Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Rasy/Klasy => Wątek zaczęty przez: metanol123 w Czerwiec 13, 2013, 04:50:05 pm

Tytuł: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: metanol123 w Czerwiec 13, 2013, 04:50:05 pm
Witam. Moje pytanie jest dość nietypowe. Gdyż nie proszę o porównanie dwóch klas ani też nie pytam się o jakąś konkretną klasę. Do rzeczy. Gram z kumplem na kronice h5, jest to ruski server rpg club x7. Gra on paladynem i strasznie się chełpi tym jaki to paladyn jest op i że nikt nie ma szans go pokonać. Mając na myśli równy lvl i sprzęt. Nie jest wykoksany aktualnie ma 66 lvl (ale proszę o porównanie klas na 3rd, gdyż to tylko kwestia czasu).  Moje pytanie jest następujące. Jaka klasa na h5 będzie dobrą kontrą na paladyna? W poprzednich kronikach był to soul breaker ale w h5 został ostro znerfiony. Rasa i rodzaj klasy nie ma znaczenia.  Czekam na wasze propozycje i proszę o krótkie uzasadnienie. P Pozdrawiam 
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: krisku w Czerwiec 14, 2013, 07:38:23 am
Myślę, że glad/tyrant ma szanse zależy na jakim serwerze grasz jeśli to jakis lol priv to różnie z tym bywa.Ew Sk ale to już wtedy najbardziej zalezy od ogarniania (ogolnie bardzo ciekawa postac).
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 14, 2013, 12:16:37 pm
Myślę, że glad/tyrant ma szanse zależy na jakim serwerze grasz jeśli to jakis lol priv to różnie z tym bywa.Ew Sk ale to już wtedy najbardziej zalezy od ogarniania (ogolnie bardzo ciekawa postac).
napisal, ze rpgclub

ogolnie rzecz biorac to bzdura
glad nie ma najmniejszych szans z ogarnietym palem, co by nie zrobil
tyrant musi go wybiegac, startujac na zealot + krolik, ale to dziala tylko przeciwko palkom, ktorzy nie wychodza na ai+fi
sk z kiepskim palem moze wygrac, z dobrym ani razu nie uzyje sosa

ogolnie przeciwko pk polecam miec bardzo wyfarmionego ee,da tez ma szanse, no i jak wiadomo fear +30 > all (ale na feara tez sa sposoby)

btw. nie napisales, czy Twoj kolega ogarnia, to wiele zmienia
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 14, 2013, 12:27:43 pm
SLH- ciągle zjada palka jak chce, wiele się w tej kwestii nie zmieniło:) ciągle pal nie podejdzie do kfc, jedynie zwiększa się czas w jakim zostanie wyczyszczony z buffów.
Tyr-który skajtuje palka jak bedzie chciał no chyba ze tyrant pójdzie w stójke to wtedy polegnie w moment;d
DA-który wciągnie palka i wysra jak gówno^^
OL-Każdy wie ze ol w h5 dostal kopa strasznego zwłaszcza w 1v1(chain heal), walka myśle wyrónana...aikony jakoś da rade przezyc a potem po prostu zje palka.
Deska-ta walka jest wyrównana i bardzo zalezy od poziomu wyfarmienia obu postacii, deska ciagle potrafi przyje*bać na limitach i palek może się zgiąć pomimo ai/fi+ud, a w dodatku jak nie ogarnie i odpali pt ud majac feniksa to zginie szybciej niz wypowie "sacrafice" ^^
@up co do glada to sie zesra nie przetrwa palka, zestackowany paladin w stójce jest bardzo niebezpieczny i tylko DA może go sobie od tak tankować gdyz go po prostu wycanceluje w moment;d

Prawda jest taka ze chwała palka mineła, inne postacie dostały wystarczające boosty zeby dac rade legendzie jaką był palek za czasów GF/Epiloga czy nawet freyi.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 14, 2013, 03:19:56 pm
ladnie to wyglada w teorii, ale w praktyce niestety

SLH- ciągle zjada palka jak chce, wiele się w tej kwestii nie zmieniło:) ciągle pal nie podejdzie do kfc, jedynie zwiększa się czas w jakim zostanie wyczyszczony z buffów.
rebuff po kazdym stealu (combat aura, spirit, deflect magic + ew. majesty), i slh staje sie bezbronny. nie mowiac o tym ze ikonach pal ma ~230 speeda, feniks max, wiec z samego luku mozna ubic slh bez problemow. w przypadku male to po prostu dluzsza eksterminacja, trzeba przeczekac ud
Tyr-który skajtuje palka jak bedzie chciał no chyba ze tyrant pójdzie w stójke to wtedy polegnie w moment;d
zalezy od areny, jesli jest z przeszkodami to i wtedy nie jest latwo. wystarczy zajsc tyranta z 2 stron, nie wytrzyma tak minuty z rabbitem i lightem
DA-który wciągnie palka i wysra jak gówno^^
z retardami grasz? dobry pk zdejmie na walka z hk reflect i bedzie tylko co jakis czas walil serie tribunal +30 power + shield strike, tak ze nawet raz crushera nie uzyjesz. hamstring moze sobie wsadzic w bajki, pal na ikonach wciaz ma ~20 speeda wiecej.
OL-Każdy wie ze ol w h5 dostal kopa strasznego zwłaszcza w 1v1(chain heal), walka myśle wyrónana...aikony jakoś da rade przezyc a potem po prostu zje palka.
jak ten palek ma -str to moze ol sie wyrobi z overhealem, w innych przypadkach jest lipa

Deska-ta walka jest wyrównana i bardzo zalezy od poziomu wyfarmienia obu postacii, deska ciagle potrafi przyje*bać na limitach i palek może się zgiąć pomimo ai/fi+ud, a w dodatku jak nie ogarnie i odpali pt ud majac feniksa to zginie szybciej niz wypowie "sacrafice" ^^
w koncu bicie na limitach z crusherem + final secret po 200 na ud to duzo
Prawda jest taka ze chwała palka mineła, inne postacie dostały wystarczające boosty zeby dac rade legendzie jaką był palek za czasów GF/Epiloga czy nawet freyi.
kolejna bzdura, pal to na h5 najwiekszy farmer oli, przegrywa tylko sporadycznie z powodu niefarta lub oe feara, nie spotkales nigdy ogarnietego to nie wypisuj glupot
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 14, 2013, 06:02:34 pm
Nie, nie gram z retardami, swoje na na h5 ugrałem i to wlasnie DA musi być retardem zeby przejebac z palkiem w h5:) na offie kurczaki SLH ciagle wciągały tanków na oly, może nie z taką skutecznością jak przed h5 ale ciągle dawały rade:) dobry tyrek potrafi kajtowac nawet na open:) co do ol-a swoje widzialem na ru offie i nie doczeniasz widocznie tej postaci, ma survi wieksze niż ci się wydaje:) a co do deski dość wyrównana walka jak już pisałem deska ciągle potrafi zaje*bać i na niezłym privie grasz jeśli jest inaczej chociaz nie mówie ze wciaga palka jak chce bo tak nie jest:)

Opieram swoje doświadczenie z gry na off plikach(chociaż wiadomo ze nie tylko na takich grałem).
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 14, 2013, 06:34:35 pm
0 argumentow, tylko widze ciagle "wygra bo wygra". ale coz, jacy enemy, taki skill. problem w tym, ze Ty swoje doswiadczenia opierasz na walce z takimi ludzmi, ja walczylem z ludzmi naprawde ogarniajacymi swoje postaci (przykladowo overdose, pewnie ich widziales skoro grales tyle na h5), wiec wiem ze z niektorych postaci juz wiecej nie da sie wycisnac i pk nie rozwala. patrzac przykladowo na takie cytaty...
Nie, nie gram z retardami, swoje na na h5 ugrałem i to wlasnie DA musi być retardem zeby przejebac z palkiem w h5:)
dobry tyrek potrafi kajtowac nawet na open:)
...dochodze do wniosku, ze poziom palkow z ktorymi grasz jest zatrwazajaco wrecz niski, tez widzialem takich wielu i jestem w stanie to zrozumiec. ale zalozmy jednak sytuacje, w ktorej pk wyciaga max swojego potencjalu, nie tak jak 99% obecnie grajacych na h5 palkow. osobiscie czesto mi sie zdarzalo, zeby w dwutygodniowym periodzie miec 1 lub 2 porazki na oli (fear/niefart), a gram tylko na plikach l2ru (czyli pts lub pts z niewielkimi modyfikacjami, zazwyczaj zreszta na niekorzysc pk)

PS: takie pytanie, zeby rozwiac moje watpliwosci, bo nie chce nazywac ludzi z ktorymi grasz nieogarami
wg Ciebie (przykladowo) oni sa dobrzy?
http://www.youtube.com/watch?v=l-05SVaS-sQ
http://www.youtube.com/watch?v=XTDPqNU10tk
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Szakalaka w Czerwiec 14, 2013, 07:40:22 pm
SLH- ciągle zjada palka jak chce, wiele się w tej kwestii nie zmieniło:) ciągle pal nie podejdzie do kfc, jedynie zwiększa się czas w jakim zostanie wyczyszczony z buffów.
+1. 

Tyr-który skajtuje palka jak bedzie chciał no chyba ze tyrant pójdzie w stójke to wtedy polegnie w moment;d
zalezy od areny, jesli jest z przeszkodami to i wtedy nie jest latwo. wystarczy zajsc tyranta z 2 stron, nie wytrzyma tak minuty z rabbitem i lightem

UWAGA ZAGADKA. Oly 1v1, jak zajsc przeciwnika z 2 stron? Jesli tyrant ~10k hp w hvy nie wytrzyma 1 minuty to ty chyba z tyrantami nie grales.

DA-który wciągnie palka i wysra jak gówno^^

z retardami grasz? dobry pk zdejmie na walka z hk reflect i bedzie tylko co jakis czas walil serie tribunal +30 power + shield strike, tak ze nawet raz crushera nie uzyjesz. hamstring moze sobie wsadzic w bajki, pal na ikonach wciaz ma ~20 speeda wiecej.

I co bedzie na ikonach uciekal od da? poza tym da przed walka wybiega na ciebie z crusherem, wiec pierdolnie ci toda, crushera i panterka cancel. Reszta to formalnosc?



Prawda jest taka ze chwała palka mineła, inne postacie dostały wystarczające boosty zeby dac rade legendzie jaką był palek za czasów GF/Epiloga czy nawet freyi.
Cytuj
kolejna bzdura, pal to na h5 najwiekszy farmer oli, przegrywa tylko sporadycznie z powodu niefarta lub oe feara, nie spotkales nigdy ogarnietego to nie wypisuj glupot

A ja myslalem ze to gladi jest OP.

[/quote]
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 14, 2013, 08:17:41 pm
dobra jedziemy

SLH- ciągle zjada palka jak chce, wiele się w tej kwestii nie zmieniło:) ciągle pal nie podejdzie do kfc, jedynie zwiększa się czas w jakim zostanie wyczyszczony z buffów.
+1. 
dobry argument

UWAGA ZAGADKA. Oly 1v1, jak zajsc przeciwnika z 2 stron? Jesli tyrant ~10k hp w hvy nie wytrzyma 1 minuty to ty chyba z tyrantami nie grales.
feniks z jednej strony, pk z drugiej, myslalem ze nie bede musial pisac. tyrant nie moze wyjsc w hvy, inaczej bedzie wolniejszy = zgon w 10 sekund
I co bedzie na ikonach uciekal od da? poza tym da przed walka wybiega na ciebie z crusherem, wiec pierdolnie ci toda, crushera i panterka cancel. Reszta to formalnosc?
sam sobie odpowiedziales. jak wy chcecie wbic crushera w cos co ma 60 speeda wiecej (z pantera roznie bywa, jak wchodza kryty z luku to pada zanim dojdzie). pozniej wystarczy bic cyklicznie, przerywajac bicie na 20 sekund. po todzie ofc leci cleanse
A ja myslalem ze to gladi jest OP.
jak sie oglada muerte to tak niestety pozniej jest (aczkolwiek ogarniety glad dobrze farmi oli)

ludzie przestancie pisac, jak nie macie pojecia. pozniej autor tematu zrobi glada i bedzie sie dziwil, czemu tssem po 600 palka bije

down: nie wiem za bardzo jak mam wyjasnic co to za pliki, po prostu sa identyczne co do pts h5 z ruoffa czy rpg club (lub z malymi modyfikacjami, zaleznie od serwera)
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Czerwiec 14, 2013, 08:17:56 pm
a gram tylko na plikach l2ru (czyli pts lub pts z niewielkimi modyfikacjami, zazwyczaj zreszta na niekorzysc pk)

co to za pliki? L2 ru to siec serwerów. Kazdy serwer twierdzi ze ma pliki officialne ;)
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 15, 2013, 09:05:33 pm
TausoN
dobry hk który jest przykladem ze można nieziemsko farmic oly:) jak i również Nerven na tyrku który jest bestia w h5.

Co do slh to http://www.youtube.com/watch?v=qx6RWFtFbq8

Gadanie ze 99% palków na h5 nie ogarnia jest równe temu ze 99% da/tyrków etc jest nieogarnięte:)

Ja nigdy na DA nie mialem problemów z palkiem a ty widocznie jako palek z da, podpowiem tylko tyle że walka nie trwa perma na aikonach zwłaszcza palk/da która nie kończy się po 1-2 minutach.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 16, 2013, 11:14:55 am
to bardziej do autora tematu

zgadzam sie, sa dobrymi farmerami. ale to nie zmienia faktu ze topowy pk (jesli chodzi o umiejetnosci) > all, mam za duzo doswiadczenia zeby stwierdzic inaczej

@driki
Ja nigdy na DA nie mialem problemów z palkiem a ty widocznie jako palek z da, podpowiem tylko tyle że walka nie trwa perma na aikonach zwłaszcza palk/da która nie kończy się po 1-2 minutach.
ikony sa tylko po to, zeby przeczekac crushera i szybko ubic pantere. pozniej hk traci swoja najwieksza zalete, jesli pal bedzie gral umiejetnie, to hk nie uzyje crushera nawet raz podczas tej walki, a 6 minut nie przetrzyma, nawet z lifeforcem.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: haran w Czerwiec 25, 2013, 06:54:10 pm
Um. Topowy DA zje topowego palka bez problemu na h5, wystarczy tylko chwila, żeby zjeść mu buffa, a nie trzeba wiele szczęścia, żeby ww spadło jako jedno z pierwszych.

OL vs Paladin to wyrównana walka, niestety jak wejdzie Seal of Limits -jest już jednostronna. Wystarczy, że OL przetrzyma pala przez FI, a to tylko 1 minuta.

Kurczaka ma duże szanse zjeść - 1 stun i kurczak leży.

Deska/Tyrant/Gladi? Bez szans przy paladinie.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 25, 2013, 09:54:24 pm
Um. Topowy DA zje topowego palka bez problemu na h5, wystarczy tylko chwila, żeby zjeść mu buffa, a nie trzeba wiele szczęścia, żeby ww spadło jako jedno z pierwszych.
przeczytaj caly temat. tod + cancel z pantery = 0 buffow? troche malo
OL vs Paladin to wyrównana walka, niestety jak wejdzie Seal of Limits -jest już jednostronna. Wystarczy, że OL przetrzyma pala przez FI, a to tylko 1 minuta.
wlasnie w tym tkwi problem, ol nie ma jak tego przetrzymac.
[/quote]
Kurczaka ma duże szanse zjeść - 1 stun i kurczak leży.
probowac do niego dojsc + stunowac (+50% resista z armoru) to kiepski pomysl. wystarczy pilnowac buff + agro + luk, nic wiecej
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: haran w Czerwiec 26, 2013, 05:53:14 am
Um. Topowy DA zje topowego palka bez problemu na h5, wystarczy tylko chwila, żeby zjeść mu buffa, a nie trzeba wiele szczęścia, żeby ww spadło jako jedno z pierwszych.
przeczytaj caly temat. tod + cancel z pantery = 0 buffow? troche malo
Dziękuje za radę, przeczytałem. Spamując 2 skille i uciekając paladin przegra na dmg. Taki DA odpali sobie w tym momencie na przykład ŁUK i co wtedy? Dalej uciekamy jak idioci? Nie wiem skąd wziąłeś taką dziwaczną taktykę. A TOD + cancel z pantery ma szansę zdjąć ww i wtedy już w ogóle ten cały śmieszny plan pada.

OL vs Paladin to wyrównana walka, niestety jak wejdzie Seal of Limits -jest już jednostronna. Wystarczy, że OL przetrzyma pala przez FI, a to tylko 1 minuta.
wlasnie w tym tkwi problem, ol nie ma jak tego przetrzymac.
Chyba nie doceniasz OLa.

Kurczaka ma duże szanse zjeść - 1 stun i kurczak leży.
probowac do niego dojsc + stunowac (+50% resista z armoru) to kiepski pomysl. wystarczy pilnowac buff + agro + luk, nic wiecej

Nie wiem z jakimi slh walczyłeś, ale po krótkiej chwili zostajesz już na samych selfach i nie uda Ci się zabić SLH samym łukiem, przegrasz na dmg.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 26, 2013, 01:09:35 pm
mam wrazenie ze piszesz o freyi albo jeszcze wczesniejszej kronice
Dziękuje za radę, przeczytałem. Spamując 2 skille i uciekając paladin przegra na dmg. Taki DA odpali sobie w tym momencie na przykład ŁUK i co wtedy? Dalej uciekamy jak idioci? Nie wiem skąd wziąłeś taką dziwaczną taktykę. A TOD + cancel z pantery ma szansę zdjąć ww i wtedy już w ogóle ten cały śmieszny plan pada.
problem w tym ze chyba nie wiesz ile te skille zadaja. z samego tribunala masz debuff ktory obniza res na ataki fizyczne o 20%, z agro masz nastepne 20%, niechby do tego odpalil sie patience (juz nie bede liczyl fighters will, rzadko zdarza sie zeby odpalilo sie wszystko naraz) i tribunal +30 power. mozesz byc pewien, ze HK w moirai bedzie dostawal dmg nie do zaspamowania divine healem, a tym bardziej nie bedzie mial czasu robic dmg PK. oprocz tego nie tak latwo jest wbic przeciwnikowi 3lvl seeda, 10% szans przy uderzeniu to czasami 5 hitow, a czasami 30. wskazane jest, zeby miec do walki z hk kogos kto bedzie Ci mowil o lvlu seeda
Chyba nie doceniasz OLa.
ba, co to jest dla ola dostac kilka krytow z ica hammera z crit dmg x15
Nie wiem z jakimi slh walczyłeś, ale po krótkiej chwili zostajesz już na samych selfach i nie uda Ci się zabić SLH samym łukiem, przegrasz na dmg.
a ja nie wiem gdzie Ty grasz
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,38856.0.html
tutaj masz informacje apropo tego ile buffow sd kradnie w h5, dla przypomnienia dodam, ze pk ma 4 (ew. 5 gdyby slh przyfarcil) buffow, ktore mozna poprawic
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: haran w Czerwiec 26, 2013, 07:01:18 pm
A mnie zastanawia gdzie Ty grałeś.

Co do DA - a on nie ma skilli i będzie się tylko gapił jak go bijesz? DA farmi wszystkich tanków na H5, deal with it. Rozumiem, że na double AI masz w cholerę p defa, ale to trwa tylko 1 min i kolejną minutę samo AI. NIE MA SZANS, ŻEBY TAKA TAKTYKA DZIAŁAŁA. Pokaż mi chociaż jeden filmik hero paladina, który tak wygrywa z DA (wyfarmionym i ogarniętym).

OL wytrzyma coś takiego. Talizman na UD, Turn to Stone, Chain Heal, Enli - co prawda nie będzie mu łatwo, ale minutę może dać radę wytrzymać.

SLH - zerknij na reuse jeszcze, a na dodatek kradnie je LOSOWO, a nie ostatnie. Może walczyłeś z lol slh, ale wystarczy arena z przeszkodami i już nie masz szans.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 26, 2013, 09:52:46 pm
A mnie zastanawia gdzie Ty grałeś.
w 90% serwery l2ru
Co do DA - a on nie ma skilli i będzie się tylko gapił jak go bijesz?
jakich skilli?
DA farmi wszystkich tanków na H5, deal with it.
jak pisalem wczesniej, lol palkow byc moze. oprocz tego z (ogarnietym, ten sam problem co wczesniej) TK wcale nie ma latwo, wiec przestan
Rozumiem, że na double AI masz w cholerę p defa, ale to trwa tylko 1 min i kolejną minutę samo AI.
ten p def nawet nie jest istotny, chodzi tylko o wybieganie crushera na starcie
NIE MA SZANS, ŻEBY TAKA TAKTYKA DZIAŁAŁA. Pokaż mi chociaż jeden filmik hero paladina, który tak wygrywa z DA (wyfarmionym i ogarniętym).
nie interesuje mnie, czy jakis paladyn tak gra. zreszta prawde mowiac, zdecydowana wiekszosc hero palkow z filmikow z ruoffa na h5 nie ogarnia, sad but true
OL wytrzyma coś takiego. Talizman na UD, Turn to Stone, Chain Heal, Enli - co prawda nie będzie mu łatwo, ale minutę może dać radę wytrzymać.
talizman + turn to stone, po czym ol musi przeczekac jedynie ~40 sekund krytow po 3k. powodzenia
SLH - zerknij na reuse jeszcze, a na dodatek kradnie je LOSOWO, a nie ostatnie. Może walczyłeś z lol slh, ale wystarczy arena z przeszkodami i już nie masz szans.
reuse 10 sekund, zrobienie rebuffu 1-2 sekundy zaleznie od tego ile straciles buffow
apropo kradniecia buffow losowo, tez zaczynam sie zastanawiac gdzie grales, pierwszy lepszy przyklad:
http://www.youtube.com/watch?v=2cP0KlPjgz4
widzisz chociaz raz zeby ukradl ww czy zerka, ktore kladzie sie na poczatku? w przypadku tankow tez tylko ostatnie
arena z przeszkodami nic mu nie daje, wystarczy go zajsc z 2 stron, nie mowiac juz o tym ze pk ma na ikonach ~20 wiecej speeda niz slh

PS: radze tez zwrocic uwage na ilosc buffow ktore ten slh kradnie, bo podobno PK zostanie po krotkiej chwili bez buffu

edit
@redbox
tlumaczylem Ci juz wczesniej, ze chodzilo mi o pliki, ktore sa bardzo zblizone do serwerow oficjalnych ( lub po prostu sa to l2ru pts), przy czym obecnie mozna czesto znalesc rosyjskie serwery z takimi plikami. btw, 2 posty w tym temacie, obydwa zawierajace offtop. zacznij pisac na temat albo wyslij pm, jesli jestes zainteresowany na jakich serwerach gram
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Czerwiec 27, 2013, 11:12:21 am

w 90% serwery l2ru

cadmus lancer balckbird itp itd? Niezly byles skoro mowisz ze grales na serwerach l2ru a wszystkie maja raty x1. Ciekawqe kiedy i jak zdazyles zrobic top pala pod oli na takich ratach
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 27, 2013, 09:07:43 pm
Zdaje się mu chodzilo o community;d

Kwadrat nie oszukujmy się ale DA farmi tanków jak chce i koniec basta, mówisz o jakiś tribunalach+agro etc zrozum ze DA ma judge który też daje mini stigme+tak samo ma agro z redukcja p defa i w dodatku jeszcze ci odbije niektóre skille na ryj za pomocą tarczy a co do ol-a to sobie żartujesz, wytrzymanie palka jak najbardziej jest możliwe jako OL, który jest cholernie twardy...

@haran co do tyranta to grubo się mylisz, dobry tyrant jest naprawdę groźny, zresztą lempartus sam wspominal ze z dobrym tyrem palek nie ma szans a bądź co bądź jednak on trochę nim ugrał:)

Co do slh to szkoda się wypowiadać, moim zdaniem SLH>pal:) na ru offie nawet po wejściu h5 kurczaki farmiły tanków, ba sam gralem slh i nie mialem nigdy problemów z tankami(palkami etc), co prawda zdarzały się przegrane(ale to z głupoty albo całkowitego niefarta) ale zdecydowanie większy % winów miałem ja.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 28, 2013, 12:16:56 am
Kwadrat nie oszukujmy się ale DA farmi tanków jak chce i koniec basta, mówisz o jakiś tribunalach+agro etc zrozum ze DA ma judge który też daje mini stigme+tak samo ma agro z redukcja p defa i w dodatku jeszcze ci odbije niektóre skille na ryj za pomocą tarczy a co do ol-a to sobie żartujesz, wytrzymanie palka jak najbardziej jest możliwe jako OL, który jest cholernie twardy...
Twoje argumenty sa ciagle w stylu:
"http://www.youtube.com/watch?v=0xe7w4mxKmo   27:15, tak wiec tk>da, pogodz sie z tym"
zrozum, ze DA nie przezyje tych 6 minut i niewycanceluje dobrego PK, wiem ze ciezko to zrozumiec bo nigdy z topowym nie grales, ale jednak
Co do slh to szkoda się wypowiadać, moim zdaniem SLH>pal:) na ru offie nawet po wejściu h5 kurczaki farmiły tanków, ba sam gralem slh i nie mialem nigdy problemów z tankami(palkami etc), co prawda zdarzały się przegrane(ale to z głupoty albo całkowitego niefarta) ale zdecydowanie większy % winów miałem ja.
nie chce mi sie znowu pisac wall of text, ale naprawde, rozpisz jak Ty chcesz tym sb ubic pk. ciesze sie ze z nimi wygrywales, ale daj argumenty, bo za kazdym razem gdy o nie prosze otrzymuje "wg mnie slh>PK :)"
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 28, 2013, 01:54:29 am
Strasznie ciężko się z tobą dyskutuje na takie tematy, jakie argumenty? przecież ci napisałem ze da ma to samo co palek(judge+agro na -p def) +wiecej bo ma tarcze która odbija skille i sam sobie mozesz wjebać dodatkowy dmg, ma wystarczająco dużo p defa żeby zdarzyć wycancelowac cie przez calą walke, no chyba ze masz zamiar podchodzić walić judge+tarcze i uciekać, tak to pewnie swietna taktyka tylko jednak myśle ze na DA mało się zda:)

No tak i powtarzanie ze nigdy nie widzialem ogarniętego Pala...to jakiś cud, *widywałem mase ogarnietych slh-ów i DA-czy a nigdy nie widzialem ogarniętego palka:x

Co do slh poważnie nie mam siły się kłócić...zdaje się nie trafiles albo nie domyślasz się nawet jak mocno taki slh(full sfarmiony) potrafi bić z tych nuków, PoK+30 na m atak+skille zrobione na duel(tak duel) robią niesamowity dmg nawet na ai, już nie mowie o steal divinity które jest wystarczająco mocne:) oczywiście mozesz rebuffować się co chwile ale tankowanie tego dmgu na ryj+i tak danie resist arrow kamaelowi+troszke p defa wcale go nie wzmocni:) jeśli myślisz ze to ty bedziesz zaganiał kamaela to jestes w błędzie, albo odpalisz ud-ki dość szybko i po prostu kretyn da się złapać w kozi róg i faktycznie to jest jakaś szansa albo po prostu sobie je przeczeka za filarem etc, a i żebys nie myslal ze nagle feniks zabije naszego kurczaka to sobie wyobraż ze niesamowicie fajnie ląduje w takiego ptaszka ls:) oj tak wchodzi:) a party ud najzwyczajniej w świecie kamael ci zajebie i cie zniszczy, co do sprawdzenia dmg na tankach przez slh polecam sobie zobaczyć fraps jakiegoś famous slh na yt, chociaż moim zdaniem można wiecej wycisnąć z kurczaka.

I proszę skończ z gadaniem ze nie spotkałem nigdy dobrego pk, takie gadanie nie ma sensu bo jednocześnie moge ci zarzucić to samo tylko w drugą strone, ze ty nie spotkaleś dobrego tyranta/slh/ol-a/da etc etc...dokladnie tak to działa.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: haran w Czerwiec 28, 2013, 09:37:44 am
No i tutaj niechętnie muszę się zgodzić z Drikim, przynajmniej w większości.

DA>Pal na oly
OL ma wyrównane szanse.
Slh ma sporą przewagę, ale Paladin ma szanse wygrać, ale zdecydowanie nie z łukiem :o

Twoje zachodzenie z 2 stron nie ma sensu, bo fenix pada pierwszy zawsze, jeżeli twój 'topowy' przeciwnik go nie zabijał, to chyba grałeś na jakimś serwie x5000 ze 100 online.

Co do tyranta... Powiedziałbym, że jest denerwujący, albo przez 2 lata gry Paladinem nigdy nie trafiłem na żadnego ogarniętego. Po prostu może spróbować wybiegać double AI, ale po nim i tak skończy max z 3/4 HP.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 28, 2013, 11:43:49 am
Haran, z tyrantem sprawa jest taka ze ten gnojek ma sporo evasiona dzieki czemu lukiem go nie trafisz, ma wiecej speeda od ciebie(zealot+rabbit>ai czy tam ai+fi) i w dodatku ma w h5 tak przeogromny dmg ze tego sie kur...nie da stankować, tank na ud potrafi dostać za naprawdę mocne tuby, on takim dmg zrobi na tobie taką presje ze cie zmusi zebys uzył tych ud-kow a potem jak ci najzwyczajniej zejdą(i ai-ki wraz z nimi) to cie kilkoma skillami sfinishuje, tyr ma wychodzenie z root-a która się castuje moment więc go nie zatrzymasz, ma ogromne hp jak i resisty na cokolwiek na zealocie a do tego dochodzi sporawy eva z rabbita, co do feniksa to po odpaleniu pt zginiesz a po odpaleniu ud-kow(zeby go uratować) po prostu tracisz AI dzięki którymi w jakikolwiek sposób mozesz go dogonić bo potem nie masz już totalnie szans.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 28, 2013, 12:04:09 pm
Strasznie ciężko się z tobą dyskutuje na takie tematy, jakie argumenty? przecież ci napisałem ze da ma to samo co palek(judge+agro na -p def) +wiecej bo ma tarcze która odbija skille i sam sobie mozesz wjebać dodatkowy dmg, ma wystarczająco dużo p defa żeby zdarzyć wycancelowac cie przez calą walke, no chyba ze masz zamiar podchodzić walić judge+tarcze i uciekać, tak to pewnie swietna taktyka tylko jednak myśle ze na DA mało się zda:)
ale w tym przypadku Twoj argument ma sie nijak do tematu, bo to po prostu nic nie daje HK, pal zrobi outheal i do widzenia. uwierz, ta taktyka sie sprawdza, a Ty prawdopodobnie nie wiesz jaki dmg robi tribunal +30 power (bo zakladam ze zdecydowana wiekszosc bierze modify critical). agro + patience (ktory sie bardzo czesto odpala) + debuff z tribunala i masz co 3 sekundy 700 dmg na twarz, 1.4k przy krytyku, do tego shield strike ~600dmg, jesli przezyjesz tak 6 minut to chyba masz vorpala +10, bron z health i +5con
No tak i powtarzanie ze nigdy nie widzialem ogarniętego Pala...to jakiś cud, *widywałem mase ogarnietych slh-ów i DA-czy a nigdy nie widzialem ogarniętego palka:x
bo taka jest prawda, nie widzialem na yt nawet jednego pk, ktory chociaz w 90% wykorzystywal potencjal tej postaci, niestety ta postac jest jedna z najtrudniejszych do ogarniecia
Co do slh poważnie nie mam siły się kłócić...zdaje się nie trafiles albo nie domyślasz się nawet jak mocno taki slh(full sfarmiony) potrafi bić z tych nuków, PoK+30 na m atak+skille zrobione na duel(tak duel) robią niesamowity dmg nawet na ai
sfarmiony slh=sfarmiony pal. po raz kolejny, wydaje mi sie ze ogladasz filmiki na yt lol palkow, ktorzy wychodza na tezzie czy zakenie z oli przeciwko slh. oe vorpal jewele (bo zakena czy fryty pal i tak nie potrzebuje vs slh) i slh, ktory bije mocno, zaczyna zadawac grosze. jeszcze smieszniej sprawa wyglada, jak na start palek odpali ama, przykryje buffami i zbije sie na fi, przez minute slh bedzie go bil po 400, oczywiscie jesli bedzie na tyle glupi, zeby stanac w miejscu chociaz przez chwile
już nie mowie o steal divinity które jest wystarczająco mocne:) oczywiście mozesz rebuffować się co chwile ale tankowanie tego dmgu na ryj+i tak danie resist arrow kamaelowi+troszke p defa wcale go nie wzmocni:)
deflect arrow dajesz na poczatek, wiec w 99.9% przypadkow zdejmiesz tylko majesty (-evasion btw), spirita, aure i deflect magic (oczywiscie wczesniej jeszcze iron shield, ale i tak rzadko sie zdarza zeby sd zdjal 5 buffow)
jeśli myślisz ze to ty bedziesz zaganiał kamaela to jestes w błędzie
pk (bynajmniej z moim setupem) z talizmanami ma na oli 243 speeda, chcesz powiedziec ze slh ma wiecej?
albo odpalisz ud-ki dość szybko i po prostu kretyn da się złapać w kozi róg i faktycznie to jest jakaś szansa albo po prostu sobie je przeczeka za filarem etc, a i żebys nie myslal ze nagle feniks zabije naszego kurczaka to sobie wyobraż ze niesamowicie fajnie ląduje w takiego ptaszka ls:) oj tak wchodzi:) a party ud najzwyczajniej w świecie kamael ci zajebie i cie zniszczy, co do sprawdzenia dmg na tankach przez slh polecam sobie zobaczyć fraps jakiegoś famous slh na yt, chociaż moim zdaniem można wiecej wycisnąć z kurczaka.
coz, juz pisalem wczesniej, low enemy to i taktyki pozniej tak wygladaja

odniose sie tylko jeszcze do jednego zdania, bo co do reszty nie ma sensu sie powtarzac
Twoje zachodzenie z 2 stron nie ma sensu, bo fenix pada pierwszy zawsze, jeżeli twój 'topowy' przeciwnik go nie zabijał, to chyba grałeś na jakimś serwie x5000 ze 100 online.
tak graja tylko (z wlasnego doswiadczenia) low slh i gdy trafie na takiego, to walka trwa zazwyczaj kilkanascie sekund. ogarniety slh w zyciu nie zaatakuje fenixa, zeby nie zabic sie samemu, dopoki nie jest pewny ze sdm jest na cooldownie. jedyne co robia, to uzywaja na niego lsa, ktory nie ma wielkiego landrate i ktorego mozesz sobie odbic
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Czerwiec 28, 2013, 12:53:36 pm
Strasznie ciężko się z tobą dyskutuje na takie tematy, jakie argumenty? przecież ci napisałem ze da ma to samo co palek(judge+agro na -p def) +wiecej bo ma tarcze która odbija skille i sam sobie mozesz wjebać dodatkowy dmg, ma wystarczająco dużo p defa żeby zdarzyć wycancelowac cie przez calą walke, no chyba ze masz zamiar podchodzić walić judge+tarcze i uciekać, tak to pewnie swietna taktyka tylko jednak myśle ze na DA mało się zda:)
ale w tym przypadku Twoj argument ma sie nijak do tematu, bo to po prostu nic nie daje HK, pal zrobi outheal i do widzenia. uwierz, ta taktyka sie sprawdza, a Ty prawdopodobnie nie wiesz jaki dmg robi tribunal +30 power (bo zakladam ze zdecydowana wiekszosc bierze modify critical). agro + patience (ktory sie bardzo czesto odpala) + debuff z tribunala i masz co 3 sekundy 700 dmg na twarz, 1.4k przy krytyku, do tego shield strike ~600dmg, jesli przezyjesz tak 6 minut to chyba masz vorpala +10, bron z health i +5con


ok czyli tribunal +30 power jest gorszy niz judge +30?
hk tez ma patienca, tez ma agro, wiec tez robi dmg. A w cvzasie grdy pal bedzie robil sacri to hk bedzie go lał w morde. Podobnie jak hk bedzie divinowal to pal bedzie go lat w morde. Twoj argument ze pla bije mocniej ze skilla jest inwalidą

pk (bynajmniej z moim setupem) z talizmanami ma na oli 243 speeda, chcesz powiedziec ze slh ma wiecej?

a palladyn ma blinka zeby dogonic slh? i czy jego root wchodzi zawaliscie jezeli nie bedzie mial baiuma i aq?
bo z tymi epikami to mu gwaltownie spada m def o czym mowiles ze lepiej miec vorpale +++.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 28, 2013, 01:20:31 pm
Dokladnie tak:) albo masz epiki i wyrywasz przeogromne bułki na ryj albo bez epicków i ani nie zrootujesz takiego ścierwa a chyba zapomnialeś ze slh ma blinka+detarget spam z duzym jebnieciem no i slh, w czasie kiedy ty sie bedziesz rbuffowal bedziesz wyrywał ciągle buły, myślisz ze slh wtedy sie schowa i pozwoli ci się zrebuffować?

I nigdzie nie powiedzialem ze sfarmiony SLH wygrywa z palem bo tamten nie jest sfarmiony:X jeśli mówie coś o jakiejś postaci to zakładam ze tamta też jest sfarmiona, przestań mi cokolwiek insynuować teraz...

Cytuj
tak graja tylko (z wlasnego doswiadczenia) low slh i gdy trafie na takiego, to walka trwa zazwyczaj kilkanascie sekund. ogarniety slh w zyciu nie zaatakuje fenixa, zeby nie zabic sie samemu, dopoki nie jest pewny ze sdm jest na cooldownie. jedyne co robia, to uzywaja na niego lsa, ktory nie ma wielkiego landrate i ktorego mozesz sobie odbic
Co za bzdura, oczywiście ze sfarmiony SLH z epikami bedzie mógł ładnie feniksa kontrolować ls-em, ba nawet może się pokusić o zrótowanie kiedy ty bedziesz na ud/we, a co do zaganiania to nie bądz śmieszny, kiedy tylko wylecisz z twoim wannabe cap speedem to dostajesz takie bułki na ryj ze jeśli się nie schowasz/spalisz ud/sdm, co do speeda kurczaka spokojnie można nim wyciagnąć ładny:) forteca+dye dex+vorpal light który daje 3% speeda+2 dexa etc etc...

Ciągle sugerujesz mi cokolwiek na podstawie naoglądania się filmików, kużwa jakich filmików...kolejną bzdurą jest wytykanie mi z tym paladynem, człowieku ja moge ci to samo zarzucić ze nigdy nie widzialeś dobrego slh, rozumiesz ze takie gadanie jest bezsensowne? jeśli oceniamy 2 postacie to nie na podstawie skilla ludzi(jeśli tak to zakladamy ze oboje są na takim samym poziomie) tylko na podstawie jak jedna postac counteruje drugą, ciągle mi piszesz o przykrywaniu buffków OK, iron shield jest tylko na 1 przykrycie bo ma za dlugie cd, nie dasz deflekta więc tracisz już jednego buffka, potem dochodzi majety+combat aura+deflet magic i cos jeszcze?(za dluga przerwa od h5 i czasem moge zapomnieć) jeśli myslisz ze slh rzadko kradnie po 5 buffów na oly to śmiech na sali, nie porównuj oficjalnych plików l2 h5 do wannabe pts h5, spokojnie nie raz się przebijałem przez resist z AI+ToL
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: haran w Czerwiec 28, 2013, 01:27:26 pm

ale w tym przypadku Twoj argument ma sie nijak do tematu, bo to po prostu nic nie daje HK, pal zrobi outheal i do widzenia. uwierz, ta taktyka sie sprawdza, a Ty prawdopodobnie nie wiesz jaki dmg robi tribunal +30 power (bo zakladam ze zdecydowana wiekszosc bierze modify critical). agro + patience (ktory sie bardzo czesto odpala) + debuff z tribunala i masz co 3 sekundy 700 dmg na twarz, 1.4k przy krytyku, do tego shield strike ~600dmg, jesli przezyjesz tak 6 minut to chyba masz vorpala +10, bron z health i +5con
Tyle mi starcza, by wiedzieć, żeby Cię nie słuchać.



tak graja tylko (z wlasnego doswiadczenia) low slh i gdy trafie na takiego, to walka trwa zazwyczaj kilkanascie sekund. ogarniety slh w zyciu nie zaatakuje fenixa, zeby nie zabic sie samemu, dopoki nie jest pewny ze sdm jest na cooldownie. jedyne co robia, to uzywaja na niego lsa, ktory nie ma wielkiego landrate i ktorego mozesz sobie odbic

Ogarnięty slh jest w stanie zabić fenixa w 20 sekund, bo widzi jak tank rzuca sdm.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 28, 2013, 02:37:42 pm
kolejny wall of text incoming, skoro nie macie wyobrazni...
ok czyli tribunal +30 power jest gorszy niz judge +30?
hk tez ma patienca, tez ma agro, wiec tez robi dmg. A w cvzasie grdy pal bedzie robil sacri to hk bedzie go lał w morde. Podobnie jak hk bedzie divinowal to pal bedzie go lat w morde. Twoj argument ze pla bije mocniej ze skilla jest inwalidą
nie zrozumiales sensu wypowiedzi
po pierwsze, DA nie bedzie mial nawet czasu na robienie czegokolwiek po pozbyciu sie ud niz divine heal, zrozumcie ze dmg spamowany z tych 2 skilli jest zbyt duzy
po drugie, nigdzie nie napisalem ze pal bije mocniej ze skilli, nie wiem gdzie to wyczytales
po trzecie, jak juz mowilem dmg HK jest nieistotny, bo on nie ma mozliwosci wytrzymac tych 6 minut bez wyjatkowego szczescia, trudno i darmo
a palladyn ma blinka zeby dogonic slh? i czy jego root wchodzi zawaliscie jezeli nie bedzie mial baiuma i aq?
bo z tymi epikami to mu gwaltownie spada m def o czym mowiles ze lepiej miec vorpale +++.
pk nie musi gonic slh, wystarczy ze slh nie ucieknie, buly z luku na aggro leca po 1.5k+w tego papiera
z epikow zakladasz tylko aq i baiuma, co jest idealnym rozwiazaniem, bo jak zapewne wiesz roznica w mdefie miedzy ringami (przykladowo epickimi a vorpalami) jest znikoma, w porownaniu do tego co widac w przypadku kolczykow i naszyjnika. ponadto latwo jest zrobic dobry oe aq

Dokladnie tak:) albo masz epiki i wyrywasz przeogromne bułki na ryj albo bez epicków i ani nie zrootujesz takiego ścierwa a chyba zapomnialeś ze slh ma blinka+detarget spam z duzym jebnieciem no i slh, w czasie kiedy ty sie bedziesz rbuffowal bedziesz wyrywał ciągle buły, myślisz ze slh wtedy sie schowa i pozwoli ci się zrebuffować?
patrz wyzej, myslalem ze nie bede musial tlumaczyc tak oczywistej rzeczy, ale coz
caly czas patrzysz z perpektywy, ze slh ma przewage. niestety jest zupelnie na odwrot. rebuff to nie jest zaden problem, szczegolnie ze to slh bedzie pod presja
Co za bzdura, oczywiście ze sfarmiony SLH z epikami bedzie mógł ładnie feniksa kontrolować ls-em, ba nawet może się pokusić o zrótowanie kiedy ty bedziesz na ud/we, a co do zaganiania to nie bądz śmieszny, kiedy tylko wylecisz z twoim wannabe cap speedem to dostajesz takie bułki na ryj ze jeśli się nie schowasz/spalisz ud/sdm, co do speeda kurczaka spokojnie można nim wyciagnąć ładny:) forteca+dye dex+vorpal light który daje 3% speeda+2 dexa etc etc...
naprawde ciezko jest mi wyobrazic sobie z kim Ty grasz po przeczytaniu tego
1.ladne kontrolowanie fenixa lsem (przy czym land rate dostajesz tylko z fryty, a bazowy jest badziewny)
2. Ty chcesz isc na wymiane z czyms co ma 3.5k mdefa, prawie cap speeda i bije Cie po 1.5k z dystansu? zmien serwer albo enemy
3.wyciagasz ~20-25 speeda mniej, wiec bez ciaglego uciekania jestes martwy w kilkanascie sekund, jak odpalisz ud to on odpali swoje i nic mu nie zrobisz
Ciągle sugerujesz mi cokolwiek na podstawie naoglądania się filmików, kużwa jakich filmików...kolejną bzdurą jest wytykanie mi z tym paladynem, człowieku ja moge ci to samo zarzucić ze nigdy nie widzialeś dobrego slh, rozumiesz ze takie gadanie jest bezsensowne? jeśli oceniamy 2 postacie to nie na podstawie skilla ludzi(jeśli tak to zakladamy ze oboje są na takim samym poziomie) tylko na podstawie jak jedna postac counteruje drugą, ciągle mi piszesz o przykrywaniu buffków OK, iron shield jest tylko na 1 przykrycie bo ma za dlugie cd, nie dasz deflekta więc tracisz już jednego buffka, potem dochodzi majety+combat aura+deflet magic i cos jeszcze?(za dluga przerwa od h5 i czasem moge zapomnieć) jeśli myslisz ze slh rzadko kradnie po 5 buffów na oly to śmiech na sali, nie porównuj oficjalnych plików l2 h5 do wannabe pts h5, spokojnie nie raz się przebijałem przez resist z AI+ToL
selfowned x2, nie dosc ze na filmiku ktorym mi wyslales armored sciaga od 1 do 4 buffow, chyba nawet raz nie zdjal 5, to jeszcze piszesz ze masz dluga przerwe od h5. moze lepiej czas zaczac, zamiast pisac herezje?
i wybacz ze ciagle sugeruje ze grales z low enemy, ale tak to wyglada z mojej strony. Twoje taktyki i argumenty sa takie a nie inne, bo pk z ktorymi grales nie wiedzieli co robic, mieli zle setupy, certy czy po prostu brak skilla. tak wlasnie jest i zgadzam sie z Toba, bo z wlasnych obserwacji moge powiedziec, ze 90% paladynow grac po prostu nie umie, a 9% (hero) jest srednia. ale stacked topowego paladyna po prostu nie ubijesz bez wielkiej dozy szczescia
Tyle mi starcza, by wiedzieć, żeby Cię nie słuchać.
chcesz mi powiedziec, ze robiles na tribunalu modify critical?
Ogarnięty slh jest w stanie zabić fenixa w 20 sekund, bo widzi jak tank rzuca sdm.
a gdy tank NIE rzuca smd, bo NIE musi, to co wtedy?
btw ubijanie fenixa w 20 sekund, agro, chalenge of fate, 13k hp i 2.3k mdefa. o sorry, Ty mowisz o pk ktory nie uzywa agro i fi, zapomnialem
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Czerwiec 28, 2013, 02:52:51 pm
aby wytrzymal 5 minut wystarczy ustac ai + fi. UD masz pt ud masz. Dodam ze da ma cancele ktore robia bol. ale ok pall farmi wszystkich nawet top tyrków. Pewnie powiesz ze grales tyrkiem i nie da sie uciec top paladynowi bo ma 234 speed...
tak bo slh po "zaopatrzeniu sie" w defflect arrow ktory da mu 40 % rezista + majesty ktore da mu +++ p def (ewentualnie sciagnie zbey eva nie tracic) napewni bedzie zbieral hity po 1,5k co strzal
dobra nie bede toczył z toba flejmu bo kazdy wie swoje
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 28, 2013, 03:13:26 pm
Ty w ogole czytasz posty?
aby wytrzymal 5 minut wystarczy ustac ai + fi. UD masz pt ud masz. Dodam ze da ma cancele ktore robia bol.
active refresh na start i masz po 4 minutach walki kolejne ai+fi jesli sie upierasz, o cancelach a mianowicie ich braku juz mowilem
ale ok pall farmi wszystkich nawet top tyrków. Pewnie powiesz ze grales tyrkiem i nie da sie uciec top paladynowi bo ma 234 speed...
243 na wszystkim, wiec jakby nie patrzyl, ciezko. gdyby nie feniks, sprawa bylaby duzo prostsza
tak bo slh po "zaopatrzeniu sie" w defflect arrow ktory da mu 40 % rezista + majesty ktore da mu +++ p def (ewentualnie sciagnie zbey eva nie tracic) napewni bedzie zbieral hity po 1,5k co strzal
dobra nie bede toczył z toba flejmu bo kazdy wie swoje
tak jak mowilem wczesniej, nie czytasz postow, przedarcie sie przez te wszystkie buffy i zabranie deflect arrow graniczy z cudem
jesli wyglada to jak flame, to nie jest to moja intencja. chcialem pomoc autorowi tematu, ale niektorzy wypisuja rzeczy malo zwiazane z l2
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 28, 2013, 03:45:40 pm
Widze ze mamy tutaj niesamowitego fanyboya+gwiazde której brakowało na offach, z takim doświadczeniem spokojnie moglbyś ugrać, my gralismy na offach i gówno wiemy bo tam same retardy grały a ty jesteś top paladynem i trafiasz na top enemy(ofc) i zabijajać ich zyjesz w przekonaniu ze PAL>SLH reszta, za chwile napiszesz mi/nam ze nie posiadamy argumentów, piszesz mi ze DA nie stankuje ci tribunala+tarczy zrobione na OE co jest dla mnie tak śmiesznym żartem  i ciągle zapominasz ze przy odpowiednim farcie DA-cza sam sobie poodbijasz pare skilli na ryj, DA ma hamstringa który ciebie bardziej zaboli(wiecej speeda, wiecej zabierze gdyż %-owo zżera speeda) a jak nie daj boże wjebie ci shackle(10%) i ma na sobie 3 ładunki to tankujesz cancel na ryj aż miło, co do kurczaka szkoda się wypowiadać, widocznie nigdy nie trafiles na zgimpowanego slh pod m atack(ls siada z ogromnym m atakiem w summony:X)

Oczywiście kurczak wcale nie spamuje detargetem jak poj eb i wcale nie poprzerywa ci sporo skillu w tym choćby głupie rebuffwanie się etc...
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Czerwiec 28, 2013, 07:41:28 pm
nie odniosles sie do mojego posta, tylko wjezdzasz z flame, k. kazdy sie broni, jak moze
Widze ze mamy tutaj niesamowitego fanyboya+gwiazde której brakowało na offach, z takim doświadczeniem spokojnie moglbyś ugrać, my gralismy na offach i gówno wiemy bo tam same retardy grały a ty jesteś top paladynem i trafiasz na top enemy(ofc)
polecam melise. a swoja droga moze cos w tym jest, czesto slysze podobne slowa od wara ;P
i zabijajać ich zyjesz w przekonaniu ze PAL>SLH reszta, za chwile napiszesz mi/nam ze nie posiadamy argumentów
ale przyznasz, ze nie podales zadnego sensownego? nie odnosisz sie w ogole do postow, tylko piszesz o swoich doswiadczeniach, jak mam w ogole brac cos takiego na powaznie
piszesz mi ze DA nie stankuje ci tribunala+tarczy zrobione na OE co jest dla mnie tak śmiesznym żartem  i ciągle zapominasz ze przy odpowiednim farcie DA-cza sam sobie poodbijasz pare skilli na ryj
po pierwsze sor odbija tylko skille ktore zadaja dmg, a nie dmg + efekt (nie pamietam na 100%), po drugie tak jak pisalem, nie ma to najmniejszego znaczenia. jest to dla Ciebie smieszny zart, bo nie potrafisz wykonac prostych obliczen matematycznych, to juz nie moj problem
DA ma hamstringa który ciebie bardziej zaboli(wiecej speeda, wiecej zabierze gdyż %-owo zżera speeda)
rzucaj hamstringa na human tanka, bedziesz mial po chwili 100 speeda (30% na odbicie), oprocz tego nie wiem w czym slow mialby pomoc
a jak nie daj boże wjebie ci shackle(10%) i ma na sobie 3 ładunki to tankujesz cancel na ryj aż miło
to jest wlasnie jeden z przypadkow o ktorych wspominalem, kiedy majac duzego pecha pk moze przegrac, oczywiscie zanim dobiegnie to zostanie mu 1 crusher do uzycia, i zalezy jakie buffy pozdejmuje. zostaje tez cleanse, szybka reakcja i hk moze nie zdazyc
co do kurczaka szkoda się wypowiadać, widocznie nigdy nie trafiles na zgimpowanego slh pod m atack(ls siada z ogromnym m atakiem w summony:X)
zazwyczaj walcze z male slh (ud), do tego z mid freya weaponem z empowerem, wiec sie mylisz. po drugie, co do ogromnego m attacku, nie rozsmieszaj mnie, full stacked slh ma taki m attack jak niezle wyfarmiony necro (czyli na oli 2.5, max 3k?). po trzecie, Ty chyba czegos nie rozumiesz. jak Ci wyjdzie nastackowany pal na ikonach na ofensywnym buildzie, to Ty na slh bedziesz tylko myslal jak przezyc przez 2 minuty, a Ty mi mowisz o rzucaniu para, sd, roota i jeszcze robieniu kosmicznego dmg. gramy w te same gry?
Oczywiście kurczak wcale nie spamuje detargetem jak poj eb i wcale nie poprzerywa ci sporo skillu w tym choćby głupie rebuffwanie się etc...
oczywiscie bedzie stal i z usmiechem na ustach to robil, dostajac z luku po 1.5k
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: driki w Lipiec 01, 2013, 10:52:43 pm
A na czym mam opierać się jak nie na doświadczeniu? ja mam doświadczenie z offa ty doświadczenia z privów, i nie uważam ze jestem ponad ciebie jednak jeśli wypowiadamy się o l2 to bądźmy realistami, slh na h5 ciągle tyrały oly, nie w takim stopniu jak przed h5 ale jednak ciągle były mocne, tylko prosze mi nie mów ze wszystkie ruskie to retardy były, bo były perełki do których tobie daleko i tak dostawały w dupke od farmed slh więc o czym my mówimy? obliczenia? człowieku to jest teoria, na papierze to ładnie wygląda ale gramy w l2 gdzie jest niesamowicie wiele zależności, teren walki, komu kryty siądą, komu debuffy się odbija etc etc, nie wychodze z flejem lecz z nutką irytacji gdyż do ciebie nie docierają niektóre fakty, zresztą nie ja jeden mam odmienne zdanie niż ty ale jednak hardo trzymasz się swojej racji, ty w kurczaku widzisz tylko paraliz/sd gdzie sam wypowiadaleś się ze w h5 to bedzie słaba postac po takim nerfie, dla niektórych slh to cos wiecej niż te 2 skille i potrafią wyciągnąć wiecej niż sobie myślisz, nawet nie wiesz jak jaja wykręcał SoP bez reusu i z przeogromnym land rate, potrafił ci zrobić takiego mind fcka na ryju ze sobie sprawy nie zdajesz.

Nie twierdze ze nie masz racji ani to ze palek jest słaby/useless ale nie oszukujmy się, straszny fanboy leci z twojej strony.
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Lipiec 02, 2013, 12:46:38 am
prosze mi nie mów ze wszystkie ruskie to retardy były, bo były perełki do których tobie daleko i tak dostawały w dupke od farmed slh więc o czym my mówimy?
filmik, zebym mogl to zweryfikowac or never happened
ty w kurczaku widzisz tylko paraliz/sd gdzie sam wypowiadaleś się ze w h5 to bedzie słaba postac po takim nerfie, dla niektórych slh to cos wiecej niż te 2 skille i potrafią wyciągnąć wiecej niż sobie myślisz, nawet nie wiesz jak jaja wykręcał SoP bez reusu i z przeogromnym land rate, potrafił ci zrobić takiego mind fcka na ryju ze sobie sprawy nie zdajesz.
bo po nerfie tych skill slh zostaly tylko mobilnosc, detarget i sredni dmg. inna sprawa, ze to wciaz wystarczy, zeby wygrywac z ~90% klas na oli
Nie twierdze ze nie masz racji ani to ze palek jest słaby/useless ale nie oszukujmy się, straszny fanboy leci z twojej strony.
to nie fanboy, tylko tysiace rozegranych walk na olimpiadzie. dlatego staram sie podejsc do sprawy obiektywnie

@mastjedi
przeczytaj caly temat, nie bede sie powtarzal po raz kolejny
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: Provoker w Lipiec 02, 2013, 07:48:55 am
Obiektywnie ........  hahaha
Tytuł: Odp: Kontra na paladyna
Wiadomość wysłana przez: MastJedi w Lipiec 02, 2013, 01:22:53 pm
(...) tysiace rozegranych walk na olimpiadzie(...)
Na offie?

Pozdrawiam