Witaj
Gość

Wątek: Goddess of Destruction - News  (Przeczytany 315234 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #900 dnia: Wrzesień 26, 2011, 10:42:53 pm »
zrobili market jak w vindictusie :)


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #901 dnia: Wrzesień 27, 2011, 08:23:34 am »


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #902 dnia: Wrzesień 27, 2011, 09:32:21 am »
Jak widzę, pokazuje buffy/debuffy celu :)
W końcu nie trzeba będzie krzyczeć - Hex wszedł. Wind Shacle siadł...

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #903 dnia: Wrzesień 27, 2011, 09:36:54 am »
imo powinny być same debuffy (chociaż teraz to nie ma znaczenia bo i tak jeden buffer :p) i pasek życia u graczy z poza party powinien być niewidoczny. zobaczmy na dłuższą metę jak się to wszystko sprawdzi.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #904 dnia: Wrzesień 27, 2011, 10:59:31 am »
PvP jest ewidentnie bardziej dynamiczne i lekko chaotyczne. Tym bardziej, że gracze jeszcze nie znają tych postaci i widać, że zauważyli dopiero pojedyńcze triki.
P.def/m.def oscyluje w granicach 3-4k czyli nieco więcej niż teraz. Chwilami można to zwiększyć. Tank ma te statystyki radykalnie większe.
Natomiast p.attak/m.attak oscyluje w granicach 20k. Jest to duża dysproporcja do sytuacji obecnej. Dmg z pojedyńczych skilli jest wyraźnie większy. Cel bez buff pada na 1-2 hity. Jak ktoś traci buff, to ciężko mu już wrócić do pvp. Rola enchantera będzie ogromna.
Zabawa zaczyna się gdy postacie odpalają swoje "enlightenmenty". Party impuls od enchantera i p/m.attack rosną dwukrotnie.
Daodajemy do tego swoje "enlightenmenty" i nagle zamiast 20k m.attack mamy 60k.
W powyższym pvp w takiej sytuacji przeciwnicy giną. W realnym pvp można nauczyć się odpowiedzi na te zagrywki. Tu będzie ważna rola tanka. Dodatkowo na filmie widać, że każda klasa spisuje się dobrze i ma potencjał. Mi najbardziej do gustu przypadli summonerzy. Da się nimi nieźle kontrolować sytuację i ustawiać przebieg walki. Fajnie też prezentował się warrior. Uderzenie miał bardzo mocne, ale ciężko to ocenić bo przegiął z enchantem broni.
Archerzy i daggerzy wydają się mieć poważne braki w defensywie. Healer też nie jest aż tak sprawny i dobra asysta go kładzie.
Ciekawa sprawa z summonerami. Gdy 2 summonerów asystowało i odpalało na celu swoje marki wchodziły one niezależnie. Widać było na celu w pewnym momencie 6 marków, z czego dwa się powtarzały. Gdy summoner odpalił detonację, healer padł na hita.
Toony miały na sobie epici. A mimo to debuffy siadały bez problemu. Fakt, że wiekszość trwa bardzo krótko, ale taka wersja mi się podoba.
Duża szansa wejścia ale krótki efekt.
Trochę rozczarowany jestem daggerem. Fakt, że potrafił władować mocne hity (nawet 20k widzialem). Niestety ma problem z dobiegnięciem do celu gdy jest pod ogniem. Może to spowodowane jest słabszym przygotowaniem toonów w defensywie niż będzie to miało miejsce na normalnym serwerze, oraz większy potencjał ofensywny jako że mają tam dostęp do top broni.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2011, 11:01:19 am wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #905 dnia: Wrzesień 27, 2011, 11:28:20 am »
Jak widzę, pokazuje buffy/debuffy celu :)
W końcu nie trzeba będzie krzyczeć - Hex wszedł. Wind Shacle siadł...

Pozdrawiam

To z tymi debufami to baaaardzo fajna sprawa.. teraz w okienku dmg przeważnie szybko przeskakuje czy siadło czy nie i przeważnie nie wiadomo czy w końcu jakiś debuf siadł.. Jak dla mnie bardzo duży +


Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #906 dnia: Wrzesień 27, 2011, 11:49:45 am »


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #907 dnia: Wrzesień 27, 2011, 11:54:22 am »
tamte nie bo to byl live , odpal orloka link i tam masz archiwum filmow jakie nagrali do tej pory.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2011, 11:59:49 am wysłana przez endriuu »


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #908 dnia: Wrzesień 27, 2011, 12:28:38 pm »
http://www.own3d.tv/amchampionship#/watch/217536c Yhym, już widzę tą płynność gry przy pvp i animacji skili :D Bez SSD nie podchodzcie do Goda ^^
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2011, 12:33:13 pm wysłana przez Fatality »


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #909 dnia: Wrzesień 27, 2011, 12:53:19 pm »
1 swkunda pasek bufow. Valakas buff? wtf

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #910 dnia: Wrzesień 27, 2011, 12:58:23 pm »
Też to zauważyłem. Może epiki dostają dodatkowe "umiejętności" :)
No i te literki w ostatniej linii bufów/debufów. "Cóś" nowego. Widziałem jedną z tych literek jak gość otworzył okienko ze skillami. Czyli jakieś "Cóś" :)

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #911 dnia: Wrzesień 27, 2011, 01:01:51 pm »
to buff z tego nowego earringa, czerwa ziemi czy cos.. 5 % a speed 5 % casting  i cos tam jeszcze 2%.

Ps powrotow moze bedzie duzo ale quitow tez wielu poprostu nei wyrobią kompy z takimi animacjami.

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Wiadomości: 279

  • Pochwał: 1

  • OblivioN
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #912 dnia: Wrzesień 27, 2011, 01:29:56 pm »
stream's z ru close PTS
http://www.own3d.tv/live/113557

http://www.grind.fm/grindtv

Działają wam te filmiki?
To sa streamy zobaczy czy wieczoremnie beda właczone wczoraj były.

@Orlok bardzo ladan analiza,i mi sie wydaje ze sammoner będzie jedną z ciekawszych postaci i pewnie najmniej wybieraną sam posiadam na Naia 85 SM co do cardinala to juz czas sie z nim pożegnać, waham sie miedzy archerem a tankiem,potestuje na pts zobaczymy,swoią drogą ciekawie bedzie wygladał human mage z lukiem albo w heavy armarze.


to buff z tego nowego earringa, czerwa ziemi czy cos.. 5 % a speed 5 % casting  i cos tam jeszcze 2%.

Ps powrotow moze bedzie duzo ale quitow tez wielu poprostu nei wyrobią kompy z takimi animacjami.
Bez przesady wiekszość juz dawno powinna mieć conajmniej niezłe kompy a jesli nie ma to az sie prosi zmienić GW2,GOD,D3
1 swkunda pasek bufow. Valakas buff? wtf
Błogosławiony Valakas bedzie miał taki skill,gl temu kto to bedzie posiadał
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2011, 01:55:20 pm wysłana przez WiLdEcaRd »
Live To Play -- Play To Win -- As Much As Possible -- As Hardcore As Possible


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #913 dnia: Wrzesień 27, 2011, 04:26:46 pm »
Cytuj
sammoner będzie jedną z ciekawszych postaci i pewnie najmniej wybieraną

podejrzewam, że nawet jeżeli ludzie nie będą brali na maina to i tak pojawi się sporo altów do pve. Tak jak destro teraz.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #914 dnia: Wrzesień 27, 2011, 04:30:47 pm »
Redziu, słyszałem, że w GoD poprawili trochę optymalizację, właśnie pdo kątem tych nowych animacji itd. Wilde dobrze napisał, że jeżeli ktoś jedzie na drewnie, to będzie mu ciężko, ale sami się napalacie na nowe gierki z wymaganiami 10 x większymi od L2, a płaczecie o GoD-a ; p

Co do quitów, będzie tak samo jak zawsze - masz jakieś party i coś tam ogarnacie = gracie. Grasz solo? Pewnie quitniesz, chyba, że ogarniesz sobie pt po jakimś czasie. Tyle, że to party będzie znacznie łatwiej ogarnąć, bo tylko 7 osób i na 7 osób tylko 2 supporty. Zabawne też to, że nie ma już profki jak dawny WC, czyli dla większości osób bardzo nudnej.

Teraz nawet enchanter potrafi uderzyć, a już nawet dobrze zdebufować, z czego gra będzie trudniejsza niż obecnie np. OL-em. Czemu? Bo dużo osób OL-em gra po prostu stojąc w środku i spamując debuffy, a teraz będą one mieć naprawdę spory re use i trzeba będzie używać ich z głową. O skillach działających jak impulsy judasza już nie wspomnę, to będzie dobre wyzwanie, by skutecznei użyć kilku buffów trwających ~~10 sec.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #915 dnia: Wrzesień 27, 2011, 06:30:56 pm »
Grasz solo? Pewnie quitniesz, chyba, że ogarniesz sobie pt po jakimś czasie.
To mowisz ze dlugo nie pociagne solo? Moje box party juz jest prawie gotowe na nowa kronike. :D


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #916 dnia: Wrzesień 27, 2011, 06:35:06 pm »
Redziu, słyszałem, że w GoD poprawili trochę optymalizację, właśnie pdo kątem tych nowych animacji itd. Wilde dobrze napisał, że jeżeli ktoś jedzie na drewnie, to będzie mu ciężko, ale sami się napalacie na nowe gierki z wymaganiami 10 x większymi od L2, a płaczecie o GoD-a ; p

Ja w to nie wierze :D Albo optymalizacja będzie polegać na tym, że mimo nowych efektów gra będzie nadal tak samo ujowo chodziła na mass jak do tej pory :P Czyli ani lepiej, ani gorzej.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #917 dnia: Wrzesień 28, 2011, 05:52:08 am »
Jest w ogole cos takiego jak patch notes do goda? ew gdze znajde informacje na temat zmienionych lokacji, itemow, expa w jednym miejscu?




  • Wiadomości: 390

  • Pochwał: -2

  • Invalid Target
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #919 dnia: Wrzesień 28, 2011, 03:00:59 pm »
Mam wrażenie ,że GoD działa dużo lepiej niż poprzednie kroniki no może nie licząc wioski startowej w której stoi miliard ruskich :shock:
cashed out


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #920 dnia: Wrzesień 28, 2011, 03:09:56 pm »
Zmniejsz ilość npc i wyłącz kompletnie cienie, tak gra śmiga na maks detalach bez najmniejszych problemów, ładuje się bardzo szybko i tak jak mówiłem wcześniej zoptymalizowali ją porządnie :P
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #921 dnia: Wrzesień 28, 2011, 03:16:37 pm »
w ustawieniach po lewej na dole jest taki suwaczek
ustawcie do połowy
to ograniczy ilość wyświetlanych postaci a tyle że nie będą wam zarzynać kompa rumuny stojące daleko
Archeage <3


  • Wiadomości: 390

  • Pochwał: -2

  • Invalid Target
Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #922 dnia: Wrzesień 28, 2011, 03:17:11 pm »
Wielki plus dla skośno-okich za optymalizację.
cashed out


Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #923 dnia: Wrzesień 28, 2011, 03:54:09 pm »
Aż tak zauważalna różnica?


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Goddess of Destruction - News
« Odpowiedź #924 dnia: Wrzesień 28, 2011, 04:20:32 pm »
PvP jest ewidentnie bardziej dynamiczne i lekko chaotyczne. Tym bardziej, że gracze jeszcze nie znają tych postaci i widać, że zauważyli dopiero pojedyńcze triki.
P.def/m.def oscyluje w granicach 3-4k czyli nieco więcej niż teraz. Chwilami można to zwiększyć. Tank ma te statystyki radykalnie większe.
Natomiast p.attak/m.attak oscyluje w granicach 20k. Jest to duża dysproporcja do sytuacji obecnej. Dmg z pojedyńczych skilli jest wyraźnie większy. Cel bez buff pada na 1-2 hity. Jak ktoś traci buff, to ciężko mu już wrócić do pvp. Rola enchantera będzie ogromna.
Zabawa zaczyna się gdy postacie odpalają swoje "enlightenmenty". Party impuls od enchantera i p/m.attack rosną dwukrotnie.
Daodajemy do tego swoje "enlightenmenty" i nagle zamiast 20k m.attack mamy 60k.
W powyższym pvp w takiej sytuacji przeciwnicy giną. W realnym pvp można nauczyć się odpowiedzi na te zagrywki. Tu będzie ważna rola tanka. Dodatkowo na filmie widać, że każda klasa spisuje się dobrze i ma potencjał. Mi najbardziej do gustu przypadli summonerzy. Da się nimi nieźle kontrolować sytuację i ustawiać przebieg walki. Fajnie też prezentował się warrior. Uderzenie miał bardzo mocne, ale ciężko to ocenić bo przegiął z enchantem broni.
Archerzy i daggerzy wydają się mieć poważne braki w defensywie. Healer też nie jest aż tak sprawny i dobra asysta go kładzie.
Ciekawa sprawa z summonerami. Gdy 2 summonerów asystowało i odpalało na celu swoje marki wchodziły one niezależnie. Widać było na celu w pewnym momencie 6 marków, z czego dwa się powtarzały. Gdy summoner odpalił detonację, healer padł na hita.
Toony miały na sobie epici. A mimo to debuffy siadały bez problemu. Fakt, że wiekszość trwa bardzo krótko, ale taka wersja mi się podoba.
Duża szansa wejścia ale krótki efekt.
Trochę rozczarowany jestem daggerem. Fakt, że potrafił władować mocne hity (nawet 20k widzialem). Niestety ma problem z dobiegnięciem do celu gdy jest pod ogniem. Może to spowodowane jest słabszym przygotowaniem toonów w defensywie niż będzie to miało miejsce na normalnym serwerze, oraz większy potencjał ofensywny jako że mają tam dostęp do top broni.

to zbyt daleko posunięta analiza biorąc pod uwagę niewielka ilość informacji. Wzorowanie się na pts ru może być bardzo mylące, te postacie na pts nie maja resistow w armor, nie wiedza jakich użyć skilli aby skatrowac "enlightenmenty" Postacie na 99 lvl beda mialy po ok 20k HP +15k CP co spowoduje znacznie dłuższe pvp mimo wzmocnienia skilli. Ilość debuffow będzie także znacznie mniejsza niż obecnie, to ze ktoś na filmiku z ru pts miał 6 debufow na sobie świadczy jedynie o tym ze heler nic nie robił, wszystkie debufy maja min 10s reuse wiec będzie brak możliwości spamowania, kiedy cleanse ma reuse 3s(dodatkowo nowy system resistow debufow tym bardziej blokuje spam debufow na 1 cel), każde znane mi const na Naia będzie miało MIN 2 healerow w party, a niektóre nawet 3 na pvp. Wiec pvp będzie trwało znacznie dłużej.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami.