Witaj
Gość

Wątek: Warhammer: Age of Reckoning  (Przeczytany 4534 razy)

  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Warhammer: Age of Reckoning
« dnia: Styczeń 25, 2008, 09:00:44 pm »
W zasadzie to pierwszy raz wszedłem do tego działu i zauważyłem, że nie ma tu jeszcze tematu o tej grze.
Co jak co, ale produkt, który jak do tej pory nadal jest w proszku, ma okazję naprawdę porządnie zamieszać na rynku.

Tym, którzy chociaż trochę liznęli RPG na pewno nie trzeba przedstawiać całego uniwersum, w którym umiejscowiono grę. Świat jest genialny i to jedna z ogromnych zalet WARa (bo taki dość ciekawy skrót powstaje z tytułu gry).
Dodatkowo w grze pojawi się genialny system prowadzenia batalii na naprawdę ogromną skalę, a to coś czego nie uświadczy się w L2, WoWach czy innych liczących się teraz MMO.
6 ras, cały czas powstające nowe profesje, 3 ogromne pola walki, między którymi będzie można się przenosić by stawać po stronie tak zwanego dobra lub też zła. :wink:.

Moim zdaniem jest na co czekać.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 191

  • Pochwał: -2

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2008, 12:46:29 am »
Ta jest na co ale jesli juz patrzac w przyszlosc wybiore jednak Age of Conan bo grafika bardziej podchodzi pod L2 niz pod bajkowego WoWa. Kazdy ma swoj gust ale dla mnie L2>WoW AoC>WHO :P


  • Wiadomości: 384

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2008, 11:05:53 am »
Ja tam czekam na open bety kazdego, zeby sie przekonac jak gra wyglada w praniu.
na razie zarys pvp to jedyna rzecz, ktora mi sie w tej grze podoba, wizja tysiecy graczy w jednym miejscu, choc jak wyjdzie to zobaczymy. Cala reszta jest dla mnie raczej na minus, podzial na realmy, bajkowa grafika.

Conan ma wszystko co poza pvp brakuje w warhammerze, klany, grafike, "doroslejszy" klimat, ale ostatnio przeczytalem, ze przy siegach zamkow budowanych przez graczy beda braly udzial 2 klany po max 60 osob i ta wielka bitwe 120 graczy nazwali "epic", wiec raczej nie licze, ze bedzie opcja nielimitowanych zadym


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 28, 2008, 08:25:52 am »
Warh ma coraz mniej bajkową grafikę.
Wystarczy spojrzeć na screeny przedstawiające siedziby chaosu, imperium, mrocznych elfów itp.
Te takie bajeczki pojawiły się na początku kiedy WAR miał być jeszcze tworzony na silniku WoWa teraz pracuje się już na znacznie lepszym, tym który można było obserwować chociażby w Oblivionie. Chciałbym też zauważyć, że AoC to gra tworzona już piąty rok, WAR dopiero drugi, więc grafiki nie ma co porównywać.
Jak to klanów brakuje w warhammerze? Przecież tam istnieją normalne gildie i to nie tylko skupiające poszczególne nacje, ale tak jak w WoWie będą istnieć klany albo walczące po jasnej albo ciemnej stronie mocy. ;) Bo między realmami można się przenosić i stawać do walki ramie w ramię z naszymi sojusznikami.
Poza tym, Twoja wizja tysięcy graczy w jednym miejscu jest nieco błędna, jak wiadomo mamy 3 ogromne pola bitewne, więc trudno byłoby zgarnąć wszystkich w jedno miejsce. :wink: Po polu walki będą biegali jeszcze npce, z którymi nierzadko będzie związane jakieś zadanie, które zostanie powierzone naszym bohaterom, tak tak będziemy dostawali misje bezpośrednio na polu walki. Nie będzie to więc jakaś bezmyślna sieczka.
Tak btw. już 500 000 osób zapisało się na betę. Co by jednak nie było, jeszcze wiele nie oferuje.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 384

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 28, 2008, 10:35:27 am »
Ogladajac filmiki z bety procz bardziej stonowanych kolorow, gra z wygladu przypomina mi wow, ale do tej pory widzialem tylkoi orkow i krasnali, moze inni beda wygladali bardziej "realistycznie"

Jesli chodzi o klany, to chodzilo mi o mozliwosc tworzenia klanu z kimkolwiek sie chce, jak w l2, i konflikt pomiedzy nimi, a nie realmami

Z tymi tysiacami to oczywiscie przesadzilem :P, pare tysiecy to pewnie bedzie ogolna liczba graczy na serwerze, ale odkad przeczytalem, ze siege w aoc maja miec limit 2x60osob, to chocby pvp jak w l2 z udzialem kilkuset osob bedzie nieporownywalnie ciekawsze niz to w aoc


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 28, 2008, 11:50:13 am »
@wyzej:bez przesady,jakby w jednym klanie mial byc ork,mroczny elf,wybraniec khorne'a i bretonski rycerz to to by byla herezja ;) inna bajka-niestety w warku szykuje sie MMObattle a nie MMOrpg,nacisk jest na tluczenie sie niestety a nie na rpg....WFRP to byl moj pierwszy system pen&paper ale jesli moje obawy sie potwierdza to ja nie tkne warka,od tego mam strategie single player ;) juz l2 dla mnie to kpina a nie rpg a warek ma byc rpg jeszcze mniejszym ;)


  • Wiadomości: 384

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 28, 2008, 12:03:06 pm »
Hehe gusta i gusciki, gdyby mmorpg byly takie jak piszesz, zadnego bym nigdy nie dotknal ;p
Jedyny z nowych mmoprg rpg to chyba lotr


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 28, 2008, 03:30:41 pm »
Moim zdaniem fakt, że są jakieś ograniczenia w tworzeniu klanów to tylko plus. Zawsze podobała mi się ta opcja, zwyczajnie łączenie w jednym klanie kilku elementów, które w żaden sposób do siebie nie pasują jest głupotą. To akurat w WoWie mi się bardzo podoba.

A co do postu echoesa, no niestety nieco się mylisz. Bo to nie będzie MMObattle, tylko MMORPG, który rozgrywa się głównie w otoczeniu pól bitewnych. Fakt, że wokół toczy się bitwa nie zmienia tego, że mamy możliwość rozwijania naszego bohatera, wypełniania zadań itd. Jesteśmy zwyczajnie jednym elementem, to nie jest gra strategiczna, bo tutaj kierowanie innymi, o ile ostatecznie pojawi się taka możliwość, choć sam nie mam na ten temat żadnych informacji, będzie na drugim planie. Zwyczajnie odgrywamy nie pląsając po górkach, dolinkach, łąkach itd. tylko buszując po polu bitwy. :wink:

Poza tym, mamy wszystko ładnie ustawione, pola walki, konflikty, sojusze itp. Wszystko daje nieporównywalnie lepszą bazę pod "odgrywanie" postaci niż w innych MMO. Zresztą same profesje, są już doskonale znane, a nie wymyślone przez twórców gry.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 28, 2008, 04:42:01 pm »
mam na mysli to,ze tak jak w l2,nacisk bedzie na bitewki i pvp a rpg bedzie tylko otoczka i tlem oraz sposobem na podpakowanie postaci ;) i wnioski moje wyciagam z informacji o grze,strony oficialnej etc ;] btw jak tak lubisz sie naparzac Skik,to nie lepiej,nie wiem...w cs-a grac? ;]
taki np WoW ma w sobie duzo wiecej rpg niz np l2,questy sa rozbudowane,polozony jest nacisk na gre solo,etc etc,to samo jesli porownuje AoC z mlotkiem ;) zrozum ze ja jestem z tych ludzi ktorzy grali w krysztaly czasu z MiM-a wycinane,gdy byl jeden podrecznik do młotka na cale miasto a kosci k20 trzeba bylo zamawiac ;] wiec dla mnie potraktowanie swiata mlotka dzielac go na strefy i sprowadzajac wszystko do napier...niczania sie chaosu i imperium to gruuuba herezja ;)


  • Wiadomości: 384

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 28, 2008, 06:33:44 pm »
Nie znam wspolczesnego liczacego sie mmorpg, ktory bylby nastawiony na klimat, fabule, questy, moze ten lotr ma taki cel, ale nie gralem nigdy wiec powiedziec nie moge

Co do csa to wole bfa ;p, ale tak czy inaczej tylko w mmorpg jest okazja uczestnictwa w jakies bitwie z kilkuset osobami, grajac w l2 nigdy nie przepadalem za malymi pvp, nie mowiac juz o 1v1, na arenie nigdy nie bylem poza turniejem w ally, kto przejmuje zamek ;p.
Konlikty sa "personalne", dlatego tez nie lubie podzialu na frakcje, bo to sprowadza sie do mechaniki fpp. W l2 bijesz wrogow, ktorych sam wybrales i znasz ich lepiej niz sojusznikow, konflikty rpzenosza sie na forum, a i w skrajnych rpzypadkach do rl ;p. W fpp czy mmorpg rvr bijesz goscia tylko dlatego, ze go oblozyli innymi texturami

edit:
jeszcze jedna potezna wada podzialu na realmy, nie mozesz zabic kazdego, nawet jak jest kretynem typu "omg noob adena plz" nie da sie go ubic
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2008, 06:36:07 pm wysłana przez Skik »


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 28, 2008, 09:00:01 pm »
W wieku 10 lat podwędziłem bratu podręcznik do młotka i przeczytałem cały, od tego momentu zaczęła się moja przygoda z tym światem. Więc też mam już spore doświadczenia i z całym szacunkiem, ale moim zdaniem zwyczajnie przesadzasz.
Nie stworzysz MMORPG, który byłby utrzymany w konwencji, jednej wielkiej sesji RPG. MMORPG to gry komercyjne i mogą wszystko sprowadzić do tłuczenia się po hełmach, ale jeśli będzie to fajny i dobrze pomyślany system walki (a na to się zapowiada), jeśli świat i zamieszkujący go gracze oraz NPCci będą swoim wyglądem sprawiali, że poczuje klimat młotka, to nie potrzebuje tutaj odgrywania itp. Nie po to są gry cRPG.
Nie mogę się doczekać młotka bo to dla mnie wreszcie okazja do grania takim elfem jakiego chciałbym widzieć, nie żadnego piszczącego buca z L2, czy wielkiego złego, krwawego z WoWa. Orkowie to samo, WoW i wąchająca kwiatki banda filozofów, no dajmy spokój. Wreszcie są krasie, którzy są prawdziwymi krasiami, wreszcie to coś nowego. Tutaj mroczne elfy nie są mroczne tylko dlatego, że noszą stringi i się garbią czy tam mają wielkie zderzaki. No i to wszystko zawdzięcza się umiejscowieniu gry w Starym Świecie. :wink:
Poza tym, wziąć udział w walkach jako taka jedna z figurek, które się kiedyś rozrzucało po stole grając w WFB z kumplami, to też spore przeżycie.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 29, 2008, 11:02:57 am »
o tyle nie przesadzam ze w mlotku bedzie nacisk na pvp a nie balans i tylko i wylacznie o to mi chodzi...gdzie ja napisalem ze chce w mmo czegos takiego jak w crpg? ;) a co do wizerunku ras tojak najbardziej sie z toba zgadzam,brak mi elfow takich,jakimi powinny one byc ;] ale raczej wybiore AoC jezeli mlotek rzeczywiscie sprowadzi wszystko do walk ;)


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 29, 2008, 03:43:29 pm »
Prawdę mówiąc to o ile się orientuje w AoC ma być jeszcze więcej walki niż w Warku, a przynajmniej jeśli chodzi o tłuczenie innych playerów czy tam mobów, czy cokolwiek, w końcu mowa o Connanie nie? :wink:
W końcu zrobili ten swój rewelacyjny system walki, który jak wszystko co rewolucyjne albo zniknie tak szybko jak się pojawiło, albo wyrobi sobie markę. Coś takiego jak to co jest zapowiadane dla AoC było widoczne w Black & White, przynajmniej tyle póki co mi wiadomo.
No a w Warku jest ta pewność, że to nie będzie tylko bezmyślna sieczka w stylu: "O przeciwnik, f1, f2, [...], o następny, f1, f2, [...]". Czyli to co mamy w większość MMORPG. Bo autorzy zapowiadają połączenie PvP z PvE. Czyli krótko mówiąc w przeciągu 10 minut, jednocześnie walczymy z innymi playerami i wypełniamy jakiś powierzony nam quest. To sprawi, że ta walka jednak nie będzie taka bezmyślna i w zasadzie to oprócz klimatu Młotka tak mnie przyciąga. :wink:
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 191

  • Pochwał: -2

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 30, 2008, 01:10:20 am »
Ja tez przechodze na AoC bo z wygladu bedzie mi przypoinac L2 chodzi o grafike nie lubie bajecznej z WoWa, lubie miec powage w grze ^^ I ten czas kiedy Conan zyl tez mi jak najbardziej odpowiada:) No i  jeszcze dla tego ze AoC wyjdzie przed WHO i zgarnie kupe graczy (w maju chyba premiera).


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 30, 2008, 03:34:55 am »
poprostu z wypowiedzi na forach,opisach i stronkach offowych wnioskuje ze conan bedzie bardziej zbalansowany (poza tym podoba mi sie ten pomysl z npc-ami-najemnikami),no i ta grafika...ALE jak mlotek wyjdzie,nie omieszkac zobaczyc efektu finalnego,w koncu na mlotku uczylem sie rpg ;] pozyjom uwidim ;)


  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: 0

    • DeJaVu
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 08, 2008, 09:51:31 am »
18 września 2008 data premiery Warhammera Online
28 sierpień 2008 start zamawiania pre-orderów w Europie.
Znane są już także ceny subskrypcji
    * miesiąc:     €12.99/£10.31
    * 3 miesiące:    €35.97/£28.55 (€11.99/£9.51 per month)
    * 6 miesięcy:    €65.94/£52.34 (€10.99/£8.72 per month)

Z powodu DNA  beta testerzy nie mogli zamieszczac informacji z bety. Niedługo Będą posiadali taką możliwośc.
Polski Portal
http://www.war-europe.pl



« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2008, 03:06:11 pm wysłana przez Elitper »


  • *******
  • Wiadomości: 2218

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 18 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 31, 2008, 09:07:24 pm »
Pisze się ktoś na zrobienie klanu w WO czy bedziecie szukac poprostu ?
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]


  • Wiadomości: 191

  • Pochwał: -2

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 02, 2008, 06:49:19 pm »
Zamowilem juz mam nadzieje ze sie nie zawiode


  • Wiadomości: 47

  • Pochwał: 0

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 02, 2008, 10:53:34 pm »
Ja to raczej będe szukał klanu :) najlepiej jakiegoś zagranicznego ^^ Ostro się na tą grę napalilem :P


  • Wiadomości: 191

  • Pochwał: -2

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 08, 2008, 04:59:32 pm »
Ja juz gram na open becie po dwu dniowej meczarni z rejestracja keya do ob ogolnie falstart GOA :/ Oby to sie poprawilo do Headstartu.


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 08, 2008, 07:43:37 pm »
Pisze się ktoś na zrobienie klanu w WO czy bedziecie szukac poprostu ?
juz HI nie istenieje? :( sad11
 a co do tematu to jesli szukacie klanu to to to to!
www.ih.alpha.pl chodzi o mlotka ofkoz chociaz pare osob ma grac na l2o tez .
Immortal heroes mysle ze klan bedzie dosyc dobry na mlotku,  ludzie z ru community znaja ten klan , swego czasu tez na l2p eureka . klan w l2 istnial 4lata , duzo ludzi jest juz znudzona tym samym i dosyc duza czesc zdecydowala sie sprobowac WAR'a.
jesli chodzi o moja skromna osobe to jeszcze nie wiem czy bede w war'a grac poczekam jak ruszy i poznam opinie graczy  gtfo with 9gb ;](bo i tak trzeba kupic pudelko z gra so whatever )


  • Wiadomości: 185

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 09, 2008, 03:58:14 pm »
pudełka nie trzeba kupować jest open beta został mi 1 klucz wiec jak coś to pm me

PS:nie wiem czemu ale war to dla mnie 2 wow tylko większe zrożnicowanie


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 09, 2008, 05:48:47 pm »
chodzi mi o to ze pudelko bedzie potrzebne jak ruszy live a nie ob a btw keya chetnie przyjme ;p


  • Wiadomości: 185

  • Pochwał: 1

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 09, 2008, 07:02:49 pm »
Mam jeszcze jeden key jak ktoś chetny

Klucze rozdane więcej nie mam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2008, 08:53:22 pm wysłana przez KingRusher »


  • Wiadomości: 191

  • Pochwał: -2

Odp: Warhammer: Age of Reckoning
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 16, 2008, 10:48:39 pm »
Gra wymiata dawno nie siedzialem przed kompem i nie nudzilem sie grajac ciagle nowe rzeczy odkrywam jest git  :D