Witaj
Gość

Wątek: Aw i certyfikaty dla niego  (Przeczytany 13572 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Aw i certyfikaty dla niego
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 25, 2012, 09:13:42 pm »
haste i bd? Bd daje celke....

Ponieważ widzę, że cały czas dużo osób zadaję pytania. Jaki cert na postać, jakie subklassy etc. Postaram się to wszystko zebrać do kupy.

Co to są Certyfikaty?
Są to nowe skille, które może posiadać Twoja klasa główna po spełnieniu określonych warunków. Umiejętności te zależą od rodzaju subclass’y oraz od jej poziomu. Dodatkowo musisz wykonać quest „ More Than Meets the Eye”, aby pozyskać certyfikat niezbędny do nauczenia sie skilli.
Poniżej znajduje się lista, na których poziomach, można uzyskać skille:


Na jakim lvl mamu do nich dostęp?
Subclass Level 65 - możesz nauczyć sie jednego skilla: Emergent skill
Subclass Level 70 - możesz nauczyć sie kolejnego skilla: Emergent skill.
Subclass Level 75 - Teraz masz dwa skille do wyboru: Class-Specific skill (Bardzo duży wybór skilli, możemy otrzymać haste, celka, UD, CP i wiele więcej ale to w dalszej części.)
Subclass Level 80 - Możesz nauczyć się Divine Transformation. (Praktycznie się w walce nie przydaję)


Czy certyfikaty znikają w raz z usunięciem subclassy?
Nawet, jeśli usuniesz subkę, dodane sille nie znikną. Główna klasa może mieć maksymalnie 4 specjalne umiejętności na każdą subclassę jaką masz. Co daje nam możliwość zgarnięcia dodatkowych 12 skilli ze wszystkich subclass.

Jak zrobić by mieć dostęp do Certyfikatów?
Sprawa prosta robimy quest o nazwie "More Than Meets the Eye":
Wersja Ang(lepsza): http://l2vault.ign.com/View.php?view=Guides.Detail&id=384
Wersja Polska: http://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=24741.0

Opisy Certyfikatów, czyli co z czym się je.
- 65 levelu i 70 levelu subklasy - możemy się wtedy nauczyć Emergent Ability (są to skille pasywne)

Emergent Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk. o ~22 pkt.
Emergent Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def o ~10 pkt.
Emergent Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk.o ~11 pkt.
Emergent Ability - Magic defense - Zwiększa nasz m. def o ~15 pkt.

- 75 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Master Ability lub [profesja] Ability (np. Summoner Ability jeżeli mamy summonera na subklasie).
Na początek wymienie Master Ability (Praktycznie to samo co Emergent Ability).
(Aby się nauczyć Master Ability wystarczy mieć byle jaką subklasę; tego skilla można się nauczyć tylko raz).

Master Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk o ~60 pkt.
Master Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk. o ~29 pkt
Master Ability - Casting - Zwiększa nasz casting speed o ~11 pkt.
Master Ability - Focus - Zwiększa nasz critical rate o ~30 pkt
Master Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def. o ~50 pkt.
Master Ability - Magic Defense - Zwiększa nasz m. def. o ~50 pkt.

- 75 levelu subklasy - Mamy drugą opcję rozwoju o nazwie Class-specific Ability, czyli umiejętności zależne od profesji subklasy.(Możemy mieć 3 takie certyfikaty, nie które są pasywne czyli na stałe, a inne to chance lub counter.

Warrior- Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker

Boost CP - Zwiększa nasze maksymalne CP o 738 pkt.
Resist Trait - Zwiększa nasz resist na anchor, root, sleep, stun, cancel
Haste - Szansa (jakiś 5%), że na 15 sekund zwiększy nasz atk. speed o 30%

Rogue- Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure Hunter, Arbelester

Long Shot - Zwiększa zasięg strzelania z łuku i kuszy o 200 pkt. (range)
Evasion - Zwiększa nasz evasion o 4 pkt.
Critical Chance - Szansa (jakiś 5%), że na 15 sekund zwiększy critical rate o 30%

Knight - Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight

Boost HP - Zwiększa nasze maksymalne hp o 6%
Resist Critical - Zmniejsza dmg od krytyków o 3%
Defense - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. def i p. def o 20%

Summoner - Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner

Boost Hp/Mp - Zwiększa nasze maksymalne hp o 147 pkt. i mp o 74 pkt.
Resist Attribute - Zwiększa nasz resist o 5 pkt. na Fire, Water, Wind i Earth
Spirit - Zwiększa M. Atk., Cast. Spd., P. Atk. i Atk. Spd. o 10% na 15 sekund

Wizard - Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer

Anti-magic - Zwiększa m. def. o 5%
Mana Gain - Zwiększa siłę skill Recharge (chyba na nas) o 20 pkt.
Mana Steal - Szansa (jakiś 5%), że wyśsiemy 10 pkt. Many

Healer - Bishop, Elven Elder, Shilien Elder

Prayer - Zwiększa moc naszego heala. (ok. 20-25 pkt?)
Divine Protection - Zwiększa nasz resist o 5 na Divine i Dark
Heal - Szansa (jakies 3%), że samoistnie się uleczymy o niecałe 200 pkt hp.

Enchanter - Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector

Boost Mana - Zwiększa maksymalną mane o niecałe 200 pkt.
Mana Recovery - Zwiększa regenerację many o ~1 mp/s
Barrier - Szansa (jakies 3%), że da nam nieśmiertelność na 5 sekund

- 80 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Divine Transformation
(Aby nauczyć się jakieś transformacji trzeba mieć konkretną profesję, do każdej profesji przypisana jest inna)

Warrior - Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker
Transform: Divine Warrior

Rogue - Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure
Hunter, Arbelester

Transform: Divine Rogue

Summoner - Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner
Transform: Divine Summoner

Knight - Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight
Transform: Divine Knight

Wizard - Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer
Transform: Divine Wizard

Healer - Bishop, Elven Elder, Shilien Elder


Enchanter - Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector
Transform: Divine Buffer

Divine Transformation Ability skills

Divine Transformations działają na zasadach takich jak zwykłe transformacje. Czyli nie możesz używać skilli ze swojej głównej profesji, skilli z certyfikatów. Natomiast Twoje statystyki zależą od Twojego wyposażenia jak i profesji jaką jesteś.

Reuse time, Sacrifice Skill i poziom transformacji:

Każda Divine Transformation trwa 30 minut i ma reuse time równy 4 godziny.

Divine Transformation ma swój specyficzny skill Sacrifice. Wszystkie te skille obniżają Twoje HP i MP do 0 i przez jakiś czas, nie możesz być uleczony przez magię, jak i przez potki. Użycie skilla Sacrifice zależy od Twojej subclass’y, Fighter-type subclass - 30% lub mniej HP, aby aktywować skill; Mystic-type subclasses - 10% lub mniej MP.

Każda transformacja może być nauczona w 3 poziomy, jeżeli zdarzy się, że będziesz miał więcej niż 1 subclass’ę tego samego rodzaju. Np. jeśli masz 2 subclass’y typu warrior i osiągniesz nimi 80 poziom, możesz nauczyć się Warrior Divine Transformation poziomu 2. Jeśli masz 3, możesz nauczyć się aż 3 poziomów tej transformacji.

Divine Transformations i ich poszczególne skille:

Poniżej znajduje się lista skilli wszystkich Divine Transformations:

Divine Warrior

Skille:

Atakujesz przeciwników używając wirującej energii. Możliwy jest critical hit. Power 2904.
Atakuje przeciwnika z daleka, używając energii miecza. Możliwy critical hit. Power 2323.
Uderzasz w ziemię wywołując trzęsienie ziemi i atakując pobliskich wrogów. Ignoruje obronę tarczą. Możliwy critical hit. Power 2323.
Na krótki okres czasu drastycznie zwiększa się Twoja siła ataku. Efekt 2.
Zatruwasz przeciwnika zabójczą igłą. Power 1689. Efekt 3.
Sacrifice - poświęcasz życie, by zwiększyć członkom party siłę ataku.


Divine Knight

Skille:

Hate- Prowokuje przeciwnika do ataku. Power 6752.
Hate Aura- Prowokuje pobliskich wrogów do ataku. Power 6752.
Atakuje cel nacierając na niego i ogłuszając, możliwy jest over-hit. Power 1162.
Atakuje otaczających wrogów, ogłusza ich. Ignoruje obronę tarczą. Over-hit jest możliwy. Power 775.
Drastycznie wzrasta Twój P. Def., M.Def. i odporność na anulowanie buffów, nie można się ruszyć, gdy efekt skille trwa. Efekt 2.
Wymachujesz toporem, aby uderzyć przeciwników znajdujących się przed Tobą. Power 2322.
Rush - Power 1900.

Sacrifice - poświęcasz własne życie, aby zwiększyć atrybuty obronne członków party.

Divine Rouge

Divine rouge jest kombinacją łucznika i sztyleciarza, dostajesz skille na oba typu ich broni, ale aby ich użyć musisz posiadać odpowiednią broń.

Skille:

Podczas ataku masz szansę na usunięcie z przeciwnika paru buffów i ogłuszenie go. Może być użyte, gdy używasz łuku. Over-hit jest możliwy. Power 2323.
Wystrzeliwuje 2 strzały po kolei. Możliwy Lethal Strike i Over-hit. Power 6195.
Strzał wywołujący krwawienie. Over-hit jest możliwy. Power 1549. Efekt 3.
Silny atak, który może zabić natychmiastowo. Można go użyć, gdy masz w posiadaniu dagger. Power 6969
Na krótki okres czasu wzrasta Twoje evasion.
Atakujesz wrogów, którzy są za Tobą. Power 2111.
Sacrifice - poświęcasz życie, aby zwiększyć członkom party liczbę uników podczas walki.


Divine Healer

Skille:

Leczy HP dla celu. Power 946.
Natychmiast odnawia HP dla celu. Power 826.
Odnawia HP członkom party i zwiększa dodatkowo regenerację HP. Power 400. Efekt 5.
Resurrection , odnawia 70% straconego doświadczenia.
Cleance .
Sacrifice - poświęcasz życie, by odnowić HP i MP członków party.


Divine Wizard

Skille:

Aura Flare , podczas PVP Twój M. Atk. zmniejszy się. Power 102.
Magiczny święty atak. Over-hit jest możliwy. Power 128.
AoE Sacred Attack , Power 64.
AoE Sleep .
Zwiększa odporność na mroczne ataki, zmniejsza na święte. Efekt 3.
Sacrifice - poświęcasz życie, by odnowić MP/HP członków party.


Divine Enchanter

Skille:

Prophecy of Water , zużywa 5 Spirit Ores.
Prophecy of Fire , zużywa 5 Spirit Ores.
Prophecy of Wind , zużywa 5 Spirit Ores.
Chant of Victory (nie dla party, lecz dla zaznaczonego celu), zużywa 5 Spirit Ores.
AoE Root , jeżeli cel jest obecnie unieruchomiony to ten skill nie zadziała.
Sacrifice - poświęcasz życie, by zwiększyć członkom party wszystkie umiejętności.


Divine Summoner

Skille:

Przyzywa świętą bestię, przyzwanie konsumuje 2 A-Grade Crystals, zużywa dodatkowo 1 kryształ podczas swojego życia.
Transfer pain .
Final Servitor , zużywa 20 Spirit Ores.
Servitor Heal , Power 991.
Sacrifice - poświęcasz własne życie, by zwiększyć częstość krytycznych ataków członków party



Aby zdobyć certyfikat należy:
Udać się do Grand Mastera danej subklasy i od niego wziąć certyfikat

Jak usunąć Certyfikat?
Trzeba iść do Avant-Garde w Ivory Tower, koszt tego zabiegu to 10kk adeny

Jak wygląda certyfikat?
O tak:



lub jeszcze prościej masz tutaj: http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,36429.0.html

« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2012, 09:19:27 pm wysłana przez Polopiryn »
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

Odp: Aw i certyfikaty dla niego
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 26, 2012, 11:00:36 am »

Warrior- Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker


czyli aw nie powinien miec haste a na servie pisza ze ma haste jest to private wiec wszystko jest mozliwe.
(kronika freya)


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Aw i certyfikaty dla niego
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 26, 2012, 04:38:09 pm »
Robiąc subę idź do innego Grand Magister innych klas najlepiej human i zobacz czy możesz wziąć subę. Pójdź do Warrior Guild w Giran i spróbuj.
Na jednych serwach było tak, że tylko Dark elf mógł robić dark elfy, potem to zmieniono etc.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)