Witaj
Gość

Wątek: Szukam osób do wspólnej gry.  (Przeczytany 1702 razy)

  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Szukam osób do wspólnej gry.
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 11:53:50 am »
Siemanko, szukam ludzi do wspólnej gry, czy na Core czy na Ramonie. Mi to obojętnie. Wracam po prawie 3 latach przerwy, ostatnia kronika na jakiej grałem to H5 serwer w stylu mid pvp. Na nowych kronikach, zaczynając od GOD po dzisiejszą Grand Crusade (chyba dobrze napisałem) nie grałem nigdy. Nie mam pojęcia jak zacząć, czym zacząć, co sprawdza się w grze na oficjalnych serwerach z ratami x1. Szukałem prywatnego serwa na nowe kroniki, zeby obadać sprawę, ale nic nie znalazłem.

Więc... wracam do L2. Jak pisałem - od GOD w zwyz jestem laikiem. Mam 2 chary na low lvl 25+ i sobie testuję. Nie szukam CP do nolife. Mam pracę oraz tez inne gry w serduszku, więc chciałem pograć sobie w wolnym czasie 2-3h wieczorami. Jeśli ktoś chętny do przygarnięcia mnie to:

-PW w grze na ScreamofHate (Core) lub ScreamSonic (Ramona)

- dostosuję się pod klan, zdziwiony? Powaga - I tak musze się nauczyć grać od ostatniej przemiany, więc mogę zagrać wszystkim. Z góry informuję, ze blisko mi do 30tki więc ręka juz nie tak szybka jak kiedyś, więc nie wiem czy sprawdzę się na healu. Mogę spróbować. Ogólnie preferuję tanka, lub Ola. Olem i tankiem przegrałem setki godzin na starych kronikach. Tyrkiem tak samo. Ogólnie - dostosuję się.

- jak będzie się przyjemnie grało - moge poświęcić więcej czasu na L2 pod warunkiem ze będzie spoko ekipa.

- jestem wulgarny :D ale z wielkim poczuciem humoru

- Pomimo wielu lat gry, grywałem w 90% na serwerach pvp, więc low rate mi obce i będę potrzebował pomocy.

- Czuję przywiązanie do barw, na myśli mam to, ze nie latam po clanach jak chorągiewka na wietrze, uwierz - jeśli będzie dobra ekipa, to na dobre i na złe będę z wami.

- Jestem komunikatywny, szybko nawiązuję kontakty i luuubięęęę duuuuzoooo gadać :D

- Jeśli przygarnie ktoś Screamusia, to będę wdzięczny :)