Witaj
Gość

Wątek: Dyes&Symbols- prezentacja  (Przeczytany 8604 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1074

  • Pochwał: 23

  • さいごの武士.
Dyes&Symbols- prezentacja
« dnia: Listopad 24, 2007, 11:33:54 pm »
Dyes (Farby):

Dyes są farbami, które służą jako składniki do grawerowania symboli. Mają wartości + / - które zwiększają / zmniejszają podstawowe wartości danej klasy postaci. Rozróżniamy dwa rodzaje farb: zwykłe oraz wyższej jakości. Zwykłe farby mogą być użyte jako składniki do utworzenia symbolu po zmianie na pierwszą klasę postaci (czyli po ukończeniu questa na pierwszą zmianę profesji – 20lvl) Wyższej jakości farby mogą być użyte dopiero po zmianie na drugą profesje (czyli po 40lvl)

Grawerowanie symboli:

Aby utworzyć symbol musimy zakupić odpowiednią ilość farb (dyes) czyli 10 sztuk o tych samych wartościach i udać się do Symbol Maker, którzy znajdują się w każdym mieście. U niego za drobną opłatą możemy zrobić sobie dany symbol z zakupionych wcześniej farb.
Grawerować symbole możemy dopiero po ukończeniu questa na zmianę na pierwszą profesję, czyli po 20lvl w górę. Możemy wtedy wykonać TYLKO dwa symbole. Używamy wtedy zwykłych farb o mniejszych wartościach + / -. Po ukończeniu questa na zmianę na drugą profesje, czyli od 40lvl w górę, mamy do dyspozycji już 3 sloty na symbole i możemy już użyć do ich zrobienia wyższej jakości farb o większych wartościach + / -.
UWAGA: symbole utworzone przed zmianą na drugą profesję tracą swoje właściwości po jej zmianie mimo iż będą nadal widocznie w oknie ekwipunku.

Wartości zwiększające dane podstawowe parametry postaci mają limit i NIE MOGĄ przekraczać +5. Czyli, jeśli połączymy dwa symbole np. STR o wartościach +3 i +4 nie otrzymamy +7 tylko będą maiły wartość +5. Najlepszym zakupem są farby o parametrach +2 i +3 (taniej niż np. +4 i +1) Nie ma ograniczeń co do zmniejszania wartości ujemnych. Pamiętajcie jednak aby nie odejmować aż otrzymamy zero !

Kombinacja symboli może być użyta przez:

STR, CON  i  DEX
Wszystkie klasy

INT i MEN
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner

INT i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Paladin, Rogue, Gladiator, Warlord, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith

MEN i WIT
Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer

Usuwanie symboli

Aby usunąć zrobiony wcześniej symbol, musisz udać się do Symbol Maker i za drobną opłatą usunie go. Odzyskasz także połowę użytych barwników.



Zdolność / Efekt

STR
Zwiększa / Zmniejsza:
wartość fizycznego ataku (obrażeń oraz siły ciosu)

DEX
Zwiększa / Zmniejsza:
prędkość ataku
prędkość ładowania się skili do ponownego użycia
celność uderzeń
uniki
prawdopodobieństwo krytycznego ataku
częstotliwość “wchodzenia” skili dagger-owców (np. Deadly Blow)
prędkość poruszania się
obronę tarczy

CON
zwiększa / Zmniejsza:
wartość maksymalnego HP i  CP
prędkość regeneracji HP
możesz więcej nieść w plecaku (Weight Limit)
zdolność do dłuższego oddechu pod wodą
odporność na STUNY itp.

INT
Zwiększa / Zmniejsza:
Siłę magicznego ataku
Prawdopodobieństwo sukcesu „wejścia” przekleństw ( CURSE)

WIT
Zwiększa / Zmniejsza:
Prawdopodobieństwo magicznego krytycznego ataku
Prędkość rzucania czaru (casting Speed)
Odporność na zaklęcia typu HOLD, SLEEP, przekleństw

MEN
Zwiększa / Zmniejsza:
Magiczną obronę
Wartość MP oraz prędkość jej odnowy
Odporność na trucizny (poison) oraz przekleństwa (curse)
Prawdopodobieństwo przerwania czaru

Autor: koppa80

------------------------------------------------------------------------------------------------

Barwniki i Symbole

Odpowiednie przedmioty w Lineage II mogą zmieniać bazowe wartości statystyk (Siła, Zręczność, Kondycja, Inteligencja, Błyskotliwość, Mentalność (STRenght, DEXterity, CONdition, INTelligence, WIT, MENtality) )

Siła - Zwiększa ilość zadawanych obrażeń fizycznych

Zręczność - Zwiększa szybkość ataku, szybkość użycia umiejętnośći fizycznych, skuteczność, uniki, prawdopodobieństwo krytycznego trafienia, zakres szansy na udane wejście umiejętności związanych ze sztyletami (jak np. Śmiertelne Pchnięcie (Deadly Blow)), szansę udanego bloku tarczą i prędkości poruszania się

Kondycja - Zwiększa maksymalną wartość HP i CP (Healing Points - punkty życia, CP - Combat Points - punkty walki [przypis tłumacza]) , szybkość regeneracji HP, podnosi limit wagi, długość wstrzymania oddechu pod wodą, odporność na szok (shock) i krwawienie (bleed)

Inteligencja - Zwiększa obrażenia od ataków magicznych i szansę na udane rzucenie klątwy

Błyskotliwość - Zwiększa szansę na magiczny krytyk, szybkość rzucania czarów, odporność na Spętanie (Hold), odporność na klątwy (jak np. degenerację HP, zmniejszenie odzyskiwania życia, zwiększenie czasu ponownego użycia umiejętności, zmniejszenie efektów uzdrowienia)

Mentalność - Zwiększa odporność na magię, maksymalną ilość MP, szybkość regenerowania MP, odporność na trucizny (Poison), odporność na klątwy. Zmniejsza szansę na przerwanie czaru.

Twórca Symboli utworzy symbol, który pozwala na zmianę tych wartości.


Barwniki

Barwniki to przedmioty które służą jako składniki do rzeźbienia symboli (razem powiązane tworzą Tatuaże (Tatoos)). Barwniki zmieniają na ' + ' bądź ' - ' wartości podstawowych statystyk. Barwniki dzielą się na zwykłe, oraz wysokiej jakości. Zwykłe służą do grawerowania symboli dla postaci I klasowych, ale po zmianie na II klasę stają się bezużyteczne. Większe barwniki mogą używać tylko postacie po awansie na II klasę.

Grawerowanie Symboli

Postacie o poziomie 20, lub wyższym posiadają miejsce w oknie ekwipunku, które pozwala na umieszczenie w nim Symbolu otrzymanego poprzez złączenie barwników. Postacie, które nie awansowały jeszcze na I klasę, nie mogą używać symboli. Po awansie na I klasę postać może wyrzeźbić 2 symbole. Po awansie na II klasę można wyrzeźbić jeszcze jeden, dodatkowy symbol, co razem z poprzednimi daje całkowitą ilość 3. Symbole wygrawerowane przed awansem na II klasę tracąswoje właściwości, w momencie awansu na klasę II. 

Jeżeli gracz nie posiada wystarczającej ilości barwników, a mimo to chce wygrawerować symbol, musi porozmawiać z Twórcą Symboli. Pobierze on opłatę za wyrzeźbienie symbolu. Grawerowanie symbolu zużywa barwnik, który służy jako składnik do utworzenia symbolu.

Symbol nie może zwiększyć wartości podstawowej statystyki więcej, niż o +5. Dla przykładu, jeżeli dwa symbole powodują zwiększenie Siły o +3 i +4 odpowiednio, łączna wartość zwiększenia Siły nie przekroczy +5. Nie ma limitu co do obniżania statystyk, lecz niemożliwe jest zredukować statystyki do wartości '0'.

Niektóre typy symboli posiadają ograniczenia:

Kombinacje Symboli - Przez kogo mogą być używane

*Siła, Kondycja, Zręczność wszystkie klasy

*Inteligencja i Mentalność Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner


*Inteligencja i Błyskotliwość Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Rogue, Gladiator, Warlock, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artiisan, Bounty Hunter, Warsmith

*Mentalność i Błyskotliwość Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer


Usuwanie Symboli

Aby usunąć symbol, gracz musi porozmawiać z TwórcąSymboli. Czynność ta kosztuje odpowiednią ilość Aden, a po usunięciu symbolu, połowa barwników użyta do wygrawerowania symbolu powraca do inwentarza.

Przetlumaczyl Per-Aa


z tad mozna sciagnac dokładne statysyki po zmianach dla kazdej rasy i klasy co ile dodaje lub odejmuje w %

http://rapidshare.de/files/28082363/stats_postaci.rar.html

Autor: Polgara


  • *******
  • Wiadomości: 1074

  • Pochwał: 23

  • さいごの武士.
Odp: Dyes&Symbols- prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 24, 2007, 11:35:37 pm »
Oba tematy zostały scalone w celu zapewnienia większego porządku w tym dziale. Oczywiście pod prezentacjami znajdziecie czyjego są autorstwa w razie wątpliwości. Starsze wersje tych wątków znajdziecie w Archiwum.


  • Wiadomości: 965

  • Pochwał: 1

  • HE fan ;)
Odp: Dyes&Symbols- prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 18, 2007, 06:36:43 pm »
Ja mam pytanie : Czy dyes na serio aż tyle dają?? Przecież - 2 Con + 4 INT to chyba nic nie daje (niezauważalnie dodaje) Podajcie jakieś przykłady (jakie mieliście staty po i przed zrobieniem tatuażu) bo coś nie mogę się do tego przekonać :D
Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline


Odp: Dyes&Symbols- prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 18, 2007, 06:44:01 pm »
Cytuj
Przecież - 2 Con + 4 INT to chyba nic nie daje
tym bardziej ze czegos takiego nie da sie zrobic :D

a co do statow ...

Spellsinger bez dye - 1358 c.speed
Spellsinger z dye - 1644 c.speed

Phantom Ranger bez dye - 3843 p.atk
Phantom Ranger z dye - 4356 p.atk

Shillien Knight bez dye - 5445 hp/ 1349 p.atk
Shillien Knight z dye - 4743 hp/ 1597 p.atk


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Dyes&Symbols- prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 18, 2007, 10:26:12 pm »
Ja mam pytanie : Czy dyes na serio aż tyle dają?? Przecież - 2 Con + 4 INT to chyba nic nie daje (niezauważalnie dodaje) Podajcie jakieś przykłady (jakie mieliście staty po i przed zrobieniem tatuażu) bo coś nie mogę się do tego przekonać :D

http://l2calc.l2blah.com/
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: Dyes&Symbols- prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 21, 2010, 04:13:56 pm »
Wiem, że górnik, ale przydałaby się lekka aktualizacja :)