/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Właściwie nie interesują mnie te raty ani trochę, a jedynie chciałem zapytać o serwer low rate. Jak to się stało, że było najwięcej głosów na x5, później x9 i w trzeciej kolejności x7 i właśnie powstanie serwer x7. To po co było to głosowanie? Bo to taki naiwny kompromis pomiędzy 5 a 9 ? Czy ja czegoś nie rozumiem?
Niezbędne informacje podawane w prezentacji serwera:
2. Działający Link do strony serwera.
3. Działający Link do forum serwera.
CytujNiezbędne informacje podawane w prezentacji serwera:
2. Działający Link do strony serwera.
3. Działający Link do forum serwera.
czemu ten temat nie jest w koszu?
tak smiesznego buga jak przeskakujace skille na pasku to chyba na najbardziej zabugowanych c3 nawet nie widzialem xd
Na OLu większość skilli ma zły range :/
serwer bylby bardzo spoko, gdyby nie to ze pliki mozna wyrzucic do kosza; nie mam pojecia kto to testowal, ale wyglada jak pierwszy lepszy br/gr l2j
Na tych samych plikach ma stać ten low rate?
Ogole po 24h, licznik online +50. Czyli o 20:37 jest 11 online. Do tego jakis gracz chwalił sie ze wydał 300 zł na dotacje.
nie będę hejtowac bo ktoś mnie o to prosił i są święta. (ale nóż w kieszenie się otwiera)
Spodziewałem się serwera do zabawy ...no ale :beksa:. Tak na marginesie radze zainwestować w lepsze pliki GL HF !
Co Wy chcecie? Facet postawił serwer 4fun, aby było w co poklikac przez świeta. Serwer zrobiony z dnia na dzien, postacie działają dobrze. Placz o lucznikow dla mnie calkowicie nie zrozumialy. Lucznik ma bic maga ta gra to kamien nozyce papier i tyle w temacie. Powiem tyle ze swoim spsem jak mi 4 M cryty jeden po drugim wejda i lucznik skleja glebe zanim zdazy druga strzale wypuscic to od OP HE slysze OMG WTF. Zdaza sie ze i HE nie wejda cryty przez kilka strzał a zdaza sie ze PR ma cryt za crytem. Chcecie skill based MMO idzcie grac w WoWa. Chcecie jechac wszystkich zróbcie Glada.
Serwer nie jest zły ;) tylko, że jak człowiek nie ma kogo bić to wychodzi i tym sposobem online 5.
Serwer zabijaja ustawienia jakies z kosmosu jak cap na m crita 50% lol... I sie okazuje ze glad zbiera w dupe m kryty po 5k I nie jest w stanie zabic spsa ...jak sie ma cap na szanse m kryta do m kryt dmg ktory obrywa glad?
Serwer zabijaja ustawienia jakies z kosmosu jak cap na m crita 50% lol... I sie okazuje ze glad zbiera w dupe m kryty po 5k I nie jest w stanie zabic spsa ... to ma wspolnego tyle z interlude ile ruskie serwery na "oficjalnych" plikach gdzie da sie zbugowac m wilda z agu I miec 100% m crita...
Pogralem troche ale nie interesuja mnie serwery gdzie ludzie wybieraja jak ma wygladac balans a admin przytakuje bo wiekszosc tak chce.
Jest to nie tylko moje zdanie I to jest glowny powod dla ktorego przestalo mnie interesowac x7. Aczkolwiek chetnym zycze udanej zabawy.
W kółko i krzyżyk masz balans.
Serwer zabijaja ustawienia jakies z kosmosu jak cap na m crita 50% lol... I sie okazuje ze glad zbiera w dupe m kryty po 5k I nie jest w stanie zabic spsa ...jak sie ma cap na szanse m kryta do m kryt dmg ktory obrywa glad?
ano ma sie tak ze jak nie masz capa odpowiedniego to obrywasz wiecej bo kryty czesciej wchodza a glad ma 15k hp i 7k cp a nie moze zabic spsa ... co do balansu oczywiscie ze jest balans ... w kazdej kronice inny i na interlude na sile probuje sie zwiekszac sile magow i ten balans zaburzac a grajac na konkretnej kronice godze sie na ogolny balans i nie widze powodu zeby ktos po cichu majstrowal i probowal na sile dopakowac albo oslabiac konkretne postacie
zreszta jakos nigdy nie slyszalem zeby na jakimkolwiek serwerze dopoakowywac szybkosc z jaka figterzy farmia zeby byl wiekszy balans miedzy melee i magami a jesli chodzi o pvp to robi sie to nagminnie znoszac crit capa albo zwiekszajac m crita do x4 albo nawet wiecej
"Polecam poczytać ten temat: https://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=60987.0
Tutaj zostało udowodnione że na NC nawet 100% M.Crit był osiągalny, absurdalne? tak. Ale taka to już gra... I tak my go ograniczyliśmy do 50%..."
wlasnie o tym mowie ...... wyciagniete z ruskiej strony jakies bezsensowane bzdury ktore nijak maja sie do rzeczywistosci... malo tego mieszajace ustawienia z kilku kronik ....
juz to kiedys liczylem na forum ze na interlude sps moze wyciagnac bez agu chyba max 22% m crit rate nie wliczajac w to agumentacji. Wild magic pasyw i aktyw maja o ile mnie pamiec nie myli +4/5% do crit rate czyli max mozna wyciagnac chyba 32% albo cos kolo tego. A na ruskich zbugowanych wanna be off serverach agumentacja mnozy ten wspolczynnik i na koncy wychodzi ze mag ma 150% szansy na m crita ....
Mialem kiedys oficjalna tabelke z c5/int dotyczaca wszystkich ustawien ktora NC Soft umiescil gdzies na stronie czy tam forum i z koreanskiego byla tlumaczona na TeamLiquid przez kilku korkow... nie mam juz jej jako ze bylo to dawno temu i nieprawda ale jest 100% pewien ze magic cryt mial capa na poziomie okolo 20% tak samo jak cap dla fighterow byl na poziomie 50%
Czy to jest temat na takie pierdolenie ? Wspólny projekt to i specjalne względy na forum ? Macie oddzielny dział do tego. Haran nie śpij
dyskusja caly czas dotyczy serwera I jego ustawien wiec nie wiem co ci dolega
wlasnie o tym mowie ...... wyciagniete z ruskiej strony jakies bezsensowane bzdury ktore nijak maja sie do rzeczywistosci... malo tego mieszajace ustawienia z kilku kronik ....teon = ruski zbugowany wannabe off serwer
juz to kiedys liczylem na forum ze na interlude sps moze wyciagnac bez agu chyba max 22% m crit rate nie wliczajac w to agumentacji. Wild magic pasyw i aktyw maja o ile mnie pamiec nie myli +4/5% do crit rate czyli max mozna wyciagnac chyba 32% albo cos kolo tego. A na ruskich zbugowanych wanna be off serverach agumentacja mnozy ten wspolczynnik i na koncy wychodzi ze mag ma 150% szansy na m crita ....
Mialem kiedys oficjalna tabelke z c5/int dotyczaca wszystkich ustawien ktora NC Soft umiescil gdzies na stronie czy tam forum i z koreanskiego byla tlumaczona na TeamLiquid przez kilku korkow... nie mam juz jej jako ze bylo to dawno temu i nieprawda ale jest 100% pewien ze magic cryt mial capa na poziomie okolo 20% tak samo jak cap dla fighterow byl na poziomie 50%
Czy to jest temat na takie pierdolenie ? Wspólny projekt to i specjalne względy na forum ? Macie oddzielny dział do tego. Haran nie śpija od harana to ty mi sie odpierdol, ten dzial ma tez wlasnych moderatorow
Btw przegrzebalem polowe internetow I topicow z lat 2006-07 I z niepotwierdzonych na 100%info crit cap wynosil 32% a wm pasyw I aktyw dodawaly +4. Nie ma oficjalnych info czy to bylo +4% czy cos jeszcze innego. Nie ma tez formuly na wliczenie tych wartosci do ogolnej puli na m crit rate.i ty masz czelnosc pisac o mieszaniu informacji z kilku kronik?
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs1.bild.me%2Fbilder%2F110417%2F4485511progamer.jpg&hash=3b35b3fcc4b5199985ad9b3051bbf117)
I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs1.bild.me%2Fbilder%2F110417%2F4485511progamer.jpg&hash=3b35b3fcc4b5199985ad9b3051bbf117)
I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
Bańkę jeszcze zrozumiem, bo wystarczy że siądzie m.cryt i wszystko na AOE go dostaje, ale skille typu Hurricane ze 100% cryt rate na SH który ma mniej WIT'a od Elfów i Ludzi to jakiś żart :V
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417
Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.
2007 rok to raczej nie jest obecna kronikano nie, wiec i nie bylo wtedy capa 32%