Witaj
Gość

Wątek: Pytanie o subklase dla WC ...  (Przeczytany 2406 razy)

  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Pytanie o subklase dla WC ...
« dnia: Luty 07, 2008, 12:44:13 pm »
Witam , mam mały dylemat ~~
Jeśli chodzi o subki jestem totalnym laikiem ... jak wspomniałem w tytule , śmigam sobie WC na infinity , zaczynam właśnie questa na 3 profke , z początku chciałem sobie dobić do 78lvl swojego "kibelka" i dopiero zrobić subklase ... ale właśnie, jak to jest? Nie chciałbym mieć jakiegoś x-mena czy cuś żeby bić lvl od 40 ... i czy jeżeli zrobiłbym subke , to strace m.in. CoV'a?

Chciałbym taką postać która będzie przydatna na ILu (o ile wprowadzą w tym roku...) ... a może WC nie może zrobić subki w taki sposób jaki to przedstawiłem(żeby nie stracić skilli itp.)?







  • Wiadomości: 192

  • Pochwał: 0

Odp: Pytanie o subklase dla WC ...
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2008, 04:35:56 pm »
Skili nie stracisz, to jest wlasnie urok DN.A jako WC bezwzgledu na to jaka sube wybierzesz zawsze bedziesz przydatny ze swoimi buffami. A skoro nie chcesz mutanta robic to zrob WC/ tyrant, w c6 tyr zostanie jeszcze podpakowany to miazge niezla mozesz zrobic ;]


  • Wiadomości: 53

  • Pochwał: 0

Odp: Pytanie o subklase dla WC ...
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2008, 05:02:16 pm »
jak masz 78 to bardzo Cie nie zdlvluje cova bedziesz mial a suba dla wc to albo ty albo de moim zdaniem tyrant jest fajniejszy gralem de/wc fajny jest ale brakuje mu speeda dostaniesz hamstringa od he i jak nie masz luku to powalczone;p ale jak go dopadniesz to walisz mocno;p


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: Pytanie o subklase dla WC ...
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2008, 06:54:03 pm »
Ja bym wzial tyranta. De fajny ale ma problem ze wszytskim co ma slowa i moze atakowac z dystansu. W IL de dostaje zealota wiec jest lepiej, ale na ta chwile bralbym tyra.


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Pytanie o subklase dla WC ...