Witaj
Gość

Wątek: Zestaw PC do 3800zł  (Przeczytany 3557 razy)

  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Zestaw PC do 3800zł
« dnia: Wrzesień 22, 2016, 04:32:32 pm »
Witam,
Jako że w kwestii PC jestem zielony, proszę o pomoc w doborze zestawu.
Ze starego PC posiadam:
-dysk http://www.ceneo.pl/17552992#tab=spec
-ram 2x4gb https://www.morele.net/pamiec-hyperx-2x4gb-1600mhz-ddr3-non-ecc-cl9-intel-xmp-x2-grey-series-khx1600nc9d3x2k2-8gx-433757/
I tutaj pytaj pytanie czy warto te elementy montować w nowym PC czy juz lepiej zakupic nowsze lepsze? Czy dysk i ram który posiadam już kilka lat pogarsza swoje parametry ze względu na wiek(czy się eksploatuje)
Kwota która posiadam obejmuje wyłącznie samo pudło bez monitora czy myszki.Jeżeli warto zainwestować kilka stówek w jakiś lepszy element który znacznie zwiększy wydajność pc to śmiało może przekroczyć budżet. Pc przeznaczony będzie głównie do gier i trochę do Cada. Z góry dzieki za pomoc.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Zestaw PC do 3800zł
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2016, 12:28:29 am »
Ktoś na plusa pomoże koledze? (Liczę na ciekawą wypowiedź)


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 1

Odp: Zestaw PC do 3800zł
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2016, 07:06:19 pm »
Cześć kolego, zaproponuje Ci zestaw od siebie ze sklepu, oczywiście możesz olać ale zrobisz jak chcesz :)

Tak więc dysk masz bardzo dobry - z ciekawości czemu kupiłeś serie Red? Nie jest to "zwykły" dysk dlatego w sumie mnie to ciekawi.

Co do ramów - też jest to całkiem nieżly sprzęt, nie najwyższa półka, ale wyżej średnia - spokojnie można zostawić

Ram masz DDR3, aktualnie najnowsza generacja Intela wykorzystuje już DDR4 ale można spokojnie złożyć zestaw pod DDR3, moja propozycja wygląda następująco: https://scr.hu/Zzwaeg

Krótki opis zestawu:
Płyta główna - zwykła konstrukcja od MSI, bez możliwości kręcenia ale też procesor będzie taki.