Witaj
Gość

Wątek: Goddess of Destruction - News  (Przeczytany 315154 razy)

  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #700 dnia: Lipiec 26, 2011, 04:45:32 pm »
bylyforumowicz
Masz racie co do spójności moich wypowiedz niestety dysleksja połączona z dysgrafia daje marne pole do popisu na farach stąd i liczba moich postów znikoma.Rozebrałeś moją wypowiedz na strzępy próbując dowieść swojej racji w każdym z podpunktów,ja w swojej obronie opowiem ci  pewną historie gracza o niku Daimos .
Pan ten zasłynął juz chyba na bartzie choć tego nie jestem pewien ale wartosci swej dowiudł juz na Franzie
Były to czasy gdy lvl 80 był maxem a osiągniecie jego trwała długie miesiące.
Daimos znany w tym czasie jako Betonz zachecony polityka ncsoft bot free na Franz pościągał swoich znajomków i wręcz w sprinterskim tępię wbili sie na max lvle,jego constant było -_-' zgrana paczka doświadczonych graczy dla który cel uświęcał sirotki,w czasie tym Franz był podzielony miedzy RM i RvG i kazda doswiadczona grupa była na wagę złota.Reszta jest historią szybka droga na szczyt ,rzeka epików ,frapsy uznanie.Niestety historia ta kończy się raczej smutno,transfer na Teon mimo początkowych sukcesów to juz tylko równia pochyła nie te możliwości i układy i tu nasz bohater staje się antagonistą, wymyśla bardzie lub mniej wiarygodna historie o problemach w realu konfiskując większość dóbr zgromadzonych przez długie miesiące, czyszcząc konta w swojego konstant party(warunkiem każdego pr0 konstant jest dostęp przez party lidera i jego zaufanych kolegów do kont innych graczy z party) z tego co mi sie o uszy obiła całego sprzętu było na gróbo ponad 30 tys złotych. Przeminęła chwała i powarzenia a pozostał niesmak polaczka złodzieja w ustach jego byłych kolegów z party.
Histori takich na pęczki z retaila tak wieć party konstant mówie nie!

wilde zbastuj z ta krucjata anty rangerowa bo niczego nie zmienisz, a tylko narazasz sie na smiesznosc wypisujac takie bzdury. Realia na offie sa takie jakies sa i zaden GoD czy jakakolwiek inna kronika tego nie zmieni.
Milan nie pierd... mi tu,płyniesz z mainstream aż miło nie kwestionując niczego,co ty kurde samo wyznaczający się strażnik status quo
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2011, 05:05:18 pm wysłana przez WiLdEcaRd »
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #701 dnia: Lipiec 26, 2011, 05:13:43 pm »
Wilde, Złodziej zostanei złodziejem i nic na to nei proadzisz. Ludzie dzielą się passami nawet gdy nei grają w constans pt.

Ja widzę głównie dobre strony constów. Pierwszą i przewodnią jest zgranie i dopasowanie do teamu. Załóżmy teraz, gdy moje pt jest oparte na mana burn (2 x EE i bish w melee party) nie wyobrażam sobie, codziennie brać innego EE/SE do pt, bo primo Polaków wielu nie ma, (wprawdzie z niektórymi ruskimi się da, bo wielu umie po angielsku dosyć nieźle) a wielu z tych co gra kaleczą swoje postacie straszliwie.

Mam swoją grupę, wiem czego mogę się po nich spodziewać. Ofc, być może ktoś kiedy okaże się niegodny zaufania, ale to jest cena, którą chyba warto ponieść dla twojego "dream teamu". Część osób w pt, gra na tyle długo, że można by rzec, rozumeimy się czasem bez słów, albo na bardzie krótkie hasła/komendy, gdzie osoba trzecia z zewnątrz nie skumałaby o co komuś z nas chodzi.

Dochodzi do tego kwestia podejścia do gry, gdzie większość z nas ma podobne. Nie mamy w swojej grupie ani mega no life'ów, ani slackerów, każdemu pasują mniej więcej podobne godziny gry.


Do tego dochodzą sytuacje, jak koordynowanei klanem. CL-owi łatwiej dogadaćsięz PT liderami i to jego brać na dywanik, niż trzymać w ryzach +200 osób z osobna. Łatwiej dzielić epiki i inne rzeczy, a kto dostanie to w danym conście, to już niech ten const załatwia we własnym kręgu (jak wiadomo, o to też najczęściej consty się sypią ; p ).

Lubię też ten system z 1 jeszcze powodu:

Grając constami jesteś mniej anonimowy. Łatwiej mi kojarzyć ludzi po constach ("aa to ten bish z party zxc") niż wszystkie jednostki z osobna. Gra jest mniej anonimowa (czego nie da się powiedzieć o MMO z frakcjami jak WoW itd.). Niby pierdoła, ale dla mnie ma znaczenie.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #702 dnia: Lipiec 26, 2011, 05:18:07 pm »
Zgadzam sie z tobą w 100%,chciałem jedynie zaznaczyć ze każdy kij ma dwa konce,gralismy razem krótko i spotkałeś mnie raczej na wylocie z aiona ale miło wspominam ten okres może jeszcze sie spotkamy  w GW2 ^^
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2011, 05:41:48 pm wysłana przez WiLdEcaRd »
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #703 dnia: Lipiec 26, 2011, 06:03:44 pm »

ranger dziala na ru offie dla wybranych.
byles, widziales?
to do spania
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #704 dnia: Lipiec 26, 2011, 06:43:26 pm »
Zgadzam sie z tobą w 100%,chciałem jedynie zaznaczyć ze każdy kij ma dwa konce,gralismy razem krótko i spotkałeś mnie raczej na wylocie z aiona ale miło wspominam ten okres może jeszcze sie spotkamy  w GW2 ^^

No fajnei się grało, szkoda, że nei udało się na bro spotkać w Łodzi : )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #705 dnia: Lipiec 27, 2011, 08:24:37 am »
Zalety const:
- możliwość lepszego zgrania ludzi
- lepsza organizacja klanu
- większe możliwości farmienia
- większa rywalizacja (dochodzi aspekt, które party jest najlepsze)

Wady const:
- codziennie to samo
- ciężko o innowacje i eksperymenty w nowych konfiguracjach
- problemy gdy ktoś z consta robi quit lub wszczyna dramę
- konieczność organizowania uzupełnień gdy ktoś odchodzi

To widać na forach. Ludzie, którzy grają w constach bardzo często stają się konserwatywni w poglądach i często są wręcz złośliwi w tematach gdy ktoś rozważa jakieś eksperymentowanie.

Wracając do GOD - 7 osób w party pozwoli łatwiej znaleźć uzupełnienie. Szczególnie, że wiekszość graczy będzie miało dual class.
Także zmiany w GOD są korzystne dla tych co preferują luźniejszy styl gry jak i dla tych, którzy prowadzą consty.
Jedyny mankament to co zrobić z tymi dwoma nadliczbowymi graczami.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2011, 08:27:07 am wysłana przez orlok »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #706 dnia: Lipiec 27, 2011, 08:33:48 am »
Nim GoD wejdzie, będziemy o tym wiedzieć co najmniej miesiąc wcześniej (dzięki PTS-owi). Od tego momentu party, które kogoś szukają, przestaną szukać, więc co najmnije połowa ludzi będzie mieć komplet, bo po prostu ktoś wczesniej i tak quitnie. Reszta będzie musiała się sogadać, kto schodzi ew. na rezerwę itd.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #707 dnia: Lipiec 27, 2011, 08:40:17 am »
Napewno tak będzie jak mówisz.
Ale to trochę przykre:
"Ej stary, fajnie się grało, mam nadzieje że będzie ci dobrze u ..."
"No przykro mi, inni są lepsi, możesz być na rezerwie"
"Nie byłeś z nami od początku, fajnie że pomagałeś, ale już nie potrzebujemy drivera, sry bro"


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #708 dnia: Lipiec 27, 2011, 08:41:08 am »
dla mnie 7 osob w pt to zbawienie... i raczej w wieszkosci party sa jakies czarne owce.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #709 dnia: Lipiec 27, 2011, 08:54:13 am »
Orlok, constów, które mają w 100% aktywne super 9 osób jest jak na lekarstwo. Wprawdzie na chwilę obecną ja nikogo bym od siebie nei wyrzucił, ale kilka constów na pewno by się bardzo ucieszyło, gdyby wiedziało za ile dokładnie wejdzie GoD i by skalkulowali sobie, czy warto kogoś szukać, czy jednak poczekać np. ten miesiąc lub 2. Gorzej, jak znam życie i GoD będzie gdzieś za 3-4 miechy, ale do tego czasu w połowie contów będą jeszcze rotacje. Życie


Ogólnie zgadzam się z Tobą, że consty trochę zamykają spojrzenie na innowacyjność w tej grze. Jednak nei każdemu. Dużo jest osób co będą twierdziły, że nasz config np. dla mele party is kinda the best, ale ja staram się obserwować inen źródła (np. enemy consty, czasem kogoś do pt zaprosić z innego pt, obejrzeć filmiki z innych serwrów itd.). Dlatego przez swoje pt była już okazja przetestować kurczaki (zerka i SLH), 2 rodaje tanków, party z 2 tyrkami, z deską + tyrkiem, a teraz na 2 EE (póki co działało fajnie ,ale to dopiero był 1 dzień, więc za wcześnie na guntowne opinie).
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #710 dnia: Lipiec 27, 2011, 12:22:43 pm »
u nas w pt gra 11-12 osob na przemian wiec chyba raczej bedziemy musieli sie podzielic na 2 party :)
retired


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #711 dnia: Lipiec 27, 2011, 02:11:24 pm »
http://www.terragamers.net/wiki/index.php?title=Jewelry

nowa biżuteria robi wrażenie.... szczególnie trasken ring


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #712 dnia: Lipiec 27, 2011, 02:18:15 pm »
No to juz wiadomo co sie stanie z cenami takich AQ, frint itd. : p
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #713 dnia: Lipiec 27, 2011, 02:26:06 pm »
no pod warunkiem ze bedzie on latwy w ubiciu...


Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #714 dnia: Lipiec 27, 2011, 04:56:16 pm »
Śmiem wątpić. :P


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #715 dnia: Lipiec 27, 2011, 06:50:53 pm »
Ale Ither, zostawisz na sobie AQ, gdy już teraz różnica między AQ, a vorpal ringiem OE (np. +5) jest naprawdę duża? Z tą nową jew tylko się pogłębi i już w ogóle od nukerów inni DD będą takie kapy zbierać, że szok.


Widać, że jest jakby kopia AQ na wyższym grade, pytanie tylko co do tego momentu, aż zacznie się go farmić w dużych ilościach?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #716 dnia: Lipiec 28, 2011, 09:01:58 am »
No z tym mdef roznica bedzie ogromna to fakt alezdobycie tego ringa mysle ze raczej nie bedzie proste a jesli nawet bedzie to kolejka bedzie o g r o m n a :) bonusy ma poprostu super





proponuje zbierać badge z TW w nowej kronice moga sie przydać.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2011, 09:03:51 am wysłana przez Itherus »


  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #717 dnia: Lipiec 28, 2011, 11:45:15 am »
Core:
Gozbar - Archer 89
Lancer:
Gozz - Warrior - 87
Morfeusz - Enchanter - 87


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #718 dnia: Lipiec 28, 2011, 12:02:57 pm »
w takiej rozdzielczosci to gf :D

30k hp 40k cp ...... skad ja tyle cp potek wezme....
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2011, 12:06:23 pm wysłana przez Itherus »


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #719 dnia: Lipiec 28, 2011, 12:55:21 pm »
omg koreance graja w takiej samej rozdzielczosci co Alarion... cos w tym musi byc  :o
retired


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #720 dnia: Lipiec 28, 2011, 12:56:50 pm »
w takiej rozdzielczosci to gf :D

30k hp 40k cp ...... skad ja tyle cp potek wezme....

Developerzy chcą zrobić cp potki bezużytecznymi i zastąpić je healerem :) W końcu zmiana na którą dłuuugo czekałem.
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #721 dnia: Lipiec 28, 2011, 01:06:44 pm »
fajny ten recorder nowy :D szkoda tylko że max rozdziałka w nim to 640x480  -_-'  :noob:
#edit Link do źródła


w takiej rozdzielczosci to gf :D

30k hp 40k cp ...... skad ja tyle cp potek wezme....

Developerzy chcą zrobić cp potki bezużytecznymi i zastąpić je healerem :) W końcu zmiana na którą dłuuugo czekałem.
imo to lipa, poza tym z tego co widzimy na tym filmiku i poprzednim z warior pvp najprawdopodobniej w pvp wygrywa ten co na więcej many... Postacie są praktycznie nie do zabicia, nie podoba mi się to :(
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2011, 01:16:48 pm wysłana przez roli »


Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #722 dnia: Lipiec 28, 2011, 01:10:30 pm »
Dziza tu nic nie widać.  :x


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #723 dnia: Lipiec 28, 2011, 01:14:46 pm »
omg koreance graja w takiej samej rozdzielczosci co Alarion... cos w tym musi byc  :o

Ale ty jesteś ograniczony, jak mało kto na tym forum...


sample:


Uploaded with ImageShack.us
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #724 dnia: Lipiec 28, 2011, 02:54:15 pm »
w takiej rozdzielczosci to gf :D

30k hp 40k cp ...... skad ja tyle cp potek wezme....

Developerzy chcą zrobić cp potki bezużytecznymi i zastąpić je healerem :) W końcu zmiana na którą dłuuugo czekałem.

Jestem podobnego zdania, imho postacie miały za dużo cp a idea cp potek jest trochę kretyńska, każdy praktycznie jechał na programach spamujących cp, począwszy od zwykłych klikaczy, poprzez programy szczytujące kolor piksela i kończąc na radarach.

Z drugiej strony pvp na tym koreańskim frapsie wygląda fajnie, szkoda że prawie nikt tam nie pada.