Witaj
Gość

Wątek: Problem ze stawianiem servera C4 L2j  (Przeczytany 2301 razy)

  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Problem ze stawianiem servera C4 L2j
« dnia: Czerwiec 11, 2007, 11:59:24 am »
Małe podsumowanie
Poradziłem sobie z tworzeniem konta, Database_installer i StartGameServer. Pozostaje kwestia StartLoginServer

No dobra, zacznę od tego, że jestem zielony w te klocki :P

Próbowałem się wzorować na:

Pobrałem pliki z http://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=12294.msg143535 . Gdy klikam start mam w przeglądarce 2 możliwości: Go to main page; Go to PHPMySQLAdmin jednak przy obu mam: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES). (Problem z Database_installer wyjaśniony)

Jako, że się nie znam nie wiem czy czegoś tu brakuje, co już jest zrobione a co nie i co mam zrobić by uporać się z tym problemem dlatego byłbym wdzięczny gdyby ktoś zapoznał się z tą paczką plików. :unsure:

EDIT: Tak wyglądają StartGameServer (Game Server juz poprawiony) i StartLoginServer (wciąż mam problem)


Przy tworzeniu konta tak samo mam zablokowany dostęp. (Fixed)

Byłbym wdzięczny za pomoc (Navicat, MySQL i Javę mam), mam też zmienne  IP (neostrada)

Przy okazji: własny server można odpalić przez ikonkę innego servera czy muszę przez orginalną ikonkę L2? Bo w drugim wypadku zaraz update mi się uruchomi czego nie chcę :P  I czy jest jakaś możliwość zablokowania updatowania.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2007, 01:30:07 pm wysłana przez Khalad »


  • ******
  • Wiadomości: 1390

  • Pochwał: 15

  • Urażona dzidzia, urażona dzidzia!
Odp: Problem ze stawianiem servera C4 L2j
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2007, 03:07:36 pm »
odinstaluij mysql. Zainsatluj jeszcze raz javę.


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: Problem ze stawianiem servera C4 L2j
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2007, 03:56:30 pm »
Zrobiłem tak i nawet zaczynało być nieźle ale coś nagrzebałem xP

Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę:

1)tworzę bazę l2jdb