Witaj
Gość

Wątek: Goddess of Destruction - News  (Przeczytany 315260 razy)

  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #675 dnia: Lipiec 22, 2011, 05:55:30 pm »
Ja będę polować na +50 crit rate które na pewno doda więcej niż 1.5dexa w starym przeliczniku.
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #676 dnia: Lipiec 25, 2011, 02:20:33 pm »
Ja osobiscie ze zniecierpliwieniem czekam na 3 rzeczy dom aukcyjny,osobistego konia i party składarkę.
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #677 dnia: Lipiec 25, 2011, 02:43:12 pm »
party składarka i tak względem dobrego zgranego consta się nie ogarnie ; p
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #678 dnia: Lipiec 25, 2011, 02:52:29 pm »
party składarka i tak względem dobrego zgranego consta się nie ogarnie ; p
To na pewno,ale będzie to samo co w aionie ludzie szybko się poznają na dobrych graczach i  pve nie będzie już problemem bo niestety ale rendom pve jest na minus w l2 teraz
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #679 dnia: Lipiec 25, 2011, 03:01:35 pm »
Miałem przyjemność skorzystać z party matching ostatnio. W parę minut miałem party. Pierwsze było beznadziejne i podziękowałem po 5 minutach. Kolejne było już ok. PvE nie wydaje mi się teraz problemem. Mając pewną wiedzę o grze potrzeba tylko ludzi, którymi da się pokierować.
Ostatnio złożyłem non factor grupę, którą nauczyłem farmić knoriksy w al. Oni byli wdzięczni, ja zgarnołem kaskę.
Nie wiem jak w GoD działa nowa składarka, ale jeżeli to ulepszyli to super sprawa.
Consty mają jedną wadę - za długo człowiek się kisi w jednej grupie. Predzej czy później zdarzy się drama a jak nie to kogoś dopadnie znudzenie.
My zarówno do pve jak i pvp robimy random składy. W pvp jest to najfajniejsze. Bo mając consta i same inne consty dookoła ciężko liczyć na to, że trafi ci się skład slh+sps+2x dagger, a z takich eksperymentów wychodzą naprawdę fajne akcje.


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #680 dnia: Lipiec 25, 2011, 03:05:26 pm »
osobistego konia
no to Delios nie jest juz sam :)
retired


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #681 dnia: Lipiec 25, 2011, 03:22:57 pm »
Party składajka jest zawsze alternatywą poza tym przyciągnie wiele wiele wiele zbłąkanych owieczek które nie będą już odstraszone tym że same się nie wyekspią :)
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #682 dnia: Lipiec 26, 2011, 04:17:11 am »
Miałem przyjemność skorzystać z party matching ostatnio. W parę minut miałem party. Pierwsze było beznadziejne i podziękowałem po 5 minutach. Kolejne było już ok. PvE nie wydaje mi się teraz problemem. Mając pewną wiedzę o grze potrzeba tylko ludzi, którymi da się pokierować.
Ostatnio złożyłem non factor grupę, którą nauczyłem farmić knoriksy w al. Oni byli wdzięczni, ja zgarnołem kaskę.
Nie wiem jak w GoD działa nowa składarka, ale jeżeli to ulepszyli to super sprawa.
Consty mają jedną wadę - za długo człowiek się kisi w jednej grupie. Predzej czy później zdarzy się drama a jak nie to kogoś dopadnie znudzenie.
My zarówno do pve jak i pvp robimy random składy. W pvp jest to najfajniejsze. Bo mając consta i same inne consty dookoła ciężko liczyć na to, że trafi ci się skład slh+sps+2x dagger, a z takich eksperymentów wychodzą naprawdę fajne akcje.
Dokładnie obym miał racie kiedy powiem ze constant party jakie znamy w l2 w GOD odejdzie w zapomnienie,i bardzo dobrze bo cała ta idea sprzyja korupcji i braku etyki. Constant party wzieło sie tak naprawdę z tego ze nikt nie chciał grać z nubami.Teraz bedzie trzeba ale jak aion ładnie pokazał szybko przyroda weryfikuje nubów i ludzie w rendom czuja sie bardzo dobrze.Druga strona medalu na + dla mnie to powinien sie znacznie ograniczyć Ebay w l2,teraz visa i hulaj dusza nowy hero co 2 miesiaca cholera wie kto i na co,z 32 zostanie nam 8 + itemy bedą przypisywane do postaci co sprawi ze i postać trzeba bedzie do 99 podgonić co wcale szybkie ani łatwe nie będzie a i potęcialny ebuyer sprzęt tez będzie chciał mieć topowy co potrwa drugie tyle,tylko ruskie farmery będą się na to pisały a i tak w niewielkim stopniu.Do czego zmierzam ,obecnie l2 jest program/ebuy/czit friendly w GOD bedzie chyba inaczej bardziej jak w aionie.I na pohybel wszystkim tym którzy zrujnowali l2 na retailu stare l2 zostaje w tyle oby nowe było lepsze.
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #683 dnia: Lipiec 26, 2011, 08:22:15 am »
obecnie l2 jest program/ebuy/czit friendly w GOD bedzie chyba inaczej bardziej jak w aionie.I na pohybel wszystkim tym którzy zrujnowali l2 na retailu stare l2 zostaje w tyle oby nowe było lepsze.
nie mierz L2 miarką eu/na offa :]
patrząc w ten sposób fraza: Aion jest "program/ebuy/czit friendly" też jest prawdziwa - ogromna ilość botów/sellerów waluty najlepiej o tym świadczy i system bindowania itemków nie był w stanie temu zaradzić
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #684 dnia: Lipiec 26, 2011, 08:51:25 am »
Cytuj
nie mierz L2 miarką eu/na offa :]

 :o hahaha

No tak, bo lepiej mierzyć miarką privów albo ruoffa z donacją / premium accountami dającymi double wszystko, a przede wszystkim exp
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #685 dnia: Lipiec 26, 2011, 08:53:50 am »
Ja właśnie wróciłem na naia żeby pograć w nadchodzące GoD, b dużo fajnych zmian :).
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #686 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:20:31 am »
Cytuj
nie mierz L2 miarką eu/na offa :]

 :o hahaha

No tak, bo lepiej mierzyć miarką privów albo ruoffa z donacją / premium accountami dającymi double wszystko, a przede wszystkim exp

                   Nie lepiej miec bot traina i czekac az lev/kasa sama sie nazbiera. To jest wlasnie w graczach eu/na najgorsze czesc z nich uwaza sie za lepszych tylko dlatego ze tam graja bo jest trudniej. Co dziwne rusy wykazali sie nieco inna inicjatywa wprowadzając PA, zwiększając raty masz live gracza który uczestniczy w zyciu serwera. Z drugiej strony taki gracz na eu/na powiedzmy 78 bez stada boxów z które musi płacic lub const jest niczym  bo ani nie ma pvp ani pve na tych lev. Unifikacja bd/sws/wc dziala tylko na plus dla kazdego teraz jesli nie bedziesz mial const bedziesz w stanie porobic cos sam. Z drugiej strony jesli ktos jest taki pro zawsze moze grac na ru bez PA bedzie miał to samo co na eu.


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #687 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:27:21 am »
Cytuj
nie mierz L2 miarką eu/na offa :]

 :o hahaha

No tak, bo lepiej mierzyć miarką privów albo ruoffa z donacją / premium accountami dającymi double wszystko, a przede wszystkim exp
nastepny pr0 retail player, ktory wszystko wie o ruoffie  :shock:
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #688 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:33:02 am »
tu przynajmniej ludzie nie pruja/bsoe'uja sie przed kazdym pvp bo szkoda im expa;]
a po drugie to ta donacja tyle zmienia na pvp ze no nie da sie grac, musze ciagle kupowac ruble zeby dorownac innym  :shock: :shock: :shock: :shock:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2011, 09:36:16 am wysłana przez EsTeCzteryRkA »

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 8

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #689 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:45:59 am »
szkoda tylko ze tym ebayowaniem mozesz conajwyzej dorownac ogromnej iloscie graczy na kazdym z serverow ... ale tak to oni sami zabijaja cale party ...


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #690 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:53:10 am »
Ja właśnie wróciłem na naia żeby pograć w nadchodzące GoD, b dużo fajnych zmian :).
NIe zazdroszczę gonić do 85 od zera brrrr
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #691 dnia: Lipiec 26, 2011, 10:07:19 am »
Ja właśnie wróciłem na naia żeby pograć w nadchodzące GoD, b dużo fajnych zmian :).
NIe zazdroszczę gonić do 85 od zera brrrr

:) zaczynam od 81 :P
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #692 dnia: Lipiec 26, 2011, 10:17:08 am »
Ja właśnie wróciłem na naia żeby pograć w nadchodzące GoD, b dużo fajnych zmian :).
NIe zazdroszczę gonić do 85 od zera brrrr

:) zaczynam od 81 :P
ah to luz
bedzie jeszcze 2exp week spokojnie sie wyrobisz
no chyba ze solo na dv to moze i nie :P
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #693 dnia: Lipiec 26, 2011, 11:11:06 am »
@WiLdEcaRd dawno się tak nie uśmiałem, dzięki za poprawę humoru z rana :)

Dokładnie obym miał racie kiedy powiem ze constant party jakie znamy w l2 w GOD odejdzie w zapomnienie (...)
Dobre sobie. Chyba każda osoba, która miała w swoim życiu do czynienia z constant party będzie doceniać dobrodziejstwa, jakie wynikają z takie sposobu współpracy, po prostu zmieni się dobór klas i liczba osób w drużynach.

(...) i bardzo dobrze bo cała ta idea sprzyja korupcji i braku etyki.

What the...
 
Constant party wzieło sie tak naprawdę z tego ze nikt nie chciał grać z nubami.
Oczywiście przed pojawieniem się CP każdy witał noobów z otwartymi ramionami. System const party udowodnił czarno na białym, że jest wydajny, zarówno w skali mikro- korzystają członkowie party na podziale ról, jak i w skali makro- lider klanu nie musi sobie głowy zawracać pojedynczymi osobami, tylko całymi zespołami. Jeśli będę miał styczność z inną grą MMORPG, która będzie nastawiona na podobny sposób rozgrywki jak L2, jestem pewny że będę dążył do stworzenia "stałych drużyn" zamiast przypadkowej zbieraninie.

Teraz bedzie trzeba ale jak aion ładnie pokazał szybko przyroda weryfikuje nubów i ludzie w rendom czuja sie bardzo dobrze.
Boże oświeć mnie, bo przestaję rozumieć po "polskiemu".
Druga strona medalu na + dla mnie to powinien sie znacznie ograniczyć Ebay w l2,teraz visa i hulaj dusza nowy hero co 2 miesiaca cholera wie kto i na co,z 32 zostanie nam 8 + itemy bedą przypisywane do postaci co sprawi ze i postać trzeba bedzie do 99 podgonić co wcale szybkie ani łatwe nie będzie a i potęcialny ebuyer sprzęt tez będzie chciał mieć topowy co potrwa drugie tyle,tylko ruskie farmery będą się na to pisały a i tak w niewielkim stopniu.
Może będę odosobniony w tej kwestii, ale moim zdaniem społeczność MMO jest zbyt przewrażliwiona na punkcie RMT. Nie widzę absolutnie żadnego powodu żeby karać ludzi za to, że jedna osoba bardziej ceni sobie kasę w portfelu a inna ceni sobie odpowiednie zapisy w bazie danych firmy, która hostuje grę. W tym przypadku nikt na takim procederze zupełnie nie cierpi, postronni gracze tak na prawdę nie odczuwają tego że osobnik A kupuje coś za realną kasę od osobnika B. Rzeczy, które są do kupienia na ebayu ( a właściwie nie są, bo ebay nie zezwala na takiego typu transakcje) nie biorą się z kosmosu, ktoś musi na nie w grze zapracować.

Po drugie nie wiem jak system z nowymi klasami miałby powstrzymać ludzi przed wydawaniem realnej kasy na tzw. piksele. To że nie będą hero? Nie wydaje mi się, że kupno nawet najbardziej sfarmionej postaci gwarantuje hero w każdej klasie i na każdym serwerze, oly jest zbyt rozbudowanym systemem, żeby coś takiego przeszło. Można kupić hero PSa czy spoila, ale śmiem wątpić czy dałoby się kupić hero DA za czasów DLM, hero AW na lunie za czasów silenta, hero Pala za czasów TheHaunted czy spsa kiedy grał WW. 

Poza tym bindowanie przedmiotów na postaci jest w moim top #3 najbardziej idiotycznych i poronionych pomysłów twórców MMORPG. RMT będzie się miało świetnie, po prostu ludzie będą zmuszeni sprzedawać całe postacie, niż np konkrety sprzęt. Cierpieć będą osoby, które będą chciały konwertować swój sprzęt ze starej postaci (który odzwierciedla czas poświęcony grze) na kasę, za którą mogliby kupić sprzęt dla nowej.
   
Do czego zmierzam ,obecnie l2 jest program/ebuy/czit friendly w GOD bedzie chyba inaczej bardziej jak w aionie.I na pohybel wszystkim tym którzy zrujnowali l2 na retailu stare l2 zostaje w tyle oby nowe było lepsze.
Skoroś taki dzielny, to gdybym nie borykał się z problemami finansowymi, to dołożyłbym ci na bilet do Austin, za całe zło na NA/EU offie należy winić nc soft, który nie przyłożył ręki do poprawy sytuacji. Gracze to też ludzie, dostosowują się do panujących realiów w danym środowisku, jeśli nieuczciwość uchodzi na sucho, to nic dziwnego, że gra bez radara zaczyna być tylko tym, czym granie bez iddqd w dooma- kwestią bardziej satysfakcji niż rozsądnego wyboru.


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #694 dnia: Lipiec 26, 2011, 11:28:48 am »
WildE nie kazdy umie farmic forty w kwartecie z wilkiem i supportem :)

RMT byly i beda w kazdym MMO - w wiekszosci z nich w jakie gralem sam tez kupowalem hajs na tzw. start (l2, wow, conan, eve inne) bo nie lubie liczyc kazdej monetki przed wydaniem jej - liczy sie fun w grze a nawet kilka baniek adeny na pierwszych poziomach gry pozwala cieszyc sie nia w 100% - no chyba ze ktos lubi latac w commonach d grade az do 52lvl. Prawda jest taka ze 90% osob piszacych tutaj albo kupilo albo sprzedalo adene/sprzet za real kase , na ruoffie sam fogeym zauwazyl ze nie warto oddawac calego rynku rmt dla farmerow i wprowadzil itemki w prime shopie ktore mozna kupic za ruble i sprzedac je na rynku za normalna adene i to legalnie.
retired


  • ******
  • Wiadomości: 1771

  • Pochwał: 4

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #695 dnia: Lipiec 26, 2011, 12:33:48 pm »
WildE nie kazdy umie farmic forty w kwartecie z wilkiem i supportem :)

RMT byly i beda w kazdym MMO - w wiekszosci z nich w jakie gralem sam tez kupowalem hajs na tzw. start (l2, wow, conan, eve inne) bo nie lubie liczyc kazdej monetki przed wydaniem jej - liczy sie fun w grze a nawet kilka baniek adeny na pierwszych poziomach gry pozwala cieszyc sie nia w 100% - no chyba ze ktos lubi latac w commonach d grade az do 52lvl. Prawda jest taka ze 90% osob piszacych tutaj albo kupilo albo sprzedalo adene/sprzet za real kase , na ruoffie sam fogeym zauwazyl ze nie warto oddawac calego rynku rmt dla farmerow i wprowadzil itemki w prime shopie ktore mozna kupic za ruble i sprzedac je na rynku za normalna adene i to legalnie.


Popieram, dajmy przykład ruoffa najlepiej atm kupić z 500kk, za 150 kupić postać 83, za resztę jakieś EQ niż siedzieć i farmic to kilka miesięcy ...


RU>EU z powodu zRangera i tyle.
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON


  • Wiadomości: 604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #696 dnia: Lipiec 26, 2011, 03:25:52 pm »
Miałem przyjemność skorzystać z party matching ostatnio. W parę minut miałem party. Pierwsze było beznadziejne i podziękowałem po 5 minutach. Kolejne było już ok. PvE nie wydaje mi się teraz problemem. Mając pewną wiedzę o grze potrzeba tylko ludzi, którymi da się pokierować.
Ostatnio złożyłem non factor grupę, którą nauczyłem farmić knoriksy w al. Oni byli wdzięczni, ja zgarnołem kaskę.
Nie wiem jak w GoD działa nowa składarka, ale jeżeli to ulepszyli to super sprawa.
Consty mają jedną wadę - za długo człowiek się kisi w jednej grupie. Predzej czy później zdarzy się drama a jak nie to kogoś dopadnie znudzenie.
My zarówno do pve jak i pvp robimy random składy. W pvp jest to najfajniejsze. Bo mając consta i same inne consty dookoła ciężko liczyć na to, że trafi ci się skład slh+sps+2x dagger, a z takich eksperymentów wychodzą naprawdę fajne akcje.
Dokładnie obym miał racie kiedy powiem ze constant party jakie znamy w l2 w GOD odejdzie w zapomnienie,i bardzo dobrze bo cała ta idea sprzyja korupcji i braku etyki. Constant party wzieło sie tak naprawdę z tego ze nikt nie chciał grać z nubami.Teraz bedzie trzeba ale jak aion ładnie pokazał szybko przyroda weryfikuje nubów i ludzie w rendom czuja sie bardzo dobrze.Druga strona medalu na + dla mnie to powinien sie znacznie ograniczyć Ebay w l2,teraz visa i hulaj dusza nowy hero co 2 miesiaca cholera wie kto i na co,z 32 zostanie nam 8 + itemy bedą przypisywane do postaci co sprawi ze i postać trzeba bedzie do 99 podgonić co wcale szybkie ani łatwe nie będzie a i potęcialny ebuyer sprzęt tez będzie chciał mieć topowy co potrwa drugie tyle,tylko ruskie farmery będą się na to pisały a i tak w niewielkim stopniu.Do czego zmierzam ,obecnie l2 jest program/ebuy/czit friendly w GOD bedzie chyba inaczej bardziej jak w aionie.I na pohybel wszystkim tym którzy zrujnowali l2 na retailu stare l2 zostaje w tyle oby nowe było lepsze.

wilde zbastuj z ta krucjata anty rangerowa bo niczego nie zmienisz, a tylko narazasz sie na smiesznosc wypisujac takie bzdury. Realia na offie sa takie jakies sa i zaden GoD czy jakakolwiek inna kronika tego nie zmieni.


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #697 dnia: Lipiec 26, 2011, 03:33:07 pm »


RU>EU z powodu zRangera i tyle.

ranger dziala na ru offie dla wybranych.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #698 dnia: Lipiec 26, 2011, 04:13:23 pm »
Tylko że na ruoffie wystarczy 1 report i dowód. Takiego "wybranego" już na oczy nie zobaczysz. Poza tym Ruoff różni się tym że szybciej się expi jeżeli zapłacisz, nadal nie jest to p2win game. I taki klan OC radzi sobie bardzo bardzo dobrze :)
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #699 dnia: Lipiec 26, 2011, 04:17:58 pm »
Ok, wlacz. Pochwal sie po ilu godzinach/dniach dostales bana.

Ja tez jak wbijalem na serwer 1,5 roku temu nie wierzylem, ze nie ma tu botow/rangena row itd. Wystraczyly mi pierwsze pvp po +76, zeby sie przekonac,ze ludzie naprawde tego nie uzywaja. Takze przestan chrzanic bzdury, skoro ja widze i slysze o end game  na ofie, a sam gram ze swoim pt na end game pvp. Roznica kolosalna i w wiekszosci wynikajaca z programow.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker