Witaj
Gość

Wątek: Laptop za 2-2,5 tys.  (Przeczytany 2626 razy)

  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Laptop za 2-2,5 tys.
« dnia: Styczeń 05, 2011, 10:42:01 pm »
Witam
Jakoż, że w domu jestem raczej gościem niż mieszkańcem planuję sobie kupić laptopa.
Wiadomo - priorytet nauka ale bez kitu rozerwać też się trzeba  :P
A tak w ogóle należy mi się coś konkretnego po tylu latach na złomskich pc'tach, wybór padł na lapka bo stacjonarnego jak wspominałem powyżej nie ma sensu kupować.

Dobra do konkretów: budżet wstępnie planuję ok. 2000-2500 zł, nie znam się kompletnie na sprzęcie komputerowym oprócz podstawowych rzeczy więc nijak nie wiem jak się za to zabrać
Chcę aby laptop był dobry jak na taką cenę i te czasy (chciałbym zagrać w końcu w jakąś porządną grę :D )
Tak aby mi służył dobrze przez jakieś 3 lata albo i dłużej  :)
Wiadomo szybki i mocny procesor (nie potrafię określić jak szybki bo się nie znam),dobra karta(1024 i wzwyż i też solidna ),dobre ramy i dysk min 500 gb

Liczę na pomoc

edit: Chyba w Hardware to miało być, mam nadzieję że tu też może, jeżeli nie proszę o przeniesienie  :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2011, 11:49:09 pm wysłana przez lukasz09091 »


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 4

Odp: Laptop
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2011, 11:21:45 pm »
nie znam sie za bardzo na laptopach, ale raczej na 100% mogę ci polecić markę Toshiba.
z opini wielu ludzi mozna wnioskowac ze solidna marka, solidne laptopy, z mocną baterią etc.
polecalem ją ostatnio znajomym, kupowali lapki (studia zaczeli), i jak dotąd all zadowoleni.

+ dodatkowo ich nowa promocja/gwarancja -> zeroproblemu.pl

Cytuj
Aby wziąć udział w promocji i uzyskać gwarancję ZERO PROBLEMU, należy spełnić kolejno trzy warunki:

   1. Zakupić dowolny notebook firmy Toshiba w dniach od 1 września 2010 roku do 31 marca 2011 roku zachowując oryginał lub kopię dowodu zakupu
   2. Zarejestrować standardową gwarancję firmy Toshiba na stronie www.toshiba.pl/rejestracja