Witaj
Gość

Wątek: Komp pod l2  (Przeczytany 14582 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 03, 2011, 12:29:38 am »
Próbowałem to robić i niestety nawet najmniejsza edycja pliku l2.ini powoduje że klient L2RU mi się nie włącza :<

Podobno kiedyś tak grzebali...

Pytanie jak to włączyć i czy faktycznie coś to daje?
Bo każdy coś tam słyszał a nikt nie wie jak :D
To się da łatwo obejść :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 4

Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 03, 2011, 12:34:19 am »
ja grzebałem w l2.ini, działało (na privach, w tym rpg, gracia final/epilog).
to czy odczujesz dużą zmianę zalezy głownie od specyfikacji twojego komputera.
jeśli jest słaby to nie wiele sie juz z niego wyciagnie.
jesli jest mocny to wielkiej roznicy sie nie zauwazy raczej.
w kazdym razie mozna wlaczyc 'jakies-tam-bajery' ktore domyslnie są off, poprzestawiane pod stare karty grafiki.
mozna tez zwiekszyc ilosc pamieci ram jaką wykorzystuje gra do ładowania/przechowywania tekstur (przyspiesza to ofc dzialanie gry, zmniejsza i przyspiesza doczyty w miastach/na siege).
osobiście odczułem sporą różnice wtedy.
dużo pomaga duża ilość ram, czy dysk ssd. a mając nadmiar ramu można pewnymi programami zrobić z nadmiaru pamięci osobną 'partycję', na ktorej bedzie cale L2 lub tylko foldery odpowiedzialne za tekstury - to daje sporego kopa, bo wiadomo ze taki dysk zrobiony z ramu bedzie szybszy nawet od ssd.


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 09, 2011, 07:24:49 am »
a mając nadmiar ramu można pewnymi programami zrobić z nadmiaru pamięci osobną 'partycję', na ktorej bedzie cale L2 lub tylko foldery odpowiedzialne za tekstury - to daje sporego kopa, bo wiadomo ze taki dysk zrobiony z ramu bedzie szybszy nawet od ssd.
lf wiecej info...

Próbowałem to robić i niestety nawet najmniejsza edycja pliku l2.ini powoduje że klient L2RU mi się nie włącza :<

Podobno kiedyś tak grzebali...

Pytanie jak to włączyć i czy faktycznie coś to daje?
Bo każdy coś tam słyszał a nikt nie wie jak :D
To się da łatwo obejść :P
lf wiecej info...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2011, 07:39:17 am wysłana przez Nervoson »


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 10, 2011, 05:31:58 pm »
wszyscy "o tym" wiedzą ale nikt nie zna źródła do konkretniejszych info.
AHH te sekretne techniki : D
Archeage <3


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:58:04 pm »
mój kumpel z pt mial w miare dobrego kompa i w mieście/masspvp nie miał super wysokich fpsów po zakupie dysku ssd ma fpsy +40 zresztą jak każdy kto ma dysk ssd więc jeśli nie jesteś w 100% to nie pisz głupot... porównaj dysk normalny a ssd i zobacz który ma szybszy czas dostępu
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2010, 10:49:16 wysłana przez kazuPwNz »


Jako że mam już ssd i przetestowałem L2 na nim to tak.. bzdurą jest to że niby daje więcej klatek przy większej ilości ludzi.. Aden rynek(lancer) na zwykłym HDD 14 fps, na SSD 14 fps.  Jedyne co daje SSD to szybkość wczytywania się gry/ludzi/npc i zniwelowanie przycinek i zacinek przy doczycie, obracania kamerą etc. (aczkolwiek czasami są) i to tyle..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2011, 01:04:17 pm wysłana przez Fatality »


  • Wiadomości: 174

  • Pochwał: 1

  • ST FTW!!! bolek to faja
Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 03, 2011, 08:36:07 pm »
ja grzebałem w l2.ini, działało (na privach, w tym rpg, gracia final/epilog).
to czy odczujesz dużą zmianę zalezy głownie od specyfikacji twojego komputera.
jeśli jest słaby to nie wiele sie juz z niego wyciagnie.
jesli jest mocny to wielkiej roznicy sie nie zauwazy raczej.
w kazdym razie mozna wlaczyc 'jakies-tam-bajery' ktore domyslnie są off, poprzestawiane pod stare karty grafiki.
mozna tez zwiekszyc ilosc pamieci ram jaką wykorzystuje gra do ładowania/przechowywania tekstur (przyspiesza to ofc dzialanie gry, zmniejsza i przyspiesza doczyty w miastach/na siege).

Troszke nie do końca związane z tematem, ale mam pytanie, która opcja w pliku l2.ini odpowiada za iloś ram jaką wykorzystuje l2 ??
DN: NM(30x):
Tyr/ol sub: Bh/wc
Des/tyr
Ee/ol
Bh/pal
Zerk


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 4

Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 03, 2011, 10:59:06 pm »
bodajże

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=256

ogólnie ta linijka występuje w ini kilka razy, ale powinno chodzić o tą z engine.gameengine.
domyślnie zazwyczaj 32, u mnie zwiększone na 256/512, w zależności od kroniki (powyżej g.final 512 mi nie chce odpalić, przy 2gb ram i 512 na karcie graf).
do edycji ini polecam L2Lige/FileEdit. ciekawostką jest, że w tych programach owa linijka opisana jest jako odpowiedzialna za "wykorzystywaną pamięc karty graf". ja znalazłem na innych stronach / poradnikach zupełnie inne info, takie jak zamieściłem kilka postów wyżej.

z innych ciekawych komend:

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
ReduceMouseLag=False (domyślnie true)
UseTripleBuffering=True (domyślnie false :f)

był kiedyś ładny poradnik na guru i innych portalach opisujący te i inne komendy, co zmienianie wartosci i T/F faktycznie daje, NIC z tego nie pamiętam więc nie będę tu uzasadniał czemu tak a nie inaczej ^^ ale w skrócie chodziło o włączenie wsparcia dla bajerów nowych kart graf.

a co do mojej wcześniejszej wypowiedzi odnośnie tworzenia dysku z nadmiaru pamięci ram i tajemnych technik których nikt nie umie dokładnie opisać. poradniki na ten temat czytałem na forum klanu teamzone (już nie mam tam dostępu), w którym znalazło się kilka podobnych mi ludzi lubiących pogrzebach w bebechach gierek. z kolei info w poradnikach było zaczerpnięte bodajże z L2Blah/L2Guru. niestety nie posiadam linków. w każdym razie trzeba mieć:
a) nadmiar ramu ^^.
b) program który z tego nadmiaru stworzy nam dysk na który przerzucimy całe L2 bądź też tylko foldery tekstur.
c) programy które "zlinkują" ze sobą folder L2 na normalnym dysku z folderami tekstur na dysku z ramu.
nazw programów też już nie pamiętam, ale powinno się to łatwo znaleźć na guru i w google.

życze wszystkim owocnego moddingu  8)

//Acid
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2011, 07:03:04 pm wysłana przez Acid »


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 11, 2011, 09:43:24 pm »
Dużo prosciej zrobic sobie pseudo partycje w RAM'ie i wrzucic tam caly katalog L2. Bawilem sie czyms takim przy 12gb ramu i naprawde robilo kosmiczna roznice.
new future.


  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
Odp: Komp pod l2
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 12, 2011, 06:40:53 pm »
od MS-DOS 5 sa w systemie wszelkie narzedzia potrzebne do wrzucenia l2 do ramdysku. pocam poczytac np. o poleceniu subst :)
Oj tam oj tam