wręcz masakrycznie szybkim czasem rzucania zaklęć
- Najmniejszą siłą czarów
- Czarami, opartymi na magii wody (lodu), potrafiącymi spowalniać przeciwnika, a nawet wywoływać dodatkowe przykrości (Np. Ice Dagger czy Freezing Shackle)
- Silnym Skilem Solar Flare, zadającym duże obrażenia, a nie opartym na magii wody
- Czarem Sleeping Cloud, dzięki któremu potrafi uśpić kilku przeciwników naraz
- Czarem Aura Bolt, który wprawdzie zadaje dosyć małe obrażenia, ale kosztuje mało many i można bardzo szybko go rzucać
- Czarem Freezing Skin, oddającym część otrzymanych obrażeń
- Najszybszą prędkością chodzenia (z racji wysokiej zręczności)
- Największą szansą na magiczne uderzenie krytyczne (z racji największego Witality)
- Czarem Cancel, pozwalającym na usunięciu buffów z przeciwnika

Sorcerer (Czarnoksiężnik, Czarodziej, Czarownik - do wyboru)
Droga wyboru: Human Mystic -> Human Wizard -> Sorcerer

Charakteryzuje się:
- Średnią mocą czarów ofensywnych
- Średnim czasem rzucania czarów
- Czarami, opartymi na magii ognia, o sporej sile ofensywnej
- Czarem Blazing Skin (patrz Freezing Skin u SpS)
- 2 czarami AoE (Blazing Circle, Rain of Fire)
- Największą ilością HP z Nukerów
- Najwolniejszą prędkością chodzenia
- Czarem Aura Bolt (patrz SpS)
- Czarem Cancel (patrz SpS)
- Czarem Sleeping Cloud (patrz SpS)
- Czarem Decay, stopniowo zmniejszającym maksymalne HP wroga

Spellhowler (howl oznacza jęk, wycie, skowyt, więc ciężko znaleźć odpowiednie przetłumaczenie)
Droga wyboru: Dark Mystic -> Dark Wizard -> Spellhowler

Charakteryzuje się:
- Największą mocą rzucanych zaklęć
- Najwolniejszym czasem rzucania zaklęć
- Najwolniejszą regeneracją many
- Najmniejszą ilością HP
- Czarami opartymi na magii powietrza, oraz kilka nekromanckich zaklęć.
- Świetnym skillem Body to Mind (na zasadnie poświęc życie -> odzyskaj manę)
- Ofensywnymi czarami nekromanckimi jak Death Spike czy Vampiric Claw
- Klątwami jak: Curse Poison (nie mylić ze zwykłym poisonem SK czy AW), Curse Chaos (zmniejsza celność wrogów).
- Czarem Corpse Life Drain, wysysającym życie ze zwłok
- Rewelacyjnym skillem przeciwko magom jakim jest Silence (blokuje zdolności magiczne)
- Silnym skillem Shadow Flare - duży dmg, "mroczny" odpowiednim czaru SpS'a (Solar Flare).
- Jednym z najsilniejszych czarów ofensywnych - Curse Death Link (CDL). Im mniej mamy życia, tym więcej zadaje DMG, zabawa polega na zbijaniu sobie życia i używaniu CDL'a.
- Brakiem czaru Aura Bolt i Cancel
- Czarem Poisonous Cloud - AoE Poison
- Brakiem czaru Sleeping Cloud

To statystyki, teraz kilka słów

Spellsinger
To elficki Nuker specjalizujący się w magii wody, najszybszy ze wszystkich magów. Jego masakrycznie krótki czas rzucania zaklęc czyni z niego wymiatacza 1 vs 1. Przy oblężeniach jego główny atut jest już mniej przydatny. Na mobach radzi sobie troszkę gorzej, ponieważ co chwila musi robić resta aby odzyskać utraconą manę. W porównianiu do Sorcerera i Spellhowlera najmniejszy DMG.
Sorcerer
Ludzki czarodziej, specjalizujący się w magii ognia. Jest pomiędzy jego dwoma Elfickimi "kolegami z pracy". tzn. zadaje więcej DMG niż SpS, ale mniej niż SH, szybciej czaruję niż SH, wolniej od SpS'a. Jest zarówno dobry w PvE i jak i w PvP.
Spellhowler
Mistrz mrocznej magii, specjalizuje się w magii powietrza i mroku. Wymiatacz w PvE, głównie za sprawą BtM (Body to Mind), dzięki któremu może praktycznie expić "non - stop", bez jakiegokolwiek zatrzymywania się. Zabawa polega na BtM + Vampiric Claw, nie zaś jak mówią niektórzy zabiciu wroga + Corpse Life Drain.  W PvP natomiast spisuje się gorzej, za sprawą najniższego Cast Speeda.

Zależność:
PvP:
Spellsinger > Sorcerer > Spellhowler
PvE:
Spellhowler > Sorcerer > Spellsinger

Taktyka PvP:
Sleep -> Surrender -> Nuke -> Sleep -> Nuke -> Sleep -> Nuke (...)

Cechy wspólne nukerów:
* Pasywne skile Robe Mastery i Weapon Mastery, zwiększające odpowiednio P.Def w szacie i M.Atk
* Pasywne skile Boost Mana, zwiększające ilość maksymalnej many
* Czar Sleep, pozwalający na uśpienie potwora (gracza)
* Przynajmniej 1 czar AoE (Sorcerer ma ich dwa)
* Pasywy Fast Cast Spelling i Clear Mind, pozwalające odpowiednio na szybsze czarowanie i szybsze odnawianie many podczas chodzenia i stania
*  Pasywny skil Higher Mana Gain, pozwalającym na zmaksymilizowanie efektu czaru recharge, który posiadają SE (Shillien Elder) oraz EE (Elven Elder)
* Pasywem Anti Magic zwiększającym M. Def
* Debuffy, zmniejszające odporność wroga, na rodzaj magii, jaką dany nuker się posługują. Dla przykładu Sorcerer ma Surrenders to Fire
* Potężne czary, opierające się na mocy "seedów" w których można skoncentrować magiczną energię, aby potem ją wykorzystać z niszczycielskim skutkiem
Ekwipunek
PvE
Sądze, że powinno się kupować ekwipunek zwiększający głowny atut nukera, którym gramy. SH potrzebuje M. Atk, SpS Cast. Speed, a u Sorcerera możemy zdecydować, osobiście do PvE polecałbym inwestować w M.Atk
Spellsinger:
No Grade - Devotion Set (u każdego Nukera do 20 lvlu, nie opłaca kupować się Tunic of Magic) - +15% Casting Speed
D Grade - Elven Mithrill Set - +7 Speed,  Witality +1 (Cast. Speed) Int -1 (mniejsza moc czarów)
C Grade - Karmian Set - +15% Cast Speed +5.24% P.Def,
B Grade - Avadon Set - +15% Cast Speed, +5.24% P.Def
A Grade - Dark Crystal Set - +8% P.Def, Cast Speed +15%, mniejsza szansa na przerwanie zaklęcia, Paralysis Resistance +50%, Speed +7, Wit +2, Men -2
Spellhowler:
No Grade - Patrz SpS
D Grade - Nie ma sensu obniżać Int, więc polecałbym Knowledge Set
C Grade - Demon Set - Idealne Rozwiązanie! - +4 Int, Wit -1, -270HP
B Grade =BRAK= Dalej chodzimy w Demonie, do tego Dye +4 Int i jazda
A Grade - Nightmare Set - MP regeneration +4%, M.Atk +8%, Sleep and Hold Resistance +80%, Int +2, Wit -2
Sorcerer
Tutaj w zależności, w którą stronę chcemy go rozwijać. Jeśli Moc zaklęc - patrz SH, jeśli Cast. Speed - patrz SpS.
PvP
Tutaj liczy się prędkość. Prędkość z jaką rzucamy sleepa. Czyli wysoki Cast Speed jest tutaj bardzo mile widziany. Więc odpowiednio będą to szaty dodające do Cast Speeda.
Broń
Spellsinger
Najlepiej jakiś miecz magiczny z SA Acu. Może też być Staff z Mana Up (PvE)
Spellhowler
W zależności. Jeżeli strasznie nam doskwiera ten cast speed to rozwiązanie jak u SpS'a. Jeśli nie to IMO to powinien być miecz z SA Empower lub Magic Power
Sorcerer
W zależności, w co "pakujemy"

Wiadomo, do PvP coś z SA Acu

Expienie
a) Magic Group (nie pamiętam dokładnie, ale to byli Nukerzy + Rechargerzy + BD + SwS bodajże?)
b) Solo - najłatwiej i najprzyjemniej SH
c) Większe AoE group (Tank, Warlord, Nuker z AoE, healer, buffer. Nawet link jest: http://video.google.com/videoplay?docid=-8057902268396674421&q=Lineage+2, ten AoE to jest bodajże Aqua Splash)

Seedy
Odpowiednio Sorcerer posiada Seed of Fire, SpS of Water etc.

Przykładowy Opis Seeda:
Seed of Water
Instills the force of water. Unless a new force is instilled in 5 seconds, all forces will disappear.
Z powyższego opisu wynika, że po rzuceniu Seed of Water, mamy 5 sekund na użycie skilla bazującego na tym seedzie. I tak przeglądając dalsze skille Nukerów możemy zauważyć np.
Blizzard
Devastating double wintry attack that reduces enemy's Speed. Effect 3. Power 350. Requires two Seeds of Water
Wymaga 2 seedy. I tutaj nie jestem pewien, ale do tego czaru będzie potrzebne dwoje magów (a dokładniej SpS'ów) mogących rzucić Seed of Water. Czyli 2 SpS'ów będzie mogło rzucić ten czar i zadać za jego pomocą ogromne obrażenia. Oczywiście Sorcerer i SH mają swoje odpowiedniki takich czarów (np. Inferno czy Demon Wind). Każdy nuker może WYŁĄCZNIE użyć seeda, bazującego na rodzaju magii, którą się posługuje (Sorc - Fire, SpS - Water, SH - wind) Istnieje także czar, który wymaga zgromadzenia mocy wszystkich żywiołów. Tak więc wydaje mi się, że SH, Sorc i SpS muszą wspólnie zgromadzić moc Wody, Ognia i Powietrza aby zadać ogromne obrażenia. Czar ten (w zależności od klasy) nazywa się Elemental Symphony, Elemental Assault, Elemental Storm (i tutaj np. Elemental Storm to czar SH, w opisie piszę, że musi dodatkowo oprócz swojego Seed'a of Wind skoncetrować moc ognia i wody, tak samo SpS w opisie Elemental Symphony musi skoncetrować oprócz swojej energi energię powietrza i ognia, etc. Oczywiście te wszystkie czary to ten sam).

Czary bazujące na seedach
SpS:
Seed of Water - Koncetruję energię wody, mamy 5 sekund aby użyć odpowiedniego czaru.
Blizzard - Zadaje ogromne obrażenia i dodatkowo zmniejsza szybkość wroga , wymaga 2 seedów OF WATER
SH:
Seed of Wind - patrz SpS (energia Powietrza)
Demon Wind - Ogromne obrażenia, dodatkowo zmniejszona regeneracja  HP przeciwnika. Wymaga 2 seedów OF WIND
Sorcerer:
Seed of Fire - (to samo co poprzednicy, energia Ognia)
Inferno - Ogromne obrażenia, zmniejszone HP wroga, wymaga 2 seedów OF FIRE
Czary "kombinowane" bazujące na użyciu seedów
Aura Symphony - wymaga 2 różnych rodzajów "mocy" (można się domyślic, że chodzi o 2 różne seedy) - zadaje duży DMG
Elemental Assault (Symphony) (Storm) - wymaga 3 seedów - FIRE, WIND, WATER - zadaje OGROMNE obrażenia .






Edit Kolejne Ortosy[/url]
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Beatronix w Czerwiec 02, 2006, 09:55:56 pm
no i bardzo ładnie nefryl, pozwolisz że sie posłuże twoimi tekstami na opis klas na tej stronce??
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kirdan w Czerwiec 03, 2006, 09:25:50 pm
Przyklejam kolejny artykuł napisany przez Nefryla i licze że za niego również dostanie +  
 :hu_5_1:
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Arthas w Czerwiec 03, 2006, 09:53:16 pm
Ogólnie wszystko wporządku...
Aczkolwiek sety dal nukerów podzielił bym na dwie grupy: do pvp i do pve.
PVP:
NG - Devotion Set
D - Elven mithril set (pvp z wojownikiem) Devotion Set ( pvp z magiem)
C - Karmian Set
B - Blue Wolf Robe Set
A - Dark Crystal Robe Set

Do pvp zakładamy seta który dodaje nam casting speeda i do wita, który zwieksza  casting speeda oraz siłe sleepa (czesciej wchodzi).

PVE:
NG - Devotion Set
D - Devotion Set
C - Demon's Set ( SpS/Sorc) / Karmian (SH/Sorc)
B - Avadon Set (SH/Sorc/SpS) / Zubei Set (SpS/Sorc)
A - Dark Crystal Set (SH/Sorc/SpS) / Nightmare Set (SpS/Sorc)

Co do expa...najlepsze party dla nukerów: Tank/OL/Bish/PP/SE/BD/Nuke/Nuke/Nuke. Tank robi traina, OL root'uje, Bishop leczy, Nukerzy zabijają. PP/BD/SE buffują (SE jeszcze recharge'uje mp)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 03, 2006, 10:02:39 pm
Nie za bardzo uwzględniałem PvP w D Grade  :P  A co do PvP napisałem, że szata z Cast Speedem. Czemu do PvE D grade ciągle Devotion? I dla SH na C Karmian?! O.o To jest zależne od woli gracza, ja napisałem optymalne wyposażenie według mnie jakie powinno być. Nie można jednoznacznie okreslić jakie jest najlepsze. Niektórze np. inwestują SH w Cast Speed do PvE co dla mnie jest głupotą. Wszystko zalezy od gracza.
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kopi w Czerwiec 03, 2006, 11:29:39 pm
Bardzo ładny opis  :wink: ale nie ma w nim niestesty mojego ulubionego maga czyli necro :) ( a to jest taki Nuker/Summoner - mieszanka wybuchowa :D).
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Czerwiec 04, 2006, 08:50:08 am
No to zadanie dla Nefryla :)

Necro od A-Z (wg. nie wiem za cholere jak go sklasyfikować ale zostanę przy support debbufer: sam wymyśliłem :D) i OL od A-Z :]
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 04, 2006, 09:34:47 am
Necro to Nuker / Debuffer / Summoner więc ciężko go dopasować  :)

Btw. jeśli myślicie, że ja tymi wszystkimi klasami gram i sprawdzam to lekko się mylicie  :P  Czego jako jednej z niewielu rzeczy można nauczyć się w szkole? Korzystania ze źródeł  :D
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Rake w Czerwiec 04, 2006, 11:08:26 am
Mi brakuje opisu największej broni nukerów jaką stają się po 68 lvlu ataki bazujące na użyciu seedów.Jak będe miał więcej czasu dorzuce swoje trzy grosze :wink:
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tyr w Czerwiec 04, 2006, 11:34:29 am
No mi się podoba! I nareszcie ktoś kto sensownie mówi o M.Atk SH a nie tam w pakowaniu do niego Cast.Spd bo to zbędne :)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Art00Det00 w Czerwiec 04, 2006, 12:30:32 pm
Necro niewiele ustępuje takiemu sorcererowi w nukowaniu, tyle tylko że nie ma obszarówek co czasami może jednak bardzo boleć.
Czekamy na kolejny temat z serii Nefryl przedstawia :D naprawdę fajnie Ci to idzie, może teraz czas na daggeristów? A może łucznicy?
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: tensai w Czerwiec 04, 2006, 12:39:50 pm
Cytuj
Czekamy na kolejny temat z serii Nefryl przedstawia Very Happy naprawdę fajnie Ci to idzie, może teraz czas na daggeristów? A może łucznicy?

Ale czemu DD? teraz by support się przydał, albo kasta kapłańska :)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 06, 2006, 04:55:09 pm
---------- 12:44 04.06.2006 ----------

Jak będe miał czas nie omieszkam przedstawić innych klas  :)  Gram teraz w "Fable" więc mam troszkę mniej czasu  :P  Ale postaram się dzisiaj jeszcze napisać  chociaż troszeczkę o bufferach

---------- 16:55 06.06.2006 ----------

Dodane Seedy
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: GlooM w Czerwiec 09, 2006, 12:17:37 pm
Ale nic nie napisales o najlepszym z nich :P
Necromancer

Glowna jego zaleta jest to iz posiada on Summony (Corrupted Man, Cursed Man, Reanimed Man) i Transfer Pain (dzieki czemu do 50% obrazen przechodzi na naszego summona)
Do tego posiada naprawde swietne clatwy takie jak:
Anchor - paralizuje cel
Curse Chaos - zmniejsza accurency przeciwnika (szanse na trafienie)
Curse Disease - blokuje regeneracje HP przeciwnika
Curse Gloom - zmniejsza mdef przeciwnika
Curse: Weakness - zmniejsza atak fizyczny przeciwnika
Silence - blokuje mozliwosc rzucania czarow przez przeciwnika
Mass Slow - zmniejsza szybkosc poruszania sie przyleglych celow
Curse of Doom - blokuje mozliwosc urzywania skilli fizycznych przeciwnika
Curse of Abyss - zmniejsza szybkosc, obrone, uniki, atak magiczny i szybkosc rzucania czarow przeciwnika
i 2 swietne debuffy:
Mass Mage Bane - zdemuje z grupy przeciwnikow bedacych w poblizu wszystkie buffy do ataku magicznego i szybkosci rzucania czarow
Mass Warrior Bane - zdejmuje z grupy przeciwnikow bedacych w poblizu wszystkie buffy dodajace do szybkosci ataku

Necromancer jest postacia ktora potrafi zadac najwieksze obrazenia nie urzywajac skilli seedowanych (ktore trzeba naladowac) dzieki Cruse Gloom i Curse Death Link (zadaje wieksze obrazenia im mniej HP ma nasza postac)

Necromancer posiada rowniez Death Spike (normalny Nuke 108 Power) do ktorego rzucania potrzebna jest Cursed Bone (mozna ja kupic w sklepie w retailu i na wiekszosci piratow) i Vampiric Claw ktory przywraca naszej postaci ~60% HP z obrazen jakie zadalismy.
Ma tez Corpse Life Drain i Body to Mind (opisywane juz wczesniej)

summony:
Corrupted Man - dosc duzy atak magiczny i posiada dosc niezlego draina
Cursed Man - swietny summon posiadajacy stuna i staba
Reanimed Man - duzy atak fizyczny, malo obrony

Necro posiada srednia szybkosc rzucania zaklec i sredni atak magiczny, aczkolwiek niektore z jego clatw maja bardzo krotki czas rzucenia jak np Curse Gloom - rzuca sie w ulamku secundy.

Taktyki na pvp:
Uhm taktyk grania Necro jest tak wiele jak ludzi nim grajacych :P
osobiscie lubie chodzic na "low hp mode" z summonem na Transfer Pain i zabijac innych z 2-3 Curse death Link :P (nikt nie jest w stanie zbic naszemu necrolowi calego SP gdy jestesmy na Tranfer Pain tak szybko)
Korzystam z tej taktyki rozniez na mobach (tu trzeba uwazac bo mozna sie przejechac)

Reasumujac Necromancer jest jedna z silniejszych postaci, potrafiaca pokonac praktycznie kazdego przeciwnika.

Necro>all
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 09, 2006, 12:30:30 pm
Necro nie jest TYPOWYM Nukerem (Search & Destroy  :P ), więc go tutaj nie umieściłem.
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eSkel w Czerwiec 09, 2006, 01:43:54 pm
Ale nie jest tez TYPOWYM summonerem, nie wiem wiec gdzie go zamierzasz umiescic : p
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 09, 2006, 01:54:34 pm
Jeśli już to oddzielnie.
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Carollo w Czerwiec 09, 2006, 01:58:15 pm
Necro, WC, OL i jeśli coś jeszcze się znajdzie proponuję wrzucić do worka jednego... chociaż WC i OL można by do wspólnego worka z BD i SwS wrzucić - support. Problem :)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Czerwiec 09, 2006, 10:49:57 pm
Parę uwag co do opisu:
Cytuj
Sorcerer (Czarnoksiężnik, Czarodziej, Czarownik - do wyboru)

Sorcerer = Filozof (Przykład: Chociażby Harry Potter and Sorcerer's Stone)
:) Słowniki internetowe nie zawsze mówią prawdę...

Cytuj
Human Mistic

Human Mystic, jak już ;)
Cytuj

Spellhowler
- Świetnym skillem Body to Mind (na zasadnie poświęc życie -> odzyskaj manę)
- Klątwami jak: Curse Poison (nie mylić ze zwykłym poisonem SK czy AW), Curse Chaos (zmniejsza celność wrogów).
- Czarem Corpse Life Drain, wysysającym życie ze zwłok

Sorcerer i Human Wizard też to mają, a przy sorcererze wiedzę mnóstwo odwołań do innych klas... Jako Sorc czuję się obrażony :hu_2_2:  xP
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 11, 2006, 12:05:44 pm
1. Sorcerer jako sam wyraz może mieć wiele znaczeń, w zależności gdzie go zastosujemy. Wybacz, ale jakoś nie widzi mi się w L2 filozof miotający kulami ognia.
2. "Misticy" poprawieni  :P
3. Sorc ma tylko lvl 1 BtM  z Wizarda, a jego skuteczność nie jest tak wielka jak w przypadku SH'a czy Nekromanty.
Tytuł: Re: Nukerzy - Przedstawienie
Wiadomość wysłana przez: WOD w Czerwiec 13, 2006, 06:25:30 pm
Ok Ok ale ze Spellsinger to najmniejszy dmg to watpie. Przezyj 2 symfonie to pogadamy
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: KoRn w Czerwiec 13, 2006, 07:20:20 pm
tak wod, sps ma najmniejszy dmg.. "przezyj 2 symfonie"
to co powiedziec na ataki sorca a tym bardziej sh? ;>
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: ~Armagedon~ w Czerwiec 13, 2006, 07:35:03 pm
nefryl - zagraj w RO... sa tam odpowiedniki filozofa czyli sage/scholar - manipulator jak sie patrzy z fajnymi boltami z poprzedniej klasy (magickana) ^__^ (i to L2 jest podobne do RO)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: munii w Czerwiec 16, 2006, 07:10:10 am
Jako noob grajacy od kilku miesiecy spellhowlerem 61lvl bardzo prosze o bardziej "przejrzysty" i dokładniejszy opis użycia czarów na 68+ lvl.
 :shock:  :shock:

jak najprosciej
 :)  :)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Czerwiec 16, 2006, 10:13:51 am
Wiem, że te seedy zostały napisane "nieco" chaotycznie... Postaram się to wytłumaczyć prościej:

na 66 lvlu dostajesz czar nazywający się Seed of Wind. Co on robi? Ano, po rzuceniu tego czaru kumulujesz całą energię wiatru aby później wykorzystać ją z niszczycielskim skutkiem (czyli rzucić czar z użyciem tego seeda). Uważaj jednak, ponieważ masz na to TYLKO 5 sekund.  SH ma na 70 lvlu czar bazujący na Seed of Wind - Demon Wind Wymaga jednak on 2 seedów. Więc samemu tego nie zrobimy, zanim skumulujemy drugi raz energię (2 raz rzucimy seed of wind) efekt pierwszego seeda zaniknie. Do czegoś takiego będzie wiec potrzebnych dwóch SH. Obydwoje muszą mieć Seed of Wind oraz Demon Wind. Wtedy będą w stanie to rzucić. Inne czary jak np. Aura Symphony wymagają DWÓCH RÓŻNYCH rodzajów skumulowanej energii (seedów). Czyli np. SH i SpS spotykają się, SH rzuca Seed of Wind, SpS Seed of water i razem będą w stanie rzucić Aura Symphony. I ostatni czar: Elemental Storm. Wymaga on rzucenia 3 seedów, a mianowicie: Seed of Wind, Seed of Water i Seed of Fire. Czyli aby rzucić ten czar SH, Sorc i SpS o lvlu 72+.  muszą wspólnie skumulować energię Ognia (Sorc - Seed of Fire), Powietrza (SH - Seed of Wind) oraz Wody (SpS - Seed of Water). Wtedy będą w stanie rzucić ten czar i zadać duuuży DMG.

@WOD - przeżyj 2 x Inferno albo 2 x Demon Wind to pogadamy.
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: munii w Czerwiec 16, 2006, 06:52:23 pm
OK :)

Dzieki za informacje troche juz wiem.
Mam tylko nadzieje że na moim priv. serwie L2Enraged to bedzie działało.
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: WOD w Czerwiec 16, 2006, 08:58:44 pm
Sorka! myslalem ze tylko sps ma symfonie ;) RESPEKT! ALE NAPISH PLIZ O SUMMONERACH i O SUPPORTACVh (bd i sws)
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Soulern w Lipiec 08, 2006, 11:49:38 am
Cytuj
na 66 lvlu dostajesz czar nazywający się Seed of Wind. Co on robi? Ano, po rzuceniu tego czaru kumulujesz całą energię wiatru

Mam pytanie: Czy można do seeda dorzucić czar NIE polegający na seedzie, np. Seed of Fire i Prominence, oraz otrzymać zwiększony atak? THX z góry za odpowiedź wiedzącego :P
Tytuł: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: ixi w Lipiec 08, 2006, 05:52:58 pm
nie
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eXtreme^ w Marzec 10, 2007, 06:10:34 pm
naczym dokladnie polega buff u sorca blazing skin? nie zauwazylem zeby odbijal dmg
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Marzec 11, 2007, 09:34:19 am
odbija dmg ...
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Marzec 11, 2007, 12:13:48 pm
Ale w H2H i fizyczny.
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Marzec 11, 2007, 07:22:45 pm
skilow nie odbija, tylko zwykly /attack
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Marzec 11, 2007, 07:24:14 pm
Dlatego napisalem ze tylko w h2h(na dystansie 40) i fizyczne.
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Supersharp w Marzec 11, 2007, 08:57:13 pm
Odnośnie opinii że np dla SH do PvP lepszy jest NM robe od DC robe dla wyższego M.atk - niekoniecznie ponieważ w PvP : c.speed>m.atk, ze względu na przrywanie zaklęć chociażby...
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eXtreme^ w Marzec 31, 2007, 05:25:59 pm
PvP (nuker)
SH>SPS>SORC

PvP (warior)

SPS>SORC>SH

tak bym to podzielil
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Kwiecień 01, 2007, 01:15:18 am
PvP (nuker)
SH>SPS>SORC

PvP (warior)

SPS>SORC>SH

tak bym to podzielil

Ja bym podzielił odwrotnie, o ile w pvp nuker vs nuker może być rożnie (czyli na równi bym postawił wszystkich) to przeciwko wojownikom sorc i sh radzą sobie lepiej niż sps (sorc cancel+slow, sh slow + silence - dobre na takiego dajmy SK), oczywiście mówie tu o melee wojownikach... Chociaż takie gdybania i tak nic nie znaczą bo zawsze może wygrać sps, a później rpzegrać sh...;]
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eXtreme^ w Kwiecień 01, 2007, 09:13:56 am
nikt nie ma szans z nukorow silence ftw;]
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Toffik w Kwiecień 01, 2007, 10:18:31 am
nikt nie ma szans z nukorow silence ftw;]

Ale silence  moze nie wejsc :P
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eXtreme^ w Kwiecień 01, 2007, 10:41:20 am
e tam bardzo czesto wchodzi
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Morgul w Kwiecień 01, 2007, 11:44:38 am
Ostatnio na jakimś high rate serwerze widziałem sh który tak wali szybko, ze aż mi gały wyszły (sorry za kolokwializm :P ) Okazało się że ma dye +5 Int-5Men i +5Wit-5Men, jak rozumiem Mentality odpowiada głównie za M Def, więc czy warto sądzicie tak obnizać Men u drowa?
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: eXtreme^ w Kwiecień 01, 2007, 12:08:47 pm
tak.
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tyr w Kwiecień 01, 2007, 12:41:03 pm
Nie mógł mieć takich dye...
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Morgul w Kwiecień 01, 2007, 01:01:57 pm
mógł bo widziałem sam takie w sklepie i kupiłem w sklepie z tym, ze nie miałem okazji przetestować po założeniu.
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Sengaia w Kwiecień 01, 2007, 01:07:08 pm
mógł bo widziałem sam takie w sklepie i kupiłem w sklepie z tym, ze nie miałem okazji przetestować po założeniu.
w sklepie są tylko +4 -5 a nie +5 -5 :)
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Morgul w Kwiecień 01, 2007, 02:57:34 pm
A skąd bierze się to przeświadczenie? Ja mówię o GMShopie a nie jakis tam sklepach w rune. Dyskusja miała oprzeć się na pytaniu czy warto zainwestować w Int i Wit tak dużym kosztem Men (dobra nawet w przypadku mniej kontrowersyjnych dye). Tylko Extreme odniósł się (aczkolwiek lakonicznie) do tego pytania.
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tyr w Kwiecień 01, 2007, 03:23:43 pm
Tak warto tylko niech sie trzyma z dala od magów...

btw. nie mogl mieć dwa razy +5 ...
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Kwiecień 01, 2007, 05:24:28 pm
nie ma dye plus 5 jest tylko +4 i żeby mieć plus 5 to trzeba sobie zrobić dye +4 -4 i +1 -1(chociaż lepiej jest +3 -3 i +2 -2) czyli dwa miejsca zajać tym a sa tylko 3 miejsca na dye wiec nie da sie miec dwa razy +5

a dye +int i +wit są standardowym rozwiązaniem dla maga
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Morgul w Kwiecień 01, 2007, 07:04:02 pm
Widocznie grałem na jakimś dziwnym privie bo takie 2 załozyłem :) Hehe, pewnie daleko odbiegł od retaila :)
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NetSuuN w Kwiecień 01, 2007, 07:09:55 pm
Niektóre privy bardzo odbiegają od retaila, więc nie upierajcie sie że to niemożliwe, bo możliwe to jest ^^
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Kwiecień 08, 2007, 05:42:25 pm
Ja zalozylem dla OL +4int/-4 ment a niby to asistant/suport wizard nie :P,a oni podobno nie moga dodawac do INT ani sciagac z INT
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Fenrirus w Czerwiec 23, 2007, 01:56:38 am
Ol nie moze sobie dodac inta, ach te privy
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 23, 2007, 03:50:10 am
Ol nie moze sobie dodac inta, ach te privy
ach te kotlety z poprzedniej epoki
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tyr w Czerwiec 23, 2007, 09:12:42 am
Ol nie moze sobie dodac inta, ach te privy

Chyba DN chciałeś powiedzieć :D
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Wrzesień 24, 2007, 06:43:37 pm
przestancie po nim jezdzic o_O
Na Dragonie OL nie moze dodawac sobie Int, symbole dzialaja nam  bardzo dobrze


Ostatnio na jakimś high rate serwerze widziałem sh który tak wali szybko, ze aż mi gały wyszły (sorry za kolokwializm :P ) Okazało się że ma dye +5 Int-5Men i +5Wit-5Men, jak rozumiem Mentality odpowiada głównie za M Def, więc czy warto sądzicie tak obnizać Men u drowa?
warto tak obnizac, bo walka postaci tak  delikatnych jak nuker (a sh, zwlaszcza) polega na jak najsilniejszym i najszybszym uderzaniu, nie przyjmowaniu ciosow, jak u tankow i im podobnym
a co do +5-5 dyes, to tylko przyklad, a to ze na jego serverku rzeczywiscie dzialaja, to niech dzialaja, co wam to przeszkadza? pytanie polegalo na ukladzie dyes, nie o tym o  ile, tylko jakie
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Październik 01, 2007, 04:51:47 pm
moderator gra na dragonie :D ? kto go powolal do takiej funkcji ;] co to sie porobilo... ;d ;])))

no chyba ze jest modem dzialu dragon to co innego ;d
Tytuł: Odp: Nukerzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Październik 02, 2007, 04:40:09 pm
jestem modem dzialu dragon, ale, TEGO DZIALU tez, wiec ostrzegam raz i tylko raz - wysmiewanie DN i podawnie o nim wyolbrzymionych bzdur (jak ta powyzej) bedzie karane ostrzezeniami, komus sie dn nie podoba - jego strata, nie musi  sie z nami tym dzielic
server dziala dobrze, ma modyfikacje, dla jednych sa one zaletami, dla innych - wadami, EOT