Komendy Administratora serwera na plikach L2J//admin - Otwiera menu Game Mastera
//gmchat - Wysyła wiadomość, którą tylko GMi widzą (//gmchat xxx-treść wiadomości)
//gm - Włącza lub wyłącza GMa z listy, którą można zobaczyć wpisujac /gmlist
//invul - niezniszczalność
//delete - Służy do kasowania npc, który nie jest nam potrzebny w danym miejscu (UWAGA //delete nie można odwrócić)
//kill - Zabijanie npc bądź graczy bez użycia broni
//target - Nakierowanie na cel (używamy tak: //target xxx-gracz)
//buy - Otwiera GM Shop w panelu admina
//gmshop - -||-
//announce_menu - Otwiera menu wiadomości, które pokazują się przy wejściu na server
//list_announcements - Pokazuje listę wiadomości wysłanych w trakcie gry
//reload_announcements - Napisy z listy zostają ponownie pokazane wszystkim, którzy znajdują sie aktualnie w grze
//announce_announcements - Zamieszcza listę wpisanych w trakcie gry wiadomości, tak, aby wyświetlały się przy każdym wejściu na server
//add_announcement - dodaje tekst do wyświetlanych przy wejściu wiadomości (//add_annonuncements xxx-trść)
//del_announcement - usuwa wiadomość z wyświetlanych (//dal_announcement xxx-treść)
//announce wysyła wiadomosć do wszystkich obecnych na serverze (//announce xxx-treść)
//itemcreate - Otwiera meny "przyzywania" przedmiotów po ich ID
//create_item - Tworzy przedmiot (//create_item x-id przedmiotu)
//server_shutdown - Powoduje zamknięcie servera (//server_shutdown x-czas w jakim chcemy go zamknąć)
//server_restart - Powoduje restart server (//server_restart x-czas w jakim chcemy)
//server_abort - Przerywa proces zamykania, bądź restartu servera
//show_spawns - Powoduje otwarcie menu tworzenia npc na danej lokacji
//spawn - Tworzy npc na lokacji, w której znajduje sie GM (//spawn x-id npc)
//spawn_monster - -||- (//spawn_monster x-id npc)
//spawn_index - Pokazuje index npc do stworzenia
//spawn_index level - -||- (//spawn_index x-level npc)
//show_skills - Otwiera menu skilli gracza, którego mamy namierzonego
//remove_skills - Usuwa skille gracza, którego mamu namierzonego
//skill_list - Otwiera listę skilli
//skill_index - Otwiera listę skilli, które można wybrać posiadająć dane staty
//add_skill - Dodaje wybrany skill dla bnamierzonego gracza (//add_skill x1 x2
x1-id skilla x2-jego level
//remove_skill usuwa konkretnie wybrany skill z namierzonego gracza (//remove_skill x-id skilla)
//get_skills - Daje GMowi skille namierzonej postaci (uwaga, usuwa tymczasowe)
//reset_skills - Oddaje skille usunięte przez poprzednia komendę
//add_exp_sp_to_character - Otwiera meny dodawania xp i sp postaci GMa
//add_exp_sp - Dodaje xp i sp postaci, którą GM ma namierzoną (//add_exp_sp xp_ilość sp_ilość)
//edit_character - Otwiera menu edytacji namierzonego gracza
//current_player - Otwiera listę graczy na serverze
//character_list - Otwiera listę graczy, którzy grają w danej chwili
//show_characters - -||-
//find_character - Otwiera menu szukania gracza
//save_modifications - Zapisuje zmiany wprowadzone do danej postaci
//show_moves - Otwiera menu teleportacji
//show_moves_other - Otwiera menu dla innego gracza (chyba)
//show_teleport - Otwiera menu teleportacji
//teleport_to_character - Wysyła GMa do wpisanego gracza (//teleport_to_character x-nick gracza)
//teleportto - -||-
//teleto r - -||-
//teleto - -||-
//move_to - wysyła na koordynacje wpisane (//move_to x1 x2 x3)
//teleport_character - wysyła namierzonego gracza na koordynacje wpisane (//teleport_character x1 x2 x3
//recall - przywołuje wpisanego gracza do GMa (//recall x-nick gracza)
//restore - Przywraca zniszczone info gracza
//repair - Naprawia zniszczone info gracza
//changelvl - Zmienia access level namierzonego gracza (//changelvl x-ilość)
//ride_wyvern - GM ujażmia wiwernę
//unride_wyvern - GM schodzi z wiwerny
//ban - Banuje gracza (//ban x-nick gracza)
//unban - Odbanowuje gracza (//unban x-nick gracza)
//kick - Wyrzuca gracza z gry (//kick x-nick gracza)
//mons - Startuje Monster Races.
//edit_npc - Edytuje wybranego npc (//edit_npc x-id npc)
//save_npc - Zapisuje edytowanego NPC
//recall_npc - Przyzywa npc do GMa
//show_droplist - pokazuje drop liste npc (//show_droplist x-npc_id)
//edit_drop - Edytuje droplistę wybranego npc (//edit_drop
npc_id item_id)
//add_drop - dodaje przedmiont do dropu npc (//add_drop npc_id item_id)
//del_drop - Usuwa droplistę danego npc (//del_drop npc_id item_id)
//showShop - Pokazuje listę przedmiotów w sklepie npc
//showShopList - -||-
//addShopItem - dodaje item do sklepu (//addShopItem Shop_ID item_id Price
//delShopItem - usuwa przedmiot z listy sprzedawcy (//delShopItem x1 x2 x1-id sklepu x2-id przedmiotu)
//editShopItem - zmienia cenę przedmiotu w sklepie (//editShopItem x1 x2 x1-id sklepu x2-koszt przedmiotu)
//reload_quest - restart bazy danych z questami
//walk - chodzenie
//explore - zwiedzianie
//gonorth - teleportacja kilka krokow na polnoc
//gosouth - teleportacja kilka kroków na południe
//goeast - teleportacja kilka kroków na zachód
//gowest - teleportacja kilka kroków na wschód
//goup - teleportacja na lokację znajdującą się nad postacią GMa
//godown - teleportacja na lokację znajdującą się pod postacią GMa
Komendy dotyczące siegów i zamków:
//setcastle - przyznanie danego zamku liderowi klanu, który jest namierzony przez postać GMa
//clean_up_siege - Zakończenie siegu
//spawn_doors - Restart drzwi w zamku
//move_defenders - przyzwanie obrońców
//startsiege - rozpoczęcie siegu
//endsiege - zakończenie siegu
//list_siege_clans - lista broniacych i atakujących zamek klanów
//add_defender - dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy obrońców
//add_attacker - dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy atakujących
//clear_siege_list - usunięcie wszystkich atakujących i broniących klanów z listy siegu
//sgspawn <npc_id> <group> - przyzwanie grupy odnoszącej się do siegu
//siege - Wystartowanie konkretnego siegu (Giran, Oren, Dion, Gludio, Aden, Goddard, Heine, Rune itd)
Inne komendy:
//box_access -
//box_access char1 char2 -
//box_access no char1 -
//forth -
//bsh -
//jython -
//failed -
//fight_calculator - kalkulator walki?
//fight_calculator_show - pokazanie kalkulatora walki
//fcs -
//play_sounds - Umożliwia puszczenie muzyki z gry, wybranej przez GMa
//nokarma - Zzerowanie karmy z namierzonego gracza, bądź siebie
//setkarma value - ustawienie namierzonemu graczowi karmy
//setew value - ustawienie enchantu broni namierzonego gracza (//setew x-liczba)
//banchat - ban na rozmowy (//banchat x-nick gracza)
//unbanchat - usunięcie bana na chat (//unbanchat x-nick gracza)
//polymorph character npc id - przemiana GMa w wybranego npc
//polymorph item id - przemiana w przedmiot namierzonej postaci ?
//polyself <npc id> - Przemienia GMa w wybranego po ID moba
//unpolyself - Odwołuje wcześniejszą przemianę
//polymorph item <itemid> - Polimorfuje przedmiot
//invis - niewidzialność
//invisible - -||-
//vis - spowrotem widzialny
//visible - -||-
//earthquake <Intensity> <Duration> - trzęsienie ziemi (//earthquake x1 x2 x1-intensywnosc x2-czas)
//para_all - paralizuje wszystkich graczy
//unpara_all - ożywia wszystkich sparalizowanych graczy
//para - paralizuje namierzonego gracza
//unpara - cofa paraliz namierzonego gracza
//bighead - powiększa głowę namierzonego gracza
//shrinkhead - odwołuje powiększenie głowy namierzonego gracza
Komendy debveloperskie:
//test uni flush -
//test hash <number> -
//test uni -
//res - wskrzeszenie
//find_mammon - pokazuje lokacje wszystkich mamnonów, jeżeli ci są w grze
//show_mammon - zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się pokazał
//hide_mammon - zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się ukrył
//list_spawns <NPC_ID> -
//admin_gmliston - dodaje GMa do listy wyświetlanych GMów
//admin_gmlistoff - chowa GMa z listy wyświetlanych GMów
//admin_silence - blokuje wszystkie wiadomości przychodzące
//spawn mob_name - przyzywa potwora po nazwie (//spawn x-nazwa moba)
//heal - uzdrawia siebie, bądź namierzonego gracza
//heal <radius> - uzdrawia wszystkich graczy z daną ilością hp (<radius>)
//give_all_skills - dodaje wszystkie skille, jakie dana osoba może posiadać (zarówno namierzony gracz jak i GM)
Pozostałe:
//openall - otwiera wszystkie drzwi
//closeall zamyka wszystkie drzwi
//unspawnall - usuwa wszystkie moby w grze
//respawnall - powoduje pojawienie się wszystkich mobów w grze
Tłumaczone w 100% by Soul. Za błędy przepraszam. Brakujące linie postaram się uzupełnic.
Może komuś się to przyda.
SERDEL: Swietna robota, plus dla CiebiePlus by Zell