Witaj
Gość

Wątek: CT1,5 - era łuczników czy magów?  (Przeczytany 4787 razy)

  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
CT1,5 - era łuczników czy magów?
« dnia: Maj 18, 2008, 12:06:33 pm »
Jak wiadomo nie od dziś NCSoft ma problemy z odpowiednim zbalansowaniem postaci, zawsze są te przekokszone i te mniej. Pytanie brzmi - jak im poszło w CT1,5? I bynajmniej chodzi mi o dwa typy postaci w temacie.


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 18, 2008, 12:21:10 pm »
Magów, ale ogólnie nie jest źle.


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 18, 2008, 01:09:47 pm »
Jak wiadomo nie od dziś NCSoft ma problemy z odpowiednim zbalansowaniem postaci, zawsze są te przekokszone i te mniej. Pytanie brzmi - jak im poszło w CT1,5? I bynajmniej chodzi mi o dwa typy postaci w temacie.

era magow i dagerow. Lucznik dostal spry nerf przez nowy song/dance. A mag jak walil co chwila m crityc za 7k tak wali nadal.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 965

  • Pochwał: 1

  • HE fan ;)
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2008, 07:57:29 pm »
Tak się zastanawiam czy przez tą kronikę dużo może się zmienić nastawienie do łuczników, myslicie że wyjście nowej kroniki może zmniejszyć porządalność łuczników do party/rift czy jednak aż tak ogromnej różnicy nie będzie (mówcie z własnego doświadczenia ;) )
Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 19, 2008, 09:05:22 pm »
Jak wiadomo nie od dziś NCSoft ma problemy z odpowiednim zbalansowaniem postaci, zawsze są te przekokszone i te mniej. Pytanie brzmi - jak im poszło w CT1,5? I bynajmniej chodzi mi o dwa typy postaci w temacie.

era magow i dagerow. Lucznik dostal spry nerf przez nowy song/dance. A mag jak walil co chwila m crityc za 7k tak wali nadal.
whai daggerów ?

Tak się zastanawiam czy przez tą kronikę dużo może się zmienić nastawienie do łuczników, myslicie że wyjście nowej kroniki może zmniejszyć porządalność łuczników do party/rift czy jednak aż tak ogromnej różnicy nie będzie (mówcie z własnego doświadczenia ;) )
Imo nie - mobki na rifcie raczej nie beda miec antybow songa.


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 19, 2008, 09:10:36 pm »
Era lucznikow skonczyla sie od interlude imo.
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 19, 2008, 09:31:39 pm »
A tam...i tak duza wiekszośc dalej bedzie grała łucznikami..jak ktos na tym forum juz kiedyś napisałe , ze zawsze bedzie mase HE + PP na bocie.. :P


Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 19, 2008, 09:34:34 pm »
Era lucznikow skonczyla sie od interlude imo.
na C4 :D


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 19, 2008, 09:58:02 pm »
Era lucznikow skonczyla sie od interlude imo.
na C4 :D

a tam kazda kronika jest era postaci ktora ktos uwaza za najlepsza a niekoniecznie inni tak musza uwazac.

c4 - jedni twierdza ze byla to era necro, inni ze wszystkich nukerow, jeszcze inni ze sps byl "niepokonany", jeszcz einni ze destro na frenzy i z lukiem wtedy >all, a jeszcze inni ze i tak full buffed archer party >all
c5 - era dd nagle niz gruchy ni z pietruchy (tylko daltego ze sleep nerfniety?), ogolnie wszyscy niesamowicie zafascynowani jak to na filmikach uprising wala luki za 8k dmg (a bo wczesniej tego nie potrafily?  :shock: ), nagle wszyscy pokochali destro na frenzy chociaz ten skil zostal nerfniety, no i jeszcze ludzie twierdza ze to era glada sie zaczela
IL - cud, odkrycie tysiaclecia ze nuker moze walic magic criticalami :D jak ktos gdzies wrzucil screeny jak to programmer w npc wali (a bo to wczesniej sie nie dalo? :D no fakt bez augmentu wm 50 czy 70% szansa na mc crt to gowno zaczylo bez 90% szansy na mc crt nuk byl do dupy) no i nerf death whisper i dof (w sumie sie nie dziwie wczesniej luki na bufach to byla przesada :D )
CT 1 - super mega era pr0 pvp mega 0wnujacych nukerow, jakby wczesniej nuki nie byly silne(nagle wszyscy zapomnieli o placzu i zalu jaki byl po wydluzeniu cast speed sleep)  :P, o gladzie nic nie slychac chociaz wcale wiele nie stracil a nawet zyskal

to sa tylko moje obserwacje z licznych for (takze z tego) w zasadzie od c3 gdy na powaznie gram w gry korzystajace z klienta l2 (c2 nie widzialem a c1 jak przez mgle pamietam) i tak kazda z kronik mniejwiecej byla przedstawiana. ogolnie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia i tego kto wrzuci do sieci bardziej "pr0" screeny albo filmik jak sam 1 rozwala cale party to tej profesji jest era i tyle


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 20, 2008, 07:55:06 am »
w pve łucznicy nadal beda lepsi niż w interlude , w pvp może być problem przez antybowsonga, ale ale z dobrym augumentem i kamyczkami, archer i tak ownuje pewnie.

Magowie ownują bo im zmienili te skille z 60+ (inferno,demon wind itp.) że teraz mają power 150 ale nie trzeba mieć seedów, a sam skill "seed of costam" daje nam ++ do atrybutu.

Necro ssie. (Ale i tak imo nie jest jakis bardzo zły)

Glad ... imo on zawsze jest był i bedzie słaby (bo go nie lubie ;p) w sumie można go dość łatwo przed 3rd zabić, po w sumie też (nukerem)


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 20, 2008, 09:04:09 am »
Obecnie magowie >>>> łucznicy. Osłabienie resistów w IL, augmentacje wm10, songi na łuki, atrybut stony, nowe vortexy 79 = 1,2 hity next target. Jedyna szansa to party m.def kamaela i nukerzy przez 15 czy 30 sek biją za grosze.
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2008, 09:07:00 am wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 20, 2008, 12:47:56 pm »
Czyli dobry i aktywny archer clan zawsze bedzie do tyłu z dobrym i aktywnym mage clanem, ta?


  • Wiadomości: 205

  • Pochwał: -1

  • Proud member of Vagabonds clan
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 04, 2008, 09:08:47 pm »
Nie... przeciez masz kamele i ich buffy. Wystarczy uzywac nowej klasy i tyle. NCsoft wprowadza balans gry/ Sa resisty na luki jak i na ataki magow. Do tego jakies skille dla healerow co daja im poodbno niesmiertelnosc czy cos takiego,ofc na iles tam sekund.
.


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 05, 2008, 04:26:23 pm »
Tak na prawdę lepiej mieć i magów i łuczników. A dlaczego? Bo i mag/łucznik dupa jak resistów kupa.

Jeśli walczymy tylko z magami to sobie odpuszczamy buffy przeciw wojownikom i wpychamy na masę resistów przeciw magom. Jak ma się 60+ odporności na żywioł to i krytyk za 6k robi się "śmiesznie" słaby. Podobnie w sprawie łuków. Dodajemy buffy przeciw sile krytyków, na evasion i tym sposobem łuk trafia "tylko" ze skutecznością 70%.

Moim zdaniem 2xnuke+archer pt > 3x nuke pt > 3x archers pt.
Do tego można dodać tyrant/dagger pt dla szybkiego rasha "zza drzewka" (lub czegokolwiek innego, np 200 metrowej rozbiegówki :P).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2008, 04:48:20 pm wysłana przez TruTherion »


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 05, 2008, 04:32:35 pm »
Tak na prawdę lepiej mieć i magów i łuczników. A dlaczego? Bo i mag/łucznik dupa jak resistów kupa.

Jeśli walczymy tylko z magami to sobie odpuszczamy buffy przeciw wojownikom i wpychamy na masę resistów przeciw magom. Jak ma się 60+ odporności na żywioł to i krytyk za 6k robi się "śmiesznie" słaby. Podobnie w sprawie łuków. Dodajemy buffy przeciw sile krytyków, na evasion i tym sposobem łuk trafia "tylko" ze skutecznością 70%.

Moim zdaniem nuke+archer pt >> 2x nuke pt = 2x archers pt.
Do tego można dodać tyrant/dagger pt dla szybkiego rasha "zza drzewka" (lub czegokolwiek innego, np 200 metrowej rozbiegówki :P).

masz ZEROWE pojecie o dzialaniu rezist w ct 1.5. Schowaj sie pod lawke bo tylko sie osmieszasz. W ct1.5 Party magow>>>>>>>>>>>>>>>>> party lucznikow, lucznicy zadaja smieszny dmg w porownaniu do nukerow.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 05, 2008, 04:36:29 pm »
Nie zdążyłem poprawić wypowiedzi...
No teraz jest lepiej, byle ktoś zauważył, że to jest tylko przykład...

Monti nie rozbiegaj się tak ze znaczkami większości, bo to jest dopiero śmieszne.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2008, 04:49:31 pm wysłana przez TruTherion »


  • Wiadomości: 599

  • Pochwał: 11

    • www.xyberdesign.pl
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 05, 2008, 06:11:53 pm »
OMG po co ten temat skoro i tak wiadomo że SK > All ^^


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 05, 2008, 06:28:13 pm »
Jeśli walczymy tylko z magami to sobie odpuszczamy buffy przeciw wojownikom i wpychamy na masę resistów przeciw magom. Jak ma się 60+ odporności na żywioł to i krytyk za 6k robi się "śmiesznie" słaby. Podobnie w sprawie łuków. Dodajemy buffy przeciw sile krytyków, na evasion i tym sposobem łuk trafia "tylko" ze skutecznością 70%.

naswet po poprawienu nadal jest ZLE.

Walczac z magiem posiadajacym arcane mace 150elem nalezy posiadac 100+ resist zeby odczuc znaczacy spadek dmg od takego maga. Kiedy w party jest 3 roznych nukerow nie jest mozliwe technicznie miec 3 rozne rezist na 100+.

Party archerow, coz majac nowy song od sws dmg od luku spada o 50%, dodajac buff na resist crityc, to lucznik krytykiem bije o ok 60-70% slabiej. Potezny nerf lucznikow. Obecnie archer cov party ma bardzo male szanse wygrac z nuker party, lucznik bije takiego maga z crityc za 1-2k, mag wali crytik za 6-8k.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 05, 2008, 07:22:23 pm »
Z tego co pisali w innym temacie to song daje 30% odporności na łuk (info od Marc1na), dance 95% ale na 15 sec. Do tego trzeba mieć też pod ręką WC aby dał buff przeciw krytykom.

Ja nie mam zamiaru mówić, że łucznicy pokonają magów ale uważam już, że "oddziały" łączone (tu chodzi o minimum 3 pt vs 3 pt), gdzie 2 pt to magowie, a 1 pt to łucznicy pokonają 3 pt samych magów.
Z powodu właśnie ilości buff slotów. Bo chyba pt magów zbuffowane całkowicie przeciw magom przeciwnika (nie w 100% oczywiście) pokona pt magów które musiało poświęcić 3-5 buff slotów na buffy przeciw łucznikom (no jeśli jest inaczej to gratki dla NCSoftu i zaczynam się cieszyć z tego, że gram na privie, bo u nas jeszcze to tak nie działa) lub jeśli w drugiej sytuacji, gdy magowie będą mieli tylko buffy przeciw magi, to raczej łucznicy zbuffowani pod nich powinni już ich skopać.

Dodatkowo nie patrze tylko pod samą walkę jeśli przeciwnicy stoją naprzeciw siebie. Zasięg łuczników i ich większa mobilność, niż w przypadku magów czasami bardzo się przydają (tutaj mam taki przykład tylko nie jestem pewny czy na pewno dobry, bo jak na razie nie miałem jak zrobić testów żadnych. Mianowicie jeśli magowie przeciwnika stoją na jedynym/najważniejszym i są przygotowani do użycia skilla typu Volcano to najłatwiej ich jest rozbić poprzez łuczników - tu właśnie jest problem w tym, że nie wiem czy przypadkiem te nuki nie mają dalszego zasięgu, albo czy nie wystarczy poczekać chwili). Do tego łucznikami dość łatwo jest sięgnąć bufferów przeciwnika jeśli atakujemy z zaskoczenia - prościej niż samymi magami.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2008, 07:39:14 pm wysłana przez TruTherion »


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 7

Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 17, 2008, 12:38:42 pm »
O rany, NCSoft odwala coraz lepsze kwiatki, zaraz się zacznę cieszyć, że gram na privach bo co kronika to dziwniejsza, dodają miliardy skilli, których niedługo nie będzie dało się opanować bo będzie ich za dużo, łucznicy wymiatali od C1 a teraz nagle im się przypomniało, że trzeba ich zdupić, magowie właściwie też wymiatali od C1, na C5 lekko osłabieni ale i tak rzezali i nagle im się przypomniało, że powinni być jeszcze bardziej dopakowani, tak żeby w top klanach nie przyjmowali nic więcej prócz magów i supportu, no co kronika to głupsza. Niech lepiej robią L3 bo L2 niedługo będzie skomplikowane jak chiński alfabet i przez to stanie się niegrywalne dla nie-pr0.


  • *******
  • Wiadomości: 4732

  • Pochwał: 1

  • Moderator - offtop, humor, rozrywka, media, inne
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 17, 2008, 12:42:46 pm »
Co do buff slotów ... teraz niektóre buffki podstawowe są lączone.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.


http://latwenalesniki.pl/ http://plackiziemniaczane.eu/


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: CT1,5 - era łuczników czy magów?
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 20, 2008, 12:22:10 pm »
Co do buff slotów ... teraz niektóre buffki podstawowe są lączone.

No to teraz będzie zabawa w buffowaniu... A jak dojdzie oddzielny pasek na songi i dance to będzie jeszcze fajniej.