Witaj
Gość

Wątek: Glory Days - Patch Notes - Zbiorczy  (Przeczytany 5855 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 4737

  • Pochwał: 22

  • I dont necessarily agree with everything i say
Glory Days - Patch Notes - Zbiorczy
« dnia: Grudzień 05, 2012, 10:13:10 pm »
 DUAL CLASS AND SUBCLASS


Dual Class Re-Awakening
Od teraz można zmienić swoją Dual Classę. Wystarczy wizyta u Raina w Talking Island Village. Odwiedzając ją upewnij się, że jesteś na Dual Classie, będziesz potrzebował również klasową pelerynką. Poziom twojej Dual Classy zostanie zredukowany do Lv.85, stare skille z Dual Classy zostaną skasowane, odpowiednie skille z 3-ciej profesji zostaną dodane.
Cytuj
zmiana duall classy kosztuje 100kk i jeżeli masz lvl 86, to zamienia na inną klasę z lvl 86, jak masz 87 to zamienia na inną 87 lvl, a jak masz 88+ to i tak zamienia na 87 lvl.
/by Alarion

Dual Class Skills
Dual Class skill certificates pozwalają na wykupienie specjalnych skilli dostępnych tylko z Dual Classy. Certyfiakaty można zdobyć levelując Dual Classę na Lv.85/90/95/99 rozmawiając z NPC Trandon. Może on także skasować wcześniej wykupione skille i zamienić je na inne.
Każdy z poniższych skilli kosztuje 1 Certyfikat:


Poniższe skille posiadają tylko Lv.1:


Kiedy obie klasy, Main i Dual Class, posiadają Lv.85 lub wyższy mogą nauczyć się nowego skilla: Dual Maximum HP. Skill będzie podnosił swój poziom wraz z podnoszeniem się levelu Main klasy i Dual Classy. (Na przykład: jeśli twoja Main klasa ma Lv.99, ale Dual Classa ma Lv.85, możesz nauczyć się tylko Lv.1 skilla).

Cytuj
skill na dodatkowe HP z dual klasy jest skillem typu toogle (o ile mi wiadomo, nie zjada on MP).
/by Alarion

New Items


Subclass
Postać musi mieć teraz Lv.85, aby otrzymać quest, który otwiera możliwość zrobienia Subclassy. Wraz z Glory Days wszystkie skille z Subclassy, które były wcześniej wykupione zostaną skasowane, aby zrobić miejsce na nowe. Kamael od teraz może wybrać Inspektora już na pierwszej Subclassie.
Koszt każdego z poniższych skilli to 1 certyfiakt:



 Clan and Clan Hall

Dodano nowe klanowe pelerynki. Mogą być zakupione od merchant NPC w aukcyjnych lub zdobycznych CH lub od Clan Requests Manager NPC i mogą być używane przez członków klanu.
Od teraz można dodawać znak klanowy, który po zarejestrowaniu automatycznie pojawia się na pelerynkach klanowych (wymagania co do znaku klanowego: 256X256 pixeli in, 24bit/32bit w formacie TGA lub BMP), jeśli żaden znak klanowy nie zostanie zarejestrowany pelerynka będzie miała podstawowy kolor.

Dodano nowy rodzaj produktów do kupienia w CH (1szt/1h), nowe produkty będą się pojawiać tylko wtedy, kiedy funkcje CH będą ustawione na 3.
- Bloody Swampland Teleport Scroll
- Isle of Souls Harbor Teleport Scroll
- Ruins of Ye Sagira Teleport Scroll
- Guillotine Fortress Teleport Scroll
- Parnassus Teleport Scroll
- The Forbidden Gateway Teleport Scroll

Do wszystkich CH dodano buffy Iss Enchantera
- Horn Melody
- Drum Melody
- Pipe Organ Melody
- Guitar Melody
- Harp Melody
- Lute Melody
- Knight’s Harmony
- Warrior’s Harmony
- Wizard’s Harmony

Zwiększono regenerację HP/MP, zwiększono czynsz i opłaty eksploatacyjne we wszystkich aukcyjnych i zdobycznych CH.
Clan Advent nie będzie kasowany po wejściu do instancji (nie dotyczy Olimpiady).
Clan Flag można się nauczyć tylko jeśli jest się na Main Classie, ale po nauczeniu może być użyty zarówno jeśli jest się na Main/Dual/Subclassie.
Dodano nowe teleporty do wszystkich aukcyjnych i zdobycznych CH.
Ulepszono wszystkie CH w Dion z C-grade do B-grade. Zmieniono kryteria aukcji, depozyty i funkcje, tak aby dopasować je do nowego grade.


Contestable Clan Halls

Zmieniono metody zdobywania niektórych zdobycznych CH:
- Fortress of Resistance
- Fortress of the Dead
- Devastated Castle
Walki o wyżej wymienione CH będą od teraz miały miejsce w instancjach, każda walka będzie przebiegała inaczej. Czas na zrobienie instancji to 1 godzina. Gracze zostaną wyrzuceni z instancji, jeśli czas na jej zrobienie się skończy. Klan, który wygra prawa do CH musi potwierdzić lub zrzec się ich poprzez rozmowę z NPC . Jeśli zwycięski klan zrzeknie się praw do CH, wtedy CH przechodzi w ręce NPC na kolejne 2 tygodnie.
Wszystkie klany, które przystępują do tego samego CH siege są względem siebie anonimowe, po zakończeniu bitwy otrzymają komunikat informujący, że jeden z klanów zdobył CH.
Trzy nowe itemy mogą być zdobyte w instancjach:
- Nurka’s Belt: pas Bloody Lord Nurka, RB w Fortress of Resistance (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)
- Lidia's Belt: pas Lidia von Hellmann, RB w Fortress of the Dead (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)
- Gustav's Belt: pas Gustav, RB w Devastated Castle (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)

Fortress of Resistance
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w piątek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Brakiel dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Klan, który zabije Bloody Lord Nurka w najkrótszym czasie zdobywa prawa do CH
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Brakel the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.


Fortress of the Dead
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w czwartek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Jacquard dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Klan, który zabije Giselle von Hellmann, Alfred von Hellmann oraz Lidia von Hellmann w najkrótszym czasie, zdobywa prawa do CH.
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Jacquard the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.


Devastated Castle
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w piątek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Loken dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Instancja w Devastated Castle polega na tym aby:
- Wszystkie trzy wewnętrzne twierdze muszą być okupowane
- RB Gustav musi zostać pokonany, aby wygrać bitwę
Twierdza może być zajęta poprzez użycie Scroll: Stronghold Siege (10, 20, 30, 40, or 50 –sek), który dropi z mobów na podległym obszarze. Po użyciu scrolla, twierdza jest zajęta na okres czasu szczegółowo podany na scrollu (10, 20, 30, 40, or 50 –sek)
Transportation Stronghold:
Jest to twierdza, która przemieszcza się z jednej strony zamku do murów po przeciwległej stronie. Kiedy dotrze do murów zamku, twierdza staje się nieokupowana, nawet jeśli nie minął jeszcze czas wskazany na użytym scrollu. Aby utrzymać tę twierdzę z dala od przeciwległych murów członkowie klanu powinni używać wszelkich zwalniających lub blokujących ruch skilli jakie posiada ich klasa.
Attack Stronghold:
Tę twierdzę należy nieustannie atakować, aby utrzymać ją w pozycji okupowanej. HP tej twierdzy wzrasta w szybkim tempie, kiedy osiągnie 100%, twierdza przechodzi w stan nieokupowanej.
Demolished Throne Stronghold:
Twierdza ta może być zajęta przez max 3 min. Zmiany statusu nie można przerwać ani w jakikolwiek inny sposób zapobiec jego zmianie, więc tę twierdzę należy zajmować z rozwagą.
Klan, który zajmie wszystkie trzy bazy i jako pierwszy zabije RB Gustav, nabędzie prawo do CH.
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Loken the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.




 Vitality
Vitality jest teraz unikalne dla każdej postaci i klasy. Każda postać na koncie gry, każda Main klasa, Dual klasa, Subklasa będzie miała swój własny pasek Vitality, osobno będzie naliczało limit oraz reuse itemków zwiększających/zatrzymujących Vita.
Zwiększono szybkość zużywania się Vitality podczas expienia.
Należy pamiętać, że od wejścia GOD posiadanie Vitality nie zwiększa szansy na drop, natomiast brak Vitality daje karę do szansy na drop. Najlepiej by było, jeśli zawsze będziesz miał odrobinę Vitality na postaci.


Mentor System
Kiedy Mentor i Mentee zmienią Main Classę na Dual/Subclassę w dalszym ciągu mogą użyć następujących skilli:
Mentor’s Knight’s Harmony
Mentor’s Warrior’s Harmony
Mentor’s Wizard’s Harmony
Mentor’s Mentee’s Appreciation
Mentee’s Mentor Summon
Mentee absolwent może stać się Mentorem szybciej niż wcześniej, bo już dzień po tym jak się przebudzi. Kiedy kontrakt pomiędzy Menteem a Mentorem zostanie anulowany, Mentor może nawiązać nowy kontrakt już po 2 dniach, a nie jak wcześniej po tygodniu.


PK System
Reputacja oraz PK system zostały przebudowane tak, aby chronić graczy przed bezsensownym PKowaniem jednocześnie umożliwiając "czerwonym" odkupienie swoich win.

Zmiany w punktach reputacji
Maksymalna ilość Punktów Reputacji jaką można zdobyć to +500 (nick gracza staje się wtedy zielony). Wraz z wejściem Glory Days Punkty Reputacji powyżej 500 zostaną ustawione na 500, natomiast te poniżej 0 zostaną ustawione na 0.
Jeśli gracz ma powyżej 4 PK jego Punkty Reputacji będą spadał znacznie szybciej po kolejnym PKnięciu kogoś.
Kiedy gracz z dodatnią ilością Punktów Reputacji PKnie kogoś:
- Punkty Reputacji kasują się do 0 jeśli postać miała 0 PK wcześniej
- Punkty Reputacji spadną poniżej 0 jeśli postać miała 1 lub więcej PK
Nowe metody pozwalające zwiększyć ilość Punktów Reputacji:
- Kiedy gracz posiada ujemną ilość Punktów Reputacji podczas zabijania mobów otrzymuje XP, SP oraz zwiększa ilość swoich Punktów Reputacji max do 0.
- Zwiększyć swoją ujemną ilość Punktów Reputacji (max do 0) można poprzez umieranie, ale jeśli podczas śmierci nie traci się XP to również nie zyskuje się Punktów Reputacji.
- Kiedy postać posiada zero lub dodatnią ilość Punktów Reputacji można je dodatkowo zwiększyć zabijając kogoś, kto jest PK.

Item Drop Penalty
Kara polegająca na kasowaniu itemów w momencie jak się zginie na PK, z czasów zamierzchłej przeszłości powraca w Glory Days: kiedy gracz z ujemnymi Punktami Reputacji ("czerwony") i liczbą PK 4 lub więcej zginie, wtedy jest możliwość, że 1-5 itemków może zostać skasowanych (nawet te augumentowane). Im więcej PK tym większa szansa na zniszczenie większej ilości itemków (max 5 może być skasowanych podczas 1 śmierci).

Reputation Penalty
Jest to debuff, który zwiększa swoją instensywność proporcjonalnie do liczby PK. Gracz z liczbą PK 3 lub mniej może otrzymać tylko Lv.1 Reputation Penalty, ale gdy liczba PK sięga 4 lub więcej Lv. Reputation Penalty wzrasta proporcjonalnie do ilości ujemnych Punktów Reputacji gracza.


Repent Your Sins Quest
Jest to dzienny Quest, który pomoże w redukowaniu liczby PK.

Wymagania: Lv.61+, liczba PK 1+, 200 Gem B (potrzebnych do przysumonowania Sin Eatera)
NPC: Black Judge - South of Floran Village - Hardin's Academy - South entrance of the Westelands
Opis: Expiąc na mobach wraz z twoim przyjacielem Sin Eaterem musisz zebrać 10 Penitence Powders. (Jeśli zbierzesz więcej niż 10 to przy oddawaniu Questa skasują się wszystkie)
Nagroda: Zmiejszenie liczby PK od 1-3


 Aby zadeklarować wojnę, klan musi mieć 5 lvl lub wyższy oraz musi mieć 15 członków klanu. Każdy klan może wypowiedzieć do 30 wojen w jednym czasie. Tak jak wcześniej, nie ma limitu co do ilości wojen, które zostaną nam zadeklarowane przez inne klany.

Wcześniej: wojna pomiędzy klanami mogła się rozpocząć, kiedy obydwa klany wzajemnie zadeklarowały wojnę lub automatycznie po 3-dniowym okresie karencji.
Teraz: klany nie są już zmuszane do wojny, ale wrogość liczy się jako akceptacja. Wojna rozpocznie się w momencie, kiedy obydwa klany wzajemnie zadeklarują wojnę, lub jeśli 5 członków klanu, który wypowiedział wojnę zostanie zabitych przez klan, któremu tę wojnę zadeklarowano. Klan,

któremu zadeklarowano wojnę może śledzić liczbę zabitych oraz czas pozostały do zaakceptowania deklaracji wojny w zakładce War Info.


Wojna klanowa nie dojdzie do skutku jeśli:
- deklaracja wojny zostanie cofnięta (koszt: 5000 CRP)
- przez okres 1-tygodnia nie zostanie zaakceptowana przez klan, któremu ją wypowiedziano

Członkowie klanu, któremu wypowiedziano wojnę mogą zobaczyć znaczki nad głowami członków klanu, który tę wojnę zadeklarował.

Podczas wojny klanowej będzie można obserwować transfer CRP jako wiadomość na ekranie oraz jako komunikat systemowy. W informacji tej zobaczymy jaki klan, nick postaci oraz wynik.

W związku ze zmianami jakie nastąpiły wraz z wejściem Glory Days wszystkie wojny klanowe, które są aktualnie w toku zostaną anulowane. 


 
CLAN REQUEST
1. Istnieją trzy rodzaje Requestów dostępne w Dwarf Guild. Lider klanu może zarejestrować, zmienić lub odrzucić Request poprzez Clan Request Manager, którego można znaleźć w każdym mieście.
     - nie możesz przystąpić do Requestu jeśli nie jesteś członkiem klanu
     - jeśli istnieją jakieś niedokończone kroki podczas Requestu w toku, klan nie może podjąć kolejnego Requestu w tym samym czasie.
     - jeśli Request zostanie zmieniony w trakcie trwania innego Requestu, wszystkie zgromadzone do tej pory Clan Request Points zostaną skasowane.
2. Członkowie klanu, którzy biorą udział w Requeście mogą zbierać Personal Request Points (PRP) zabijając potworki. Istnieje maksymalna ilość punktów, którą może zebrać pojedynczy członek klanu, jest to 100 PRP. Powyżej tej liczby punkty nie będą dodawane.
3. PRP, które mogą być zbierane przez polowanie są gromadzone w ilości zależnej od różnicy pomiędzy poziomem gracza, a poziomem moba
     - 0-2 levele różnicy - najbardziej efektywne gromadzenie
     - 3-10 leveli różnicy - wpadają, ale słabo
     - powyżej 11 leveli różnicy - nie wpadają
4. PRP można gromadzić zabijając zwykłe moby. Nie dostaniesz punktów za instancje i RB.
5. Podczas gromadzenia PRP ma znaczenie, czy polujesz sam, w party, czy w Command Chnnelu.
6. PRP naliczane są w sposób ciągły i nie mogą być gromadzone jeśli suma Clan Request Points osiągnie maksymalny poziom.
     - Clan Request Points są gromadzone w różnej ilości, zależnie od poziomu klanu.
     - Clan Request Point mogą być gromadzone indywidualnie, po tym jak zostaną zresetowane.



7. Kiedy Clan Request Points osiągną maksimum, Request staje się dostępny i można go odebrać poprzez NPC Clan Request Manager. Po osiągnięciu maksimum pokaże się okno powiadomienia i wiadomość na ekranie informująca członków klanu, o tym, że cel został osiągnięty i Request może być odebrany.
8. Przedmioty potrzebne do wypełnienia Requestu można uzyskać za pomocą przycisku [Receive Request]
     - Request items mogą być otrzymane dla 7 lub 14 graczy.
     - Request items mają limitowany czas 24h, kiedy mogą być wykorzystane, mogą być użyte przez członków klanu, którzy wcześniej zarejestrowali się do Requestu.
     - Request items nie mogą być użyte w instancjach lub w miejscach gdzie przywoływanie jest zabronione.
     - tylko członkowie klanu są upoważnieni do odebrania Requestu. Uczniowie w akademii nie mogą odebrać Requestu, ale mogą brać w nim udział.
9. Kiedy Request items zostaną użyte, pojawi się NPC Request Coordinator, który pozwoli uruchomić Request.
     - przycisk [Summon Clan Members] pozwoli przywołać członków klanu do pomocy w ukończeniu Requestu.
          - komunikat przywołania pojawi się każdemu na ekranie jako okno pop-up. Członkowie klanu są przywoływani w kolejności kliknięcia [OK]
          - wiadomość pop-up nie pojawi się jeśli, postać będzie aktualnie w instancji lub w miejscu gdzie przywoływanie jest zabronione.
          - jeśli zaakceptujesz wezwanie, zostaniesz przetransportowany do instancji, w której przeprowadzony zostanie Request. Po zakończeniu zadania, gracze powrócą do miejsca, gdzie byli poprzednio.
     - NPC zniknie i Request będzie mógł się rozpocząć po wciśnięciu przycisku [Start Request]

   

10. Kiedy Request zostanie przeprowadzony, nagrodę otrzymasz bezpośrednio do inventory.
11. Guild Request Badges nabyte poprzez Request mogą być wymienione na różne przedmioty za pomocą Request Manager lub zastosowane do podniesienia poziomu klanu poprzez Grand Master w każdym mieście.
12. W zakładce klanowej zmieniono opcję [End War] na [Request Info].

NAGRODY:
1. Podnoszenie poziomu klanu odbywa się poprzez wizytę u Grand Master lub High Priest w każdym mieście. Tą metodą można podnieść klan maksymalnie do Lv.7. Masz wybór pomiędzy General Payment i Clan Request Payment, nie musisz płacić obu.



2. Następujące przedmioty można nabyć u NPC Clan Request Manager. Wszystkie itemy oprócz Clan Cloak są zbywalne.




      rights reserved@shanique     
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2013, 01:38:04 am wysłana przez Arimas »
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77