Mnie przeraża darkness hades skill. Mam nadzieję, że da się to jakoś resistować. To ma 15 sekund reuse. Moje steal divinity też bazowo ma 15 sec reuse a udaje mi się wyciągnąć 4 sec ostatecznie. Także 3 nukerów spamujących coś takiego na zmiane z aoe skillami, może kompletnie obezwładnić i zniszczyć sporą grupę przeciwników.
Dual casting chyba ostatecznie zmienili i zmniejsza reuse o 50% a nie jak w powyższej tabeli o 80% (muszę znaleźć potwierdzenie).
Trzeba też uważać z wymianą skilli. Np improve weapon mastery dla kamaela wydaje się nieciekawe. Dwa skille które traci dają znacznie lepsze bonusy. Ale może bez mastery nie da się skutecznie używać r grade. Trzeba stestować.
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: roli w Lipiec 20, 2011, 12:55:19 pm
z tego co znalazłem nt. enchantera to są tylko 2 buffy skracający cooldown skillów
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic.plaync.co.kr%2Fpowerbook%2Flineage2%2F30%2F92%2Fe83ec1279e04f0433b4b36e3.jpg&hash=b34699d97285e4c34b0d843d173267be) Relax Sonata 85lvl - 5 minutes of party members HP regeneration bonus by 20% and the skill MP consumption by 20 percent when using a physical hit four, physical avoidance 3, movement speed increased to 20 by 10% reduces cooldown skill. Reuse skilla 2s.
oraz
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic.plaync.co.kr%2Fpowerbook%2Flineage2%2F17%2F41%2Fc03593e39e0268a5dc6d3c5f.jpg&hash=14296460f3bdd84adf2c37fe2470d01c)Crazy Nocturne 95lvl - 10 seconds of party members physical and magic skills reduces the cooldown by 50%. Reuse skilla 600s
nie wiem jaki wpływ na reuse mają statystyki postaci (i czy w ogóle mają) ale z samych tych dwóch skillów nie wiele uda się wykrzesać
Tu jest więcej niejasności niż się wydaje. 1. Czy stare buffy będą działać? renewal, buff konia? Jeżeli tak to warto je zachować, lub trzymać na boxach. 2. Przyjmijmy, że nie bedzie starych buff. Mamy w tym momencie 10% z sonaty, 25% z własnej pasywki, 10% z valakasa i już robi się 9 sekund reuse. Trzech spamujących to magów to bedzie powrót do punktu wyjścia co 3 sekundy. 3. Ciekawe czy dalej bedą działać augmenty - refresh 15% i czy zachowają na NA serwerze eventowe runy zmniejszajace reuse (trochę poczekamy zanim się skończą). 4. Dochodzi nocturne na 10 sekund i dual casting na 30 sekund - z tymi dwoma myślę że można zgotować piekiełko. 5. Ciekawe czy konieczne będzie wzięcie tego weapon mastery nowego. Jeżeli nie to kamael zostanie z kolejnym 20% bonusem do reuse.
Same pytania. Na pts nie da się stestować bo trzeba ten 91lvl wbić.
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: Razparuk w Lipiec 21, 2011, 09:02:40 am
Dużo skilli, ciekawe jak można będzie zarządzać buildem np. nie wybieram czegoś i zostaja mi stare skille -wtedy jak z działaniem tych poprzednich skilli. Duzo pytań i chyba bez testów nic się nie uda wymyśleć.
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: Vraghor w Lipiec 21, 2011, 11:06:25 am
na rochandzie byla nawet dyskusja ze niby songi/dance maja sie nie stakowac z nowymi buffami i juz kombinowali zeby nie przemieniac s/d od razu ale trzymac :) jednak mysle ze to nie jest mozliwe
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: EsTeCzteryRkA w Lipiec 21, 2011, 11:14:25 am
niby 86->87 to 1 dobry dzien expienia w SoA
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Lipiec 21, 2011, 11:17:54 am
pewnie cos wymysla podobnie mysle o buff steal tez raczej nie bedzie dzialał na postacie po przemianie, przynajniej mam taka nadzieje.
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: sosula w Lipiec 21, 2011, 11:23:39 am
Na koreancu ludzie juz maja 99 wiec exp - szczegolnie na ru - bedzie lajtowo szedl, debufy z 1,2,3 prokif nie beda dzialay na ludzi z 4 profka, czytalem ze party z 4 profka trzymala na boxie bd na expa.
buff steal i cancel działa na przebudzone postacie. Jednak nowe buffy mają 100% resist. Także jak ktoś jest zbuffowany nowymi buffami to jest bezpieczny, ale jak ma stare buffy to może je stracić. Dlatego widzieliśmy cancel na paskach nowych magów. Używali go na oly, żeby ściągać z ludzi np. mentala. Już wiadomo, ze stare buffy dzialają ale nie stackują się z ich nowymi odpowiednikami. Ważne jest na ile działają pasywki i jak bardzo istotne sa nowe pasywki.
Tytuł: Odp: Feoh wizzard
Wiadomość wysłana przez: roli w Lipiec 21, 2011, 12:59:14 pm
Na koreancu ludzie juz maja 99 wiec exp - szczegolnie na ru - bedzie lajtowo szedl, debufy z 1,2,3 prokif nie beda dzialay na ludzi z 4 profka, czytalem ze party z 4 profka trzymala na boxie bd na expa.
nie wiem czy ktoś ma 99, ale jeżeli mówisz tak po obejrzeniu filmiku z RB na rydwanie to imo słabe te info z racji tego, że raczej był to test server bo tam było ze 2 albo 3 GM'ów. Ale nie wykluczam tego, może i ktoś już wyfarmił :)
Koreańcy mają rankingi olimpiady i wśród uczestniczących już pojawiają się osoby 95+ i pojedyńcze 99. 91 podobno robi się bardzo szybko, potem trzeba włożyć troche pracy, ale wygląda na to że exp to nie problem. Ktoś podawał dane z rankingów i wiadomo, że jest więcej osób 95+, tylko nie biorących udziału w olimpiadzie.
buff steal i cancel działa na przebudzone postacie. Jednak nowe buffy mają 100% resist. Także jak ktoś jest zbuffowany nowymi buffami to jest bezpieczny, ale jak ma stare buffy to może je stracić. Dlatego widzieliśmy cancel na paskach nowych magów. Używali go na oly, żeby ściągać z ludzi np. mentala. Już wiadomo, ze stare buffy dzialają ale nie stackują się z ich nowymi odpowiednikami. Ważne jest na ile działają pasywki i jak bardzo istotne sa nowe pasywki.
Coś się nie zgadza ponieważ jest ten skill po przebudzeniu zastępujący cancel wiec chyba mechanika jest taka że stare skille nie zdejmuja nowych buffów...
tak jest nowy cancel ale dopiero na 93 lvl. Dlatego na pts ludzie mają jeszcze stary cancel i steal divinity. Nowy cancel ściąga 1 buff lub 2 na wyższym lvlu. Ale jest to pewne, że ściągnie i że może trafić w nowe buffy. Stary cancel/steal divinity targetuje buffy przeciwnika. Każdy buff ma jakąś szansę, że cancel go ściągnie. Jeżeli stargetuje nowy buff to nie może go ściągnąć (buff ma 100% resist). Jezeli stargetuje stary buff ma szanse wywołac na nim efekt. Generalnie ustalono że w tym update znaczenie mana burn i cancel zostanie mocno zmniejszone.
Najbardziej mnei ciekawi, czy dalej będą stare configi (Archer, mele, mage) czy teraz mixy będą na porządku dziennym. Jeżeli będą stare configi, to czy znów sfarmione mage PT będzie tak OP jak teraz...?
patrząc na to, że będzie jeden buffer od wszystkiego (w tym nie wiadomo czy będzie miał recharge i jak z maną u magów) pewnie każde pt sprawdzi się dobrze, o ile ma healera, enchantera no i opcjonalnie tanka.
Czy ktoś grający magiem mógłby napisać jak na co dzień sprawuje się w GoD ciemny elf mag na tle elfa, kamaela i człowieka?
Nacurwia aż miło (lub nie miło jeśli to ty dostajesz xD ) Generalnie ogarniający mag zawsze używa teleportów kiedy tylko może i skilli odpychających aka nie daje się bić po tym idzie odróżnić nuba od ogara
Czy ktoś grający magiem mógłby napisać jak na co dzień sprawuje się w GoD ciemny elf mag na tle elfa, kamaela i człowieka?
sh mozna wyciagnac najwiekszy m.atk, a co za tym idzie dps ze wszystkich magow z racji pozostawienia empowering echo (no i oczywiscie najwiekszego INT). Dodam jeszcze, ze chyba najlepszy zestaw dye dla maga to 2x +INT i raz +WIT
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: surda w Listopad 18, 2011, 11:10:43 am
Jeśli ktoś ma DE maga prosił bym o wrzucenie scrina ze statów jakie ma na full bufie.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Listopad 18, 2011, 11:28:47 am
Moze jak sie Rapidowi zachce, to wam dzis wrzuci. Sprobuje mu przypomniec...
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Phoeniks w Listopad 18, 2011, 11:34:14 am
na full buffie na ptsie z low 2h bluntem r grade +4, empowering echo, arcane power, dye +10 INT mam ponad 24k m.atk screena niestety nie zrobie, bo mi sie gra crashuje jak daje print screen ;d
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Rapid w Listopad 18, 2011, 11:56:32 am
Ja na ta chwile mam 17300 m ataku (natomiast 40k odpalajac buff od enchantera i swoje enli) majac 90lvl, +9 do inta, miecz apokalipsy +3, set vesper noble. Na ta chwile nie jest to duzo ze wzgledu na slaby set ktory daje 8% do m atak i 1 do inta oraz brak akcesori ktore daje +10% m atk. Wszystko zmieni sie po 95 lvlu gdy zaloze nowy set ktory daje +2 int i 15% m atk broń r95. Co do dye to na czarnuchu nie oplaca sie dawac do wita ze wzgledu na cooldown skilli magicznych. Jedynym miejscem gdzie sprawdzi sie dodanie wita jest olimpiada. Co do zostawienia sobie empowering i arcany jest to dobre rozwiazanie ale tymczasowe dlatego ze na wyzszych lvlach kazdy cancel od maga bedzie ci go kasowal.
a dlaczego nei elf lub human? Naprawde roznice rasowe sa dosyc kosmetyczne, a w pozycji final forma (notabene 5 minut raz na godzine) wprawdzie mamy p i m atack x 2, ale liczba skilli ograniczona.
a dlaczego nei elf lub human? Naprawde roznice rasowe sa dosyc kosmetyczne, a w pozycji final forma (notabene 5 minut raz na godzine) wprawdzie mamy p i m atack x 2, ale liczba skilli ograniczona.
nie jest tak do konca - testujac z Hezakiem na ptsie, on sps, ja sh, w 1 vs 1 mi zostawala polowa hp, bo roznica w dmg byla tak duza. On wyciagal na sps kolo 9k m.atk, a ja 17-18 z tym samym sprzetem, wiec ... ;d
niemożliwe. Skoro ja między Jannett (healer DE) a ja human ,z tą samą bronią (tylko ona ma wiecej inta i akcesorium na glowę +10% m atack) jest różnica rzędu ~~3k magic atack, to nie ma wała, żeby DE miał 2 x więcej od peda łka...
niemożliwe. Skoro ja między Jannett (healer DE) a ja human ,z tą samą bronią (tylko ona ma wiecej inta i akcesorium na glowę +10% m atack) jest różnica rzędu ~~3k magic atack, to nie ma wała, żeby DE miał 2 x więcej od peda łka...
+empowering echo 25% i + 10 INT, fakt faktem, on mial dodane + wit, ale i tak czarnuch > bialas jezeli chodzi o nukerow
Post znacznik bym mógł ta dyskusję uzupełnić o post w moim FAQ, proszę o nie usuwanie. Dziękować ;) (sam zgłoszę do usunięcia przez zgłoś do moderatora jak nie będzie potrzebny)
dokladnie, sps ma wykupione wszystkie nowe skille, wiec nie ma ap, czarnuch ma zostawiony empowering echo i ap i tak jak pisalem roznica jest prawie 2x
farmilismy na full buffie, ja na luku z odpalona runa (ktora daje do regenu mp), Hezak na sh i nie bylo sytuacji ze nie ma mp. On ma jeszcze btm stary zostawiony + chyba poprawili drop herbow kolo DE, wiec byl perma exp bez restow. Z healerem w wiekszym party tez nie bedzie raczej problemu
odkrylismy ciekawa rzecz podczas testow: ja na luku, hezak na sh zaczynamy duel ja od stuna, on od podnoszenia i co ciekawe - mimo tego, ze ja stuna wale zanim on mnie podniesie, stun w niego nie wchodzi, dostaje tylko dmg. Skill podnoszacy daje wiec podczas castowania celestiala na debuffy. Tak samo bylo ze skillem ktory odpycha - dmg zadalem, ale jak Hezak castowal podnoszenie to go nie odepchnelo ;d
nie wiem jak na mass, ale na pojedynczym nic nie wchodzi. Jak juz zacznie castowac to nie da sie przerwac tego skilla nawet stunem, ktory siada w 100%. Testowalismy na jak najnizszym cast speedzie zeby dlugo rzucac podniesienie i zawsze tak samo bylo - dmg zadawalem, efektu stuna nie bylo, a ja w powietrzu ;d
nie wiem jak na mass, ale na pojedynczym nic nie wchodzi. Jak juz zacznie castowac to nie da sie przerwac tego skilla nawet stunem, ktory siada w 100%. Testowalismy na jak najnizszym cast speedzie zeby dlugo rzucac podniesienie i zawsze tak samo bylo - dmg zadawalem, efektu stuna nie bylo, a ja w powietrzu ;d
Stun łucznika siada 100%? To wytłumacz mi dlaczego mając Blessed zakena, mój stun siada jakieś 3 na 10 razy?
A no stun przegięcie ;D A jak jeszcze wejdzie na 17s to wg owned ;P Z tego co jeszcze sprawdzaliśmy to czasu trwania (niby) nie idzie przerwać chociaz uj wie ;]
masz racje Ari nie ma 100% land rate, bo w tanka juz tak nie siada ;p ale w hezaka sh - 100 % i naszego boxowanego enchantera orka tez 100 %
dobry patent jest podczas expa na magmeldzie, te kulki odnawiaja hp i mp. nawet podczas solo expa na innym spocie mozna dac tele do miasta i od karzelka na magmeld i drzewko przywraca full hp i mp :)
W tych skillach nie widać by któryś kasował summony, zatem czy jest możliwe by zostawały? Sprawdziłem w odpowiednim temacie na forum 4game ale tam w skillach które powinny zostać magowi po przebudzeniu tez summonów nie ma.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: JoeHate w Listopad 28, 2011, 08:30:14 am
kicha trochę :? Czytając po forum odnoszę wrażenie że magowie skupiają się raczej na DE i Kamaelu, a czy jakiś necro mógłby wypowiedzieć się w temacie? Osobiście bardzo lubię tą klasę uważam ją za bardzo grywalną, po wejściu GoD myślę że traci, z debufera staje się zwykłym nukiem i to raczej bladym na tle innych. Ciekaw jestem bardzo wrażeń osoby grającej tą postacią. Zastanawiam się również czy nie bliżej teraz necro do sumonera niż do maga? Rozumiem że dps skilami, jednak rola w pt?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 28, 2011, 08:51:19 am
kicha trochę :? Czytając po forum odnoszę wrażenie że magowie skupiają się raczej na DE i Kamaelu, a czy jakiś necro mógłby wypowiedzieć się w temacie? Osobiście bardzo lubię tą klasę uważam ją za bardzo grywalną, po wejściu GoD myślę że traci, z debufera staje się zwykłym nukiem i to raczej bladym na tle innych. Ciekaw jestem bardzo wrażeń osoby grającej tą postacią. Zastanawiam się również czy nie bliżej teraz necro do sumonera niż do maga? Rozumiem że dps skilami, jednak rola w pt?
Po przebudzeniu, necro staję się takim samym magiem jak każdy inny, więc o czym ty piszesz? :shock:
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: JoeHate w Listopad 28, 2011, 09:16:43 am
a które słowo było dla ciebie za trudne? Napisze prościej żebyś zrozumiał. Pytam czy osoba grająca necro przed 4 profą i po niej 1. Nie uważa że stał się mniej elastyczny - nudny 2. Lepiej nadaje się na Feoh wizard sh lub kamael - zaczynając grę od początku 3. Rola jaką pełnił w pt necro do 4 profy, odpowiada bardziej roli jaką odgrywa summoner po 4 profie.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: surda w Listopad 28, 2011, 10:32:19 am
a które słowo było dla ciebie za trudne? Napisze prościej żebyś zrozumiał. Pytam czy osoba grająca necro przed 4 profą i po niej 1. Nie uważa że stał się mniej elastyczny - nudny 2. Lepiej nadaje się na Feoh wizard sh lub kamael - zaczynając grę od początku 3. Rola jaką pełnił w pt necro do 4 profy, odpowiada bardziej roli jaką odgrywa summoner po 4 profie.
Sam się zastanawiałem nad necro i powiem ci, że może być całkiem dobrym magiem gdyż on właśnie ma najbardziej zbalansowane statystyki oraz do końca nie wiem co się dzieje po przebudzeniu z summonami, słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.
nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno). Nie mniej tez LF confirm :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P
edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85
Oczywiście że może zostawić sobie TP i wg. mnie jest to bardzo dobry wybór jeśli ktoś nie planuje zbytnio na oly szaleć a tylko na zwykłym pvp - nie wiem jak z summonem nigdzie nie było info że znika.
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.
nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno). Nie mniej tez LF confirm :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P
edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85
TK zostają po przebudzeniu Cubiki dopiero jakiś skill je zastępuje jeśli ich nie weźmie może dalej posiadać life cubic. TP u maga tak samo po przebudzeniu na 100% zostaje dopiero później jest zastępowany przez nowy skill patrz jw.
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.
nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno). Nie mniej tez LF confirm :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P
edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85
TK zostają po przebudzeniu Cubiki dopiero jakiś skill je zastępuje jeśli ich nie weźmie może dalej posiadać life cubic. TP u maga tak samo po przebudzeniu na 100% zostaje dopiero później jest zastępowany przez nowy skill patrz jw.
wszystkie cubiki z 2 proffy sa zastępowane knight(night) frenzy, czyli coś jak stara ikona u pala, a więc nie ma nawet rozmowy o zostawianiu cubików
ale nie ma zadnego summona, wiec musialby biegac z jakims fenrirem czy czyms, ale nie wiem czy wtedy tp dziala poza tym za tp wykupuje sie arcane barrier, ktory jest swietnym skillem
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: JoeHate w Listopad 29, 2011, 10:29:09 am
Z wilkiem ani innym petem nigdy mi to nie działało, chyba żeby teraz miało się to zmienić, w co wątpię. Druga rzecz że nie koniecznie było by to opłacalne (z wilkiem), chyba wolał bym już w kurą biegać, ale to znowu skłoniło by mnie raczej do sh niż necro.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Chumba w Listopad 29, 2011, 10:49:37 am
Kompletna bzdura. To są skile, które po przebudzeniu zostaną zastąpione nowymi skilami feoh wizarda. Napisane jest wyraźnie w tym wątku w którym gm z oficjalnego forum dawał te screeny, że te skile znikają. Jeżeli na liście nie ma jakiegoś skila, tzn że nie zostaje zastąpiony. Wszystkie z tego screena znikną po wykupieniu nowych.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Phoeniks w Listopad 29, 2011, 10:54:20 am
epic hahaha gratuluje rozumowania :D
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 29, 2011, 10:59:53 am
Gadałem z hero Feo i byłym hero Necro.. Ale w/e co ja tam wiem :D
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: FokuSs w Grudzień 01, 2011, 03:02:48 am
Se przebudzony w feoh wizarda co traciw stosunku do sh?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: surda w Grudzień 01, 2011, 07:38:42 am
Se przebudzony w feoh wizarda co traciw stosunku do sh?
Jeśli używasz stone of destiny( czy jak to tam, no to na zmiana na dowolną klasę :P ) To w przypadku Feo, przebudzasz się jakby z sorca, dostajesz wszystkie jego skille.
Hmm jeśli zrobie ee obudze się z sorca również?Czy to jest tak jak zrobie ee obudze się z sps, a jeśli z se to sh z emp echo?. Bo chce do 85 jechać ee/se, jeśli se nie obudze sie z empem to wole jechac ee i wejść ne healera bo co mi zostaje xD
Ok już czaje. Więc i tak do kitu be empowering echo?. Jest na forum albo może ktoś podać linka jak jest przy innych klasach przy używaniu stone of destiny?
chyba zawsze budzisz sie z humana po uzyciu stone of destiny, tzn masz skille z humana - palka, he, itd
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Selo w Grudzień 05, 2011, 01:34:54 pm
Cancellation i steal divinity powinny kasować/kraść skille z 3ciej profy? Testowałem na PTS Innovy i nie da się usunąć emp. echo cancellem. Bug u innovy czy tak ma być?
edit. testowałem też na innych przebudzonych postaciach, nie mogę usunąć żadnego skilla z 3ciej profy cancellem.
Cancellation i steal divinity powinny kasować/kraść skille z 3ciej profy? Testowałem na PTS Innovy i nie da się usunąć emp. echo cancellem. Bug u innovy czy tak ma być?
edit. testowałem też na innych przebudzonych postaciach, nie mogę usunąć żadnego skilla z 3ciej profy cancellem.
cancel na pewno zdejmował noblesa i inne stare buffy, gdy ktoś próbował je zostawiać (nie wiem akurat o empowering echo). Stary cancel oczywiście nie działa na buffki z 4 profki.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Selo w Grudzień 05, 2011, 04:12:06 pm
cancel na pewno zdejmował noblesa i inne stare buffy, gdy ktoś próbował je zostawiać (nie wiem akurat o empowering echo). Stary cancel oczywiście nie działa na buffki z 4 profki.
Jedyny buff który udało mi się usunąć to właśnie nobless, znalazłem też jakiegoś tyrr warriora z dark formem i eye of slayer, żadnego z tych buffów nie dało się usunąć. Na system chacie nie było żadnego info że skill był resisted.
Zgłosiłem na forum innovy, zobaczymy co odpiszą.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Thug w Grudzień 05, 2011, 05:03:04 pm
Ok, byl sh/sps byl necro a jest jakis Sorc na sali? Chcialem zrobic wlasnie sorca na Innovie, ale zaczynam sie bardziej sklaniac ku SH ze wzgledu na empowering echo...
Jakas propozycja jezeli chodzi o dye dla wizarda? Nie wydajac majatku na legendary dyes.
+Int
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Grande w Grudzień 05, 2011, 05:27:04 pm
To niech mi ktoś w poradzi tak w jednym słowie z czego lepiej się przebudzić z necro czy sh? I jeszcze czy opłaca się brać tego skila double casting czy jakoś tak?
To niech mi ktoś w poradzi tak w jednym słowie z czego lepiej się przebudzić z necro czy sh? I jeszcze czy opłaca się brać tego skila double casting czy jakoś tak?
ano tak :D dobra uwaga, ale polakow za duzo co zniecheca
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Grande w Grudzień 05, 2011, 06:14:31 pm
Poda ktoś jakąs strategie walki 1vs1 wizardem vs summoner? bo już wszystkiego próbowałem i nic nie działa mimo że z każda inną klasą wizard radzi sobie bez problemu.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Grudzień 05, 2011, 06:26:58 pm
Dużo teleportów i musisz być kamaelem/mieć coś na debuffy :D
Sprawdź, który summon jest przyzwany jako 1szy i spróbuj go ubić.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Grande w Grudzień 05, 2011, 06:45:07 pm
Prz tym drzewku leczącym próbowałem zabijać summona nic nie daje to, przy kilku zabitych summonach zanim 2 bym zabił to juz ani cp ani hp bym nie miał taki dmg leci na mnie, opcje z teleportem również nie działają jeżeli summony na odległość biją.
To co to 1vs1 jeżeli jakieś drzewa wyrastają ?:) Wystarczy ubić main summona, wtedy transfer pain przestaje działać i masz go jak na talerzu. Dodatkowo staraj się tak bić, aby obszarówkami obejmować summony+summoner, jakiś hellbinding na summonera, żeby nie mógł pohealować, blinki, aby zbijać target, żeby nie mógł markować/detonować itd. W sumie to teoretyzuje w oparciu o jedną walkę jaką ostatnio widziałem na oly, wydawało mi się, że nuker jest bez szans, ale uklepał main summona (miśka w dodatku) i wygrał mecz z milimetrem hp:)
Jakas propozycja jezeli chodzi o dye dla wizarda? Nie wydajac majatku na legendary dyes.
+Int
simple as that
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: dsfa5 w Grudzień 06, 2011, 09:18:35 am
a jak waszym zdaniem wypada po przebudzeniu Soultaker? wszyscy pisza o elfie, kamaelu albo de a o moim kiedys ulubionym charze cisza.wybiore w GoD maga.faworytem jest de ale tak mnie naszedl ten ST.jak myslicie?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Grande w Grudzień 06, 2011, 10:45:42 am
a jak waszym zdaniem wypada po przebudzeniu Soultaker? wszyscy pisza o elfie, kamaelu albo de a o moim kiedys ulubionym charze cisza.wybiore w GoD maga.faworytem jest de ale tak mnie naszedl ten ST.jak myslicie?
Mimo że ja również necro grałem naprawde wiele lat i to moja ulubiona postać, to jednak wybiore sh, po przebudzeniu zdecydowanie lepiej wygląda w statystykach, a i na forum wszystko polecają sh, zaś na PTS EU. prawie nikogo nie widać przebudzonego z necro więc raczej ta klasa odpada.
Ja mam pytanie odnośnie skilli po przebudzeniu. Czy warto zostać przy Arcana Power i Empowering Echo, czy lepiej wybrać ich nowe odpowiedniki? Patrząc tak obiektywnie i przyszłościowo?
a czy tak trudno jest wywnioskowac to czytajac ten temat? tak warto zostawic
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: orlok w Grudzień 09, 2011, 08:31:23 am
Cytuj
Cytat: Kamal w Grudzień 08, 2011, 12:10:02 pm Najbardziej ogarnięci magowie to ci co grali soulH/wybudzili się z SoulH. Większość stoi dalej jak kołki
A co ma do rzeczy kto kim gral?
To nie jest reguła, ale rzeczywiście większość slh a szczególnie ci co grali female lepiej pogrywają nowym wizardem. Przyczyna jest prosta - styl gry nowym wizardem, działanie skilli, wykorzystanie celek,warpów,blinków to dokładnie to co miała wcześniej female slh.
Praktycznie bez większej różnicy, chociaż jako female będziesz miał okazję trochę bardziej ograć się pod względem korzystania z teleportacji w przód i tył - female ma Warpa.
pytanko.wbilam juz 85 i zostalam feoh.wczesniej nie wykupywalam forgotten scrolli bo myslalam ze jak wbije 85 i zrobie przebudzenie to sie tym zajme.niestety teraz juz nie moge ich wczytac :( dalam "ciala" bo wczesniej nie wczytalam a teraz to juz kaplica? czy nie ma to duzego znaczenia dla feoh?
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj o SA w broni dla Feoh Wizarda. Od zawsze oczywistym było, ze do pvp najlepszy jest acumen ale teraz biorąc pod uwagę reuse skilli, z których niektóre i tak maja niemal instant cast, mpower wydaje się być niegłupim pomysłem.
Proszę o sprostowanie jeśli gdzieś popełniam błąd w myśleniu ;)
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Russe w Styczeń 31, 2012, 10:48:50 am
Dalej acu. A jak jeszcze wziąć pod uwagę kamalola ze starą masterką dającą mniejszy reuse może się okazać, że brak ci casta by rzucić juz zreusowanego skila.
Jaka bron apocalypse najlepiej wziąć dla wizarda przebudzonego z sh ? 1h m sword + sigil 1h m blunt + sigil czy 2h m blunt jaka jest różnica w m ataku na full bufie z arcane power i empowering echo?
http://www.youtube.com/watch?v=7GYMSEsvQcQ wiem, ze to glupie pytanie, ale tu feoh wizard uzywa takiego ognia i moje pytanie zwiazane z tym jest takie : czy kazda rasa po przejsciu na feoh bedzie miala tego skilla, czy jest on wylacznie rasy kamael? (dawno nie gralem)
ten ogien to nic innego jak fire stance. Przebudzajac sie masz mozliwosc skorzystania z 4 elementow (stances); fire, water, earth, wind. Na tym filmiku kamael uzywa fire, ale rownie dobrze moglby uzywac wind albo water.
chce zagrac DE , a jak wiadomo on uzywa Winda, co w gruncie rzeczy jest najczestszym atrybutem w zbrojach z tego co slyszalem. Czy jest sens robic na DE feoh wizard fire stance?
jakakolwiek kombinacja ancient wit / legendary int bedzie dobra, zalezy od tego czy chcesz szybciej wycastowac combo czy chcesz miec te kilka k matku wiecej. 1 dye legendary int daje ~1k m atku
A tak jeszcze się zapytam, jakie atri wsadzać do broni dla Feo przebudzonego z DE ( wind? jako ze racial +10,? czy raczej nie), I jeszcze o SA pytanie, tak jak było napisane Acu w 2h blunta czy może jednak M atk, zakładając brak Dye.
jakakolwiek kombinacja ancient wit / legendary int bedzie dobra, zalezy od tego czy chcesz szybciej wycastowac combo czy chcesz miec te kilka k matku wiecej. 1 dye legendary int daje ~1k m atku
IMO
1x ancient wit 2x legendary int
albo
3x legendary int
Nie ogarniam tych nowych dye. ;x Napiszcie lepiej +ile czegoś -ile czegoś. :P Dodam, że nie stać mnie na te +5 +1 ani nawet na te +5. :f
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Luty 19, 2012, 02:50:32 am
miałem na myśli:
lv5 wit symbol - ancient (+5 wit +25 wind resist) lv5 int symbol - legendary (+5 int +1wit +25 water resist)
jezeli Cie nie stac na nie to mozesz kupic nizsze levele +int albo wit, zalezy jakie sa u Ciebie aktualnie na rynku do kupienia albo jakich bedziesz mial najwiecej klikajac u npc. tylko pamietaj ze musisz miec 10 dokladnie takich samych.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Acid w Luty 19, 2012, 10:30:00 am
Z sensownych i powszechnie dostępnych na core wydają się +3 -1 i +5 -4. Nie wiem zatem jakie staty pakować. :P
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: milan9 w Luty 19, 2012, 10:52:45 am
jak kogos nie stac na ancient/legendary to idzie w 3x int +3 -1, ewentualnie 2x int +3 -1 1x wit +3 -1 - zalezy czy lub ewentualnie jaka ma czapke, epiki.
czy macro dziala aby te 2 skile na raz castowac podczas dual casta? bo probowalem skill, delay,skill ale chyba mniejszego delay niz 1 s nie da sie walnac
Gram Feoh Wizardem z SH nie wymienilem Empowering echo i Arcane Power na full Iss buffie mam 22k m atk ci którzy wymienili maja po 12- 14... Tylko mozecie mi powiedziec dlaczego "Lepiej Biegac z 2 Hand Magic Blunt niż z magic swordem + Sigl skoro Superior Sigl Mastery daje +5% M atk -20% mp com ?? ??
ten bonus do mp recovery jest na tyle znikomy, ze z praktycznego punktu widzienia nie istotny.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Acid w Maj 06, 2012, 07:46:50 pm
Jakie certy na feoh z kamaela? Póki co mam 6x mdef/pdef, 3x reuse skilli/clarity. Zostały jeszcze 3 do rozdania.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Maj 06, 2012, 11:40:50 pm
magical critical rate
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: BloodyDoom w Maj 30, 2012, 11:09:20 am
Co myślicie o feoh'u z człowieka dużo HP MP i MDef ?? Bo i tak z DE Emp i AP na wysokim lvl'u sie kasuje a od Chapter 2 ma byc autolearm.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Maj 30, 2012, 11:23:05 am
o tym auto unlearn nei słyszałem, ale kto ich tam wie... masz jakieś info? co do humana jeżeli już planowąłbyś robić, to polecam koniecznei z necro i zostawić DoD-a. Dalej na rajdach użyteczny wchodzi we wszystkie bossy praktycznie (i na pvp też).
Jeżeli bardziej ofensywnie pod pvp to weź sorca i zostaw cancela starego (kasuje noblesa). W obydwu przypadkach możesz zostawić arcane power jeżeli uznasz to za bardziej przydatne niż skill wymienny (bodajże wizzard spirit, który od lvla 95 jest IMHO lepszy od arcane power'a).
Wadą D elfa jest właśnie brak starego cancela. Ok, walnięcie ma dosyć dobre, ale zostawiając obydwa stare skille będzie cierpiał z powodu braku dual casta i wizzard spirita (te buffy na 3 lvlu dają naprawdę dużo). Dodatkowo taki D elf mag będzie się z tymi skillami strasznei szybko wypłukiwał z many.
Dobre połączenia takiego maga jest z VoP-em od OL'a starym, lub PoWindem od SE
bump, pytanko czy na GD jak zrobie necrosa DoD mi zniknie po awakenie czy nadal jest dostepny po 85?
nic nie znika... Nawet w Glory days. Ale DoD w glory days już nei działa praktycznie w ogóle, więc nie ma co tego skilla zostawiać. Chyba, że kronika przed glory days, to wtedy jak najbardziej warto, ułatwia wszystkie raidy znacząco.
tak jak wspominalem post wyzej chodzi o kronike GD, szkoda troche doda ;x, tak wiec kolejne pytanko, sorc/sps maja cancela nadal dziala na noblesa, czy rowniez zostalo to poprawione ?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 19, 2012, 07:09:48 am
tu się nie wypowiem, bo większość znanych mi feohów wymieniła staregi cancela na nowy ze względu na oly... Ale może ktoś inny się wypowie
Glad - duelist spirit (o ile nei ma ambicji na bycie hero) i ostry OE tego skilla oraz ew. ten sonic movement SE - PoW (ale ma to też wady) tank (tylko nie pamiętam jaki) aktywny reflect (chyba da się też go OE) ( rysunek : ta niebieska tarcza co odbija) z sws-a ten song na element (w sumei zostają 2 dzięki temu) z TH i HE dasha (nie pamiętam czy z TH się da go zostawić, ale z TH na bank)
i to chyba tyle...
Tego cancela od SPS-a lub Sorca możesz zostawić, ale na oly feohowi jest ciężko, a bez nowego cancela jeszcze ciężej, więc na daily pvp tak, na oly nie.
@ Alarion PODOBNO teraz jak się nie ma atri w skillu (np z powodu, iz da sie dopiero na 95lev) to skill posiada jakby "inne" atri.
Generalnie to chodziło chyba aby nie było takiego czegoś jak na początku GODa, czyli ze wszyscy mieli skille bez atri oprocz maga.
Oczywiście chodzi mi o skille nie regulary.
Pytanie brzmi jesli mam skill u maga i 0 atri w broni ....albo np lev 2 to będę zadawał mniej czy więcej dmg? (oczywiście skill z atri z broni).
albo ile trzeba mieć atry w broni aby opłacało się na końcu wybrać skill z danym atri...
@Prov - żaden hejt, zapytałem Alarion bo jak mu się chce to da jasną i sprawdzoną odpowiedz.
i pytanie mały offtopic czy "drain" OLa nadal jest bez atri ... bo będę robił issa i nie wiem czy wbijać 150+ do broni S80 z "event". (te 150+wkładał bym do np apo broni...)
@ Alarion PODOBNO teraz jak się nie ma atri w skillu (np z powodu, iz da sie dopiero na 95lev) to skill posiada jakby "inne" atri.
Generalnie to chodziło chyba aby nie było takiego czegoś jak na początku GODa, czyli ze wszyscy mieli skille bez atri oprocz maga.
Oczywiście chodzi mi o skille nie regulary.
Pytanie brzmi jesli mam skill u maga i 0 atri w broni ....albo np lev 2 to będę zadawał mniej czy więcej dmg? (oczywiście skill z atri z broni).
zależy od atri enemy. Jeżeli będzie miał on atri resist (co najmniej 50-100 więcej niż ty masz atri w broni) to zaczniesz zadawać mu ujemny damage. Nie są duże ujemne wartości, ale są. Dlatego 300 wypada mieć. Również z racji, że większość mobów ma ponad 200 resista (lokacje +85) to żeby na nich uzyskać dodatni damage trza meić to 300
i pytanie mały offtopic czy "drain" OLa nadal jest bez atri ... bo będę robił issa i nie wiem czy wbijać 150+ do broni S80 z "event". (te 150+wkładał bym do np apo broni...)
wiem, że skille 4 profkowe mają takie atri jaki masz element w broni (wyjątek nuker, bo zależy od stance'a I atri w broni, a nie tylko atri w broni). Drain prawdopodobnie dalej jest bez atri, więc lepiej wstrzymać się do 4 profki z atri.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Shanique w Grudzień 20, 2012, 08:39:38 am
Czepiasz, się. Sprawa naprawienia tego elementu w Tatui (feoh op na początku serwera w GOD), dotyczy jak najbardziej FEOH. Teraz już nie mam złudzeń, że FEOH<Summoner<Warrior<Yul :P
Glad - duelist spirit (o ile nei ma ambicji na bycie hero) i ostry OE tego skilla oraz ew. ten sonic movement SE - PoW (ale ma to też wady) tank (tylko nie pamiętam jaki) aktywny reflect (chyba da się też go OE) ( rysunek : ta niebieska tarcza co odbija) z sws-a ten song na element (w sumei zostają 2 dzięki temu) z TH i HE dasha (nie pamiętam czy z TH się da go zostawić, ale z TH na bank)
i to chyba tyle...
Tego cancela od SPS-a lub Sorca możesz zostawić, ale na oly feohowi jest ciężko, a bez nowego cancela jeszcze ciężej, więc na daily pvp tak, na oly nie.
@Sobek nie rozumiałem pytania
niby jakie wady? co ze starym mass ressem u bp?
Ostatni raz przypominam, że to temat o Feohu /Shanique
to co teraz napiszę tyczy się pośrednio również feoha Shani, gdyż jest on naturalnym odbiorcą PoW'a:
Pow Daje 20% HP zamiast 20% MP (porównując z drum melody) to jest akurat + Daje 20% magical critical damage zamiast 4% magical critical rate (na koks super sprawa) Można go enchanotwać na break penalty (fajne na oly)
Największą wadą tego jest brak efektu counter criticala. TO znaczy tyle, że każdy archer / dagger / tyr będą ci walić 30% mocniejsze kapy z crytków (można tego nie przetrwać czasem) i nawet 20% hp ci tego nei zrekompensuje.
Na oly brak counter criticala to również osłabienie dla twojego lumi ghosta, bo nie będzie on bił 30% mocniej z crytyków (szczególnie healer vs healer i healer vs tank)
Ponadto w Glory days healer używający aktywnie skilli szybciej płucze się z many. Czasem w niektórych sytuacjach tych 20% MP brakuje, a nei zawsze chce się mieć maximum clarity ze sobą.
(...)Jeżeli będzie miał on atri resist (co najmniej 50-100 więcej niż ty masz atri w broni) to zaczniesz zadawać mu ujemny damage. (...)
Hmm Zaintrygowałeś mnie. Jak zadaję normalny (dodatni) dmg, no to zabieram mu HP/CP. Czy to znaczy, że jak zaczynam zadawać ujemny damage, to bijąc go - oddaję CP/HP?
Napisze jeszcze ze gralem na core od jego startu do konca maja, skonczylem przed wyjsciem tauti, i grajac feohem nie odczowalem by odstawal od reszty dd (mialem wtedy 94), lecz czytam i czytam i ciagle faworyzowane sa inne klasy dd, nasowaja mi sie 2 opcje : - znerfili feoha - zboostowali pozostalych dd
i prosilbym o realna odpowiedz jak teraz wyglada feoh
dzieki za wszystkie wypociny zwiazane z moimi postami ;]
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 22, 2012, 10:32:43 am
Ja tez nie uwazam by feoh byl gorszy, ale sporo osob tak na sile twierdzi.
To co trzeba miec na endgame pvp to: Heavy (w kazdej sytuacji gdy w enemy party jest conajmniej 1w mocny archer + inny fiziczny dps) Tarcze (zamiennie z sigilem) wiewc od razu wymusza to 1 hand weapon (najlepiej blessed oe) Uzywac qhp i zestawu swoich sciagaczy/ odpychaczy i teleportow, co znaczoco podnosi szanse przezycia Posiadac zestaw epikow na mentralne ataki i stuny (zaken, oly zaken, blessed zaken, antharas, blessed antharas) i najlepiej valakas ( a minimum istina neckl)
Oe skilli jest bardzo wazne co w polaczeniu z epikami daje mocnego kopa do damage i land ratre wielu debuffow
Warto tez wspomniec, ze w livindor nuker dostaje sporego boosta (przynajmniej w teorii na papierze) i nowe epiki w livindor jak np blessed orfen albo blessed AQ dostaja bonus do magical critical rate i magical critical damage. Jednym slowem wreszcie nukerzy dostaja uzyteczne dla nich ringi
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Elen w Grudzień 22, 2012, 11:25:30 am
Warto tez wspomniec, ze w livindor nuker dostaje sporego boosta (przynajmniej w teorii na papierze) i nowe epiki w livindor jak np blessed orfen albo blessed AQ dostaja bonus do magical critical rate i magical critical damage. Jednym slowem wreszcie nukerzy dostaja uzyteczne dla nich ringi
I dopiero wtedy staje się dd a nie szmatą do bicia, jak to ma miejsce teraz. Nie ma co opisywać i łudzić się, że jest inaczej, feoh na tym samym lvl co inni dostaje wpiernicz aż słodko. Najbardziej ciekawymi "epicznymi" bitwami są pojedynki z healerami, gdzie lumi zabija feoha huehuehue :D. Jak ktoś chce sobie pohejtować to właśnie weekendzik się zaczyna, można z godzinke pooglądać walki na oly.
Do 95 feoch jest najlepszym dd pozniej ma olbrzymie problemy z ustaniem vs party z archerem (duze kapy) lub 2 archerami (mogila ;) ) . Na oly jedna z gorszych klas na open. Bardzo fajne ogarnia na mass pvp i siegach dzieki ciekawym skilom masowym.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Penance w Grudzień 28, 2012, 02:48:27 am
jaki rodzaj armora na 95 lvl?i jakie atrybuty w niego pakowac?
gra ded..core ded, pedaly z ncsoftu i innovy wymyslily polski serwer ..podziela serwer na pol i -_-' strzeli gre(bedzie po 50 ppl na serwer),jak -_-' mozna byc taka tepa dzifka i udostepnic pliki na priv,przeciez to samoboj...to forum tez ded pytanie WISI 2 DNI -0odp-0wejscia na niego,all z tego pseudo"forum"przegaduja sie na http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46458.0.html (pare osob) i wy myslicie,ze jak pojdziecie na polaczkowo,to core sie zalamie AHAJH go realy life,TA GRA JOZ NIE ISTNIEJE,bo L2 w to juz malo kto gra,powod?WY.Przodujace Gildie,zamiast zachecac graczy -_-' ich w grze,i -_-' FARMAZONY dupne HERO na chacie,takie ,ze normalny czlowiek czuje sie jak w ZOOOOO,BSBSBSBSBSBS OCCCOCCCOCCCOOCCCC,buahai przegadywanie 5 -_-' na forum smolensk,aralion i taki sam podobny nick+derc?(kupa no lifow i tyle)KUUUUUPPPA, ja -_-'.......facepalm
PS.odpowie ktos na moje pytanie?dziekuje:) najlepszy tekst ara....n(sorry jezeli pomylilem-macie we 2 -_-' nicki),czy jakos tak "od 0do 85 lvl to w 1-3 dni" ahaha,ty TEPY -_-' myslisz ,ze ty tylko bedziesz kosil RB?ZESRAJ SIE I NIE DAJ SIE
jaki rodzaj armora na 95 lvl?i jakie atrybuty w niego pakowac?
gra ded..core ded, pedaly z ncsoftu i innovy wymyslily polski serwer ..podziela serwer na pol i -_-' strzeli gre(bedzie po 50 ppl na serwer),jak -_-' mozna byc taka tepa dzifka i udostepnic pliki na priv,przeciez to samoboj...to forum tez ded pytanie WISI 2 DNI -0odp-0wejscia na niego,all z tego pseudo"forum"przegaduja sie na http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46458.0.html (pare osob) i wy myslicie,ze jak pojdziecie na polaczkowo,to core sie zalamie AHAJH go realy life,TA GRA JOZ NIE ISTNIEJE,bo L2 w to juz malo kto gra,powod?WY.Przodujace Gildie,zamiast zachecac graczy -_-' ich w grze,i -_-' FARMAZONY dupne HERO na chacie,takie ,ze normalny czlowiek czuje sie jak w ZOOOOO,BSBSBSBSBSBS OCCCOCCCOCCCOOCCCC,buahai przegadywanie 5 -_-' na forum smolensk,aralion i taki sam podobny nick+derc?(kupa no lifow i tyle)KUUUUUPPPA, ja -_-'.......facepalm
PS.odpowie ktos na moje pytanie?dziekuje:) najlepszy tekst ara....n(sorry jezeli pomylilem-macie we 2 -_-' nicki),czy jakos tak "od 0do 85 lvl to w 1-3 dni" ahaha,ty TEPY -_-' myslisz ,ze ty tylko bedziesz kosil RB?ZESRAJ SIE I NIE DAJ SIE
ahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaahaahahahahhahahahahahahahaaha... sorry inaczej nie mogłem xD
jaki rodzaj armora na 95 lvl?i jakie atrybuty w niego pakowac?
gra ded..core ded, pedaly z ncsoftu i innovy wymyslily polski serwer ..podziela serwer na pol i -_-' strzeli gre(bedzie po 50 ppl na serwer),jak -_-' mozna byc taka tepa dzifka i udostepnic pliki na priv,przeciez to samoboj...to forum tez ded pytanie WISI 2 DNI -0odp-0wejscia na niego,all z tego pseudo"forum"przegaduja sie na http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46458.0.html (pare osob) i wy myslicie,ze jak pojdziecie na polaczkowo,to core sie zalamie AHAJH go realy life,TA GRA JOZ NIE ISTNIEJE,bo L2 w to juz malo kto gra,powod?WY.Przodujace Gildie,zamiast zachecac graczy -_-' ich w grze,i -_-' FARMAZONY dupne HERO na chacie,takie ,ze normalny czlowiek czuje sie jak w ZOOOOO,BSBSBSBSBSBS OCCCOCCCOCCCOOCCCC,buahai przegadywanie 5 -_-' na forum smolensk,aralion i taki sam podobny nick+derc?(kupa no lifow i tyle)KUUUUUPPPA, ja -_-'.......facepalm
PS.odpowie ktos na moje pytanie?dziekuje:) najlepszy tekst ara....n(sorry jezeli pomylilem-macie we 2 -_-' nicki),czy jakos tak "od 0do 85 lvl to w 1-3 dni" ahaha,ty TEPY -_-' myslisz ,ze ty tylko bedziesz kosil RB?ZESRAJ SIE I NIE DAJ SIE
Zapewne Seraph Robe... eventualnie jak masz sporo pvp to możesz pokombinować z heavy, a najlepiej 2 sety mieć... rezisty wsadzaj wg uznania... nie ma doskonałego comfigu, bo każdy wkłada inny atrybut, albo ma kilka broni z różnymi atrybutami...
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: dr4ke w Czerwiec 26, 2013, 08:08:54 am
a jakie skille z dual class polecacie? reflecta? czy berka moze?
Faktycznie, widzę że i tak totalny reset skilli po przebudzeniu. Po 85 taka metamorfoza, że czuje się jak na jakimś hr :D
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Sierpień 18, 2013, 11:37:53 am
przede wszystkim, to nuekr musi wtedy zaczac uzywac wiecej niz 4 skilli na krzyż i dlatego ludzie tak płaczą, bo nie jest już to postać typu F1 F1 F1 F2 F3.
bardzo fajna klasa, ktora jest moblina, mocno bije kosztem przezywalnosci i ma po summonerze bardzo dobre CC, dla tego placzki z interlude pisza o tej kronice "Star Wars" gdyz za wiele trzeba ogarniac
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Jovs w Sierpień 19, 2013, 12:49:28 am
Nie no, ja nie narzekam, że dużo, tylko takie wrażenie po dłuższej przerwie :D W ogóle widzę, że z poprzednich skilli został mi tylko Steal Divinity, ten slow i coś tam jeszcze. Ten Steal Divinity się będzie jeszcze skutecznie używało, czy już jest bezużyteczny?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Gandam w Sierpień 19, 2013, 11:15:21 am
on kradnie tylko stare bufy, kiedys grald nooblesa, czy dalej to robi nie wiem. Na pozniejszym lvlu dostaniesz cancel.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Sierpień 19, 2013, 11:36:28 am
nie wiem czy "gralduje" noblesa nadal, ale ukrasc sie zdarza. pamietaj, ze szuka noblesa i starych buffow tylko wsrod kilku najswiezszych buffow, wiec zeby jakis efekt przynioslo, to trzeba albo krasc nobla zaraz po rezie, albo recznie wrzucac przeciwnikowi nobla i go krasc od razu. wiem ze im wyzszy lvl tym gorzej wchodzi, na oly na pewno nowy cancel jest lepszy. mozesz kradziezy poprubowac do jakiegos 90-95
Pierwsze styczności z tą kroniką moje to niezłe zdziwienie załapałem :D Czyli wychodzi na to, że każdy nuker na tym 95+ ma takie same skille i niczym się nie różni?
zalezy, jezeli grasz na polskim offie to jest tam patch :Glory Days wiec nukerzy roznia sie tylko statystkami/skilami rasowymi, reszta jest taka sama, jezeli grasz na Core to jest tam patch up nazywa sie : Lindvior gdzie dodali ponownie podzila na 34 klasy + kazda klasa czyms sie rozni. Co aktualizacje maja byc te zmiany wieksze.
Przepraszam za post pod postem, ale jak editne to nie pokaże, że jest nowa wiadomość :D Tak czytam na forum o Feohu i widzę, że wiele osób pisze, żeby nie brać na Slh nowego weapon mastery, dalej to aktualne? :D I jeszcze z pomanderów jakie skille proponujecie brać, bo też fajny wybór jest widzę?
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg401.imageshack.us%2Fimg401%2F562%2F4ab.png&hash=e222db65cf6193b67b2ac375f83dac3b) Takie coś.
dla true farmera oly to tylko 2 i 3, na daily undying will wydaje się całkiem fajny
Warte uwagi jest że jesteś złodziejem który ukradł klan BS na core tak apropo a informacje na temat nuka posiadasz od Amethyst czy tak sobie wymyśliłeś te skile ;> ?
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Shanique w Wrzesień 17, 2013, 11:18:43 am
Proszę trzymać się tematu o Feohach! Osobiste wjazdy możecie kontynuować na PW. Dziękuję.
Mam pytanie odnośnie rasy, otóż przeszedłem w końcu z NC na eu i postanowiłem zrobić feoh'a jako że zawsze miałem olbrzymie chęci pograć tą klasą, jako że w 99% zawsze gram jasnym elfem tak też zrobiłem. Tylko czy tutaj na core jest trochę inaczej ? chodzi o to ze 3/4 Feoh'ow to Dark elfy z tego co zaóważyłem i z tego co w klanie w którym jestem w Aca pisali, ja rozumiem ze mają największy INT ale czy tutaj robi to naprawdę taką różnicę że inne rasy są już po prostu useless ? ;x
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: bula w Kwiecień 24, 2014, 10:55:47 pm
nie sa useless, ale na core w przeciwienstwie do ncwestu, co update 70% populacji robi reroll na fotm postaci, tylko po to zeby bic te 10-20% mocniej
sps, jak to alarion w ktoryms temacie pisal, jest niezly na oly z powodu -skill cooldown pasywa, a w open pvp mysle ze spokojnie da tym rade zabijac, po prostu to co StS z arcane power + emp echo zabije na 2 hity, ty bedziesz musial bic chwile dluzej
Prawdopodobnie i tak zmienie klase bo elfke mam tylko ze wzgledu na to ze po prostu uwielbiam ta rase i może sam fakt tego że w prawdziwym życiu nie lubie duzych walorów u kobiety :3 Ale dzieki za odpowiedz bo to naprawde na pierwszy rzut oka dziwne jest :D
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Kwiecień 25, 2014, 01:07:04 am
Co byś nie wybrał, zostaw sobie Arcane Power, która dostępna jest z każdego Feoha. Klasę potem możesz zmienić itemkiem z l2 store z SpS'a na np. Necro lub SH będąc nadal jasnym elfem. Potem możesz sobie dyki full na INT włożyć, a wysoki bazowy WIT ci się przynajmniej na oly zwróci.
Problem jasnego elfa jest taki, że nawet dark elf z dobrymi itemami i full buffed wyciąga 1999 cast speed, a M. critical rate od ~~220 do 500 (czyli capa) zwiększa w rzeczywistości częstotliwość krytyków jedynie o około 2-3%. Teraz i czarnuch uzbiera spokojnie 300-450 magical critical rate, co w 110% wystarczy.
Oczywiście jak pisałem, na oly i CoC nie jest tak łątwo wyciągnąć czarnemu 1999 speeda (prawie awykonalne, Amethyst musiał zmienić certy z sub i dual klasy tylko dlatego, że w tym miesiącu robimy True Hero na CoC i ciężko tam bez dobrego cast speeda).
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Dedaime w Kwiecień 25, 2014, 01:32:44 am
To co napisałeś to wiem, mi chodziło tylko czy tutaj coś innego jest że tyle ich. Jak mówiłem przeszedłem z NC i to że zmienić moge itd i dye itd też to wszystko wiem :)) ale dzięki ogółem za pomoc.
Jedynie o arcane power zapytam, nie lepiej jest zamienic na Wizard spirit ktory daje jedynie 10 % mniej m.ataku ale za to M. Critical Rate + 50%, P. Def. and M. Def. + 20%, ?? ogółem znajomi na NC czy takie osoby jak Narwin/Jasin/Graf etc z tego co wiem uzywaja właśnie Wizard spirit.
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: bula w Kwiecień 25, 2014, 05:08:11 am
tylko ze oni maja takie bronie ze wola miec na krotki czas +p.def/m.def niz perma +m.atk :D
Tytuł: Odp: Feoh wizard
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Kwiecień 25, 2014, 08:23:27 am
Co byś nie wybrał, zostaw sobie Arcane Power, która dostępna jest z każdego Feoha. Klasę potem możesz zmienić itemkiem z l2 store z SpS'a na np. Necro lub SH będąc nadal jasnym elfem. Potem możesz sobie dyki full na INT włożyć, a wysoki bazowy WIT ci się przynajmniej na oly zwróci.
Problem jasnego elfa jest taki, że nawet dark elf z dobrymi itemami i full buffed wyciąga 1999 cast speed, a M. critical rate od ~~220 do 500 (czyli capa) zwiększa w rzeczywistości częstotliwość krytyków jedynie o około 2-3%. Teraz i czarnuch uzbiera spokojnie 300-450 magical critical rate, co w 110% wystarczy.
Oczywiście jak pisałem, na oly i CoC nie jest tak łątwo wyciągnąć czarnemu 1999 speeda (prawie awykonalne, Amethyst musiał zmienić certy z sub i dual klasy tylko dlatego, że w tym miesiącu robimy True Hero na CoC i ciężko tam bez dobrego cast speeda).
Każdy Feoh jest pro nawet Hack3er ;-) taki który niszczy True Hero Alariona który nie ma pojęcia o Feohach!!!