Więc trochę moich przemyśleń...
Pisząc "srednio aktywny" mialem na mysli, ze jezeli ktoregos razu nie moze pojsc z nami na pt (okolo 30%-40% przypadkow) to bierzemy go na plecy wtedy z kolegami.
Faktycznie, DC daje jeszcze duzy kop w reuse CoV-a, zupelnie zapomnialem o tym. Jednak juz niedlugo (Wlasnie pytanie kiedy...?) w Final Gracii:
Skills that affect skill/magic cooldown:
- Quick Recovery - 30% -> 20%
- Song of Renewal - 30% -> 20%
- Song of Champion - 30% -> 10%
- Blessing of Saggitarius - 30% -> 20%
- Augmentation skill that affects cooldown - 30% -> 15%
Following skills have cooldowns decreasedby 1.2 seconds:
- blaze, twister, aqua swirl, death spike, hurricane, tempest, aqua slash, ice dagger, ice wall, [dunno what this is <_< ]
Following skills have 15min added to their cooldown:
- Chant of Victory, Paagrio of Victory, Chant of Magnus, Ultimate Defense, Ultimate Evasion, Vengeance, Shield of Faith
Following skills have 10min added to cooldown:
- guts、frenzy、decoy、矢之顫聲、quiver of arrow、summon key、summon cursed bone、summon cp pot [I think the first 2 are the 2 nobless party buff skills, not sure]
Co o tym sadzicie? Czy warto na te 2-3 miechy zalatwiac DC (tymbardziej ,ze kolega chce miec SH na subie), czy lepiej brac maja? Bardzo milym bonusem maja, o ktorym nikt nie wspomina, jest to, ze za punkty fame (raptem 2k, czyli 1 siege wystarczy) mozna miec dodatkowy resist na critical damage...
Dodaktowo ten stun resist.
Co doradzicie? Czy warto opierac swoje zalozenia na CoV-ie, bez ktorego trzeba bedzie sie juz calkiem niedlugo nauczyc grac? Zapewne bedzie odpalany tylko w bardzo ciezkich chwilach.
Te skille to potwierdzone ? Jezeli tak, tzn. ze PP/SE>WC, jako buffer.
Druga sprawa, wszystkie skille maja zostac podobno ustawione na reuse 1/4 tego jaki jest teraz, to w wypadku CoVa jest wyjatek i bedzie terazniejszy bazowy+te cale 15minut ? No to pr0!