Nie ma jeszcze tematu dot. Archera, więc postanowiłem założyć. I na wstępie pytanie: miał ktoś przyjemność gry archerem na GOD? Jak wygląda jego żywotność? Nadal dostaje takie baty od warriorów, jak łucznicy na H5 od glada czy tyranta? Jak dostanie stuna czy knockbacka/konckdowna to jest jakaś szansa na przeżycie, czy te debuffy przesądzają już o wszystkim? (chodzi mi o oly i small pvp). Szybko daje rade składać magów?
przeżywalność słaba, biega często z warrior harmony (spadek obrony, ale dodatek duży do DPS), czasem nawet jak healer się spodziewa DPS-u na swojego archera to i tak szybka asysta enemy i archer leży.
DPs kosmiczny, robe userów gniecie aż miło (szczególnie z włączonymi chwilowymi buffami). Real target + wszystkie self buffy i out put damage kosmiczny.
Na oly raczej kiepsko, small case PvP (3 vs 3 itd) nie wiem, bo w takich nie biorę udziału.
OK, a jak z mobilnością oraz skillami archera które odrzucaja wroga etc - maja duze znaczenie w PVP? jak wyglada dps vs. light/heavy user? dobrych frapsow jeszcze na necie nie widzialem :/
w heavy armor wiadomo, mag zada większy damage. Wynika to głównei z tego, że tank na Guardian harmony ma prawie 2 x więcej p defa niż m defa.
Z kolei mag w maga nei zada takiego DPS-u jak archer w Robkę (każdy nuker biega na wizzard harmony, który daje bonus do m defa)
Mobilność jakaś tam jest, jeden skill może odrzucić przeciwnika, ale w party vs party ma znikome znaczenie, bo jak jest na tobie assysta, to grzeją cię wszyscy. w 1 vs 1 nie wiem na ile to pomaga, ale każda profka ma jakiś escape mechanizm, a jak nie ma, to ma sposób by dobiec do przeciwnika (tank przyciągnie, warrior użyje rusha, dagger shadow stepa itd.)
a shadow step ma coś lekko ponad 10 sec re use, rush warriora chyba nawet krótszy + jego doskok do przeciwnika. Przyciągnięcie tanka tanka to re use około 6-7 sec, so...?
Może ma to znaczenie vs nuker, summoner, healer, ale stadion na oly nie jest jakoś kosmicznie wielki przecież.
No to w końcu grywalny Archer :) Widziałem ze nawet na Oly da się nim coś ugrać, choć szału to nie ma^ ^ Nie wiem jeszcze jak przydatny jest dla party na PvE^ ^
No, powiem ze zaskoczyłeś mnie co do masówek^ ^ I jeszcze jedno pytanie (już gdzies je zadawałem przy okazji dyskusji, ale tu będzie chyba lepiej^^), co bardziej nada się na Archera? DE czy Human ? DE ma więcej STR i DEX, za to mniej CON i MEN, a nie za bardzo wiem jak to teraz przekłoży się na dmg, crt, a.speed no i przede wszystkim hp + resisty. Skille rasowe wydają mi się ciut lepsze u DE jeśli chodzi o Archera (p.crt dmg, nocne bufy, kawałeczek vr + cleanse i 5s untarget). Co o tym myślicie ?
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Listopad 18, 2011, 12:58:19 am
skoro żywotność archera i tak jest niska, to lepiej imo maxować dps i zrobić DE, ale to wszystko to są raczej drobne, wręcz kosmetyczne różnice
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 18, 2011, 01:12:22 am
Ja powiem jedno: Kamael
Ale już dlaczego to wam nie powiem bo to jest zbyt zaje,biste :D
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: soldek w Listopad 18, 2011, 01:51:52 am
Znowu jakaś wymiana skilli jak u cardiego rezz? xd Bo Skille rasowe i staty są takie sobie^^
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 18, 2011, 02:13:01 am
Znowu jakaś wymiana skilli jak u cardiego rezz? xd Bo Skille rasowe i staty są takie sobie^^
Właśnie chodzi o skill rasowy :D
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: soldek w Listopad 18, 2011, 07:15:14 am
Hm 1% w PvP nie wydaje się dużo, więc albo odporność na debuffy +100% (choć nie wiem jaki tego reuse jest^^) ew transformy, które nie mam pojęcia jak działają w GoD i czy są opłacalne :P (jeśli nie kasują się po przebudzeniu^^). 20 fear + silence resist chyba aż takiej przewagi nie daje nie?:P
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Listopad 18, 2011, 07:27:08 am
wlasnie, jak dzialaja transformacje w odniesieniu do lucznika? :D
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Kall w Listopad 18, 2011, 07:51:00 am
Ja pozwolę sobie rzucić scr, którego reni wykopał :)
Oraz chyba Knight z dmg: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdanieldefo.ru%2Fstorage%2Fimages%2F2011%2F11%2F15%2Ffull%2Fc3a8cb423215.jpg&hash=1848e80a3d91c0757b59cea7a2a75bcf)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Bubacz w Listopad 18, 2011, 10:26:42 am
Niestety nie posiadam transoframcji kamaela na archerze, oto transformacja na Enachanterze: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdanieldefo.ru%2Fstorage%2Fimages%2F2011%2F11%2F11%2Ffull%2F073cf5f03687.jpg&hash=eb251a1309016a0a3502fbcc7d9a1ead)
To jest mag(nuker) a nie czanter.
@hero łucznik, przy takim podwójnym zerku, połowie biżu z s-grade m.defem to jest ładny glass cannon, podejrzewam, że dowolny nuk nie musiałby nawet brać asysty, żeby zabić coś takiego ;p
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Phoeniks w Listopad 18, 2011, 10:31:30 am
Oraz chyba Knight z dmg: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdanieldefo.ru%2Fstorage%2Fimages%2F2011%2F11%2F15%2Ffull%2Fc3a8cb423215.jpg&hash=1848e80a3d91c0757b59cea7a2a75bcf)
a to nie knight tylko warrior ...
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Listopad 18, 2011, 11:02:23 am
Arimas wykaż się dobrym sercem i wytłumacz dlaczego kamael :beksa: wiem że będę grał Yul'em ( żulem ?! :bag:) i prawdopodobnie przebudzę się z GS... no właśnie prawdopodobnie w zależności co oferuje kurczak :_delf_5_2: tylko super hiper coś zmieni moje zdanie ale wolę to wiedzieć :)
Kamael to najgorszy łucznik. Staty najgorsze, brak fajnych skilli rasowych, transformacja była by imba ale jest jedno ALE.. podczas transformacji atakuje się melee.
Kamael to najgorszy łucznik. Staty najgorsze, brak fajnych skilli rasowych, transformacja była by imba ale jest jedno ALE.. podczas transformacji atakuje się melee.
Kamael to najgorszy łucznik. Staty najgorsze, brak fajnych skilli rasowych, transformacja była by imba ale jest jedno ALE.. podczas transformacji atakuje się melee.
Bo jasny elf ma mniej siły i dzięki temu lepsze staty.... A transformacji trzeba używać z głową, powiem jedno że fajna jest, ale jak to mówi kowal z rune nawet najlepszy miecz jest bezużyteczny w niewprawnych rękach....
Czyli faktycznie jest najgorszy? Zamotałam się. Bo miałam w planach trickstera, a z tego co patrzyłam, staty wcale nie są złe... Przynajmniej jak dla mnie.
[edit] Fakt; nie wiedziałam, że max attack speed to nic szczególnego. Dzięki.
Nie no transform jest fajny jesli faktycznie daje tyle p.atack, tyle ze melle + 5 min/1h mozna sie tak bawic^^ I tez nie wiem czym do konca rozni sie battle form od flight forma czy jak to tam szło^^
Wiesz skoro można wyciągnać na innej postaci poza kurakiem max atk speed, to jaki jest sens robić kuraka który ma średni dps i idzie w szybkość strzelania?
nie mów tylko że się tyle głowiłem a chodziło o wygląd :breakpc:
Chodzi o kombinacje buffów które pozwala zabić wszystko co nie jest tankiem w ciągu 2-3 sekund
zbyt długo nie grałem żeby dostrzegać jakiekolwiek kombinacje :< masz jakieś materiały do poczytania na ten temat? chyba że chcesz mi wszystko objaśnić na pm :)
nie mów tylko że się tyle głowiłem a chodziło o wygląd :breakpc:
Chodzi o kombinacje buffów które pozwala zabić wszystko co nie jest tankiem w ciągu 2-3 sekund
zbyt długo nie grałem żeby dostrzegać jakiekolwiek kombinacje :< masz jakieś materiały do poczytania na ten temat? chyba że chcesz mi wszystko objaśnić na pm :)
To tego PM od razu do mnie tez wyślij :P też chętnie poczytam.
Thrid Eye + Final Form + Impuls(od enchantera) W ciągu 30 sekund jesteś w stanie zabić WSZYSTKO co nie jest tankiem w ok. 2-3 sekundy (jest to bardziej efektywne niż samo thrid eye + impuls i strzelanie z łuku)
Jedyne wymaganie to trochę refleksu w targetowaniu lub dobra asysta po party memeberach
Thrid Eye + Final Form + Impuls(od enchantera) W ciągu 30 sekund jesteś w stanie zabić WSZYSTKO co nie jest tankiem w ok. 2-3 sekundy (jest to bardziej efektywne niż samo thrid eye + impuls i strzelanie z łuku)
Jedyne wymaganie to trochę refleksu w targetowaniu lub dobra asysta po party memeberach
choć do końca nie jestem przekonany do tej strategii to chyba widzę jej sens :) ruzumię że mega boost będzie przez 5 min ale w takim razie czy bardzo jest odczuwalne statystyki kamaela Yul w zwykłej postaci w porównaniu do pozostałych? bo przecież większość czasu i tak nim trzeba grać ...
Thrid Eye + Final Form + Impuls(od enchantera) W ciągu 30 sekund jesteś w stanie zabić WSZYSTKO co nie jest tankiem w ok. 2-3 sekundy (jest to bardziej efektywne niż samo thrid eye + impuls i strzelanie z łuku)
Jedyne wymaganie to trochę refleksu w targetowaniu lub dobra asysta po party memeberach
choć do końca nie jestem przekonany do tej strategii to chyba widzę jej sens :) ruzumię że mega boost będzie przez 5 min ale w takim razie czy bardzo jest odczuwalne statystyki kamaela Yul w zwykłej postaci w porównaniu do pozostałych? bo przecież większość czasu i tak nim trzeba grać ...
A czym ma odstawać od innych łuczników? jest jedynie kosmetyczna różnica w bazowych statystykach
R3ni, z całym szacunkiem, ale jak możesz się wypowiadać, skoro nei grałeś O_o
Prawda, kieruje się informacjami do których mam dostęp (defo,goha,itd) Czym kamael się wyróżnia ? w statach jest najgorszy, fakt że to bardzooo małe różnice ale nadal, raciale są nie za specjalne a jeżeli chodzi o łucznika to jedyne zastosowanie transformacji widzę w walkach na ciasnych spotach. Nie mówię że jest kompletnie useless, sami w cp mamy kamaela. Chętnie oczywiście wysłucham merytorycznych opinii ;)
Niby w statach jest najgorszy, ale to tylko teoretyzowanie. Wejdzie mu na pvp o 1-2 krytyki wiecej i wygrywa, to wszystko to sprawa losowa. Oprocz tego ogarniety lucznik przebudzony z kamaela rozwali ci tego niby "najlepszego" dark elfa prowadzonego przez lamusa, i na odwrót. Zbyt rzadko sie zdarza, zeby dwojka graczy ogarniala na dokladnie tym samym poziomie i miala takie samo szczęście (albo i pecha), żeby mówić o tym kto kogo rozwali na pvp. Jeżeli już chcemy powoływać się na pvp, to zazwyczaj klepiemy sie pt vs pt, a tutaj wygrana zalezy najpierw od zgrania, eq, umiejetnosci graczy, niskich pingow, terenu, fartu, (...) a dopiero na samym, samiuteńkim końcu można brać pod uwagę raciale i staty, które w praktyce niczego tak na prawdę nie zmieniają.
Dodatkowo kamael ma final forma, ciekawe urozmaicenie. Co więcej, bardzo przyjemnie sie nim zabija enemy na 2/3 profie przed przebudzeniem :-)
Chociaz ja sam pewnie wybrałbym jasną elfkę - z sentymentu :-)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 24, 2011, 12:02:21 am
Niby w statach jest najgorszy, ale to tylko teoretyzowanie. Wejdzie mu na pvp o 1-2 krytyki wiecej i wygrywa, to wszystko to sprawa losowa. Oprocz tego ogarniety lucznik przebudzony z kamaela rozwali ci tego niby "najlepszego" dark elfa prowadzonego przez lamusa, i na odwrót. Zbyt rzadko sie zdarza, zeby dwojka graczy ogarniala na dokladnie tym samym poziomie i miala takie samo szczęście (albo i pecha), żeby mówić o tym kto kogo rozwali na pvp. Jeżeli już chcemy powoływać się na pvp, to zazwyczaj klepiemy sie pt vs pt, a tutaj wygrana zalezy najpierw od zgrania, eq, umiejetnosci graczy, niskich pingow, terenu, fartu, (...) a dopiero na samym, samiuteńkim końcu można brać pod uwagę raciale i staty, które w praktyce niczego tak na prawdę nie zmieniają.
Dodatkowo kamael ma final forma, ciekawe urozmaicenie. Co więcej, bardzo przyjemnie sie nim zabija enemy na 2/3 profie przed przebudzeniem :-)
Chociaz ja sam pewnie wybrałbym jasną elfkę - z sentymentu :-)
Polać mu!
btw. w GoD pvp 1v1 ogranicza się do olimpiady :D
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: r3ni w Listopad 24, 2011, 12:11:42 am
Nie polewać :P Gada o wyjątkowych sytuacjach i tak teoretyzować możemy do końca świata. Chodzi o ten sam gear i te same warunki, i bardziej zastanawiają mnie skille rasowe, czy są do czegokolwiek przydatne.
Arimas jesteś kurczak lover i tyle ;p
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 24, 2011, 12:17:11 am
Nie polewać :P Gada o wyjątkowych sytuacjach i tak teoretyzować możemy do końca świata. Chodzi o ten sam gear i te same warunki, i bardziej zastanawiają mnie skille rasowe, czy są do czegokolwiek przydatne.
Arimas jesteś kurczak lover i tyle ;p
Umm, ja po prostu widzę dobre zastosowanie skilli rasowych które świetnie się sprawdza ;p Zwykle czarnuchy najłatwiej jest zabić i tak :p
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: soldek w Listopad 24, 2011, 12:27:11 am
Ble, jesli nie bedzie kamyka to i tak zostane przy de xd Kamael Female mi sie zupełnie nie podoba (tak, chodzi tylko o wygląd xd) i nie wyobrażam sobie tym gry na dłużej^^
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 24, 2011, 12:29:04 am
Ble, jesli nie bedzie kamyka to i tak zostane przy de xd Kamael Female mi sie zupełnie nie podoba (tak, chodzi tylko o wygląd xd) i nie wyobrażam sobie tym gry na dłużej^^
Właśnie przestałem Cie lubić.
r3ni: co masz na myśli?
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Listopad 24, 2011, 07:47:23 am
Nie polewać :P Gada o wyjątkowych sytuacjach i tak teoretyzować możemy do końca świata. Chodzi o ten sam gear i te same warunki, i bardziej zastanawiają mnie skille rasowe, czy są do czegokolwiek przydatne.
9vs9 to dla ciebie wyjątkowa sytuacja? Teoretyzowanie to jest dokladnie to, co Ty robisz - znajdz mi na pvp 2 osoby ktore graja taka sama klasa i maja ten sam gear, umiejetnosci etc. etc. Nie ma znaczenia kim bedziesz gral, bo z kazdej postaci da sie zawsze wycisnac cos jeszcze. W niektorych sytuacjach bedziesz sobie chwalil DE, bo np. skrytowales o te 1k wiecej i udalo ci sie zabic enemy healera. Z drugiej strony bedziesz sobie chwalil humana bo twoj healer wyratowal cie jak zostales ze 100hp - DE by tego pewnie nie przezyl. Tak gadac mozemy w nieskonczonosc. Nikt Ci dokldanie nie powie ktora klasa jest lepsza, bo te różnice nie odgrywają żadnej znaczącej roli i polecam Ci samemu wybrac na podstawie: 1. wygląd i przyjemnosc z gry do 85 2. raciale (podoba Ci sie ten myk z final formem? bierz kamaela; podoba Ci sie detarget? bierz DE; etc. etc.) 3. staty (łaaaaał, ile ten human ma CONa! ooooo a kamael i elfy ile mają DEXa! uuuu a co to, patrzcie ile STRa ma dark elf!)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Dyma w Listopad 24, 2011, 09:15:08 am
Nie polewać :P Gada o wyjątkowych sytuacjach i tak teoretyzować możemy do końca świata. Chodzi o ten sam gear i te same warunki, i bardziej zastanawiają mnie skille rasowe, czy są do czegokolwiek przydatne.
9vs9 to dla ciebie wyjątkowa sytuacja? Teoretyzowanie to jest dokladnie to, co Ty robisz - znajdz mi na pvp 2 osoby ktore graja taka sama klasa i maja ten sam gear, umiejetnosci etc. etc. Nie ma znaczenia kim bedziesz gral, bo z kazdej postaci da sie zawsze wycisnac cos jeszcze. W niektorych sytuacjach bedziesz sobie chwalil DE, bo np. skrytowales o te 1k wiecej i udalo ci sie zabic enemy healera. Z drugiej strony bedziesz sobie chwalil humana bo twoj healer wyratowal cie jak zostales ze 100hp - DE by tego pewnie nie przezyl. Tak gadac mozemy w nieskonczonosc. Nikt Ci dokldanie nie powie ktora klasa jest lepsza, bo te różnice nie odgrywają żadnej znaczącej roli i polecam Ci samemu wybrac na podstawie: 1. wygląd i przyjemnosc z gry do 85 2. raciale (podoba Ci sie ten myk z final formem? bierz kamaela; podoba Ci sie detarget? bierz DE; etc. etc.) 3. staty (łaaaaał, ile ten human ma CONa! ooooo a kamael i elfy ile mają DEXa! uuuu a co to, patrzcie ile STRa ma dark elf!)
skille rasowe maja fajne zastosowanie podczas 1 na 1. u DE przydaje sie zeby sciagnac z siebie stuna albo podniesienie przez nuka/fear.
na ptsie gralem jedynie elfem lukiem i na Mind Eyes jest masakra, jak wejdzie lethal + kryt ze skilla to mozna nawet oneshotowac roba w ktoryms z tematow pisalo, ze u elfa lepiej zostawic rapid fire, ale z tego co widze mind eye zjada rapid fire/dead eye/snipe
Ja bardziej od wyglądu obawiam się grać arbalester/ trikster próbuję ogarnąć tą klase .... :bag: 100% wolałbym pr'a albo grać berseker'em a potem przebudzenie w yul'a oczywiście jak będzie kamyczek dostępny
Ja bardziej od wyglądu obawiam się grać arbalester/ trikster próbuję ogarnąć tą klase .... :bag: 100% wolałbym pr'a albo grać berseker'em a potem przebudzenie w yul'a oczywiście jak będzie kamyczek dostępny
Lul woot? Granie arbą NICZYM się nie różni od grania normalnym łukiem. Masz useless pułapki które nadają się jedynie na PvE(ok slow coś zdziała w pvp) Real target wrzucasz jak każdy inny debuff przed biciem(BD- hex, Zerk- VT, etc.) Blink(hey Yul ma nawet 2! czym tu się stresować?) Do 81 masz raptem >>1<< skill który zadaje jakiś dmg Skill z ikonką stun shota który tak naprawdę jest 3sekundowywm fearem z b.bliskiej odległości
Grałem długo zerkiem przed graniem arbą i śmiało mogę powiedzieć, że ogarnięcie skilli u zerka jest trudniejsze.
a u SLH jeszcze trudniejsze, ale jakie to ma znaczenie? Gra przed 85 lvlem, to jak kiedyś gra przed 3 profką, kogo to tak naprawdę obecnie obchodzi?
chwile trzeba grać zanim osiągnę 85 lvl a zmuszać się do gry arba żeby za pół roku przez 5 min być kozakiem :censored: ale obecnie próbuje się do tej klasy przekonać i nawet nie jest tak źle jak myślałem chociaż co ja mogę wiedzieć na 36 lvl xD
P.S. na lineage2.com jest lista które skille są zastąpione, a ma ktoś listę które dziedziczy ?
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: orlok w Listopad 26, 2011, 10:20:22 am
tu masz listę dziedziczonych skilli. Sparse wkleił w topic ss wszystkich klas. W przypadku arba: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FmunlF.jpg&hash=e59700ef00fc316cbf17efe875fa9730)
Ja bardziej od wyglądu obawiam się grać arbalester/ trikster próbuję ogarnąć tą klase .... :bag: 100% wolałbym pr'a albo grać berseker'em a potem przebudzenie w yul'a oczywiście jak będzie kamyczek dostępny
Lul woot? Granie arbą NICZYM się nie różni od grania normalnym łukiem. Masz useless pułapki które nadają się jedynie na PvE(ok slow coś zdziała w pvp) Real target wrzucasz jak każdy inny debuff przed biciem(BD- hex, Zerk- VT, etc.) Blink(hey Yul ma nawet 2! czym tu się stresować?) Do 81 masz raptem >>1<< skill który zadaje jakiś dmg Skill z ikonką stun shota który tak naprawdę jest 3sekundowywm fearem z b.bliskiej odległości
Grałem długo zerkiem przed graniem arbą i śmiało mogę powiedzieć, że ogarnięcie skilli u zerka jest trudniejsze.
Granie arbą znacznie różni się od grania normalnym łukiem. useless pułapki? Detarget jest bardzo przydatny, stun na oly potrafi uratować dupę, do tego masz seedy (moze nie maja za duzego land rate ale na pvp przed przebudzeniem anchor czy silence mogą okazać się kluczowe). Do tego Blink, którego nie masz u innych archerów przed przebudzeniem. Root trap, który jest bardzo przydatny na niższych lvlach. Do tego dochodzi ruletka, która naprawdę daje wiele frajdy. A zwykły archer? stun->hit->run->hit->run->hit (tak to wygląda w bardzo wielkim skrócie). Niestety, żeby się dobrze pobawić arbą trzeba mieć manę :D
IMO tricksterem expi się lepiej niż zwykłym łucznikiem.
IMO gorzej, no chyba, że masz w party innych łuczników. Solo jest ciężko ze względu na tragiczny con i mały zasięg. A jak wiadomo trapy, real targety, twin shoty i blinki zjadają sporo many. Na wyższych lvlach z const party to już nie gra znaczenia jaki łucznik, bo i tak i tak jest dobrze :-)
na co podmienia sie real target po przebudzeniu? czy target moze miec real target + lock on jednoczesnie? lock on też ma 100% landrate jak real target?
Ja bardziej od wyglądu obawiam się grać arbalester/ trikster próbuję ogarnąć tą klase .... :bag: 100% wolałbym pr'a albo grać berseker'em a potem przebudzenie w yul'a oczywiście jak będzie kamyczek dostępny
Lul woot? Granie arbą NICZYM się nie różni od grania normalnym łukiem. Masz useless pułapki które nadają się jedynie na PvE(ok slow coś zdziała w pvp) Real target wrzucasz jak każdy inny debuff przed biciem(BD- hex, Zerk- VT, etc.) Blink(hey Yul ma nawet 2! czym tu się stresować?) Do 81 masz raptem >>1<< skill który zadaje jakiś dmg Skill z ikonką stun shota który tak naprawdę jest 3sekundowywm fearem z b.bliskiej odległości
Grałem długo zerkiem przed graniem arbą i śmiało mogę powiedzieć, że ogarnięcie skilli u zerka jest trudniejsze.
Granie arbą znacznie różni się od grania normalnym łukiem. useless pułapki? Detarget jest bardzo przydatny, stun na oly potrafi uratować dupę, do tego masz seedy (moze nie maja za duzego land rate ale na pvp przed przebudzeniem anchor czy silence mogą okazać się kluczowe). Do tego Blink, którego nie masz u innych archerów przed przebudzeniem. Root trap, który jest bardzo przydatny na niższych lvlach. Do tego dochodzi ruletka, która naprawdę daje wiele frajdy. A zwykły archer? stun->hit->run->hit->run->hit (tak to wygląda w bardzo wielkim skrócie). Niestety, żeby się dobrze pobawić arbą trzeba mieć manę :D
IMO tricksterem expi się lepiej niż zwykłym łucznikiem.
IMO gorzej, no chyba, że masz w party innych łuczników. Solo jest ciężko ze względu na tragiczny con i mały zasięg. A jak wiadomo trapy, real targety, twin shoty i blinki zjadają sporo many. Na wyższych lvlach z const party to już nie gra znaczenia jaki łucznik, bo i tak i tak jest dobrze :-)
Nie wiem kiedy grałeś ostatnio arbą, ale to co wypisałeś nijak ma się do grania tą postacią
na co podmienia sie real target po przebudzeniu? czy target moze miec real target + lock on jednoczesnie? lock on też ma 100% landrate jak real target?
Lock on zjada stary RT Zmniejsza odporność na strzały/bełty o 40-60% i magię 5-25% (Zależnie od lvl skilla, jest 5 lvli) Nie, nie siada 100% jak stary RT (IMO 70% land rate na postacie nie odbiegające od ciebie lvlem)
Granie arbą znacznie różni się od grania normalnym łukiem. useless pułapki? Detarget jest bardzo przydatny, stun na oly potrafi uratować dupę, do tego masz seedy (moze nie maja za duzego land rate ale na pvp przed przebudzeniem anchor czy silence mogą okazać się kluczowe).(Invalid argument, Oly jest tylko dla przebudzonych)
Do tego Blink, którego nie masz u innych archerów przed przebudzeniem(Hm, teleportacja do przodu.. strasznie trudny skill do zmasteorwania hahaha ). Root trap, który jest bardzo przydatny na niższych lvlach(Na mobach do lv 70~).
Do tego dochodzi ruletka, która naprawdę daje wiele frajdy(Omg skill z -_- długim re-use + można użyć tylko mając poniżej 10% HP + jest to tylko szansa).
A zwykły archer? stun->hit->run->hit->run->hit (tak to wygląda w bardzo wielkim skrócie).(Moje expienie arbą na toi 11>Sharpshooting na środku sali i strzelanie do wszystkiego w około) Niestety, żeby się dobrze pobawić arbą trzeba mieć manę(n/c)
nie mowie ze teleportacja jest trudna do ogarniecia, tyle ze znacznie zwieksza mobilnosc postaci, czym odroznia tricka od innych archerow. root na mobach do lv 70. ok zgadzam sie, ale jednak. oly dla przebudzonych -> ok, ostatnio gralem na h5. ale to nie zmienia faktu ze na PVP tak czy siak pułapki sa warte uzywania. jak z nich nie korzystasz to znaczy ze nie wykorzystujesz mozliwosci postaci. ruletka - no penwie, ze ma dlugi reuse. ale jest skillem egzotycznym, czym postac odroznia sie od innych. moze za czesto z niego nie korzystamy, ale daje troche adrenaliny i frajdy. btw, nie napinaj sie tak, forum jest po to zeby podzielic sie opiniami a nie szydzić z kazdego z kim rozmawiamy. napisales ze wg ciebie tricksterm expi sie latwiej i lepiej - ja napisalem ze wg mnie nie i napisalem co o tym sadze. spokojnie :-)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Kall w Listopad 27, 2011, 11:33:51 am
Jakoś pułapki to dla mnie słaby argument przed 85. Po przebudzeniu i tak ma się prawie takie same skile.
pułapki znacznie odróżniają tricka od innych łuczników, więc dlaczego mają być słabym argumentem? ktoś, kto mówi, że pułapek nie opłaca się używać, nie potrafi wykorzystać sporej części zalet tego łucznika. pamietaj nie ze mowimy tutaj o tym jak, co i dlaczego po 85, ale mówimy tutaj o tym, że przed tym 85 wybór łucznika robi różnicę, a imo trickstera expi się ciężej niż normalnego łucznika, szczególnie jak grasz solo na niższych lvlach. Jak masz CP to raczej nie powinno Cię obchodzić jak szybko się expi solo.
A ja mam takie pytanko... Jako, ze ostatnio gralem archerem chyba na interludzie to chcialbym sie dowiedziec czy po przemianie np. z trickstera w yula, dmg z regularow bedzie duzo slabszy zakladajac ze uzywamy kuszy? Skill Lock sciaga 40% ressista dla luka i kuszy. Znajac wymuszenia w poprzedniej kronice na kamaelach np. light armor , czy po przemianie grajac kamaelem mozna uzywac luku i traktowac go jak normalnego lucznika. Przypomne ze roznica w p.atku broni wynosi okolo 400 co jest miazdzaca roznica. Czy jest w ogóle sens uzywania kuszy po przemianie? Troche namieszalem ale sens ogolnie chyba kazdy zrozumie :D
Superior Bow and Crossbow Mastery Lv.1 – Passive Skill Increases STR +2, P. Atk. +1316 , and Atk. Spd.+12% when using a bow or crossbow. Also, depending on your STR, may reset your skill reuse timers or double your skill duration.
Tak może ale nie skreślaj tak do końca kuszy ma swoje plusy i minusy a teraz już chyba mają ten sam range( poprawić jak się mylę)
A ja mam takie pytanko... Jako, ze ostatnio gralem archerem chyba na interludzie to chcialbym sie dowiedziec czy po przemianie np. z trickstera w yula, dmg z regularow bedzie duzo slabszy zakladajac ze uzywamy kuszy? Skill Lock sciaga 40% ressista dla luka i kuszy. Znajac wymuszenia w poprzedniej kronice na kamaelach np. light armor , czy po przemianie grajac kamaelem mozna uzywac luku i traktowac go jak normalnego lucznika. Przypomne ze roznica w p.atku broni wynosi okolo 400 co jest miazdzaca roznica. Czy jest w ogóle sens uzywania kuszy po przemianie? Troche namieszalem ale sens ogolnie chyba kazdy zrozumie :D
Superior Bow and Crossbow Mastery Lv.1 – Passive Skill Increases STR +2, P. Atk. +1316 , and Atk. Spd.+12% when using a bow or crossbow. Also, depending on your STR, may reset your skill reuse timers or double your skill duration.
Tak może ale nie skreślaj tak do końca kuszy ma swoje plusy i minusy a teraz już chyba mają ten sam range( poprawić jak się mylę)
wlasnie na tych takowych plusach mi zalezy, zeby ktos wymienil
Requiem Bow Crit. damage, focus, and one of the features cheap shot may be granted. P. Atak 831
Requiem cross bow Slow, Haste may be granted in one of the features. P. Atak 535
To są tylko moje przypuszczenia, nie mają żadnego oparcie w postaci praktyki.
Różnica spora ale myślę że w zależności od stylu gry trzeba dokonać wyboru. Grając łukiem trzymamy cały czas dystans i ze względu na mniejszy atak speed,(w porównaniu z kuszą) zabawa z pułapkami nie będzie zbyt efektywna. Na odwrót jest z Crossbow, będzie miał te same pasywy co pozostali więc zasięg i skille będą wyrównane pytanie tylko jak szybkostrzelna jest kusza i czy niweluje to stratę 296 p atak. w przypadku Requiem Bow. Wydaje mi się że grając z kuszą postać jest bardziej dynamiczna, NcSoft od tak sobie nie wymyślił klasy Trickster i dając im pułapki.
Powtarzam to tylko moje przepuszczenia co jest w grze trzeba pytać tych co grają
Kusze są useless Atk.speed? o jakieś 30-40 większy niż łuk. P.atk? różnica ok. 2k w statach między łukiem a kuszą. Żadnej odczuwalnej różnicy w re-use strzelania (ten czerwony pasek)
Kusze są useless Atk.speed? o jakieś 30-40 większy niż łuk. P.atk? różnica ok. 2k w statach między łukiem a kuszą. Żadnej odczuwalnej różnicy w re-use strzelania (ten czerwony pasek)
Kusze są useless Atk.speed? o jakieś 30-40 większy niż łuk. P.atk? różnica ok. 2k w statach między łukiem a kuszą. Żadnej odczuwalnej różnicy w re-use strzelania (ten czerwony pasek)
Yul ma bić mocno, nie szybko.
To strasznie niefajnie... łuk w rączkach, mojej kfc wygląda okropnie :(
Balans jest lepszy, bo każda klasa jest grywalna i praktycznie nie da się ciągnąć boxów po 85. A nie tak jak zawsze "pp i bd na duala, sws aktywny to bierzemy do pt, łucznik pojdzie se afk i klikacz bedzie assist brał, a tanka nie bierzemy bo nie potrzebny, tak samo jak OL. niech sobie szuka party, chuj, że kumpel z klanu, nie ma dla niego miejsca."
PVP jest o wiele bardziej dynamiczne. Każda klasa jest potrzebna. Nie pojdziesz na pve/pvp bez tanka (knight), supportu (enchanter), czy healera (albo 2). Do tego oczywiście potrzebujesz DPSów, czyli warriora / rogue / archera / wizarda / summonera. Przypominam, że party w GODzie ma teraz max. 7 członków. Na reszte pytan odpowiedz sobie sam.
@UP T_________T proszę, zabijcie mnie. jak to nie znalazłeś? masz cały dział przeznaczony na "przebudzenie", czyli 4 klasę postaci !!!!
Vascius, to zostaje: http://boards.lineage2.com/showpost.php?p=3100679&postcount=11 i może te skille wymienić na nowe. Reszta, co nie jest na liście się kasuje.
RAPID FIRE+12% a.speed czas trwania 20 minut na QUICK FIRE+50% a.speed i - 15% p.attack czas trwania 20 sekund(cd 2 min)
Jak to jest z full bufem łatwo osiągnąć max a.speed ?? bo jak tak to lepsza wydaje się opcja z zachowaniem starego zasłużonego rapida- tak na pamiątkę?
Też się nad tym zastanawiałem, niby DMG przez te 20s mimo wszystko zrobisz wyższy, ale imo (przynajmniej na 1 lvl quick fire) lepiej zachować rapid shota, ponieważ różnica w dmg będzie znikoma, a jednak to buff na 20minut vs 20s =X
RAPID FIRE+12% a.speed czas trwania 20 minut na QUICK FIRE+50% a.speed i - 15% p.attack czas trwania 20 sekund(cd 2 min)
Jak to jest z full bufem łatwo osiągnąć max a.speed ?? bo jak tak to lepsza wydaje się opcja z zachowaniem starego zasłużonego rapida- tak na pamiątkę?
Zostaw Lepiej mieć to stałe % niż to 50% co 2min i -15% p.atk Przynajmniej na czas expienia, potem może opłacać się zmiana jeśli farmisz oly
Też się nad tym zastanawiałem, niby DMG przez te 20s mimo wszystko zrobisz wyższy, ale imo (przynajmniej na 1 lvl quick fire) lepiej zachować rapid shota, ponieważ różnica w dmg będzie znikoma, a jednak to buff na 20minut vs 20s =X
na grind może i zostawienie skilli jest dobrym wyjściem ale na pvp juz nie.
Na pierwszym lvlu nowego skilla też różnica jest niewielka:) A pvp raczej trwa więcej niż 20s, więc dalej mi sie wydaje ze rapid lepszy:) Przynajmniej do 2lvla quicka, który daje bodajże już 70% aspeeda:)
Na pierwszym lvlu nowego skilla też różnica jest niewielka:) A pvp raczej trwa więcej niż 20s, więc dalej mi sie wydaje ze rapid lepszy:) Przynajmniej do 2lvla quicka, który daje bodajże już 70% aspeeda:)
Na pierwszym lvlu nowego skilla też różnica jest niewielka:) A pvp raczej trwa więcej niż 20s, więc dalej mi sie wydaje ze rapid lepszy:) Przynajmniej do 2lvla quicka, który daje bodajże już 70% aspeeda:)
Wejdź na betę, idź na pvp i przetestuj :)
co tu testowac na pvp becie? autoatak to gowno nie dmg, a ze skilli zdarzaja sie kryty po 15k
Na pierwszym lvlu nowego skilla też różnica jest niewielka:) A pvp raczej trwa więcej niż 20s, więc dalej mi sie wydaje ze rapid lepszy:) Przynajmniej do 2lvla quicka, który daje bodajże już 70% aspeeda:)
Wejdź na betę, idź na pvp i przetestuj :)
co tu testowac na pvp becie? autoatak to gowno nie dmg, a ze skilli zdarzaja sie kryty po 15k
Był jakiś test w którym ściągnął tego encha na kryta, tutaj ench ma na sobie tylko debuff archera, w normalnej sytuacji idzie szereg debuffów na p.def. co potęguje efekt.
Swoim łukiem jadę magów jak chcę i to ja zostaje na full hp. Kto wie.. może Twoi przeciwnicy nie umieją grać, może moi, w każdym razie magowie nie wychodzą ze stuna najcześciej ;) Tylko healer wygrywał ze mną do tej pory i to dość często.
tak sprawdzalem z buffami zwyklymi, potem z tymi od enchantera. W light userow do 2k regulare- z mind eyem wiadomo duzo wiecej ale reuse 10min wiec podaje dane bez niego, ze skilli od 3-4 do 15-16. Z daggerami sobie radze,z magami tez. Z enchanterem, tankiem i warriorem nie ma szans, heavy armor op. Ale to jest tylko 1/1.
Wg. was przemawia coś na korzyść zrobienia HE przed przebudzeniem?
najlepszy wyglad
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Skreedi w Grudzień 06, 2011, 09:55:03 am
Czy grając archerem mam wykonywać jakieś questy czy tylko grindować? Oraz czy jest sens grać tą klasą jeśli nie chcę kłaść dużego nacisku na klan/gildie? Mam mało czasu na grę więc nie wiem czy jest sens w ogóle grać. Co można robić oprócz warów/siegów?
raczej nie ma sensu grac archerem jesli nie bedziesz planowal grac z ludzmi i uczestniczyc w mass pvp. Do takich solo koksow, najlepiej nadaja sie magowie, ewentualnie summonerzy.
Grając samemu zawsze będą jakieś problemy, albo z maną, albo z szybkością expa albo coś tam coś tam, gra jest stworzona pod party/klan. Dlatego graj kim lubisz.. samemu będziesz miał wszystkim pod górkę.
Trochę źle się wyraziłem... Nie chodzi o to, że ja nie chcę klanu/party tylko nie wiem czy starczy mi czasu jak w tygodniu siedzę około 3h wieczorem, a w weekendy ~4h rano z przerwą i 4-5h wieczorem. A pytałem jeśli jednak by mi czasu nie starczyło. Więc jestem na tak jeśli nie będę musiał siedzieć 5-6h bez przerwy albo wstawać o 3 w nocy bo boss jakiś jest... ;d
Swoim łukiem jadę magów jak chcę i to ja zostaje na full hp. Kto wie.. może Twoi przeciwnicy nie umieją grać, może moi, w każdym razie magowie nie wychodzą ze stuna najcześciej ;) Tylko healer wygrywał ze mną do tej pory i to dość często.
DE bez problemu wychodzi ze stuna ;p a jak Cie nuker podniesie to gf ;d
Swoim łukiem jadę magów jak chcę i to ja zostaje na full hp. Kto wie.. może Twoi przeciwnicy nie umieją grać, może moi, w każdym razie magowie nie wychodzą ze stuna najcześciej ;) Tylko healer wygrywał ze mną do tej pory i to dość często.
DE bez problemu wychodzi ze stuna ;p a jak Cie nuker podniesie to gf ;d
Ludzie na PTS'ie nie ogarniaja skilli wiec te duele sa malo warte(nie liczac funu). Fakt, wbijesz stuna = wygrana... na nieogarow
Arimas pograles juz kamalolem jako arczerem, czy transformacja jesli jest w reusie to jest must na pvp czy raczej fajny dodatek. Uzyta bez impulsa i mind eyes jest cos warta?
Arimas pograles juz kamalolem jako arczerem, czy transformacja jesli jest w reusie to jest must na pvp czy raczej fajny dodatek. Uzyta bez impulsa i mind eyes jest cos warta?
Raczej fajny dodatek, bez co najmniej mind eyes odpalonego jest dosyć słaba. Generalnie wśród tych wszystkich aggro, detargetów i odpychania, cholernie trudno jest przez te 30 sekund impulsa coś zdziałać Chyba, że masz ninja refleks w targetowaniu(bo asysty z marek nie działają) albo twoje party pomaga ci poprzez targetowanie enemy żebyś mógł klikać po prostu asist
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Grudzień 08, 2011, 12:17:56 am
Arimas pograles juz kamalolem jako arczerem, czy transformacja jesli jest w reusie to jest must na pvp czy raczej fajny dodatek. Uzyta bez impulsa i mind eyes jest cos warta?
Raczej fajny dodatek, bez co najmniej mind eyes odpalonego jest dosyć słaba. Generalnie wśród tych wszystkich aggro, detargetów i odpychania, cholernie trudno jest przez te 30 sekund impulsa coś zdziałać Chyba, że masz ninja refleks w targetowaniu(bo asysty z marek nie działają) albo twoje party pomaga ci poprzez targetowanie enemy żebyś mógł klikać po prostu asist
http://youtu.be/QPhZn73ki3s Tutaj bez tych dopalaczy (Rhapsody & Third Eye) całkiem ładnie zamiata ten łuk.
tak czytając wychodzi mniej więcej to samo co w H5... archer jest najsłabszą klasą... NCsoft mógłby w jednej kwestii wziąć przykład z wowa, tam przynajmniej każda klasa z każdą ma mniej więcej równe szanse na pvp. A tak widzimy tanka to mamy lose, widzimy warriora to lose... Eh...
tak czytając wychodzi mniej więcej to samo co w H5... archer jest najsłabszą klasą... NCsoft mógłby w jednej kwestii wziąć przykład z wowa, tam przynajmniej każda klasa z każdą ma mniej więcej równe szanse na pvp. A tak widzimy tanka to mamy lose, widzimy warriora to lose... Eh...
w wow'ie 1 vs 1 jest zbalansowane bardziej niż w l2? bullsh1t
Requiem Bow+focus: Medium shot = 2.335 The average crit = 17,176 Number of rounds per minute = 39 Sumarny damage = 521.470 (per minute) Medium shot of a battle rhapsody + 3 = 4,642 eye Average crit under rhapsody battle + 3 = 63,842 eye Number of shots per Rhapsody = 35 Sumarny damage under rhapsody battle + 3 = 1.697.582 eyes (30 sec)
Requiem Crossbow+haste: Medium shot = 1,744 The average crit = 12,143 Number of rounds per minute = 70 Sumarny damage = 567.528 (per minute (yes yes, I too, at first did not believe this number and then rechecked the calculations times 6)) Medium shot of a battle rhapsody + 3 = 2,669 eye Average crit under rhapsody battle + 3 = 44,455 eye Number of shots per Rhapsody = 64 Sumarny damage under rhapsody battle + 3 = 2.341.036 eyes (30 sec)
pozwólcie, że się wtrącę, było już pytanie o to czy wymienić Rapid shot na Quick fire, ale ja mam inne wątpliwości, otóż czy wymienić Rapid FIRE na Mind's eye :). Wiem że to drugie ma mocnego kopa ale żal mi bardzo RF. Może ktoś gra arczerem przebudzonym z jasnego elfa to niech sie wypowie :)
Więc chciał bym znać wady i zalety każdego z Archerów. Human, Dark Elf, Jasny Elf Proszę tylko o wymienienie Wad i Zalet każdego z nic, więc krótko i na temat. Z góry dzięki .
a jakie SA? Focus czy DMG? z czystym lukiem mam 380 p.crt warto dodawac 70? Czy lepiej 330 do p. atk?
zależy od sprzętu na jaki Cie stać, bo można wyciągnąć capa crit rate bez focusa w łuku, w takim wypadku odpowiedź jest prosta w innym stawiałbym na focus mimo wszystko bo dmg up to słabe SA, ta wartość jest dodawana na samym końcu i właściwie nie wiele wnosi ale z drugiej strony każde oczko dmg-u się liczy.
Testował ktoś już dmg z kuszy po wejsciu glory days?Jak wypada terazna tle łuku?
Co prawda nie ma jeszcze u nas na ruskim eu glory days, ale z moich obliczeń wynika że łuk będzie lepszym rozwiązaniem, na pewno na oly będzie lepszy od kuszy, no i co prawda mam nadzieje że kusza się sprawdzi w moim buildzie z maxowanym dex-em na białasie, ale to wszystko jeden duży znak zapytania i jest zależne tylko od tego ile wyciągne atak speeda i czy to będzie wystarczające żeby zrezygnować z używania quick fire :)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Sidu93pl w Marzec 16, 2013, 11:33:59 am
a ja mam pytanie co do yull. zauważyłem że w każdym party jest ZAWSZE jeden yull, lub nawet dwóch. Czemu party decydują się na taki setup? Czy yulla mozna zastąpić np. tyrrem i mieć w squdzie feoha othella i tyrra? Czy to jest dobra opcja?
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Marzec 18, 2013, 08:42:04 pm
Cytuj
Yul Aura - Gives Yul Force that increases MP Recovery Bonus by 50% to a party member.
Bez tego farmy ani rusz ;)
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: MastJedi w Marzec 19, 2013, 12:36:31 am
bez przesady. Nie jest aż tak ważna. wystarczy 1 healer + ogarniety sumoner. I ogary nie spamujące bez sensu wszystkiego co mają, a umiejętnie wykorzystujące własne skille. W ostatnim random party do łeż mnie rozbawił tank, wypłukujący się z many szybciej niż nuker i płaczący "mana!! mana!!" heheheh
A Yul to przede wszystkim dmg + dmg +dmg + (tak jak każda klasa praktycznie) debufy. I do dmg zarówno w aoe jak i pojedyńcze targety. Plus szybkość biegu (może pulować trainy). plus coś tam by się jeszcze znalazło. Aura to tylko dodatek
W związku z bliskim startem polskiego serwera, zdecydowałem się zagrac. Ostatni raz grałem na Interlude i staram sie nadrobić zaległości. Mam zamiar grać łukiem - Moja od zawsze ulubiona postać. Mam tylko dylemat: Czytając ten oraz inne (sprzed kilku - kilkunastu miesięcy) tematy zauwazylem, że zdecydowana większośc graczy uważa, ze PR>SR. W zwiazku z tym mam pytanie, Czy maxowanie str zamiast dexa w obecnej kronice faktycznie daje znaczacą przewagę? Wazniejsza jest siła uderzenia, czy czestotliwość? Jaka jest roznica miedzy tymi postaciami w dmg i attack speedzie? Czy te roznice sa znaczace? czy rasowy "Delicacy" bialasa, nie przewaza rasowym skillom de? Czy jesli zrobię PR to wszystko walic +p.atk, a jesli SR +atk speed? Pozdrawiam.
Tytuł: Yul by Sobek
Wiadomość wysłana przez: sobek w Sierpień 25, 2013, 10:50:21 am
Cześć mam pytanko to wyjadaczy z Core.
Gram sobie na Lilith, obecnie Yul przebudzony z DE. W Livindor chce się zamienić w Kamaela.
Build chce zrobić na krytyki ze skilli, i co również ważne na szybki reuse.
Pewnie w ciągu miesiąca będzie tutaj Livindor.
1.Czy istnieje limit DEX?
2.W jaki sposób zdobyć przedmioty do dex? (Dye +5+1 kiedyś zdobędę, pelerynka+2 all stat, koszula istiny +2,czapka+2, bransoletka+1, coś jeszcze?)
3.Jakie przedmioty, biżuteria dla Yula. (obecnie na realia Lilith, oraz docelowo)
4.Czy Octavis Naszyjnik "zwykły" w Livindor jest taki sam jak na Glory Days (-10% reuse)
5.Jakie SA do APO, R95, R99.
6.Czy jako Kamael na przemianie mogę używać skilli? Czy warto przed rapso bić z regularami? Czy odpala się CC na przemianie?
7.Jakie certyfikaty brać z Subek 2x 80 lev, oraz z Dual Klasy na 90 i 95 lev.
Tytuł: Odp: Yul by Sobek
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Sierpień 25, 2013, 11:09:40 am
Gram sobie na Lilith, obecnie Yul przebudzony z DE. W Livindor chce się zamienić w Kamaela.
Build chce zrobić na krytyki ze skilli, i co również ważne na szybki reuse.
Pewnie w ciągu miesiąca będzie tutaj Livindor.
1.Czy istnieje limit DEX?
2.W jaki sposób zdobyć przedmioty do dex? (Dye +5+1 kiedyś zdobędę, pelerynka+2 all stat, koszula istiny +2,czapka+2, bransoletka+1, coś jeszcze?)
3.Jakie przedmioty, biżuteria dla Yula. (obecnie na realia Lilith, oraz docelowo)
4.Czy Octavis Naszyjnik "zwykły" w Livindor jest taki sam jak na Glory Days (-10% reuse)
5.Jakie SA do APO, R95, R99.
6.Czy jako Kamael na przemianie mogę używać skilli? Czy warto przed rapso bić z regularami? Czy odpala się CC na przemianie?
7.Jakie certyfikaty brać z Subek 2x 80 lev, oraz z Dual Klasy na 90 i 95 lev.
1. Limietu chyba nei ma, skoki na skillach sa chyba co 5 punkutów. https://4gameforum.com/showthread.php?t=17809 a tu masz str zaleznosc. | https://4gameforum.com/showthread.php?t=18115 https://4gameforum.com/showthread.php?t=19348 2.CZapka daje +3, Bless Antharas daje +3 con, Valakas daje +3 str, Lindvior Earring +3 dex +3 wit, I chyba tyle. 3. Bless antek, isina earring, Nowy baium + nowy aq ew Octa ring, Istina nec/Nowa frinteza 4. Zwykly dopóki go nei zmienisz bedzie taki sam, 5. W pewnym momecie masz juz 500 c rate zawsze, pozostaje ci dmg up i long shot/slow. Docelowo w r99 Long Blow + Damage Up ale to miliardy adeny. 6. Bedac DE cyba nie ebdziesz mogl zrbic przemiany kamaelowskiej.
Tytuł: Odp: Yul Archer
Wiadomość wysłana przez: ARCYK w Październik 07, 2013, 10:29:31 am
Witam. Mam kilka pytań dotyczących "uka". Przejrzałem poprzednie tematy i posty, ale są lekko nieaktualne. Na mainie mam human Othella, a Yula na dualklasie.
1. Zacznę od tego, który łucznik najlepszy w Lindviorze? O ile można tak twierdzić, bo te zmiany to póki co chyba kosmetyczne. 2. Co się maxuje, STR czy DEX? Jak się nie mylę kiedyś STR odpowiadał za kryty ze skilli, a teraz jak jest? 3. Jakie skille revelation czy jak to tam się zwie bo gram na polaczkowie :P. Na daggerze mam unbinding i dispiration, tutaj też się to sprawdzi czy lepiej wziąć coś innego? 4. Jest jakikolwiek sens bić regularami? Nawet na minds eye + cc? Szczerze mówiąc ze skilli zanotowałem dużo większy dmg, ale to może przez kiepski łuk (req 150 atri) i drugi lvl minds eye. No i mam tylko oly ringa na crit dmg.
Na razie wziąłem PRa i pierd... ze skilli to on ma ostre. Ale mam jeszcze te esencje, więc nic nie stoi na przeszkodzie bo to zmienić. To chyba na razie na tyle moich pytań :D.