Witaj
Gość

Wątek: Glory Days - Clans and Clan Halls  (Przeczytany 3877 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Glory Days - Clans and Clan Halls
« dnia: Listopad 13, 2012, 01:41:20 pm »
Clan and Clan Hall

Dodano nowe klanowe pelerynki. Mogą być zakupione od merchant NPC w aukcyjnych lub zdobycznych CH lub od Clan Requests Manager NPC i mogą być używane przez członków klanu.
Od teraz można dodawać znak klanowy, który po zarejestrowaniu automatycznie pojawia się na pelerynkach klanowych (wymagania co do znaku klanowego: 256X256 pixeli in, 24bit/32bit w formacie TGA lub BMP), jeśli żaden znak klanowy nie zostanie zarejestrowany pelerynka będzie miała podstawowy kolor.

Dodano nowy rodzaj produktów do kupienia w CH (1szt/1h), nowe produkty będą się pojawiać tylko wtedy, kiedy funkcje CH będą ustawione na 3.
- Bloody Swampland Teleport Scroll
- Isle of Souls Harbor Teleport Scroll
- Ruins of Ye Sagira Teleport Scroll
- Guillotine Fortress Teleport Scroll
- Parnassus Teleport Scroll
- The Forbidden Gateway Teleport Scroll

Do wszystkich CH dodano buffy Iss Enchantera
- Horn Melody
- Drum Melody
- Pipe Organ Melody
- Guitar Melody
- Harp Melody
- Lute Melody
- Knight’s Harmony
- Warrior’s Harmony
- Wizard’s Harmony

Zwiększono regenerację HP/MP, zwiększono czynsz i opłaty eksploatacyjne we wszystkich aukcyjnych i zdobycznych CH.
Clan Advent nie będzie kasowany po wejściu do instancji (nie dotyczy Olimpiady).
Clan Flag można się nauczyć tylko jeśli jest się na Main Classie, ale po nauczeniu może być użyty zarówno jeśli jest się na Main/Dual/Subclassie.
Dodano nowe teleporty do wszystkich aukcyjnych i zdobycznych CH.
Ulepszono wszystkie CH w Dion z C-grade do B-grade. Zmieniono kryteria aukcji, depozyty i funkcje, tak aby dopasować je do nowego grade.


Contestable Clan Halls

Zmieniono metody zdobywania niektórych zdobycznych CH:
- Fortress of Resistance
- Fortress of the Dead
- Devastated Castle
Walki o wyżej wymienione CH będą od teraz miały miejsce w instancjach, każda walka będzie przebiegała inaczej. Czas na zrobienie instancji to 1 godzina. Gracze zostaną wyrzuceni z instancji, jeśli czas na jej zrobienie się skończy. Klan, który wygra prawa do CH musi potwierdzić lub zrzec się ich poprzez rozmowę z NPC . Jeśli zwycięski klan zrzeknie się praw do CH, wtedy CH przechodzi w ręce NPC na kolejne 2 tygodnie.
Wszystkie klany, które przystępują do tego samego CH siege są względem siebie anonimowe, po zakończeniu bitwy otrzymają komunikat informujący, że jeden z klanów zdobył CH.
Trzy nowe itemy mogą być zdobyte w instancjach:
- Nurka’s Belt: pas Bloody Lord Nurka, RB w Fortress of Resistance (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)
- Lidia's Belt: pas Lidia von Hellmann, RB w Fortress of the Dead (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)
- Gustav's Belt: pas Gustav, RB w Devastated Castle (Damage +5%, damage received -5%, weight +12,800, inventory slots +18)

Fortress of Resistance
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w piątek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Brakiel dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Klan, który zabije Bloody Lord Nurka w najkrótszym czasie zdobywa prawa do CH
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Brakel the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.


Fortress of the Dead
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w czwartek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Jacquard dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Klan, który zabije Giselle von Hellmann, Alfred von Hellmann oraz Lidia von Hellmann w najkrótszym czasie, zdobywa prawa do CH.
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Jacquard the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.


Devastated Castle
Do udziału w bitwie o CH można przystąpić w piątek (co 2 tygodnie) od 21:00 do 22:00. Maksymalnie wejść może 14 graczy.
Do instancji można się dostać w następujący sposób:
- używając skilla Summon Loken dostępnego dla lidera klanu
- rozmawiając z messenger NPC, który znajduje się niedaleko CH

Instancja w Devastated Castle polega na tym aby:
- Wszystkie trzy wewnętrzne twierdze muszą być okupowane
- RB Gustav musi zostać pokonany, aby wygrać bitwę
Twierdza może być zajęta poprzez użycie Scroll: Stronghold Siege (10, 20, 30, 40, or 50 –sek), który dropi z mobów na podległym obszarze. Po użyciu scrolla, twierdza jest zajęta na okres czasu szczegółowo podany na scrollu (10, 20, 30, 40, or 50 –sek)
Transportation Stronghold:
Jest to twierdza, która przemieszcza się z jednej strony zamku do murów po przeciwległej stronie. Kiedy dotrze do murów zamku, twierdza staje się nieokupowana, nawet jeśli nie minął jeszcze czas wskazany na użytym scrollu. Aby utrzymać tę twierdzę z dala od przeciwległych murów członkowie klanu powinni używać wszelkich zwalniających lub blokujących ruch skilli jakie posiada ich klasa.
Attack Stronghold:
Tę twierdzę należy nieustannie atakować, aby utrzymać ją w pozycji okupowanej. HP tej twierdzy wzrasta w szybkim tempie, kiedy osiągnie 100%, twierdza przechodzi w stan nieokupowanej.
Demolished Throne Stronghold:
Twierdza ta może być zajęta przez max 3 min. Zmiany statusu nie można przerwać ani w jakikolwiek inny sposób zapobiec jego zmianie, więc tę twierdzę należy zajmować z rozwagą.
Klan, który zajmie wszystkie trzy bazy i jako pierwszy zabije RB Gustav, nabędzie prawo do CH.
Po wygranej walce CL powinien porozmawiać z NPC Loken the Chooser i zdecydować czy przyjmuje CH, czy zrzeka się do niego praw.
W przypadku gdy, klan dotychczas zajmujący CH przegra walkę, a klan, który ją wygrał zdecyduje, że nie chce go zajmować, CH przechodzi w ręce NPC na 2 tygodnie.


Raziel
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2012, 11:45:10 am wysłana przez Shanique »


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Glory Days - Clans and Clan Halls
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2012, 04:48:32 pm »
Nie podałaś statystyk tych klanowych pelerynek.


  • Wiadomości: 521

  • Pochwał: 0

Odp: Glory Days - Clans and Clan Halls
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2012, 04:58:42 pm »
Identyczne jak te z przebudzenia. 50 p.defa, 40 m.defa. I tyle.


  • Wiadomości: 38

  • Pochwał: 0

Odp: Glory Days - Clans and Clan Halls
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 17, 2013, 10:28:43 am »
oraz +2 STR + 2 INT i możliwość dodania jakiegoś obrazka.