Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Pomoc techniczna i inna => HELP! => Archiwum - serwery oficjalne - ogólne => RU Retail => Wątek zaczęty przez: Terrance w Czerwiec 29, 2011, 12:28:51 pm

Tytuł: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Terrance w Czerwiec 29, 2011, 12:28:51 pm
Wczoraj wieczorem 4game rozsyłało maile, w których pisało, że należy zmienić hasło do konta. Bez tego nie da się zalogować do zapuskatra. Mój problem polega na tym, że na kontach z boxami, kiedy próbuję zalogować się na mail wyświetla mi komunikat: ,,Niestety, konto zostało wyłączone" (Gmail). Na konta e-mail nie wchodziłem od ich rejestracji. Nie mogę też zmienić adresu e-mail, gdyż trzeba kliknąć w link wysłany na stary adres. Nie mam więc dostępu do żadnego z alt kont. Co robić?

Edit: Zauważyłem, że nie trzeba dostępu do maila dla zmiany passow. Po zrobieniu tego daje się zalogować, ale to dalej rozwiązanie tymczasowe.. Da się jakoś zmienić maila bez dostępu do starego?
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Czerwiec 29, 2011, 12:40:31 pm
Nie wiem jak to jest na ru, ale moim zdaniem musisz skontaktować się ze staffem ; )
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Terrance w Czerwiec 29, 2011, 01:06:43 pm
Tylko jest problem bo nie władam biegle językiem rosyjskim..
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Sebal w Czerwiec 29, 2011, 01:22:03 pm
Poproś któregoś użytkownika forum a na pewno ktoś udzieli CI pomocy : )
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Mauro w Czerwiec 29, 2011, 02:32:45 pm
Ja pisałem do 4game petycje po rusku to nie odpisali, a jak po angielsku to po 2h miałem odpowiedz (chyba nie zrozumieli mojego rusisza :( )
Także wal śmiało po angielsku
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Terrance w Czerwiec 29, 2011, 02:47:17 pm
Już napisałem po rosyjsku, chyba nawet zrozumiale :P
Tytuł: Odp: Brak dostępu do kont.
Wiadomość wysłana przez: Mauro w Czerwiec 29, 2011, 02:56:16 pm
ja tez tak myślałem   :D