Witaj
Gość

Wątek: Goddess of Destruction - News  (Przeczytany 315259 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #175 dnia: Luty 12, 2011, 07:10:00 pm »
Zatem jest już pewne, że chcą zrobić unifikację jaka występuję w WoW'ie lub Aionie. Wynika to pewnie z faktu, że skoro potrzebują naprawdę wielu nowych skilli dla 4 profki (bo chyba każdy zdaje sobie sprawę, że skoro będą kasować skille z 2 i 3 profki, to liczba tych z 4 musi być naprawdę konkretna), a dalsze kombinowanie by np. PR, HE, SR, Alba każdy z osobna miał trochę inne skille (to samo dla daggerów, tanków, magów, supportu) już ich po prostu przerasta. Widać to zresztą po ostatnich update'ach, gdzie nowe nuki, blowy, skille był w zasadzie identyczne dla każdego typu profki (np. każdy archer dostał tą samą masówkę na 83 lvlu, każdy healer dostał tego samego chain heal'a na 83 itd.)

Zapewne również wbicie tego +85 lvla od 0 będzie teraz formalnością bez większego kłopotu, bo sami zaznaczają, że marginalizują idee 2 i 3 profki.

Czy zmiany będą dobre? Ktoś powie, że gra w L2 dla tego właśnie klimatu który był. Z drugiej strony grałem w Aiona i system 8 profek ze stigmami (kilka unikatów, coś jak drzewka talentów w WoW'ie) też źle się nei sprawdzało.

Bardzo cieszy mnie, że skoro już się uparli na tą max liczbę osób w party (9--->7) to jest to właśnie 7, a nie 6 jak w WoW'ie czy Aionie. W tych 2 grach już całkiem fajnie można było kombinować nad róznymi setupami party. O ile w L2 wariant w stylu "Dagger, Sorc, Sorc, Summoner, Enchanter (coś jak buffer/of healer) i Healer" na bank by nie przeszedł, to w Aionie tak wyglądało moje constans party i na PvP miało naprawdę fajnego kopa. Nie zmienia to faktu, że było multum innych kombinacji.

Wg mnie, o ile nie skopią tylko systemu PvP (mam na myśli open PVP i brak jakiś głupich frakcji, wprowadzania samych instancji, peace zones itd.) to gra może być nadal bardzo interesująca. Bez wątpienia zupełnie inna, ale nie znaczy to że gorsza. Zapewne również bardziej przystępna, bo teraz już nie będą ludzie płakać, że taki WC to tylko buffy i 1-2 debuffy na krzyż, zatem można się spodziewać na swój sposób zwiększenia popularności pod tym kątem, który póki co od tej gry bardzo odstraszał.

Trzeba zwrócić uwagę, że typowe party to
DD/nuker
DD/nuker
DD/nuker
DD/nuker (czasem dodatkowy support)
SWS
BD
Cardi
Off healer (SE/EE)
Buffer (OL/WC)

Bardzo sztywna i trudna do utrzymania konstrukcja party. Wiele osób musi się pogodzić z tym, że ich postać o ile bardzo strategiczna z punktu widzenia party (SWS/BD/buffer) to jednak trochę nudniejsza (przynajmneij zdaniem ogółu) względem tych bijących.
Patrząc zatem z tej perspektywy, zmiany mają swoje zalety (Szczególnie, że Enchanter to połączenie buffera/debuffera i zapewne w lekkim stopniu off healera, więc gra tą profką bez wątpienia nie powinna być nudna). Jak wyjdzie w praniu? Okaże się, ja trzymam kciuki, bo Ani aion, ani WoW nie daje takiej frajdy na PvP ze względu na popier*** ograniczenia w swobodzie PvP.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 81

  • Pochwał: 2

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #176 dnia: Luty 17, 2011, 12:23:41 am »


Cytat: DiegoVargas

In Soviet L2, npc dialog reads you!


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #177 dnia: Luty 17, 2011, 01:27:24 pm »
fuuukkk :D juz wiem jaka subke bede rozwijał.


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #178 dnia: Luty 18, 2011, 02:03:48 pm »
Jeśli PTS rusza w marcu w Korei to kiedy orientacyjnie ta kronika może zawitać na RUoffa?


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #179 dnia: Luty 18, 2011, 02:08:01 pm »
jesień najwcześniej


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #180 dnia: Luty 18, 2011, 02:21:09 pm »
jesień najwcześniej

A ile trwa PTS na koreańskich serwerach?


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #181 dnia: Luty 18, 2011, 02:51:15 pm »
Bardzo różnie, ale z reguły dłużej niż  u nas, bo u nich na PTS jednak jeszcze potrafią dokonać nagłych zmian, u nas sprawdza się jedynie, czy serwer działa stabilnie i nie ma bugów jakiś w działaniu gry.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #182 dnia: Luty 18, 2011, 02:52:47 pm »
Bardzo różnie, ale z reguły dłużej niż  u nas, bo u nich na PTS jednak jeszcze potrafią dokonać nagłych zmian, u nas sprawdza się jedynie, czy serwer działa stabilnie i nie ma bugów jakiś w działaniu gry.

Czyli myślę że w pierwszym kwartale 2012 można oczekiwać tej nowej kroniki na RUoffie...


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #183 dnia: Luty 18, 2011, 04:03:18 pm »
Stawiałbym raczej na drugą połowę tego roku.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #184 dnia: Luty 18, 2011, 05:04:37 pm »
Stawiałbym raczej na drugą połowę tego roku.
Na poczatku 2012 roku wlansie wyczytalem to z fusów.


  • Wiadomości: 121

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #185 dnia: Luty 18, 2011, 05:13:48 pm »
Zatem jest już pewne, że chcą zrobić unifikację jaka występuję w WoW'ie lub Aionie. Wynika to pewnie z faktu, że skoro potrzebują naprawdę wielu nowych skilli dla 4 profki (bo chyba każdy zdaje sobie sprawę, że skoro będą kasować skille z 2 i 3 profki, to liczba tych z 4 musi być naprawdę konkretna), a dalsze kombinowanie by np. PR, HE, SR, Alba każdy z osobna miał trochę inne skille (to samo dla daggerów, tanków, magów, supportu) już ich po prostu przerasta. Widać to zresztą po ostatnich update'ach, gdzie nowe nuki, blowy, skille był w zasadzie identyczne dla każdego typu profki (np. każdy archer dostał tą samą masówkę na 83 lvlu, każdy healer dostał tego samego chain heal'a na 83 itd.)

Zapewne również wbicie tego +85 lvla od 0 będzie teraz formalnością bez większego kłopotu, bo sami zaznaczają, że marginalizują idee 2 i 3 profki.

Czy zmiany będą dobre? Ktoś powie, że gra w L2 dla tego właśnie klimatu który był. Z drugiej strony grałem w Aiona i system 8 profek ze stigmami (kilka unikatów, coś jak drzewka talentów w WoW'ie) też źle się nei sprawdzało.

Bardzo cieszy mnie, że skoro już się uparli na tą max liczbę osób w party (9--->7) to jest to właśnie 7, a nie 6 jak w WoW'ie czy Aionie. W tych 2 grach już całkiem fajnie można było kombinować nad róznymi setupami party. O ile w L2 wariant w stylu "Dagger, Sorc, Sorc, Summoner, Enchanter (coś jak buffer/of healer) i Healer" na bank by nie przeszedł, to w Aionie tak wyglądało moje constans party i na PvP miało naprawdę fajnego kopa. Nie zmienia to faktu, że było multum innych kombinacji.

Wg mnie, o ile nie skopią tylko systemu PvP (mam na myśli open PVP i brak jakiś głupich frakcji, wprowadzania samych instancji, peace zones itd.) to gra może być nadal bardzo interesująca. Bez wątpienia zupełnie inna, ale nie znaczy to że gorsza. Zapewne również bardziej przystępna, bo teraz już nie będą ludzie płakać, że taki WC to tylko buffy i 1-2 debuffy na krzyż, zatem można się spodziewać na swój sposób zwiększenia popularności pod tym kątem, który póki co od tej gry bardzo odstraszał.

Trzeba zwrócić uwagę, że typowe party to
DD/nuker
DD/nuker
DD/nuker
DD/nuker (czasem dodatkowy support)
SWS
BD
Cardi
Off healer (SE/EE)
Buffer (OL/WC)

Bardzo sztywna i trudna do utrzymania konstrukcja party. Wiele osób musi się pogodzić z tym, że ich postać o ile bardzo strategiczna z punktu widzenia party (SWS/BD/buffer) to jednak trochę nudniejsza (przynajmneij zdaniem ogółu) względem tych bijących.
Patrząc zatem z tej perspektywy, zmiany mają swoje zalety (Szczególnie, że Enchanter to połączenie buffera/debuffera i zapewne w lekkim stopniu off healera, więc gra tą profką bez wątpienia nie powinna być nudna). Jak wyjdzie w praniu? Okaże się, ja trzymam kciuki, bo Ani aion, ani WoW nie daje takiej frajdy na PvP ze względu na popier*** ograniczenia w swobodzie PvP.
nic nie jest przesądzone jeszcze,maja takie plany a co z tego wyjdzie...zobaczymy na koreańskim PTS


  • Wiadomości: 88

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #186 dnia: Luty 21, 2011, 02:07:58 pm »
Jump

http://www.youtube.com/watch?v=0qWJZOR-jP4&feature=player_embedded

Pewnie na siege zonie nie bedzie mozna z tego korzystac.


  • Wiadomości: 209

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #187 dnia: Luty 21, 2011, 03:04:43 pm »
Czy to konik polny? nie... to TurboDymoMen :)


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #188 dnia: Luty 21, 2011, 03:56:12 pm »
a ja jarałem się skakaniem w perfect world ^^


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #189 dnia: Luty 21, 2011, 09:46:33 pm »
A dla mnie to dno tak samo jak to unifikowanie klas jestem na 100% pewien, że to skończy się na tym, że ownować będą tylko jedyne właściwe klasy wcześniejsze klasy np w śród tanków pal ze względu na kuraka

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #190 dnia: Luty 22, 2011, 08:06:09 am »
A dla mnie to dno tak samo jak to unifikowanie klas jestem na 100% pewien, że to skończy się na tym, że ownować będą tylko jedyne właściwe klasy wcześniejsze klasy np w śród tanków pal ze względu na kuraka

     ich celem jest redukcja party o ee/sws/bd lub bp ownowac beda nadal typowi dd/nuke. Chodzi o to ze wcześniej wymienione klasy sa x2 w pt. Łącząc skille bd/sws sprawiaja ze jeden z nich nie będzie potrzebny to samo w przypadku healer'ow skad im to przyszło do głowy tego nie wiem.


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #191 dnia: Luty 22, 2011, 09:55:23 am »
A dla mnie to dno tak samo jak to unifikowanie klas jestem na 100% pewien, że to skończy się na tym, że ownować będą tylko jedyne właściwe klasy wcześniejsze klasy np w śród tanków pal ze względu na kuraka

     ich celem jest redukcja party o ee/sws/bd lub bp ownowac beda nadal typowi dd/nuke. Chodzi o to ze wcześniej wymienione klasy sa x2 w pt. Łącząc skille bd/sws sprawiaja ze jeden z nich nie będzie potrzebny to samo w przypadku healer'ow skad im to przyszło do głowy tego nie wiem.

Ja już bym wolał jakby poszerzyli skład pt, wtedy byłoby zabawnie :D


  • Wiadomości: 918

  • Pochwał: 2

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #192 dnia: Luty 22, 2011, 10:09:13 am »
A dla mnie to dno tak samo jak to unifikowanie klas jestem na 100% pewien, że to skończy się na tym, że ownować będą tylko jedyne właściwe klasy wcześniejsze klasy np w śród tanków pal ze względu na kuraka

     ich celem jest redukcja party o ee/sws/bd lub bp ownowac beda nadal typowi dd/nuke. Chodzi o to ze wcześniej wymienione klasy sa x2 w pt. Łącząc skille bd/sws sprawiaja ze jeden z nich nie będzie potrzebny to samo w przypadku healer'ow skad im to przyszło do głowy tego nie wiem.

Zastanawia mnie tylko co zrobią z wszystkimi postaciami ktorych klasy maja byc usuniete :d


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #193 dnia: Luty 22, 2011, 10:27:30 am »
A dla mnie to dno tak samo jak to unifikowanie klas jestem na 100% pewien, że to skończy się na tym, że ownować będą tylko jedyne właściwe klasy wcześniejsze klasy np w śród tanków pal ze względu na kuraka

     ich celem jest redukcja party o ee/sws/bd lub bp ownowac beda nadal typowi dd/nuke. Chodzi o to ze wcześniej wymienione klasy sa x2 w pt. Łącząc skille bd/sws sprawiaja ze jeden z nich nie będzie potrzebny to samo w przypadku healer'ow skad im to przyszło do głowy tego nie wiem.

Zastanawia mnie tylko co zrobią z wszystkimi postaciami ktorych klasy maja byc usuniete :d
Będzie za dużo supportu :D Ale nie oszukujmy się to co jest teraz jest chore w przecietnym party kileruje 3/4 osoby a reszta ochoczo robi za coś co można  śmiało zastąpić botem bo jest to tak mało skomplikowane zadanie

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #194 dnia: Luty 22, 2011, 05:47:28 pm »
ich celem jest redukcja party o ee/sws/bd lub bp ownowac beda nadal typowi dd/nuke. Chodzi o to ze wcześniej wymienione klasy sa x2 w pt. Łącząc skille bd/sws sprawiaja ze jeden z nich nie będzie potrzebny to samo w przypadku healer'ow skad im to przyszło do głowy tego nie wiem.
Raczej majac sws/bd/wc zostawiasz tylko jednego "enchantera" i jest good


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #195 dnia: Luty 22, 2011, 07:04:47 pm »
Raczej majac sws/bd/wc zostawiasz tylko jednego "enchantera" i jest good

Też uważam, że coś takiego byłoby lepsze niż opcja z połączeniem bd i sws w jednego "cudaka"... najbliższe miesiące pokażą co wymyślili panowie z NCSoftu w tej sprawie. Swoją drogą jeśli z 3 supportów zrobiłby się 1 to łatwiej byłoby złożyć CP bo z supportem jest często największy problem :)


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #196 dnia: Luty 23, 2011, 05:22:25 pm »
czytacie w ogole te informacje o Magmeld? czy tylko abstrahujecie opierajac sie na plotkach?
Toż było podane nawet w tym wątku jak krowa na rowie, że skład party od Magmeld ma być:
JEDEN tank, JEDEN enchanter, JEDEN healer CZTERECH DD.
Gdzieś wyczytałem, że _nie będzie możliwe_ zaproszenie do party 2ch enchanterów/tanków/healerów.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #197 dnia: Luty 24, 2011, 08:36:21 am »
MastJedi daj linka do tych informacji pls ;)
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #198 dnia: Luty 24, 2011, 10:16:39 am »
czytacie w ogole te informacje o Magmeld? czy tylko abstrahujecie opierajac sie na plotkach?
Toż było podane nawet w tym wątku jak krowa na rowie,

Mówi się bodajże "jak krowie na granicy" no ale nvm, może się słabo znam ; )

że skład party od Magmeld ma być:
JEDEN tank, JEDEN enchanter, JEDEN healer CZTERECH DD.
Gdzieś wyczytałem, że _nie będzie możliwe_ zaproszenie do party 2ch enchanterów/tanków/healerów.

Pozdrawiam

info plx!

Gdyby tak zrobili, zabiliby jedyną być może zaletę unifikacji klas, jaką byłoby nietypowe budowanie składu party, tak jak np. moje const w Aionie (Dagger, sorc, sorc, chanter, cleric, summoner) czyli różne fajne mieszanki.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #199 dnia: Luty 24, 2011, 10:37:04 am »
Słabo się znasz.
http://leksykony.interia.pl/haslo?hid=254897

@MastJedi jesteś w stanie to czymś poprzeć?