Clan AcademyWymóg poziomu postaci do przyłączenia się do Clan Academy z 40 lub niższego wzrósł do 75 lub niższego. Co za tym idzie wymóg ukończenia Clan Academy zmienił się z 40 do 76 i wyższego z zakończeniem trzeciego transferu klasy.
Aby sponsorować w Clan Academy ucznia, członek klanu musi być na poziomie 76 lub wyższym i z ukończoną trzecią zmiana klasy. Z chwilą uruchomienia Goddess of Destruction, wszystkie wcześniejsze relacje sponsor uczeń zostały zerwane, Uczniowie muszą mieć mianowanych nowych sponsorów, którzy spełniają nowe wymagania,
Dodano nowe umiejętności, Te umiejętności kumulują się z innymi buffami klanu. Te umiejętności mogą być wykorzystywane przez sponsora lub lidera klanu na dowolnym członku Clan Academy.
Academy Precept Level 1: używany przez sponsora
Zwieksza P. Atk., M. Atk., P. Critical Rate i M. Critical Rate o 10% przez 60 minut.
czas ponownego użycia 12 godzin
Academy Precept Level 2: używa lider klanu
Zwieksza P. Atk., M. Atk., P. Critical Rate i M. Critical Rate o 20% przez 60 minut.
czas ponownego użycia 6 godzin.
Sponsor nie może korzystać z Academy Precept Level 1 w następujących przypadkach
- Po ukończeniu Clan Academy przez ucznia
- Gdy uczeń opuści lub zostanie wydalony z klanu
- Sponsor opuszcza lub jest wydalony z klanu
- Gdy klan jest rozwiązany
Lider klanu nie może użyć Academy Precept Level 2 w następujących przypadkach
- kiedy następuje zmiana lidera klanu
- klan jest rozwiązany
Kiedy uczeń kończy Akademię, klan otrzymuje teraz od 290 do 2000 punktów reputacji klanu. Dodatkowo 1000 punktów reputacji klanu jest przyznawana za każdych 10 członków którzy ukończą Akademię.
Stare questy które sponsor i uczeń mogli wspólnie wykonywać uległy zmianie.
Stare questy The Leader and the Follower, i To Lead and Be Led zostały usunięte, i zastąpione nowymi
Follow Me lvl40 lub wiekszy, nagroda ucznia XP, SP, Academy Circlet, Nagroda dla sponsora 300 Fame points, nagroda dla klanu 100 Clan Reputation points
Come to Me lvl70 lub wiekszy, nagroda ucznia XP, SP, Mentor Ring, Nagroda dla sponsora 2000 Fame points, nagroda dla klanu 1000 Clan Reputation points
Statystyki Academy Circlet uległy zmianie- Otrzymać go może postać na lvl 40 i wyższym po ukończeniu questu Follow Me wraz z sponsorem
- Nie można ich kupić u Blacksmith Pinte
- Jeśli postać na poziomie 40 do 75 zginie wyposażona w Academy Circlet, kara utraty XP jest zmniejszona o połowę.
- Academy Circlet nie można sprzedać wymienić ani wyrzucić, może być przechowywany w WH lub zniszczyć
Mentor Ring Został dodany do gry. Może być noszony przez ucznia lub absolwenta Akademii. Jest to przedmiot A grade, który dodaje M. Def. +55 i MP +22.
Nie może być wymieniony, sprzedany, wyrzucony, skrystalizowany, oddany do CWH, udostępmniony przez Dimensional Merchant, albo używać go w Olimpiadzie. Może być zniszczony lub przechowywany w WH.
Clan Oath nie można kupić u Blacksmith Pinter .Clan Oath sets które już istnieją w grze nie zostały usunięte.
Związek między uczniami Akademi a wrogami klanu zmienił się. Uczniowie Akademi z poziomu 70 i wyżej teraz mają ten sam stosunek do wrogów, jak inni członkowi klanu. Jeśli uczeń poziomu 70 i wyżej zabija lub zostanie zabity przez wrogi klan reputacja klanu nie ulegnie zmianie. Wszyscy uczniowie mogą uczestniczyć w PvP clan wars, castle sieges, territory wars, i fortress battles tak jak każdy członek klanu
Nowy typ Clan HallTymczasowe Clan Hall zostały dodane do gry. W przeciwieństwie do zwykłych clan halls, te są tymczasowe. Dodano ponad 200 Provisional Clan Halls, klany które nie mają stałego Clan Hall mogą teraz korzystać z przywilejów tych pomieszczeń. Dostępne są 3 modele
- Orchid Hall: Standartowy dla klanów na poziomie 5 i wyższym. Cena wynajmu 20.000.000. Jest po 180 na każdym serwerze.
-Ellia Hall: Delux dla klanów na 5 poziomi i wyższym. Cena wynajmu 40.000.000. Jest po 60 na każdym serwerze
Laurel Hall: Superior Clan Hall dla klanów na poziomie 8 lub wyższym. Cena wynajmu 50.000.000. Jest po 60 na każdym serwerze.
Jeśli klan jest na poziomie 5 i wyższym i nie posiada własnego Clan Hall, może ubiegać się o tymczasowy Clan Hall w rozmowie z Auctioneer NPC, w każdym mieście lub wsi. Okres aukcji trwa 2 tygodnie, podczas których przywódca klanu może licytować jeden z rodzai Clan Hall, do którego klan jest uprawniony. Koszt wynajmu jest stały i nie ma żadnych dodatkowych opłat.
Gdy klan wygrywa, klan jest właścicielem przez 28 dni. Gracze mogą wejść do swojego Clan Hall rozmawiając z Provisional Clan Hall Gatekeeper, który jest w każdym mieście lub wsi, lub kupując Scroll of Escape: Clan Hall.
Umiejętności klanoweCzłonkowie klanu mogą teraz korzystać z umiejętności klanu na niższych wymaganiach niż wcześniej. Jak również umiejętności klanu zostały zmienione.
- Clan Shield Block mogą zostać nabyte w stopniu Elder zamiast Baron
- Clan’s Luck zmniejsza item drop rate i stratę XP gdy postać zostanie zabita przez potwora lub innego gracza
Umiejętności mogą być nabywane jedynie przez punkty reputacji klanu. Wiele nowych umiejętności klanu zostało dodanych do gry.
Pasywne umiejętności- Clan Elemental Resistance lvl clanu 5 pozycja Elder Zwiększa odporność członków klanu Holy / Dark ataków 6.
- Clan Debuff Control lvl clanu 5 pozycja Elder Zwiększa odporność członków klanu na debuffy o 7%
- Clan Muscle Control lvl clanu 5 pozycja Elder Zwiększa odporność członków klanu na Paralyzing do 16
- Clan Mental Control lvl clanu 5 pozycja Elder Zwiększa odporność członków klanu na Mental attacks do 16
Aktywne umiejętności-Clan Advent lvl clanu 5 automatycznie nabywany z chwilą gdy klan osiągnie lvl 5. Zwieksza P. Atk. i P. Def. członków klanu o 2%, HP/MP Recovery premia 1 kiedy lider klanu jest w grze, Level 1 jest zastosowany kiedy lider klanu jest w grze i poziom zwiększa się
co 10 min aż do 5 lvl
- Clan Summon lvl clanu 7, pozycja Viscount, przywołuje klan do rzucającego, zużywa 10 soul ore i 900 indywidualnych punktów Fame.
- Clan Boundary lvl clanu 8, pozycja Count, Zwiększa P. Atk. i P. Def. pobliskich członków klanu o 3%, Zużywa 100 Soul Ores. Zużywa 2400 indywidualne punkty Fame.
- Clan Copy lvl clanu 9, pozycja Margius, Przywołuje klon, który jest dokładną kopią maga, by zmylić przeciwnika. Zużywa 50 Soul Ores.
- Clan Cleanse lvl clanu 9, pozycja Margius, Usuwa wszystkie debuffy z pobliskich członków klanu. Zużywa 50 Soul Ores. Zużywa 1500 Indywidualne punkty Fame
- Clan friendly lvl clanu 9, pozycja Margius, zwiększ P. Critical Rate poszczególnych członków clanu o 3% i M. Critical Rate do 20. Zużywa 100 Soul Ores. Zużywa 3000 indywidualnych punkty Fame
- Prison Clan lvl clanu 10, pozycja Duke zmniejsza a Spd, pobliskich wrogów o 23% przez 60 sec i nie pozwala im uciec. Zużywa 100 Soul Ores. Zużywa 3000 indywidualnych punkty Fame.
- Clan Guardian lvl clanu 11, pozycja Distinguished King Przywołuje Clan Guardiana na 3 minuty. wezwany strażnik przywraca HP / MP / CP wszystkich członków klanu w zasięgu 500. Zużywa 100 Soul Ores. Zużywa 1000 punktów reputacji klanu.
-Clan Defense lvl clanu 11 pozycja Distinguished King, sprawia że w pobliżu członkowie klanu stają się niezwyciężeni Zużywa 50 Soul Ores. Zużywa 1000 punktów reputacji klanu.
Clan WarsClan Wars zostały zmienione tak, że klany nie mogą już prowadzić wojen bez końca i bez rezultatu.
Wszystkie informacje o wojnie, w tym statystyki, takie jak Mutually Declared, Declared On, i Declared War zostały zresetowane. Aby rozpocząć wojnę należny wykonać następujące czynności.
Wypowiedzenia wojny-Wojna może zostać rozpoczęta przez klany na poziomie 3 lub wyższym, które mają co najmniej 15 członków klanu. Klany zadeklarowała również muszą spełniać te wymagania.
- Klan może prowadzić wojnę z 5 klanami w tym samym czasie. Nie ma limitu ile razy klany mogą zostać wyzwane do wojny przez inny klan
-Wypowiedzenie wojny może być wykonane przy użyciu komendy / DeclareWar [Nazwa klanu] , lub za pomocą opcji Declare War w oknie Clan.
-Po deklaracji wojny, jest okres 72 godzin przygotowania. Wojna rozpoczyna się automatycznie po tym okresie, jeśli przeciwny klan odpowie wojna rozpocznie się natychmiast.
- Aktualne informacje o stanie wojny między klanami można sprawdzić za pomocą polecenia / DeclaredList, / DeclaredOnList i / ClanWarList. Informacje o wojnie mogą być sprawdzane w oknie Action Clan
- Klan wypowiadający wojnę może wycofać deklarację wojny w ciągu 72 godzin okresu przygotowania.
Clan War Progress- Członek klanu, który wypowiedział wojnę traci 100%XP jeśli on lub ona zostanie zabita przez członka przeciwnego klanu.. Członkowie obu klanów tracą 100%XP, jeśli zostaną zabici w czasie wzajemnej wojny.
- W czasie trzydniowego okresu przygotowania ogólne zasady PvP/PK i mają wpływ na Reputacje.
- Z chwilą startu wojny , klany mogą się wzajemnie zabijać , nie ma to wpływu na punkty reputacji ani na punkty PK. A licznik PvP wzrasta.
- Nawet w czasie wojny, atakując przeciwnika nik postaci zmienia kolor na fioletowy
-W oknie Action Clan w zakładce War Information, wyświetlają się informacje Dominating, Superior, Evenly Matched, Inferior, i Overwhelmed.
- Podczas castle siege, zasady castle siege są nadrzędne nad zasadami wojny klanu
Rozpoznanie przyjaciela od wrogaNad każdym członkiem klanu których klany toczą wojnę widnieje symbol i jest widoczny tylko dla tych klanów
- W ciągu trzydniowego okresu przygotowania symbol wygląda jak miecz i widnieje nad głową postaci
- po rozpoczęciu wojny symbol zmienia się i wygląda jak dwa skrzyżowane miecze.
Wyniki i koniec Clan War- Wojna klanów kończy się automatycznie, po trzech tygodniach (21 dni) od jej rozpoczęcia , w czasie tych dni wynik jest cały czas obliczany.
- Wynik wojny klanu jest określany poprzez porównanie liczby zabijających i liczby zabitych po obu stronach konfliktu.
- Po zakończeniu wojny nie można przez tydzień wypowiedzieć kolejnej wojny temu samemu klanowi.
- Klan może się poddać drugiemu klanowi po pierwszym tygodniu walk. Można to uczynić za pomocą komendy / DeclareDefeat [Nazwa klanu] lub za pomocą opcji Declare Defeat w oknie Clan Action
- Klan nie może wypowiedzieć wojny klanu, któremu się poddał w ciągu 3 tygodni, ani klan któremu poddał się klan też nie może wypowiedzieć kolejnej wojny w tym okresie.
- Kiedy klan deklaruje przegraną, wojna klanów kończy się i rejestrowana jest jak wygrana dla klanu przeciwnego