Witaj
Gość

Wątek: Problemy z odpaleniem klienta  (Przeczytany 2030 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Problemy z odpaleniem klienta
« dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:04:35 am »
Problem jest następujący:

Zapuskatr odpala się normalnie, wpisuję hasło do gry, klikam graj. Pojawia się okno ładowania /"uruchamia się" - czy jakoś tak ;) / i po chwili znika. Normalnie powinien tutaj odpalić się frost ze swoim ładowaniem a po nim okno gry lecz to się nie dzieje. Proces lineage2.exe znika po uruchomieniu okienka z procesami ;)

Robione ponowne update'y gry, reinstale gry i ostatecznie reinstal windowsa - brak efektu. Dodam, że problem pojawił się tydzień temu we wtorek po updacie po przerwie technicznej. Po dzisiejszej przerwie technicznej i pobraniu paru mega upu przez zapuskatr o dziwo zalogowałem się 2 razy do gry bez problemu. Po chwili jednak frost/zapuskatr/? znowu strzelił focha i dzieje się znowu to co napisałem wyżej.

Jakieś pomysły co to może być?


Odp: Problemy z odpaleniem klienta
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:21:33 am »
Jakiś AV?


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Problemy z odpaleniem klienta
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:24:07 am »
Żadnego tak przed jak i po wystąpieniu problemu.


Odp: Problemy z odpaleniem klienta
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:27:59 am »
Programy w trey'u? Może być tak, że frost wykrywa jakiś proces, który "widzi" jako bota dlatego zamyka Ci cały proces l2. Miałem tak kiedyś ze sterownikami Razera.

Spróbuj odpalić grę oraz zapuskatr jako administrator


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Problemy z odpaleniem klienta
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2011, 01:01:18 pm »
Wyłączyłem wszystkie programy jakie uruchamiały się automatycznie przy starcie systemu i o dziwo działa. Co jednak ciekawsze: potem włączyłem wszystkie te programy znowu i... nadal działa :)

Problem więc został rozwiązany ale nie wiem co go powodowało ;) Oby wkrótce nie powrócił. Dzięki za pomoc!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2011, 01:11:24 pm wysłana przez fangor »